Új hozzászólás Aktív témák

  • pinnacle

    nagyúr

    válasz novake #25361 üzenetére

    Pesze, hogy elállásról volt szó, ami a garanciajegyen és a csereutalványon is fel van tüntetve.

    asdf_ én is erre gondoltam, hogy a Telenor most így fogja kijátszani, hogy ö nem volt jelen. :D Mondjuk az nem tudom, hogy a futár vagy postai átvétel esetén az ott dolgozó, nem-e az ő megbízottjuk, szerződött partnerük, nem ő jár el a nevükben? Valami meghatalmazás biztos kell. Pick pack ponton miért nem lehet átvenni?
    Viszont szerintem az továbbra is áll, hogy átvétel előtt nem tudjuk megvizsgálni a telefont, illetve, amit az NFH-nál mondtak, a megrendelés módja számít, ami elektronikus.

    Illetve még az is kérdés, hogy a törvényileg szabályozott bolti, üzlethelyiségen kívüli, távollevők közötti vásárláson kívül van még Telenoros vásárlás, ami nem szabályozott? NFH-nál az mondták, hogy a jótállást, garanciát tartalmazni kell az ASZ-nak, de én még mindig nem találtam erről semmit. Valaki talált már leírást?
    Online vásárlásnál jelzik, hogy
    "A vásárlót a Ptk. 305-311/A. §-ban meghatározott jogok és kötelezettségek is megilletik."

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák