-
IT café
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz Viktor0610 #25000 üzenetére
Nekem meg siman marad a havi 100 megabol Szinten van wifi melohelyen es otthon. Szoval ez a mire eleg, erre csak a kerdezo tudja a valaszt.
-
sketchifun
senior tag
Pont az lenne a lényeg számomra, hogy az előfizetés miatt olcsóbban tudják felső-középkategóriás, vagy felsőkategóriás telefont venni.
Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán
-
parkr
őstag
Komolyan működik az hogy a szerződés lejárta előtt 5 hónappal lehet hosszabbítani és új készüléket venni hozzá?
10.03-án járna le, addig ugye már csak kb. 4 hónap van.
De online hiába nézem a "Meglévő Telenor előfizetésemet megtartom és lecserélem a készülékemet" opciót, azt írja hogy nem elérhető.
Vagy ezt nem lehet csak személyesen elintézni? -
Littoral
aktív tag
Két rendkívüli fióktevékenységről értesítettek a napokban a postafiókjaim kezelői: a G-mail arról, hogy Észtország-ként, az Outlook.com pedig arról, hogy Izland-ként azonosított IP-címekről léptek be, és hogy akkor most mi van. Pedig mindösszesen annyi volt, hogy a telenoros mobilinternetet használtam, telefonon megnéztem az e-mailjeimet. Tévedés kizárt, mindkét alkalommal én voltam az elkövető.
Ezt csak érdekességként írom -
dptrsk
addikt
erre valaki?
-
MODERÁTOR
-
tomp
félisten
2napja nem megy a MyTV személyen funkciója. De jó, hogy még fizetek is ezért...
-
parkr
őstag
válasz Viktor0610 #25006 üzenetére
Köszi! legalább akkor ezt tudom.
semmi hivatalost nem találtam róla egyébként.. -
kisdk
csendes tag
Sziasztok!
3 napja vettem egy ismerőstől egy Vodafone függő Hauwei Ascend P6-ot, Mobilhálózat --> Mobilszolgáltatóknál átállítottuk Telenorra, beraktuk a Telenoros SIM-kártyát, kérte a PIN-kódot, működik vele úgy ahogy. Ez alatt azt értem, hogy nyitott tereken működik vele a net többnyire, de bent (házban) szinte használhatatlan, folyamatosan ledoba hálózatról majd újracsatlakozik, ezt így folyamatosan csinálja. Az előző készülékemet a telenornál vásároltam és nagyon ritkán volt ilyen problémám, hogy nem volt hálózat. Haverom azt mondta hogy a Vodafone-os kártyával nem volt ilyen probléma a P6-al.
Szerintetek mi lehet a gond?Hauwei Ascend P6
-
MODERÁTOR
-
club1
veterán
Ha az eszköz valóban sim lockos (függő) lenne, akkor a Telenor kártyádnál nem a pin kódot kérte volna, hanem a feloldási/unlock kódot, vagy csak natúr nem is talált volna hálózatot.
Vodafone-os kártyával valószínűleg azért nem volt gond, mert egész más (kevesebb mint fele akkora) frekvencián nyomják vidéken a netet, így aztán jóval nagyobb lefedettséget tudnak elérni, mint a Telenor. De azért a kártyacsere első ötletnek nem rossz... -
kisdk
csendes tag
válasz Viktor0610 #25010 üzenetére
Próbáltam másik Telenoros kártyával, a szituáció ugyanaz volt. Elkértem testvérem készülékét is, leraktam egymás mellé a 2 telefont az enyémen többször is elment míg az övén egyszer sem. (Az ő kártyájával is próbáltam és azzal is akadozott a hálózat)
Hauwei Ascend P6
-
tomp
félisten
Érdekes! Ma lekapcsoltak nálunk egy LTE cellát így a nem hivatalosan elérhető LTE a lakásban újra nem érhető el.
-
stamas80
tag
Azért ebben van néhány problémás rész!
Egyrészt a VOIP szolgáltatásokat gyakorlatilag az összes szolgáltató a 2GB-os internet csomagok alatt tiltja (persze vannak kivételek amikor elvileg működhet).
Másrészt Xiaomi Redmi új verziójával (1S) jelenleg valami probléma van, és nem minden esetben hajlandó együttműködni a Telenoros SIM kártyával.@ kisdk: szerintem az a telefon konkrétan sz@r.
Eleve, ha Vodafone-os, akkor ahogy itt is elhangzott fel sem tudsz vele lépni a hálózatra.
Ha pedig csak a Telenor-os kártyával nem megy a net a Vodafone-ossal pedig igen (feltéve, hogy van lefedettség), akkor is valami gondja van a rádió résznek.[ Szerkesztve ]
-
BandiHUN
veterán
válasz BandiHUN #24998 üzenetére
Az email problémám megoldódott...
És a leveleim sem vesztek el!
Egy érdekes tényt közölnék,sajnos a telefonos ügyfélszolgálat bonyolultabb gondok esetén nem igazán jó,fél órát csevegtem,kapcsolgatás,várás...és érthető,hisz az embernek végig kell járnia a "lépcsőfokokat",hogy egyre illetékesebbek foglalkozzanak vele.DE hogyan is oldódott meg?FACEBOOK.
A sikertelen kisérlet után este 8-kor! irtam a Telenornak FB-n,leirva a problémámat...szokásos jó tapasztalat,válasz 10 perc alatt,másnapra visszahivás kérése,szóljak FB-n,mikor alkalmas!
Felhiv egy kedves hangú lány,2! perc alatt elrendezi azt a problémát,amit nem sikerült előző nap fél óra+ alatt...Szóval általánosságban:tessék,akinek komplex gondja,kérdése van,felvenni a Telenort,és FB-n leirni a gondokat,gyors,kedves,előzékeny választ fog kapni,és segitséget!
És nem utolsó dolog:ha leirja,mi a bánata,FB-n átnézhetik többen,és a megfelelő embertől kap választ,nem mint szóban,hogy ideirányit,elmondom,kiderül,nem illetékes,odairányit,megint elmondom...irásban konkrétabb az egész!
Jaés a Telenor honlapján a MyTelenor felületről küldött panaszbejelentőre VÁLASZT SEM kaptam.Ellenjavallt.
Tessék FB-zni,akinek kérdése van,fiatalos hangvétel,kedvesség,megoldás.Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
club1
veterán
válasz BandiHUN #25017 üzenetére
Azért az szerintem nem kicsit gáz, ha egy szolgáltató - jogszabályok által előírt - ügyintézési csatornái halottak vagy használhatatlanul lassúak, ugyanakkor egy tőle független közösségi oldalon létrehozott profiljához meg hozzáértő és normális válaszidővel bíró ügyintézőket tud rendelni.
Azért merem remélni, hogy a flottánk üzemeltetésében nem jutunk el arra a szintre, hogy ha valamit normális idő alatt el akarunk intézni, facebook profilt kell ezért a cégnek létrehozni... -
MODERÁTOR
-
BandiHUN
veterán
ÉN ezt nem tekintem hibának...leszámitva persze,hogy a MyTelenor-os ticketemre válasz sem jött.
De a telefonos érthető.Betelefonálsz,lámpalázas vagy,mellé tudod,hogy sokan mások is ezt teszik,vagyis túlterhelés hegyek,és EVIDENS,hogy nem lehet minden ügyfélszolgálatos mindenben otthon,és nem férhet hozzá mindenhez!
Viszont az FB és minden irásos dolog előnye,hogy LEIROD,mi bajod,nem köt az idő,ha 10percig fogalmazod,akkor annyi.
És a másik félnek is lesz ideje,lehet az irásomat a 10 perc alatt elolvasta pl.20-30 ember is,avagy közvetlenül továbbitották olyannak,akit telefonon nem érsz el,csak 3-4 szamárlétra végigjárása után.
Engem sem a klasszikus ügyfélszolgálat hivott vissza,hanem akinek ezzel törődni a dolga,jó eséllyel olyan,aki egyébként csak tényleg adott esetben kommunikál igy.Egyébként csak ha belegondol az ember,hogy mennyi de mennyi "laikus" ember van,akinek tényleg mindent magyarázni kell,aki tényleg nem ért a telefonjához sem...én azt mondom,hogy nem lennék ügyfélszolga,amikor a 8általánosos ügyes-aranyos ember telefonál be,ogy netezni akar,de még a telefonját bekapcsolni is alig tudja,használatit nem olvas,fingja sincs az egészről,benne van 3 feles,és először problémáznik a net miatt,aztán meg anyázik a számla miatt...
Minden tiszteletem az ügyfélszolgálatos kellemes hangú lánykáké,akik 10 hülye után is kedves,majdnem láthatóan mosolygós hanggal veszik fel a 11-ediket...reménykedve...Én egyébként a normál életben is úgy vagyok,hogy komplex,később is emlékezős problémákat irásban kell megoldani.A szó egyszerű dologra jó,de ha a gond is egyedi,és a válasz is komplex,kell az irás.
A FB léte pedig,ha tetszik,ha nem,alap.ÉS egyébként nem kell az FB-t se megitélni az alapján,hogy sokan azon lógnak,ott élnek,mindent osztanak,spamolnak,attól még nem MUSZÁJ.
Nyugodtan lehet az FB-re regelni,nem kell semmi felesleges adat,nem kell ismerős,stb,nem másabb,mint bármely fórum alapból.Az,hogy az emberekkel elszalad a ló...az nem az FB hibája.Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
BandiHUN
veterán
válasz KamuMazsola #25021 üzenetére
A belső ticket válaszmentességet ÉN SE értem...
A telefonosdit azért átérzem.
De még igyis azt mondom,hogy legalább VAN mód,és nem kell bemenni Telenor pontba,se időm,se kedvem 16km-t és egy ezrest buszra szánni...Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
kisdk
csendes tag
válasz stamas80 #25016 üzenetére
Szervíz kóddal megnézve, kiderült, hogy gyárilag független a készülék így fogadta el a telenoros kártyát.
Viszont még mindig nem értem mi lehet a gond, ma a suliban csak 1x-2x szakadt meg a hálózat, viszont itthon nagyon gyakran. Pedig van más is a családban telenoros, azzal meg nincs probléma. ( Ahogy nekem sem volt az előző telefonommal ugyanezzel a kártyával.)Hauwei Ascend P6
-
Prien
addikt
válasz stamas80 #25016 üzenetére
Feltöltő kártyás netet tudtommal nem korlátozzák, valamint én nem telenort javasoltam, hanem telekom-ot.
A telefon csak egy példa volt, abból millió választék lehetséges,de úgy látom,hogy a fórumtárs inkább egy drága készüléket szeretne részletre, rablánccal. Mindenkinek a saját döntése.A kevés is több a semminél.
-
Ryder1
senior tag
Sziasztok!
Smarttarifa 3-ban mennyibe fájna nekem percenként Angliából hívást fogadni? Nem mertem felvenni egy onnan érkező hívást, mert nem tudom, mibe kerülne nekem.
-
-
benfolds
őstag
sziasztok! lehet, hogy már volt, de az is lehet, hogy csak én vagyok értetlen, de a smarttarifa megfogalmazása számomra nem egyértelmű: egyrészt meg van határozva, hogy "Percdíj hálózaton belül a havidíj felhasználásáig, belföldön 32 Ft", "Percdíj hálózaton kívüli mobil és vezetékes irányba a havidíj felhasználásáig, belföldön 36 Ft", "Percdíj a havidíj felhasználása után, bármely belföldi hálózatba 39 Ft". Ez alapján azt gondolnám, hogy mondjuk teljes egészében lebeszélhetem a 3200 Ft-ot akár hálózaton belül 32 Ft-os percdíjjal, akár hálózaton kívül 36 Ft-os percdíjjal. Ugyanakkor meg azt írják, hogy "A tarifacsomagok havidíja 50%-ban használható fel hálózaton belüli, illetve 50%-ban belföldi vezetékes és más mobil irányba indított belföldi hívásokra." Ez ellentmond a fenti megfogalmazásnak szerintem. Eszerint van 1600 Ft-om hálózaton belül 32 Ft/perc alapon, és 1600 Ft-om hálózaton kívül 36 Ft/percért, utána pedig 39 Ft minden irányba? Tehát nem a teljes összegig (mint ahogy fent írják a "a havidíj felhasználásáig" érvényes a 32/36, hanem csak 50%-ig.)
-
dptrsk
addikt
válasz benfolds #25031 üzenetére
Szerintem nincs igazad.
Van két feltétel:
-50-50%ban felhasználható a havi díj.
-a havidíj felhasználásáig olcsóbb percdíjak, utána drágul.Nem az szerepel ott, hogy a teljes havidíj felhasználásáig, hanem a havidíj felhasználásáig( amiből nem következik, hogy a havidíjat 100%ban bármire használhatod).
[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
A hálózatfejlesztés miatt kapcsoltak le egy LTE cellát. Hát nem semmi! A fejlesztés nem azt jelenti, hogy bekapcsolnak? Telenornál lekapcsolást jelent...
-
ShadowK
tag
Ezt a gyakorlatban hogy kell értelmezni?
A forgalom mérésének egysége 0,1 MB.egy valamilyen chat appot használva egy pár karakter átküldése rögtön nem az átküldött adat méretét számolja, hanem 0.1MB-ot? azaz gyakorlatilag ha pl 5-5 üzenet chaten máris 1MB lesz?
ha igen, az elég gáz. -
BandiHUN
veterán
válasz ShadowK #25034 üzenetére
Elvileg e csak annyi,hogy gondolom egy időkereten belül,pl.nap végén lezárva kikerekít 100kb-okra.
Legyél nyugodt,nincs ilyen kerekítés,legalábbis rövidtávon...durva is lenne 100mb 1000 FB pár szavas postra...
De ha azért akad wifi néhol,gondolom otthon pedig alap,átlagos fészbúkkal,maillal,stb bőven elvan az ember 100megával,én szinte sose kapom meg a 80megás figyit se,pedig nem átallok oldalakat nézni,menetrend,stb...
Szociálni több,mint elég 100mega,ebbe belefér pár bulikép feltöltése,stb.is.
A csak simán netigénylő alkalmazások nem esznek sokat.Időkép,stb.sem,térképnézegetés nélkül,bár az is elég jól belefér.[ Szerkesztve ]
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
benfolds
őstag
válasz dptrsk #25032 üzenetére
hát, lehet, hogy igazad van...én most telenoros okostarifában vagyok, ami számomra egyértelműbb és jobb is. 90 perc, abból 45 hálózaton belül, 45 hálózaton kívül 3000 Ft-ért.
egyébként a honlapon a "forgalmi adatoknál" ugyanúgy lehet követni a smarttarifát is, mint az okostarifát? de mit ír ki? hálózaton belül/kívül felhasznált percek számát, mint az okostarifánál, ami alapján könnyen meg tudod állapítani, hogy milyen irányba hány percet beszélhetsz még, vagy összegeket?[ Szerkesztve ]
-
cigam
félisten
Smart tarifa Extra1 csomagom van. Rendszeresen kifutok az 500MB-os keretből. Nézegettem a lehetőségeket, de semmi okosat nem találtam:
- Extra500MB megrendelése minden hónapban +1490.-/hó
- Smart tarifa Extra2 csomagba lépés +2000.-/hóVan más lehetőség? Egyáltalán a hűség alatti csomagot hogyan módosítom?
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
MODERÁTOR
-
benfolds
őstag
válasz Viktor0610 #25038 üzenetére
oké, köszi. végül is a lényeg az, hogy smart tarifánál is lehet ellenőrizni a honlapon, hogy adott hónapban hogy állok a költségekkel.
vannak tapasztalatai valakinek, hogy a smart tarifa 2-vel megegyező összegű, 3200 ft-os mozaik xs és vodafone go csomagokkal? ha a percdíjakat nézzük, akkor nekem mindegyik jobbnak tűnik (mozaik xs mondjuk csak akkor, ha a "hálózaton kívül is hálózaton belüli percdíjak" ingyenes extrát választom). gondolkodom, hogy 16 év után váltok, de hátha vannak olyan dolgok, ami miatt érdemes maradni... -
moonguru
őstag
Jó, persze tudom hogy a LTE cellát nem csak nekem hozták létre.
Jut belőle másnak is!
Csak bekapcsoltak egy közeli LTE AP-t.
Ui:
A VIP-re visszatérve tényleg VIP-nek érezhetem magam
1.
Hipernet: közeli (nagyon) LTE AP.
2.
Smarttarifa 3: aktív mindenirány szolgáltatás.
3.
Korlátlan adatforgalom, Hoppá az már csak volt...
[ Szerkesztve ]
Monitor Guru!
-
tomp
félisten
válasz csernak75 #25040 üzenetére
Most újra nincs LTE a lakásban. E miatt kicsit megugrott a 3G terheltsége mert habár a sebesség nem esett vissza azaz ha mérem akkor Okos90-el ugyan úgy 7,8/2,2Mbit van 35ms-al de olykor megáll a hálózat. Azaz nem belassul hanem konkrétan 0b/s-re esik le pár másodpercre. Aztán megy tovább mintha semmi sem történt volna.
-
tomp
félisten
Holnaptól új MyTV csomag! MyTV Extra. 18+os videótár érhető el majd vele.
Micsoda bővítés.
Új hozzászólás Aktív témák
- Utolsó darab - 670.000 Ft helyett - 465.000 Ft MacBook Air Retina 13" M2 8GB / 512 SSD / Magyar
- Apple iPhone 13 Midnight 256GB iSTYLE 2025.03.26. GARANCIA
- LG UltraWide 38WN95C-W Monitor 1 év Garancia
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i5 3.8 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 580 8 GB + doboz