- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- YouTube
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HBO Max & OD topic
- Aliexpress tapasztalatok
- SkyShowtime
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- Synology NAS
- Router gondok
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
válasz runner 125 #51414 üzenetére
Tényleg szép, aztán vigyázzatok egymásra.
Más: haver motorján elég nehéz a 2. fokozatba tenni. Mikor felmelegszik, akkor többször van, hogy 1-ből üresbe megy és csak 2-3 próbálkozás után sikerül betenni 2-be. A többi fokozat vajsimán megy, az 1-es sem csattan.
Valami isteni amikor sikerül úgy kifogni hazafelé, hogy keresztül a városon csak 2-3 lámpánál kell megállni.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #51414 üzenetére
Megszabad kérdezni mennyi volt?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #51414 üzenetére
Grat,csecse nagyon! Miért nem lábon hoztad?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
jaktib
tag
válasz runner 125 #51414 üzenetére
Nagyon szép! Gratula! Nálad így fog kinézni évek múlva is. Én nagyon félnék, hogy elesek és azok a szép idomok megsérülnek. De én még kezdő vagyok. Veszel rá bukógombát?
-
jaktib
tag
válasz runner 125 #51450 üzenetére
Annak idején mikor robogót vettem (Gilera Stalker) te adtál jó tanácsokat a robogós fórumban. Nagyon nem bántam meg, hogy azt vettem, sok gondtalan Km-t mentem vele. Akkor is néztem a hogy a runnered milyen szép állapotban volt. Meg írtad is, hogy mennyire mániád a gyári állapot. Én is szeretem ha amim van az szépen néz ki. Robogó területen nagyon otthonosan mozogsz, most te is zöldfülű lettél. Januárban váltottam akkor vettem meg a motort,(mióta jobb idő van használom) de nagyon más "kávéház" ez, mint egy kis kétütemű. Már tologatásnál is maximális figyelmet igényel. Valamivel könnyebb "csak" 200 kg az enyém, de én kisebb is vagyok. A házba a kapun betolni elég combos, még azon a rámpán is amit csináltunk.
Jó ötletnek találtam kezdőként a fokozat kijelzőt. Mikor megvettem gondoltam, rakatok is rá egyet. Most is azt gondolom, hogy jó volna, ha lenne mint extra. De az igazság az, hogy már nem hiányzik. Az elején voltak problémák, mikor az ember a motor vezetésének a technikai részével van elfoglalva. Most már a váltás sokkal jobban megy. Például az autónál, ott is tudom hányasban vagyok. Pedig kezdő vezetőként az sem volt mindig egyértelmű mikor hova. Szerintem egy pár Km és nem is biztos, hogy akarsz majd rá kijelzőt. Most nagyobb gondom a helyes kanyarodás. Robogót is meg kellett tanulnom döntögetni. Az valahogy könnyebb volt. Ezzel azért nem merem úgy dönteni mint ahogy kellene, gyakorolom. A kezdeti kanyarsebességem azért javult mára egy cseppet. Kíváncsi vagyok te, hogy boldogulsz egy ekkora vassal. Amilyen videókat látni, hogy hogyan tudnak emberek vezetni motort... van még hova fejlődnöm.
A gomba mindenképpen kellene, mert soha nem lehet tudni mi történik. Ha elborul akár álló helyzetben az a szép fehér idom nagyon megsérülhet. Valami olyan kellene ami illik ahhoz a szép fehérhez.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz runner 125 #51696 üzenetére
A 250 fele huz a szivem (vagy az eszem?):
1) fele annyiba kerul mint a cbf500
2) gondolom fele annyit is fogyaszt, szeretnem sokat hasznalni, hogy minnel gyorsabban fejlodjek melo, suli illetve tura is tervben van, nem akarok kapasbol 6-7-8L-t zabalo dogoket
3) fosok, hogy elszallnek
4) csalad total kibukna igy is kivannak mar az otlettol is, ha beallitok egy 500-as geppel infartust kap anyamHa kinovom par ev utan eladom, gondolom nem buknek rajta olyan sokat...
A tied lattam a masik topikban, gyonyuru
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz runner 125 #51778 üzenetére
Az majdnem ket vfr tukor ara
-
Archer
őstag
válasz runner 125 #51778 üzenetére
Corbin, Saddlemen gyárt motorspecifikus üléseket, talán valamivel olcsóbban kijössz (nem sokkal). Akár csináltatod, akár készen veszed, rohadt drága
Bezzeg a kínai üléspúp ebayről megvan 5k-ból[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #51781 üzenetére
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
KoVee84
senior tag
válasz runner 125 #51778 üzenetére
A vfr gyárilag brutál kényelmes fotelek vannak, minek akarnád átalakítani?
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #51798 üzenetére
Hopp, a két link kimaradt:
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #51799 üzenetére
Nekem személy szerint a gyári fekete jobban tetszik.
***
Brutálszép! -
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #51798 üzenetére
Fura,mert a Tommot közismerten a legdrágábban dolgozik,mellesleg szokott panasz is lenni,hogy ennyiért hibás ülést/áthúzást is tudnak készíteni. (Zsoké apósának T.Lacinak a GW-re valami 300eFt-ért csináltak ülést.) Csúszkálásra is van megoldás,a színnél meg vigyázz nem tudom milyen szerkód van bőr/cordura elképzelhető,hogy meg fogja fogni a fehér mű/bőrt,emeltet hamar koszolódik is. Érdemes köbe nézni mert árban/minőségben nagyon nagy a szórás..
Feree13:
Az a ragasztás szerintem nem lesz valami tartós.. Olyan erő fogja cibálni a tükört/házat,hogy nem sok időt jósolok neki míg ott/úgy marad a helyén. Csinálj egy biztonsági rögzítést pluszba,így talán nem fog lerepülni max ott fog fityegni az idomon. Így viszont a fényezés bánhatja.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
emre
veterán
válasz runner 125 #51809 üzenetére
Kárpit ügyben a Somoto-t érdemes még megkérdezni. Már ha eddig nem tetted meg.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #51983 üzenetére
Pláne hogy az olyan lehetetlenül kerek fejűek mint én, a legtöbb zárt sisakot fel se tudják húzni... :/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #51995 üzenetére
Hozzatennem a 4T nem jelent azonnal uzembiztossagot. Ha nincs gondozva az sem uzembiztos.
Mindenkepp hozzaertovel kell menni, mert dobbenet mik vannak.
Pl most kerult egy fiatal olyan 125 os megbizhato 4T hozzam, amelyik 200 km alatt felzabalta a hutofolyadekat...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #51983 üzenetére
Természetesen trollkodtam, mindennek van értelme, különben nem gyártanának annyit belőle.
Bár én sem látom a sportmotor pályán kívüli használatának értelmét."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Laraxior
titán
válasz runner 125 #52020 üzenetére
Ezt most nem értem
(#52019) polimorf : Azért mondom, sosem ültem másik motoron, sosem kértem el másét, hogy menjek vele, ezért nincs összehasonlítási alapom De nincs gondom most ezzel sem, lassan meglesz a 10.000km amióta megvettem, tavaly október, és eddig egy kerékcsapágyon kívül semmit nem kellett rákölteni.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #52024 üzenetére
Mit szívsz? Adj nekem is!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
nagyúr
válasz runner 125 #52024 üzenetére
mindenhol ott vagyok
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #52037 üzenetére
Ilyet nekem is szokott csinalni. Nem kepzelodtel
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #52084 üzenetére
+1.
Egyébként én is azt mondom, hogy a robogózásnak k.va nagy élvezeti faktora van...mint egy bicikli, ide-oda lehet tenni dugóban nagyon faszán, csomó helyen elfér ahol más nem, nem kell pöcsölni kuplunggal csak húzod neki ezerrel. Szerintem nagy fun!
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #52106 üzenetére
Én akkor tettem fel raccsing dobot, amikor pályagép lett a motorból. De nem kókány fos, hanem karbon Micron "race only" dobot. A robogón meg ugyanúgy marad a gyári...
Autón Remus van, nem halk, de ma már nem tenném fel...(de halkan közlekedem vele, nem húzom, sok helyen csak gurulok)."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #52081 üzenetére
Ennyi hibája/baja egy robeszemnek sem volt mint másnak.. Bocs de a tulajok is ezt állítják jó pár róbesznél,hogy szopóka.. Na bumm 2percel hamarabb otthon vagy/lehetsz mint én ugyan azon a távon. És?? Nem városi használatra vettem,hanem nagyobb/hosszabb gurulásokra/túrákra.
mf:
Gondoltam magad is megleled,de van egy kereső is fent.. Tsokolom.
[link][ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #52117 üzenetére
Tavaly volt egy perec euroringen, utána döntöttem el, hogy átépítem. Már előtte sem mentem sokat közúton. Túra nem érdekel, nincs is rá időm sem, egyedül nem megyek mert unalmas, ketten kényelmetlen, és akkor is csak azt vártam, mikor érünk oda. Tehát nekem az utcai motorozás A-ból B-je jelenti. Hogy mi van közte, nem érdekel. Melóba nem járok 7 km-re motorral, mert minek...bringa és kész. Az utakon sok a hülye, nem lehet meghúzni mert ki tudja melyik bokorban les trafi, és nem akartam a sarcot fizetni a sok idiótának, aki aztán úgyis ellopja, ezért minden út egy kalap szar...mindig azt figyelni, mikor megyek kátyúba...elég volt.
Most ideiglenesen ki van vonva félévekre és nem fizetek semmit. Pályára kényelmesebb a futó, nem kell fáradtan motorozni utána, előtte meg kipihentebben megy az ember (ha nem szopott másfél órát két motor lekötésével). Ennyi a sztori. Pályán van élvezet, tudom mérni mennyi fejlődöm, annyit megyek amennyit akarok egy nap, nincs kényszer semmire."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #52106 üzenetére
Vmelyik motorradban olvastam, hogy a panigale-t gyari dobbal kiszedtek a forgalombol.
Az ujsagiro is furcsallta hogy 104 dB a bejegyzett gyari allozaj.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #52130 üzenetére
Atlanticon fesszabályzó hiba volt 26eft az utólag tönkrementet pedig 3eft-ból megjavították.(NEXUS tulaj vette meg. ) Kuplungban egy csapágy adta meg magát a szerviz nem merte szétszedni mert azt hitte a blokk halt meg,én otthon szépen 2eft-os csapágyat beletéve megcsináltam.Vízpumpa folyt,otthon ezt is megcsináltam. Ezüst Burgi ette a Xenon trafokat/izzókat cseréltem párat benne,vizpumpa gumi tömítés csere volt mert néha elcsöppent. Diesel hang miatt cserélve lett az adaptert benne. Grafit Burginál semmi hiba nem volt. Szín/cvt javítás most 280eft. Vara hiba,termosztát letapadt a tengelyén valami kosz miatt. 2év 42-ekm járok. Tankolom,kötelező kopó/fogyó dolgok miatt szervizelem. Tudod,jól miket használtam. Nem vitatom a robogónak is meg vannak az előnyei/hátrányai is,ugyan úgy mint egy motornál akár. Nexusnak fesszabályzó és vizpumpa hibái vannak,illetve olajpumpa döglik meg ennél a blokkoknál de pl az X9 katasztrófa minden téren. Én úgy látom,hogy minnél öregebb egy motor és a gazda is keveset használja akkor elmaradthatnak a karbantartások is,mert ha nix lóvé gurulni akkor szervizt/karbantartást is elodázhatják egyesek.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #52140 üzenetére
Nem általánosságban van rossz véleménnyel, csak tapasztalat, ha az
ember belenyúl a lecsóba, akkor lehet szoporóller a robogó, de persze
a Varadero is lehetett volna! Ha öreg, lerúgott példányt vásárol belőle!
Viszont megvette a fiatal, újszerűt, és örül, hogy hibátlan. Gyanítom, a
CVT váltós alternatívák is tudnák ezt, amíg nem bontószökevények.
Nade amikor az ember belefut valami drágább példányba, egyből jön,
hogy ENNYIBŐL már "motort" kéne... (Vagy lükébbek esetén: autót.)
Ergo a robogóból jó az olcsó szar is, aztán normális, ha költeni kell rá:
ez is egy hozzáállás. (Sokaknak nem patika a gépe Magyarországon.)Azon meg röhögni lehet, hogy vki egy lefosott Liberty 50-t kendácsol,
de MX5-ről álmodik, és a leghangosabb dobot szeretné az 500-asára:
jó, hát, ha nem ismerik, talán komolyan veszik. Pedig egy provokátor,
aki nem hogy komoly válaszokat, de moderációt érdemelne helyből...
Mert ugyebár lehet széllel szemben, ő szereti is, csak flémnek hívják!bogyo112: volt ilyen rangja. Csak elvették. Modik biztos tudják, miért.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #52140 üzenetére
Nem mondanám betegágynak az Atlanticot. Van jobb is rosszabb is attól függ milyenre van pénze és honnan van véve. A Silvserwinget néztem,csúnyaa többet is eszik mint a nagy Burgi,cserébe viszont megbízható.
Izzó.
világítás.eu
Osram Night breaker unlimited és Cool bluet használok. A cool blue most ment ki az egyik. Jobbak mint a hagyományos izzók. Állítólag jók a Philips izzók is de 7-9eft.. Osram fórum [link]Digit:
Vara. [link] Nem egy hibátlan motor,de közel van hozzá.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #52140 üzenetére
Én is ugyanolyan izzókat raktam be úgy fél éve, mint Mosquito. Az eredetinél sokkal jobbak, szerintem.
***
OFF: Érettségi letudva.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz runner 125 #52181 üzenetére
Én nem erősebb, hanem xenon gázos izzót használok. Fehérebb erősebb a fénye. De ugyan akkora a Wattos. Olcsó ezer forintos vackok. Éves Km 6000. Töltés nem volt 14,5V-nal nagyobb Eddig egy sem égett ki, műszakin átengedték. Nekem bejött, az alap izzónál jobban tetszik.Ha nagyobb wattszámos izzót teszel be, akkor többa hő, és azt nem szeretik a foncsorok. Idővel fakul, vagy hólyagosodhat is. Plusz az elektromos részen sem tesz jót, nagy áramfelvétel, hamarabb öregedik a vezeték, kontakt hibák is előjöhetnek, onnan meg egyenes út a lemelegedett vezetékekig.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #52181 üzenetére
Semmi nyomát nem látni ilyesminek se a motoron, se az autón. Persze ugyanannyi wattosak, mint a gyári.
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #52194 üzenetére
Már az oldaluk sem létezik...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
KoVee84
senior tag
válasz runner 125 #52204 üzenetére
Bőven lehet, viszont annyival kiegészítve a VFR-ed vételárát, már vehetsz egy 1200-es VFR-t és lóerőben ugyan ott vagy
-
Polemius
aktív tag
válasz runner 125 #52140 üzenetére
Karácsonyi akcióban vettem Philips H4 Xtreme Vision izzót. Határozottan erősebb a "mezei" verziónál, eddig kb 2500 km-t mentem vele. Hogy mennyire melegszik nem tudom, nem szoktam tapogatni, de az enyémen hagyományos, kerek lámpa van, szerintem ilyenben kevésbé lehet ez probléma.
Más: tegnap ezt vettem észre a hátsó gumiban.
Van valakinek tapasztalata az R17 kiterjesztett (defekt, stb) garancia intézésében, hogyan megy?[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #52208 üzenetére
"Zúzósan még nem hajtottam meg, de az előző tulaj és a kereskedés szerint a VTEC vezérlés miatt túrán simán felveszi a versenyt az ezresekkel."
Szerintem ezt úgy kell érteni, hogy mindkettővel egyforma sebességre fog limitálni jó esetben a józan ész közúton. No, meg milyen "ezresekkel". Egy DL1000 ~100LE, míg egy S1000RR majdnem 200. Azért az nem egészen ugyanaz az állatfajta.
Szerintem amúgy bőségesen elég lesz annak a motornak az ereje. Én az új DL1000-be vagyok kissé beleszerelmesedve, pedig az csak 100LE.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #52208 üzenetére
Bár nem tudom,hogy vezetsz de a motor nem minden,főleg úgy hogy új/más masina van a hátsód alatt. Túrázás/gurulás nem a száguldozásról szokott szólni,bár ha tempósan halad az ember akkor egyenesben/kanyarokban is lemaradhatsz akár. Ismerkedjél vele,nem kell rohanni.
Bősre nem jössz?fattyu:
Nyáron a leírtak szerint szoktak eljárni a rendőrök. Megéri? Nem. Menjetek a Dorogi tóra,ott lehet fürdeni büfék is vannak,gurulsz is "egy jót".
StoneBridge:
H4 Ledes olcsóbb verziók nagyon gagyik. [link] ,[link] , ami meg valamivel jobb az meg rohadt drága.
V.Stryker:
MotoAvantura , Rhinotours na meg a Karasna drágább/költésesebb társaság. Minden igaz akkor szeptemberben kb ezt az utat fogjuk bejárni. Idén volt kint egy kolléga,4x-os szálloda reggeli/vacsi,benzin,kaja 4nap 75eFt volt,2200Km gurultak.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #52288 üzenetére
Ki lehet azt hozni kevesebb, mint a feléből is.... Úgy azért már nem annyira horror.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #52288 üzenetére
Ennyi. Új motorokra még drágább is szokott lenni...nem embernek való.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #52313 üzenetére
Érdekes, hogy ilyen drága. Esetleg azért kérdezgess rá máshol is, hátha tudnak jobbat.
Én azt számolgattam, kb. 15 év alatt megveszem újra a motort, de 15 év alatt akár ellopják, akár én csinálok valami hülyeséget, akár az utca embere éli ki magát rajta, máris "jól jártam". Persze, 228 ezerért nekem se kellett volna, az nagyon horror.
Amikor én kötöttem, a sportmotorokra nagyon fújtak, de a tiéd sem az elvileg.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #52355 üzenetére
Szedegesse le mindig ezt akinek két anyja van...mellesleg poros-piszkos motorra ilyet felhúzni az a karcok barátja...télire ok
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zoltanz
nagyúr
válasz runner 125 #52355 üzenetére
A Kawa zöld a Ducati piros, a Yamaha, Suzuki kékes, Honda fehér-pirosas, BMW fehér-kékes, Harley narancssárgás-fekete.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Archer
őstag
válasz runner 125 #52355 üzenetére
Már a kompresszort is lóerőben mérik?
Plexik: esetleg itt érdemes nézelődni.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #52360 üzenetére
Az nem jó. Én is éltem falun egy időben, nálunk szerencsére nem volt ilyen baj a bogarakkal. Pedig már majdnem azt hittem, a galamboknál nincs rosszabb.
A szellőzést arra értettem, hogy véletlen se tudjon párásodni. Bár ez egy zárt garázsban nem valószínű, hogy előfordul, pláne minőségi ponyvával.
Így viszont érthető a takarózás.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz runner 125 #52355 üzenetére
Jokor mondod. Mar kek lett. Fessem at?
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #52489 üzenetére
Hosszú történet, de végül kevesebbe volt -> használtan összejött a dolog. Moszkító szervált nekem egy Basic Kit 2 + erősítő/InterComot (ocón), majd én vettem hozzá horror áron töltőt. Majd rájöttem, hogy a Bluetooth mégiscsak kényelmesebb (meg az sztereó): lőttem egy használt N103-ast kompletten, BT-szal, majd végül egy évre rá tök véletlenül el tudtam passzolni "kis bukóval" (a kis bukót).
Headset + InterCom: +8K (jó ár; hiányos cucc)
Szivargyújtós töltő:+8.5K (horror ár: gyári új...)
Gyári kábel (fos): +5K,-5K ("idióta" bekötéssel!)
Zenehallgatós kábel: +3.5K (sztereó, 3-pin, pff)
Komplett S-es N103:+48K (BT, pinlock -> jó ár)
Plexi "felhasználása": -9K (karcmentes, fasza!)
Pinlock felhasználása: -9K (új ára mondjuk 10)
N103&Intercom: -25K (1 év után fórumtársnak)Tehát, ha úgy tetszik: "25K-ból" összelegózódott. Nálam maradt a túlárazott zenehallgatós kábel (nem használom), meg a szivargyújtós töltő aljzata (utóbbit szoktam használni a kerékkulcs meghajtására). (Ja igen, telefonáláshoz gyártottam egy 4-tűs kábelt, azt is elvitte hozzá a vevő, de nem számolom már ki a ráköltést, hehe. Amúgy is kontaktos lett.) Természetesen annak idején (2012) a sityak (akciós) 58K-s árába nem volt benne semmiféle extra: csak szerettem volna, de valahogy sokalltam az árát. És persze nem tudhattam, mennyire fog tetszeni az egész: kockázatosnak tűnt beleugrani, amikor egy headset magában 18K újonnan. Azóta persze megszerettem: tök megnyugtató, hogy ha sürgős hívás van, pikk-pakk felveszem, nem maradok le róla, akár megállni se kell, ha valami gyorsan megbeszélhető. Bejött a cucc. Biztos van jobb/olcsóbb/stb.: kinek mi az igénye ugye. (Ebben nincs intercom funkció - csak az utas felé, kábelen -, szóval nem nagyon tudnék túrán senkivel "vókitókizni", de nem is túrázom, nem probléma. Városban szoktam zenét hallgatni, ha muszáj telefonálni, ill. a fülemre szól a GPS is, ha szükséges.)
Egyébként (ezt már nem neked): a sisakon belül egyáltalán NINCS egy "általános" szélzaj: a másik fél néha észre sem veszi, ha nem mondom neki külön, hogy épp motoron vagyok. Szoktam mondani, mert olyankor nem jó bájcsevegni, hiszen alapvetően vezetek, oda figyelek. A fülednél és a mikrofonnál lévő zaj teljesen más, a mikrofon sem véletlen irányított... De biztos az beszél hülyeséget, aki aktívan használja... Véletlen sem az aki csak értetlenkedik az egészen.
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #52506 üzenetére
Rá lehet csatlakozni úgy is, de erősítő nélkül nagyon halk.
Úgy ~40-re kellett lassítanom, hogy halljam a telefonáló felet. De
inkább a 4Road "zenélése" miatt, nem a szélzaj: kövér gázon egy
nyitott dob kegyetlen*, elnyomja a szélzajt 130-nál is a 400-ason.
A 180-ason 90 körül már a szél volt az úr! Az kulturáltabb volt.
(Épp ezért járok tompítóval, nem hiányzik az állandó röfögtetés.)Az említett telefonálós letolós eset szabályos 70-nél volt: tisztán
hallott a másik oldal.De nyilván a "rádióhallgatók" jobban tudják.
Utas felé a régi modellen kábeles megoldás van. Az új már lehet,
hogy tudja az utas felé is BT-t, nem olvastam utána mostanában.Ha hamarosan cseréled a sisakot ne költs rá sokat: univerzálisat
vegyél, vagy olyat, ami átrakható az újba is. A B3-nál viszont pl.
nem írják az N102 kompatibilitást... Fene tudja. (De FM rádió van
benne, amivel 500 méterig beszélgethetsz.Jáksó Lászlóval LOL.)*: nagyjából a Nexus + Finster kombó szintjére tenném...
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #52511 üzenetére
Csak hiszed.. Sisak váltás/vásárlás előtt azért nézzél körbe,hogy kompatibilis-e az új bukóval az N-Com. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #52604 üzenetére
Gyári. Légszűrőt nem kell cserélned?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #52606 üzenetére
Ha tényleg cserélték akkor nem. De az is legalább olyan fontos mint az olaj vagy a szűrő csere.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen