-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ath
senior tag
válasz
Geresics #75427 üzenetére
quote
"Kevesebben kíváncsiak rá, mint szeretnéd." - tudom, és csak egyféleképpen tudom elérni, hogy többen legyenek rá kíváncsiak: javítok a minőségen. Jobb ötletem sajnos nincs.
/quoteén ezt most építőnek szánom, és egyáltalán nem beszólásnak, sértésnek, hanem gondolatébresztőnek. úgy gondolom, aki tartalmat akar szolgáltatni, legyen az írott vagy képi, legyen meg hozzá egy alapja. tehát aki ír, tudjon választékosan fogalmazni, helyesírásra figyelve, stb, ugyan így aki beszél, az tudja megfelelően kifejezni magát. megnézve a legutolsó videód: értem én, hogy számodra cél és öröm volt a megfelelő feliratkozó elérése, de ezt egy percen keresztül 4-5-féleképpen elmondani indokolatlan. a teljes anyag egyhatoda. 1.22-nél mi ez a szöveg?
akkor miért nem 2 kamerával dolgozol, ha neked ez fontos és számít, nézőket és feliratkozókat szeretnél? akkor lehetne változtatni a nézőponton, és az egyébként (bocs) tényleg unalmas bukód nézni
másik az égetett felirat helyett a kommentek használata.
2.13-nál ismét a már említett túlzsúfoltság.
a teljes anyag megnézése utána nekem az kerekedik ki, hogy te ezt egy amcsi mintára itthon szeretnéd nagyobb közönség előtt csinálni, de pont ez a feszesség, a nézőknek megfelelni akarás rontja el odáig, hogy egyszerűen érdektelen lesz. ettől "jobb" az edvencsörös hülyegyerek, mert ő laza. ha megnézed a szökik a málna videót, mi jut eszedbe? hogy egy gyökér, de mégis 1M nézte meg -
Kroni1
veterán
válasz
Geresics #75427 üzenetére
Sokáig gondolkodtam, hogy írjak-e a témában, mert amúgy szimpi srácnak tűntél már eleinte is, és tetszett h te is ugyanúgy ismerkedsz a terepezéssel meg a videózással mint én. De kikívánkozik belőlem is a véleményem sorry ha ezzel tovább off-olok:
"Senkinek nem tartok fegyvert a fejéhez, hogy nézze meg, és senkit sem akarok meggyőzni, hogy márpedig ezek a világ legjobb videói... "
Ez lehet, hogy így van, de hidd el a sok önreklámból és körítésből sokaknak az jön le, mintha te érdemesnek tartanád a videóidat arra, h megnézzék és megosszák, pedig sok esetben valóban nem alkalmasak erre az anyagaid! Ahhoz tényleg nagyobb motoros tudás kéne, vagy valami extra, például hogy a világ végére motorozol el egyedül, vagy hasonló, nem pedig olyan helyekre ahol kezdők is simán megfordulnak. (tudom két pici gyerekkel ez nehéz, de sztem így hozzád jobban illett volna inkább a humorosabb csengésű "fater a motoron" vagy a "motoros-apuci" név) A témáid sztem motorosoknak nem izgalmasak, max szintén kezdőknek, vagy olyanoknak akik nem motoroznak.. Próbáltam várni kicsit, hogy javul-e a színvonal, néha volt is egy két jó pillanatod, de azt érzem, hogy nincs meg a kellő érzéked, humorod, tudásod a MotoVLOG dologhoz.. Ha az országban nincs jó Vlog-oló, az nem indok arra h mégeggyel több sz@r legyen! Egyetértek azokkal akik az indexen is azt tanácsolták, hogy szerényebben, kevesebb felhajtással! Ha meg jönnek majd egyszer a pozitív visszajelzések is, akkor lehet már bevételezni, meg feliratkoztatni, meg reklámozni magad, addig nem érdemes. A 200 nézőből ha 180 csak azért kattint hogy na mi ez a fos már megint, akkor az nem túl hizelgő. Tényleg, akit érdekel feliratkozik, és értesül. Én is hobbiból videózok, mert érdekel a téma, de nincs bekapcsolva a bevételszerzés mert nem célom, és nem is reklámozom, nem verem nagydobra a videóimat, mert leginkább magamnak csinálom őket. Ezt a videómat pl. tegnap este egyedül az indexen a BMW-s topicba linkeltem be (egy barátom tanácsára), mégis már közel 100-an látták kevesebb mint 1 nap alatt, a többi videómnál is megvan a ~100-150-es nézőszám.. Szóval én azt mondom csináld, mert mindenkinek szíve joga csinálni amit szeret! Az hogy állod a sarat az oké, de jó lenne, ha inkább először jönne a fejlődés és a jó kontentek, és csak utána a csinnadratta a videók mellé..
Peace!
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
válasz
Geresics #75468 üzenetére
Örülök, hogy pozitívan fogadtad, valóban építő jellegűnek szántam a "kritikát". Hajrá, szeretném látni azokat az izgi videókat majd! (Most egy ideje saját videóimmal is gödörben vagyok, mert nem tartom izgalmasnak még azt sem ahogy szép helyeken motorozok, élőben valahogy sokkal szebb mindig, a videó sajnos ezt nem mindig tudja visszaadni.)
-
válasz
Geresics #75467 üzenetére
Én nem foglalkozom a te videóiddal. Talán ha 1-et néztem meg, kb annyira mozgat mint fb-n pár fitnes buzi ismim torna előtt közben és utána videója. De ne haragudj meg csak nyersen elmondtam. Kicsit a többihez: Előbb nézek meg egy runner féle körbejáróst mint a tiédet, mert a tiéd nem mozgat, abban meg látok/láthatok érdekességet. Példát mondjak, ha beindítja a hangja miegymás.
-
LustaDick123
tag
válasz
Geresics #75468 üzenetére
Egyet értek az előttem szólókkal, az indexes topicban kissé erős volt a kezdés. Most már te is látod, hogy vannak ott páran, akik a szomszéd falu fagyizóján is túlmentek. Legalább egyszer.
Én azt javaslom, hogy keress témát. A bukósisak bemutatós meg hasonló témák már csontig vannak rágva mindenféle nemzetközi oldalakon és az sem túl izgalmas sokak számára, hogy 40-nel mész egy traktornyomban. Lássuk be, van még pár téma és kifogysz a mondanivalóból.
Legyél tényleg vándor. Van egy rakás látnivaló az országban (akár Pécs körül is), ahova "csak" enduróval lehet eljutni (vagy legalább egy darabig), pl. templomromok, várak, kilátók, elhagyott laktanyák, repterek stb.). Gyűjtsd össze ezeket, járd be őket, ajánlj utazásokat, túratippeket, túraútvonalakat. Tudom, ilyenből is van egy rakás blog és írás, de mondjuk ha motoros szemmel publikálod (ne kelljen sokat mászkálni motoros ruhában, hol van olyan ösvény sorompó, ami akadályoz stb.) rögtön más lesz. Példának ott a motorostura.hu, ami már nem nagyon frissül, pedig jó kis oldal volt. Egy hasonlót létrehozni, először akár a helyi dolgokkal, kis leírással, fotókkal, track-kel, videóval nem sokkal több dolog, van egy rakás ingyenes blog oldal.
Hidd el több néződ lesz. Persze ez csak egy ötlet, másoknak más fog eszébe jutni. -
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Geresics #75527 üzenetére
A ktm 950 adventure sem kis motor, es sziberiai terepre az sem lett volna jo. A telefonban azt mondtak nekik, h nem fogjak tudni megcsinalni, es ezert nem kaptak motort, egyebkent tobbszor mondtak az ut soran, h akkor lehet atjelni a folyokon ott, ha be vannak fagyva, mert nincsenek hidak. Persze 3tengelyes szornyetegekkel atvittek oket, az a resz kulon a kedvencem. De ioyen utra csakis konnyu motorral szabad elindulni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
LustaDick123
tag
válasz
Geresics #75511 üzenetére
Itt egy példa, hogy mire gondoltam: http://www.motorostura.hu/uvegtigris-es-eger-vara/
Én nagyon sok ilyesmi túratervet, látnivalót gyűjtögetek és ha van egy kis időm simán elmegyek és megnézem őket, felfűzöm egy útvonalra. Ez a látnivaló lehet egy rom, egy félig elsüllyedt hajóroncs, egy kilátó, szép táj vagy emlékmű, gyakorlatilag bármi, ami megtetszik valami miatt.
-
Francia91
veterán
válasz
Geresics #75599 üzenetére
Szentesen és környékén szintén... Átmotoroztam reggel Csongrádra (25 km), majd onnan most melóba tulórázni (15 km) esőben... Este meg megyek haza, addigra elvileg enyhül valamennyit
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Rent
senior tag
válasz
Geresics #75630 üzenetére
Semmit, de a hang oda... minden tartomanyban.
amugy semmi kulonbseg, gondolok itt fogyasztasra, vagy teljesitmenyre. Egy valamit eszrevettem amugy, nagyon durvan eszrevesznek, felrehuzodnak, multkor m7 dugo tobb km kocsisor utan vegul megall elottem egy automata hondas (talan nc 750) es megkoszonte a gazfroccsoket, mondta az ove automata es sose huzodnak felre, megkoszonte, hogy utat furtam Neki. Tenyleg ebbol a szempontbol nagyon megerte, eleg ha utolerek egy autot altalaban felrerantja a kormanyt jobbra
sokkal biztonsagosabb a motorozas varosban, mint elotte. Annyi hogy autopalyara fuldugo kell.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Geresics #75760 üzenetére
Nekem ha ilyen statisztikaim lennenek, es ennek ellenere tovabb csinalnam - mondvan, tudom hogy szar, de en akkor csinalom -
Alap, h bebaszva, tesztelnek motorokat, es az arpad hidon menet kozben letolnam a gatyamat, es helikopterezbek egyet.
Tuti lenne masbap 3000 feliratkozo, es meg a hiradoban is nyilatkoznek.
Ha mar szar, legyen nagyon szar. Kozepszarra senki sem kivancsi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Geresics #75768 üzenetére
Ja, mar megint leirtam a belso monologom, nahat
Szoval ket ut van.
1.minosegi tartalmakat gyartani - ehhez tudni kell motorozni minimum. Vagy erdekes dolgokat mutatni (pl arpad hidon letolt gatyaval bekurva ... De tudod ugyis)
Ebbol melyik van meg?
2. Ralepni az alekosz utra.
Ehhez nem kell tudni semmit, csak orcatlanul konyekik a szarba nyulni, es kivenni a penzt. Ugyis mindegy hogy veled nevetnek, vagy rajtad, mert meg mindig linkeled mindenhova.
Sztm a kettes kapu az elerhetobb, foleg hogy mar gyartasz tartalmakat, nincs sok idod.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
polimorf
tag
válasz
Geresics #75774 üzenetére
Erre a biróságosdira mostanában ugrok, harapok (főleg, hogy most zajlik az ügyem).
Biróságra az menjen akinek nincs jobb dolga, unatkozik és sok a kidobni való pénze. Ilyennel még viccelni sem jó.
A videóval kapcsolatban: Jövőre én is elkezdek videókat kreálgatni, de fel vagyok rá készülve, hogy bármennyire ügyesen próbálom majd megcsinálni mindig lesznek kritikák, negativ megjegyzések, beszólások stb. A show biznisz már csak ilyen. Vagy nem kell velük foglalkozni, vagy tanulni kell a kritikákból és mindig ügyesebben profibban csinálni. Nem számitok nagy sikerre főleg az elején. De leginkább a videóimat magamnak és a túrákon résztvevőknek fogom csinálni.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz
Geresics #75777 üzenetére
Minden nap átnézem a fórum bejegyzéseit, igaz szelektálva. Vannak akinek az irásait mindig elolvasom és vannak akikén átsiklok. Persu pont az akiét mindig elolvasom annál is inkább mert személyesen is ismerjük egymást. A Tieded is át szoktam olvasni.
Viszont most Te is felhoztad a biróság dolgot, azért bátorkodtam reagálni rá.
Én a videókkal kapcsolatosan magamról irtam és nem téged akartalak oktatni vagy bántani vele. Azt is tudom, hogy kaptál jópár negativ kritikát a videóid miatt, de ha jól emlékszem én egyszer sem kritizáltalak, pont azért mert tudom mennyi energiát és időt tud felemészteni egy videó megvágása öszzerakása.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Geresics #75783 üzenetére
Na, már annyi itt a huzavona, hogy olyanok is megszólaltak, akik megígérték, hogy nem fognak. Így hát én is megosztom veled a véleményem, ha tetszik ha nem, te is így vagy a videóiddal.
Bocs...csak poén.
Első körben Persuader fórumtárs... Ő olyan amilyen, ért hozzá, nem bírja a mellébeszélést, nem bírja a hülyeséget, bár mondhatsz neki bármit, amennyiben van róla műszaki rajzod és/vagy mérési jegyzőkönyved.
Be kell látni, sokszor van igaza és tisztelni kell azt, hogy jószántából segít még ha olyan is a stílusa, hogy nem kertelve kimondja, amit gondol. Ha hülye vagy akkor azt és nem fárasztja magát azzal sem, hogy féleszűnek nevezzen.
Vannak akik ezt nehezen viselik, én pl nem, nálam az ilyen fajta gerincesség inkább előny.
A videóidról akkor pár mondat. Ha valaki olyan témában csinál videót, amiben nincs... pl. kerekesszék javítása vagy felújítása, gépiesítése vagy mit tudom én, amiből alig akad pár, akkor könnyű dolga van, mert a fogyasztónak nincs választási lehetősége. A motorozás nem ilyen. Nagy a választék és teljesen jól mondta persu, hogy a középszerű semmire sem jó. Vagy nagyon jót kell, érdekfeszítőt virítani vagy az ellenkezőjét, valami megbotránkoztatóan nagy ökörséget. Ennek a kettőnek van értelme. Persze azt is tudni kell, hogy mit akarsz elérni, miért és kinek csinálod a videóidat.
Bevallom, eddig egyet sem néztem meg, de ma vacsora alatt felkerestem az oldalad és elindítottam véletlenszerűen a videóidat. A körítés egész jó, van logód, van induló zene, webcím, stb. De a videóiddal nem tudtam mit kezdeni. Egy videón önfeledten szórakozni akarunk vagy tanulni belőle, információt nyerni. És bármelyiket indítottam el, egyiket sem kaptam meg. Pl. ott volt amikor elmentél terepes tréningre, kezdő csoport... néztem,hogy mentek a porba, beletekertem, még mindig ugyanaz...egyik helyen az ember elfektette a motort és ahelyett,hogy megnéztük volna segít-e neki valaki vagy mit művel, azonnal megvágtad ott a videót. De pl. mondhattad volna, hogy mit mondtak az instruktorok, mit kéne csinálni, milyen talajon, hogy tartsátok a távolságot, milyen talaj, milyen gumival kéne.... osztanod kellett volna az észt. És igen, ez már önmagában a videó készítése előtt felkészülést, utánaolvasást igényelt volna. Nem úgy,hogy elmegyek, felveszem, megvágom, néha mondok valamit...ez kevés.
Pl. ott van a veszprémi felvonulásos videó...semmi... méssz, mi meg nézzük ,hogy integetnek nektek a gyerekek vagy fél órán keresztül. Azt se tudom benne volt-e,hogy miért volt a felvonulás, semmi arról, hogy miként kéne ilyen nagy közegben motorozni, se az, hogy merre van jó út , stb. Nem tudom érted-e, amit mondani szeretnék? Pedig tök jó poén volt az egyikbe, a dinnyét szállító személyautós címke, azon nevettem.
Pl. én előszeretettel nézem meg byferko videóit, kifejezetten kedvelem. Jó zenével megvágva, koncentrálva csak a lényegre, a szép látványokra, rengeteg infóval. Pl. ha kedvet kapok egy túrához, megnézem van-e hozzákapcsolódó videója, mert tök jó indulási alap. Hogy érdemes megközelíteni, hol érdemes pályán menni,mert amúgy sincs látnivaló, hol egyél, mit egyél, hol vegyél inkább zsömlét sonkával, hol szállt meg, mennyi volt, ott a strand, nem fizetős, de a motort ott tudod letenni. Végig lekötnek a videói, pedig ő nem csinál akkora körítést, mint te,de a videók lényegét nagyon jól megfogja.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Francia91
veterán
válasz
Geresics #75885 üzenetére
Ha a kuplung leforog, az kókányolás következménye...
Én gyári bontatlan blokkal vettem a 251-est, ismertem a motor előéletét a 0-ik km-től. Előző télen pedig Bambinál volt a blokk felújításra(#75881) V.Stryker
Tavaly voltam Kézdivásárhelyen, valamint az előző évek során is minden alkalommal. Most is akartam menni ismerősömhöz, de nem úgy jött ki nekem és neki sem a lépés, hogy össze tudjunk zörrenni
(#75884) kcsa
A régebbi és bizonyított dolgoknak a szememben nagyobb értékük van, mint bármi más újabbnak
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
Geresics #76116 üzenetére
Az üzlet (mivel szabadulnia kell a raktárkészlettől) felajánlotta, hogy 20% kifizetése után a nevemre írják a motort és ameddig összejön az ára (március), addig ott marad a szalonban.
Így én lennék az első tulaj, nem kell hitelt/kamatot fizetnem, egyszer kell papírozni, nem kell casco sem... stb.
Ráadásul meglesz amelyik a legjobban tetszik.Körülnéztem a piacon és sajnos a kezdőknek ajánlott motorok közül egyedül a cbr500r tetszett még, de kevésbé, mint ez.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Geresics #76131 üzenetére
ha betartod a hasznalati utmutatot, attol nem vagy birka, arra akartam celozni, hogy eletszerutlen dolgokat hoztal fel, pl hogy hidegen uvegeli a szalon az eladott motort. garancia van ra egyreszt, masreszt a bejaratas az az etz nel kellett. az ezres olajcsere meg arra valo, ha valamit elkurtak a gyarban, az rovid idon belul jojjon ki az olajjal.
a hasznalati utmutatokrol had szoljak nehany szot. vegyuk a sportmotorokat, abban van tapasztalatom. angliai hasznalati utmutatoban 20 000 km enkenti szelepellenorzest irnak, a magyarban ugyanez 40 000 km enkenti.
ha normalisan hasznalsz egy sportmotort 20 000 km utan allitani kell szelepet. gyertyat pedig 10 000 km kent cserelni kell. az angol 12 000 kmt ir, a magyar 24 000 km t.
nem eppen megbizhato adatok.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#79335424
törölt tag
válasz
Geresics #76272 üzenetére
Egyik cimborám is hazatolta a 250 -es ETZ -t (ez még a 80 -as években volt). Hegyen lakott, úgyhogy komoly teljesítmény volt. Nem félt, ment volna vele, csak szó szerint a malacperselyt törte össze a motorhoz. Elment a Kálvin téri áruházba, és fillérre kiperkálta a kiállított darabot. Nem tudom, miből gondolta, hogy teli tankkal áll az áruházban. A többi kitalálható.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Geresics #76272 üzenetére
Egy motoros sosem fosik semmitől!
Én csak azért nem hoztam el, mert akkor még nem volt meg a jogsim és 100km-es úton nem akartam ennyit kockáztatni a forgalmi vizsga előtt. Persze, amikor már itthon volt, mindent kitaláltam,hogy egy kört menjek itt a környező utakon. Én vittem eredetiség vizsgára, mert "sajnos nem tudok senkit megkérni a környezetemben, hogy napközbe ilyen nagymotort elvigyen".
Mondjuk én nem szoktam fosni, egy valamitől féltem és félek a mai napig, hogy nehogy eltűnjön az alázat a motorozással kapcsolatban, mert akkor tuti jönnek a bajok.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Geresics #76272 üzenetére
Szóval eltévedtél.
(#76274) V.Stryker: ezzel én is így voltam tavaly nyáron, nekem sem volt még meg a forgalmi vizsgám, így a bolt motorszállító kisbuszával hozattam haza Pécsről. Sőt, az eredetvizsgától kezdve a teljes átíratásig mindent ők intéztek, mindösszesen 20 ezer forintért (névre szóló forgalmival adták át a gépet 3 nap múlva itthon).
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Chrys_
addikt
válasz
Geresics #76272 üzenetére
Én a motort is úgy vettem, hogy el sem mentem megnézni
Van itt németben egy cég, akik a szállítást és vásárlást is intézik. 300km-re volt a gép tőlem, nem sok kedvem volt utazni.
A benzinpumpa hibája miatt persze szervizbe került, és csak az elhozatalkor tudtam megtenni vele az első métereket. Egy szűk kanyargós kijárata volt a szerviznek a saját nagy belső parkolójáig, nekem is remegett a térdem, nehogy baj legyen -
Yoshida
aktív tag
válasz
Geresics #76314 üzenetére
Én eddig bárkit hallottam ilyenről nyilatkozni, azt mondta hogy a gore-tex az etalon. Mind pára kivezetésben, mind tartósságban. Egyik Portugál vlogger konkrétan az Alpine saját membránját fikázta, 2 hónap után elkezdett beázni. Gore-tex-re meg azt mondják több évig is kiszolgál. Kesztyűm van gore-tex, és vicces amikor esik kint az eső, a kezed viszont csont száraz, sőt be se fülled.
A bering dzsekim meg nadrágom saját membrános, de közelébe se ér a kesztyűnek.
A gore-tex tapintásra is textil érzésű, a többieké meg inkább műanyagos. (már amit láttam, hallottam)De a gore-tex magában nem szigetel hőt eléggé, szóval azt ugyanúgy meg kell nézni, hogy mennyire téli az adott kesztyű.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Geresics #76316 üzenetére
Ki fogsz röhögni, de hűvös, (vagy nyáron esős) időben a Lidl "téli" motoros kesztyűje is teljesen korrekt: vízhatlan membrános (bár nem Gore-tex, csak valami hasonló) bélelt és protektoros. Kora tavasszal (március?) szokták árulni 6000,- forintért.
szerk: és a bal mutató ujján van "ablaktörlő" gumilapát a sisakplexi víztelenítéséhez is.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
rwin5
őstag
válasz
Geresics #76502 üzenetére
Terepen kívül úgy tervezem, hogy mindenhova, viszont hosszabb távok (>200-300km) nem hiszem, hogy szóba jönnek. Autóval sem szeretek egybefüggően sokat vezetni. Ilyenekre gondoltam, hogy környező városokba, vagy esetleg nevezetesebb helyekre motorral elmegyünk az asszonnyal, meg a városban gurulnék vele. 600-as GSX-R-t akarok majd egyszer, mert kölök koromban is azok tetszettek, de egyelőre jó lesz valami szolidabb is.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Geresics #76506 üzenetére
De miert nem? Hamar a kis motorokat hamar kinovi az ember, nem tok mindegy, hogy 120 lo, vagy 100? Alul ugyanugy nincs ereje, mint egy naked bike nak. Felul erosebb, 5 szamjegyu fordulatnal.
Nem ertem, ha a naked bike 600 as, az meg kezdo motor, de ha idom van rajta, az mar nem?A fokozatossag nalam pl nagyon jol jott. Pl az alap hulyesegeket megcsinaltam robogoval. Rengeteget fekudtem vele. Itt nagyon sok penzt sporoltam. Aztan az enduro motorokkal, szocimotorokkal is.
az elso japan nagymotorral, a zxr 250nel megtudtam, milyen az, ha nagygazra es rossz uton beszital az eleje. Ezt pl sok ismerosom evek mulva (!) tapasztaltak a 600- vagy nagyobb motoron, ami azt jelenti, hogy evek mulva huztak kover gazt egyaltalan annak a motoronak
Csakhogy 45lonal egyet moccan a kormany, mig 100-120 loeronel utkozotol utkozoig csapkod. Miutan tulelted a csapkodast, megtapasztalhattad azt is, hogy a fekmunkahenger dugattyui szetmennek, es meg kettot kell pumpalnod a feken, hogy meg tudj allni.
Nagyon sok ember halt meg siman ebbol kifolyolag. Es attol hogy hepanikol.
Es alap dolgokkal nincs tisztaban, aki mondogatja hogy hamar kinovi az ember a kis kobcentit.
Tenyleg hamar ki lehet noni, az erejet, de ha tobb evig amugy is kb 50 szazalekat hasznalod a 100 loeronek, akkor megint ott vagyunk, hogy egyszeruen nem a motorozas a fontos, hanem hogy ne fitymaljak a motorunkat masok. Vagy a tudat, hogy ugysem hasznalom, de tudom hogy megy ez jobban is. Vagy en ezt nem ertem, mert mashogy mukodok.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Geresics #76755 üzenetére
De pont azért írom hogy ne magasztaljuk még ezeket a dolgokat annyira, majd ha tényleg eljutnak odáig amit a benzin motorok tudnak akkor lesz jó alternatíva.
Nálam akkor válna be ha azt tudná teljesíteni amit leírtam, addig meg jó nekem a benzines motor.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
zsolti_20
senior tag
válasz
Geresics #76863 üzenetére
Én értem a lebeszéléseket, de csak annyit szerettem volna megtudni hogyan tudok itt kint simsont használni. Hidd el végig próbáltam minden lehetőséget. Ha láttam volna kiutat ebből nem érdeklődnék itt. Van pár váltós kinai no name motorjuk de ragaszkodok a simsonhoz. Ha csak pénz kérdése az nem probléma. Szeretnék egyet kintre.
Bogyó bá': ha van alternativád szivesen várom. Bár igazából engem részben a simsonhoz kapható otthoni tuning cuccok is vonzanak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- BTWIN gyerekbringa eladó
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- MAXXMEE 150W 22.2V 2000 mAh akkus álló porszívó ÚJ!!!!!2ÈV Garancia!!!
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő