Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Francia91 #75909 üzenetére

    Az mz, hibak tekinteteben egy teljesen mas liga. Nem lehet csak a kokanyra fofni.
    Tobb dolog is kozrejatszik, ezek kozul az egyik a szakszerutlen szereles.
    Az esetek tobbsegeben nem egyezik a kup szoge a fotengelyen es a kuplungharangon. A felfekvo felulet ilyenkor alig nehany mm. Es ilyen alkatreszeket kapsz ujonnan boltbol.
    Semmi sem stimmel. Meg a legegyszerubb nyeregvas, vagy egy uszo, amit ma kaphatsz, biztos problemaforras, mar a beszereles pillanataban.
    Ha normalis motort akarsz belole csinalni, le kell cserelned a felet, valamilyen mar kitalalt, kiforrott megoldassal helyettesitened kell az eredeti alkatreszeket.
    Csak ezutan lesz teljesen uzembiztos.

    Neztem a ragadasos kepeidet, es beugrottak az emlekeim, plane hogy nalad ugyancsak meg veletlenul sem a terhelt sikban, illetve atellenes oldalon dagadt a hotol a dugo, hanem "atlosan"
    Ez annyira tipikus. Semelyik masik motornal nem lattam soha ilyesmit.
    Hasznalt alkatreszeknel, amikhez hozzajut az ember, alap, h felre van furva a henger, de volt olyan is nalam, h nem a terhelt sikban kopott a dugattyu, es a terheletlen sikban letort a dugattyuszoknya egymas utan 3x. Maig nem tudom hogyan, csak tippelem.
    A kulonbseg a modern motoroknal az, h ha valami ennyire nem stimmel, azok el sem indulnak, vagy azonnal tonkremennek.

    Meg azon gondolkodtam, hogy eleg sok km-t megtettel ezzel a karburalassal. Tulajdonkeppen addig nem is huztal neki nyelgazt? Vagy hogy uszta meg addig egyaltalan?

    Egyebkent rengeteg, kizarolag rossz emlekem van vele, az egyetlen motor, amit nosztalgiabol sem kivanok vissza.
    Ettol fuggetlenul megertem azokat, akik turaznak vele, normalisan szerelik, karbantartjak, es hasznaljak a mindennapokban, baratokat szereznek vele, stb. Egy jo buli.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák