-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chrys_
addikt
Hi
Ma átvettem az első motorom a vizsgáztatás és forgalomba helyezés után Egy fekete színű 2011-s Suzuki GSX 650 F, mindössze 1081km-rel. Sokat állt a motor, ezért sajnos a benzinpumpa gallyra ment, ki kellett cserélni, valamint a leszabályzást vagy hogy nevezik magyarul kiszereltettem belőle. Szóval az az 1000km is kímélve került bele
Nolan N86 sisakot vettem az oktatáskor, most pedig hozzá egy N-COM B3 kitet a navihoz, ami a telefonom lesz.
Sajnos ma nem éreztem túl jól magam az időjárás miatt, ezért holnapra toltam az első hosszabb motorozást, ma csak 3km a szervizből haza volt vele, de már ez is egy élmény -
Chrys_
addikt
válasz Doki16 #68425 üzenetére
MIVV Suono már meg van rendelve, jövő héten hétfő-csütörtök között érkezik szintén olaszból. Tényleg Németország, Bayern. Ma láttam meg igazán, milyen szép helyek veszik körbe a városom
Füldugót beszerzek mindenképpen. Megnézem a helyi motoros üzletben, ha nem is lesz nekik az említettekből, de valamit veszek.runner: nem ész nélkül megyek Parkolóban kezdtem, gyakoroltam vele a rutinvizsga feladatait. Aztán kb. 1h városi vezetés, majd kimentem vele országútra. Persze nem egyből 100-zal, csak óvatosan. Olvasgattam itt a kanyartechnikáról, meg megnéztem az ajánlott youtube-s videót is már, próbáltam ezek szerint vezetni.
-
Chrys_
addikt
Én szintén telefonnal próbálkozom, de ilyen tokban a kormányon van: interphone Note 3
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
Egész jól használható, az érintésérzékenység is szuper. N-Com-mal (vagy más bluetooth-s eszközzel) meg megy a telefonálás is, de ezt csak álláskor próbáltam.Csak ugye az akku merül rendesen, ezért van nálam tartalék teljesen feltöltött, az utolsó Note készülék, ahol még nem beépített van. Nem akarom még a kábelt elhelyezni egy akkupakkhoz, vagy töltőcsatlakozót szerelni a gépre, még nem tudom, mi a legjobb megoldás. A kijelző meg 5,7", inkább maradtam az 50eurós beruházásnál a több100 helyett.
-
Chrys_
addikt
-
Chrys_
addikt
Itt mit hibázott a motoros? Gázt adott a síneken? Még nem motoroztam esőben, most olvasok erről...
-
Chrys_
addikt
-
Chrys_
addikt
Megérkezett a MIVV Suono kipufogó a GSX650F-hez. Le akartam venni az eredetit, de a cső rászorult a motortól jövő rész végére. A motor 2011-s. Mivel lehet ezt fellazítani?
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz FIREBLADE78 #68745 üzenetére
Miért érdekel, ki mit gondol?
-
Chrys_
addikt
-
Chrys_
addikt
Árt a motornak rövidtávon (1-2 nap), ha kint áll a parkolóban esőben? Gondolom nem nagyon kellene. Kicsit messze van a bérelt garázs.
-
Chrys_
addikt
válasz bigdady #68951 üzenetére
Én ezt kaptam ajándékba a MIVV-től: MA FRA CHAIROAD.
Nem tudom, hogy ezt használjam, vagy vegyek az előbb ajánlottak közül. -
Chrys_
addikt
válasz Something_ #68991 üzenetére
Távolságival mész, és még a kék színű visszajelző sem működik? Vagy csak elnéztem a dolgot?
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
Az a baj azzal az indokkal, hogy pályán kell megismerni a határokat, hogy a határ megismeréséhez át is kell lépni azt, hogy megtudd, hol is van. Az pedig perec. És sok pénz a javíttatásra, vagy jönnek az ilyen kínai óccó alkatrészek, mint pl. Gábor esetében, nem éppen a minőséget jelentve.
Szerintem nem a határ, hanem a biztosabb motorozás megismeréséhez kell a pályázás, de valószínűleg még mindig jóval a határon belül. Azonban arra meg kitalálták a vezetéstechnikai tréningeket, amire én is menni akarok.
A versenytempó persze már más kérdés, ott a kockázat is ismert, és vállalt.[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz Something_ #69047 üzenetére
Éppen nem azt írtam, hogy a tréningen a határokat feszegetik, hanem a biztonságos vezetést, ezért megyek rá. A versenyzés nem érdekel, összefosnám magam az első kanyar után De itt sokan írták előttem a pályázást,arra reagáltam, mint kezdő. Eszembe nem jut pályára menni, mert valószínűleg esés lenne a vége. És nekem az nem éri meg. Ha meg valaki csak hobbymotorozik, az miért baj? Persze aki úgy olyan szerelésben megy, amit írtál, az legyen donor. Fotelfizika, mi? Te meg értelmezd amit írtam.
-
Chrys_
addikt
Akinek lábszárvédős csizmája van, mivel keni az illesztéserknél, hogy ne nyikorogjon? Valami szilikonos cuccal? Ehhez kellene.
-
Chrys_
addikt
válasz runner 125 #70099 üzenetére
Eddig WD40-nel kezeltem, de nem tudom, mennyire jó megoldás ez itt, nem szeretném tönkretenni a csizmát.
-
Chrys_
addikt
válasz Teasüti #70283 üzenetére
Helló
Én kezdő motoros vagyok, egy Gladius-n tanultam (205kg), és utána GSX650F-t vettem (245kg). Ez a Bandit spoilerezett változata. A Gladius-t elég könnyű volt tologatni, de a Bandit súlyát már lehet érezni rendesen. Menet közben viszont abszolút semmi gond nincs vele. Egy a lényeg, lejtős parkolóba ne orral állj be, mert nehéz lesz kijönni vele, tapasztalat
-
Chrys_
addikt
válasz yodamastah #70585 üzenetére
Autópályázni még jó lesz...
Yoda: hogyhogy 2x kopott el? Ezek javíthatók?Cipész dob valami bevonatot a talpra?
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
Én IXS Estoril-t vettem, csak rövid ideig motoroztam benne esőben, nem ázott be, hosszabb tesztet nem csináltam. Száraz időben 4h-t volt rajtam, elég jó. És az ára sem túl magas.
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz Antibazsi #70894 üzenetére
Milyen riasztó ez?
Közben találtam egy tesztet az ilyen gps riasztókról.[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz Antibazsi #70899 üzenetére
Ezt hogy, ha minden blokkolva van?:
"
Riasztás GPS és GSM blokkolás eseténA fejlettebb technológiával rendelkező tolvajok – főleg a nagyobb értékű motorokra specializálódottak – előszeretettel használnak jelblokkoló eszközöket. A Sentinel Protect azonban akkor is azonnal riaszt, ha ilyen eszközt vetnek be ellene.
"emre:
A chopper szerintem már majdnem állt (legalábbis lényegesen lassabban ment), kb. helyben estek. A másik meg már kiegyenesedett motorral ment beléjük. Még talán fejre is esett...[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz -Mosquito- #70959 üzenetére
Ezt a balesetet hogyan kerülhette volna el (lassabb haladás kivételével, most csak szimplán az észleléstől számítva az esetet)? A lassulás alapján talán a hátsó féket szerintem nem is használta. A relatív nagy sebesség és a rutin hiánya miatt (kezdő motoros, írta kommentben a videó alatt) szerintem balról sem biztos, hogy el tudott volna menni. Én is kezdő vagyok, és nem nagyon tudom elképzelni sem, hogy ilyen intenzív fékezés közben még ki is tudjam kerülni adott esetben. De a hátsó féket taposnám, ABS van és sokkal rövidebb a fékút vele
-
Chrys_
addikt
Ha ebből a helyzetből crash lett volna, a melletted kikanyarodó autóst (vagy téged, ha te hajtasz ki elé) hoznak ki hibásnak, mivel az irányjelző nem kötelező érvényű jelzés a használójára nézve, csak figyelmeztetést ad.
Ezt onnan tudom, mert amikor B-re vizsgáztam, előttem egy nő próbálkozott, az utca végén hasonló helyzetbe keveredett: autó a kanyarodósávban jött felé balról, a vizsgázó csak jobbra kanyarodhat ki. A közelítő autónak az indexe jobbra jelzett, mintha a vizsgabázis felé vezető útra akarna bekanyarodni. Persze nem akart, hanem a kicsit távolabb lévő kereszteződésnél akart jobbra menni, de a nő kihajtott elé. Mondták is neki, hogy lehet visszamenni a bázisra, bukta...[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
Az indexelésnek is egyértelműnek kell lennie, az autós is hibázott abban az esetben, de nem őt büntetnék baleset esetén (nem kényszeríthető fékezésre egy kihajtással bla bla bla..., egy jó ügyvéd biztos kicsinálná a kihajtót). Én mindig megvárom, lassít-e a jármű, mielőtt elindulok, mert lehet, hogy visszaveszi az indexet és úgy megy tovább. Akkor meg már nem is hibás egy esetleges balesetben.
-
Chrys_
addikt
válasz Kolondrum #71426 üzenetére
Én ilyen Interphone tokot használok a Samsung Note 3 telefonhoz, eddig csak 30 fokban teszteltem (itt nincs több ), nem melegedett túl. Esőt még nem látott, vagyis csak egy kicsit, inkább visszafordultam
A gumibetétek nem sok féle telefonhoz vannak megadva, ismeretlen teló esetén sajnos csak a próbálgatás marad. -
Chrys_
addikt
2011-s Suzuki GSX F motoromon a kijelzendő digitális adatok csak egyesével jelennek meg. A váltáshoz ugye ott a 2 gomb. Létezik valamilyen kit, amivel ezeket átépítve ki lehet vezetni a kormányra? Vagy megy ez esetleg valahogy a diag. csatlakozón keresztül? Nem találtam semmit a neten ebben a témában.
-
Chrys_
addikt
A 35kW témához szólva:
Én 1081km-rel vettem a motort, ami szintén 35kW-ra volt állítva. Természetesen a fojtást kiszedettem belőle azonnal a szervizzel és így vitték TÜV-re. Lehet a fojtott még jobb is, nem járatták csúcsra a motort, de van vele egy kis pluszmunka, ha nem kell bele. -
Chrys_
addikt
Összerakták már yodát?
-
Chrys_
addikt
Suzuki váltóval kapcsolatban van kérdésem:
Lámpa előtt 3-ban mentem vele, és rövid úton kellett megállnom, ezért nem raktam ki üresbe vagy váltottam vissza vele, csak behúztam as kupplungot. Megálláskor ki akartam rakni üresbe vagy esetleg egyesbe, de nem ment. A fokozat kijelzőn vagy a 3-s volt még mindig, vagy néhány próbálkozáskor semmit sem jelzett ki (a köv. próbára mindig újra 3-s jelent meg)! Ha nem jelenik meg semmi a kijelzőn, az még valószínűleg azt jelenti, hogy a motor még mindig 3-ban van, csak a váltási kísérlet miatt vette el a kijelzést, de nem jelent meg új fokozat, mert a váltás sikertelen volt?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest