- Hálózati / IP kamera
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Synology NAS
- Facebook és Messenger
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
- Open Broadcaster Software OBS
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- ESET NOD32 Antivirus / Smart Security
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Francia91
veterán
válasz tboldi #75231 üzenetére
"nem először találkozok a motoroddal itt a PH-n, kicsit csodálkozom is, hogy még csak most sikerült megtalálni ezt a topikot"
Most jutottam ide, most kerestem rá erre a topikra. Hol találkoztál a motorommal a PH-n?
Amúgy most írom a cikket az idei Erdély-túrámról, november végére kb publikálva is lesz(#75230) canniball
Ezt dobta a gép(#75233) demars
Köszönöm!Igyekeztem rendbeszedni, nagyjából sikerült
A motort ebben az állapotban vettem
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz imibogyo #75304 üzenetére
Köszönöm a kimerítő válaszod
A kényelméről és megbízhatóságáról olvastam pár itthoni és külföldi fórumon. Sok helyen írták, hogy hosszabb, akár 1.000 km-es távokon is kényelmes motor mind az utasnak, mind a vezetőnek.
Valamint ott is inkább a '90-es évek második felében gyártott típusokat ajánlgatták az olvasóknakA 300 kg-os önsúly picit elgondolkodtat, de addig majd elválik még, most majd költözés és ház lesz az elsődleges dolog, amire pénz kell
Azért gondolkozok egy ideje a CBR1000F-en, mert az a túrázós fajta vagyok, még az MZ-vel is 6-700 km nem kottyan meg egy etapra sem. Tavaly is, idén is megjártam Erdélyt az MZ-vel (az ideiről most íródik a Logout cikk), és tervben van még Olaszország, Svájc, és pár szép hely. Tehát kb arra lenne használva a motor, amire való, nagy túrákra. Egy ideig agyaltam egy Suzuki GS500-ason is, de ha már veszek valamit az MZ mellé (mert az MZ marad mindenképpen), akkor nem 2-3 motor után szeretnék eljutni az ezres motorokig, amúgy sem vagyok az a hajtós féle ember.
Valamint az analóg műszerek bolondja vagyok, egyszerűen irtózom a digitális kijelzőktől motoron"Ha egyszer elkészül az enyém, akkor szívesen odaadom majd, de én is kérem az MZ-t, hadd nosztalgiázzam egy kicsit. "
Oké, lehet róla szó
Az MZ tavaly decemberben lett teljesen befejezve (komplett blokkfelújítás, Bambi csinálta), valamint elektromos rendszer rendbe lett vágva, modernizálva, meg pár cucc, ami gyárilag fekete volt, megkapta a motor ezüstös színét
Most nyáron lényegében a végére értem a csinálni való dolgoknak, télen még 2 elem felkerül a motorra, ami ritkaságnak számít, de gyári dolog (előtte javítva lesz, majd lefényezve a motor színére)[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz imibogyo #75306 üzenetére
Az MZ-nek feeling-je van, még ha csak 21 lóerős is
Tudod, mennyien megnézték Erdélyben a két MZ-t?Nem lábvédő, és nem csomagtartó rendszer (az már megvan)
Egy féktárcsaburkolat (ami a török gyártás során került az MZ-re, itthon alig találni, 1 évembe telt, mire felleltem egyet), valamint volt egy lámpaidomom is a motoron, de áprilisban ez szépen eltört, mert egy autós úgy gondolta, hogy azért a 1,5 méterért lecsapja a kanyart, csak arra nem gondolt, hogy szemben éppen jöhet valaki... Én meg jöttem, kénytelen voltam ráfékezni a kanyarban, különben a szélvédőjében kötök ki. Helyette az árokban kötöttem ki, és a lámpaidom is eltört (több más dologgal együtt). Jelenleg ilyen lámpaidomot sem tudok szerezni, talán az eltört lesz meghegesztetve hozzáértő emberrel, aztán kerül vissza a motorraA lámpaidomra sokan pislognak, mert nem tudják, hogy ilyen volt gyárilag is az MZ-ken, de csak a '90-es modelleken, és ugyebár pont abban az évben zárt be a gyár, így nem sok MZ jött ki ilyen lámpaidommal
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz imibogyo #75312 üzenetére
Szeretném, hogy egyedi legyen a 251-esem, a színrefújt lámpaidommal, valamint majd színrefújt féktárcsa burkolattal biztosan el is érem
A burkolat megvan, csak át kell fényeztetnem majd"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz Tarill #75391 üzenetére
Itt Magyarországon március 1. - november 30. intervallumban vizsgáztatnak, közte nem. Nekem ezt mondta az oktatóm, mikor én vizsgáztam. Én pl a rutinvizsgát november 29-ikén csináltam, 2 fokban...
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
Én anno, kb 4 éve a Lidl-ben vettem Crivit téli kesztyűt. Azóta is egyben van, most is abban járok már, elég jól bírja a hideget, és nem is drága, 6 ezerért vettem
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz Geresics #75599 üzenetére
Szentesen és környékén szintén... Átmotoroztam reggel Csongrádra (25 km), majd onnan most melóba tulórázni (15 km) esőben... Este meg megyek haza, addigra elvileg enyhül valamennyit
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz CyberPunk666 #75603 üzenetére
Hogy ne az abroncsokon legyen a súly
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz Bogyó bá' #75659 üzenetére
Nemtudom, hogy vagy vele, de pöcc-röff lenyomtam 2 Erdély-túrát telefonos navigációval... Tavaly egész hetes esőben, idén pedig napsütéses és esős időben is... Nem kellett vele szarakodnom, napsütésben csak egy pillanatra odatettem a kezem a kijelző fölé, esőben semmi baja sem a töltőaljzatnak, sem semminek.... Hibátlan volt a telefonos navi mindkét Erdély-túrámon. Tavaly Nokia N8-assal, idén pedig Nokia Lumia 1020-assal navigáltam. Valamint nekem megvan vásárolva Windows Phone-ra a Sygic, így van egy tényleg jó navim a személyében
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz kisninja #75690 üzenetére
Én 2.200 Ft-ért vettem ebay-ről, de már több száz km-es etapokat túlélt esőben, második éve bírja az időjárást. Márpedig én nyomom esőben is
Telefonról vagyok, nem tudok most linkelni Neked[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz runner 125 #75692 üzenetére
Nekem a kormányon van a töltő, esőben is bátran használhatom töltésre
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
Lidl-ben tavaszonként vannak motoros cuccok, azok elég jók szoktak lenni (a téli kesztyűm harmadik éve bírja, amit ott vettem)
De pl én Hódmezővásárhelyen, egy Shox partner motorosboltban szoktam próbálgatni, és vásárolni cuccokat. Én is túrázok nagyokat, igaz MZ-vel, de egy hét alatt lenyomunk 2.500 km-t, van két kesztyűm, az említett LIDL-es téli hosszúszárú, valamint egy 5 ezer Ft-os nyári hosszúszárú. Az 5 ezer Ft-os a jövő nyarat szerintem nem éri meg, úgy 2,5 éve van meg, de eléggé elkopott"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz runner 125 #75722 üzenetére
Hivatalosan november 30-ig lehet oktatni és vizsgáztatni. Valaki csak a dátummal foglalkozik, valaki az időjárást is nézi.
Én ősszel jártam rutinra, november 29-ikén vizsgáztam (4 éve), de csak hideg volt, eső, hó és jég nem. A forgalmat következő nyáron csináltam, de pl ha esett, az oktató megkérdezte, hogy menjünk-e, vagy tegyük át száraz időre. Tehát volt benne ennyi, hogy érdekli a tanuló véleménye is.
/Természetesen én mondtam, hogy menjünk esőben is, tudnom kell motorozni, ha esik is /"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
-
Francia91
veterán
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz V.Stryker #75881 üzenetére
Leírtam, hogy mi volt a probléma. Ha jobban odafigyelek a karburálásra, akkor semmi gond nincs. Januárban lesz második éve, hogy MZ-zek, kell még tapasztalat, hogy mikor milyen jelre figyeljek. Arról nem beszélve, hogy a karburálás majdnem külön művészet
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz tboldi #75886 üzenetére
Gyári elektronikus gyújtásom van (Hall jeladós), új gyújtóegységgel, így gyújtásbajom abszolut nincs
Fesz.szabályzó elektronikus, egyedi gyártásó, azzal sincs gondom . A motor kábelezése pedig ellenőrizve, totál rendben van"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz runner 125 #75907 üzenetére
+1
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz Geresics #75885 üzenetére
Ha a kuplung leforog, az kókányolás következménye...
Én gyári bontatlan blokkal vettem a 251-est, ismertem a motor előéletét a 0-ik km-től. Előző télen pedig Bambinál volt a blokk felújításra(#75881) V.Stryker
Tavaly voltam Kézdivásárhelyen, valamint az előző évek során is minden alkalommal. Most is akartam menni ismerősömhöz, de nem úgy jött ki nekem és neki sem a lépés, hogy össze tudjunk zörrenni
(#75884) kcsa
A régebbi és bizonyított dolgoknak a szememben nagyobb értékük van, mint bármi más újabbnak
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz Topiccsendőr #75911 üzenetére
"Meg azon gondolkodtam, hogy eleg sok km-t megtettel ezzel a karburalassal. Tulajdonkeppen addig nem is huztal neki nyelgazt? Vagy hogy uszta meg addig egyaltalan?"
Huzamosabb autópályás (110 körüli) tempónál szorult meg. Mikor még bejáratós volt 1.000+ km-rel, akkor fel volt emelve a súbertű, ahogy az megvan írva, akkor nem volt gondja az ilyennel (más volt az üzemanyag-levegő arány, a több üzemanyag révén több hűtést kapott a henger)
. Mióta visszább lett helyezve a súbertű, nem volt így megkergetve, csak a román autópályán.Tavasszal is megszorult az MZ, akkor is a súbertű lentebb tétele után
A leforgásra írt kókányolás kifejezésre a szakszerűtlen szerelésre gondoltam
Amint a cikkben is megírtam, több dolog játszott közre abban, hogy megszorult:
- Karburátor - szívócsonk találkozásnál fals levegőt szívott (ez amúgy is hülye megoldás gyárilag, két oldalt meghúzod csavarral, csinálsz egy tojás alakot, az életben nem fog ott tömíteni, max újkorában, mikor még nem kopottak a felületek). Mikor pl lámpánál, kereszteződésben megálltam, egy idő után magától emelkedett az alapjárati fordulatszám. Biztos, hogy fals levegő, mert most ezt nem csinálja
- Légszűrő 2011-ben lett cserélve, mikor haveromé volt a motor. Ezt is kicseréltem most
Amit tapasztalok a karbirögzítés módosítása, légszűrőcsere, és a tűszelep - és főfúvókacsere (mindkettő nagyobbra, a tűszelepé kisebb volt a gyári méretnél, a 130-as főfuvi pedig hiába gyári, sokaknak 135-össel jó) óta:
- Az eddigi két bejáratás során egy gyertya max 300 km-t bírt ki, annyira kormolta azokat ---> Jelenleg 1.700 km óta nem kellett gyertyához nyúlnom
- A városi tötymörgést kifejezetten utálta, folyamatosan köpte a gyertyákat ---> Pestet elég jól bírta, pedig folyamatos piros lámpák és megállások, tötymörgések voltak. Egyszer köpte be a gyertyát, de ez simán lehet a teljesen emelt súbertű miatt, ami majd visszakerül 3.000 km után (most 1.850-nél vagyok)
- Alsóbb tartományban (kb 3.500-tól lefele) érezhetően sokat kapott (füstölt is), felsőbb tartományban viszont elszegényedett a keverék (üzemanyag-levegő). Ez az MZ gyári könyv szerint tipikusan koszos légszűrő és fals levegő jelensége ---> Most csak hidegen, az első 3-4 km-ig füstöl a motor (ez 2T-nél természetes is), kisebb városi araszolgatásnál sem kezd el füstölgetni, és fent is érezni/hallani, hogy nem kap keveset. Mikor pályán haladtunk ki Erdélybe, akkor 4.500-as fordulat körül elkezdett erősen sípoló hangot adni a motor, na ez kb a henger lehetett, kophatott rendesen. Egyszer kifele volt egy nagyobb lejtő a pályán, ott meg akartam nézni, hogy mi a vége az MZ-nek, de olyan 120 körül olyat éreztem, mintha szorulni akarna, ekkor ráadtam a szívatót, nagy füstcsóva, majd visszaeresztettem 90-es tempóra, és úgy folytattuk.Amik az előző bejáratásnál voltak problémák, azok a mostaninál nincsenek, úgy néz ki, hogy meg lettek oldva a hibajelenségek, a falsolás megszüntetve, fúvókázás rendbe téve, és új légszűrőt is kapott. Ezek okozhatták a gondot szinte biztosan
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz Topiccsendőr #75922 üzenetére
A légszűrőcserével és a falsolás megszüntetésével mégis megszűnt a gyertyaköpködés
A gázállás alsó 2/3-adában meg a súbertű helyzete szabályozza az üzemanyagmennyiséget, és csak a felső 2/3-adában a főszereplő a főfúvóka. Mi sem bizonyítja jobban, hogy mikor bejáratás után az eredeti helyére lentebb tettem a súbertűt, tökéletes volt a motor városi közlekedésben, nyoma nem volt annak, hogy köpni szeretné a gyertyát. Míg meg volt emelve, kínszenvedés volr városban araszolgatni"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz V.Stryker #75928 üzenetére
Szegeden vagy Pesten mikor lámpától lámpáig tötymörgök, nem tudok mit tenni... Ha nem tudok előrébbmenni, akkor nemtudok... Szerencsére egyik városban sem vagyok túl sokszor, de ha igen, majdnem mindig kifogok valami szar helyzetet.
Erdélyben Brassónál is kifogtunk egy útépítést, ott is 1-esben haladtunk előre, aztán Lacival meguntuk, és a sorok között elmentünk, de dobozokkal és csomagokkal határeset volt, a szembejövőkkel is elég közeli viszonyba kerültünk... Ott is éppen csak megtudtuk oldani, hogy a sorok között jussunk előre"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz Topiccsendőr #75931 üzenetére
Amíg jól működik, nem is nyúlok hozzá, ezekkel a megoldásokkal rendbejött a karburálás
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz Bogyó bá' #75933 üzenetére
Átlagtempó 100 km/h volt lakott területen kívül, az én átlagfogyasztásom 5,7 liter/100 km volt, Lacinak a /1-es TS-sel 5,2 liter/100 km (Keihin karbi van fent neki, nekem gyári BVF)
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz Lomha 8V #75943 üzenetére
Nem mondanám, hogy ekkora szenvedés, de nem is egyszerű feladat. Szinte már semmit nem találsz hozzá, az utángyártott cuccoktól meg óvakodni kell, mert sokszor rosszabbak, mint egy kopott gyári
(#75947) persuader
Én ezt megoldottam annyival, hogy inkább felvittem Bambihoz a blokkot. Dugót, hengert cserélek, de ha komolyabban bele kell nyúlni, akkor olyan emberre bízom, akit ismerek, és akiről tudom, hogy nem most nyúl a második MZ-hez.
Márpedig nekem tavaly télen teljes blokkgenerálom volt, mert valami anyaghiba miatt elszállt az alsó tűgörgőm (még bontatlan gyári blokk volt), az vitte magával az alsó csapszeget, hajtókart és a dugót, ami pedig szépen meghúzta a hengert is... Így aztán úgy voltam vele, ha lúd, legyen kövér, felviszem Bambinak, ha valaki jól megcsinálja, az Ő. Csapágyak, szimmerigek, hajtókar (meg ami ezekhez jár) cserélve, fúrás, dugó, kis kuplungfinomítás, meg ami még kellett, és azóta semmi bajom nincs vele. előtte sem volt a bontatlan gyári blokkal bajom, szépen és jól ment. Utassal a tartós 110-es utazótempót lazán vitte (GPS szerint), ha csak án hajtottam, a fogyasztása is nagyon baba volt, 4,7-5,3 liter/100 km között itta a keveréket[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz Topiccsendőr #75949 üzenetére
Mivel hogy eddig nem volt róla szó, nem tudhatom...
Mondjuk nekem abban szerencsém van, hogy olyan MZ-t vettem, aminek a 0-ik km-től tudom az előéletét, és eddig csak Bambi nyúlt a blokkjához komolyabban[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz -Mosquito- #76188 üzenetére
Én most is napi szinten nyomom a 251-es ETZ-vel, alaposan beöltözve, ugyanis motorral járok melóba, aztán onnan tovább CNC suliba
Legalább most tuti a léghűtése"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz Bogyó bá' #79865 üzenetére
Azért mondjuk, mikor mentem/mentünk ki Erdélybe, az első nap egyhuzamba volt a táv 650 km... . Ezzel a móddal simán ki lehet fogyasztani 20 literes tankot is
Bár lehet, hogy csak én vagyok ilyen elvetemült, hogy egyben ekkora távokat nyomok, ráadásul az MZ-vel"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz Bogyó bá' #79870 üzenetére
17 literes. Csak tankolni álltunk meg, aztán irány tovább
300-at elmegy egy tankkal, de 250 km-enként tankoltunk kb, azt tartottuk biztosnak. A legjobb beállítással 1,5 éve 345 km-t ment el egy tankkal a 251-es ETZ-m. Jaa, és Laci, akivel voltam kint, hazafele 860 km-t ment egy menetben (természetesen tankolni meg kellett állni)Szerintem evidens, hogy tankolni meg kell állni közben, de azt a 6-7 perces megállót nem említem, azthittem, hogy alapvető
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz demars #86878 üzenetére
Felfele emelkedőnek egy stabil 80-90-es tempó, ha nem sajnálod pörgetni
Szerpentinen lefele meg be lehet érni a sportmotorosokat
A többi, sík szakaszokon 90-110 km/h[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
válasz tboldi #97549 üzenetére
Pontosan!
A Brembo egy rendesen összerakott nyereg, nem rohad be 2 évente, nem kell széttermelni 2 évente. 1:1-ben felmegy a gyári nyereg helyére, ugyanis a Brembo P08-as licensz alapján készült az ETZ nyerge, csak kicserélem és csókolom, Plug & PlayAz eredeti ETZ nyereggel sem lenne baj, ha nem szutykot kapnál hozzá karmantyú és porvédő megnevezéssel
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Francia91
veterán
-
Francia91
veterán
válasz KoVee84 #97586 üzenetére
Egy szezonban megyek a 251-es ETZ-vel 13 ezer km-t...
(#97585) tboldi
3,5 éve van meg a 251-es, szépen végighaladtam a hibáin, gyengepontjain, abszolut megbízható gép lett. Nem utolsósorban beraktároztam eredeti gyári alkatrészekből, ismerve az utángyártott szarokat. De mostmár tényleg ott tartok vele, hogy csak tankolni kell évközben, meg évente egyszer átnézem, átkenem a bowdeneket, megcsiszolom a késes biztosítékok érintkezőit, és pár fontosabb sarucsatlakozást. Ez kb 1 órát vesz igénybe egy szezonban. Meg persze a fékbetétcsere, fékfolyadékcsere pedig 2 évente. Ezen kívül semmi hozzányúlnivaló nincs az ETZ-n. Mindenhova megbízhatóan elvisz
Amúgy egy MP06-os Honda VFR gyújtótrafó üzemel a MZ-n, ez is egy atombiztos cucc[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Hálózati / IP kamera
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Hordozható monitor azoknak, akik igénylik a megnövelt méretű munkaterületet
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Synology NAS
- OLED TV topic
- Facebook és Messenger
- Kupon kunyeráló
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen