- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Hálózatokról alaposan
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Adobe Illustrator kérdések
- DIGI internet
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Disney+
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#25954560
törölt tag
válasz Yoshida #31508 üzenetére
az egesz ugy kezdodott h tavaly januarban meg akartak szuntetni, ezert sokan haborogtak. az utobbi par evben egyre tobb a halalos kimenetelu motorbaleset errefele es ezzel (is) probaljak meg csokkenteni.
a hatalyos 'KRESZ' szerint szabalyos, de elsosorban az allo kocsisorra ajanljak, masodsorban a lassan halado kocsisorra (max ~30 mph asszem) es csak 10mph-s sebessegkulonbseggel. es vegul egy eldugott mondatbol kiderul h igazibol szabalyos barmikor, de csak tapasztalt motorosoknak ajanlott.
nekem szimpatikus, en soxor elek velefattyu:
de, asszem az elsobbseg fugg a sebessegtol. valami olyasmi volt a definicioja (bocs h nem nezem most meg, lusta dog vagyok), h a masikat nem kenyszeritheted lassitasra vagy iranyvaltoztatasra. tehat ha befersz ele gond nelkul, akkor jo vagy. na ennek a felmereset teszi nagyon nehezze vagy epp lehetetlenne egy 200-zal csapato motoros, hiszen
1.) nem feltetlenul latszik ekkora tavolsagbol
2.) nem mindenki latott mar valaha is motort 200-zal jonni
3.) ha latott is, nem feltetlenul ismeri fel h ez is az, illetve h mennyi ido is kell neki mig ideer.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Yoshida #32180 üzenetére
Mármint a 1. szinthez a rutin vizsga? Az tényleg vicces lenne.
Nem olyan, mint ha Safety Car tréningre akarnék elmenni gumit koptatni rutin vizsga után, amikor még csak a kézifékes elindulást gyakorolja az ember?(#32176) &rew
Tudom, nincs az a pénz, amit ne lehetne elkölteni... Biciklit is szívesen vennék egy misiért.
Sajna ennyire futja belátható időn belül - nyár végére kb.
Max ha fizetésemelést kapok... -
csongi
veterán
válasz Yoshida #32307 üzenetére
Nem tudom min csúszott meg, de ezt a gazrangatos én meg beferek ott es jól elmegyek a zarovonalon motorozast nem értem. Szerencséje volt, a jobb oldali auto felkenhette volna a tehereutora ha módosul a kanyar íve, legyen boldog hogy csak ennyivel meguzta, de a kamion is atmehett volna rajat .
A lotus kegyetlen, de én rejtett kozponti Hatso telot tettem volna be.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Yoshida #32565 üzenetére
ehhez képest az emberek 98%-a, mai napig áll és járatja nem képesek logikusan gondolkodni, egyszerűen nem akarnak. az meg különösen vicces, hogy itt is minden évben újra lefutjuk ugyanazokat a köröket ebben a kérdésben
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
fattyu
veterán
válasz Yoshida #32565 üzenetére
szervízem véleménye:
szivató csak addig amíg már nem kell ahhoz hogy járjon.
Utána pedig 3-4000 környéki gázt tartva megvárni amíg beér az üzemi tartomány elejére, innentől el lehet indulni ésszel. Majd ha már tényleg átmelegedett akkor lehet rugdalni.
( sportmotor és ehhez tartozó fordulatszámtartományról beszélünk )
Logika az benne hogy ugye forog egy nem kínzós tartományon tehát termel hőt, de nincs terhelés rajta, plusz mivel nem mozogsz nem generálsz ellenhűtést a melegedésnek, tehát felgyorsítod a bemelegedést mintha azonnal indulsz is.
Én ezt csinálom
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Yoshida #32565 üzenetére
Az autókra a konstans 2k körüli fordulatot írják, tehát úgy kell váltogatni hogy kb mindig ott legyél. Ezért gondolom hogy motornál az olyan 3-3.5k között a megfelelő.
Arról nem is beszélve hogy alapjáraton túl dús a keverék, besavasodik tőle a motorolaj, ami utána csak hosszabb futás után távozik. Szóval az alapjáraton járatás totál nemjó a motornak.
:fattyu de mivel terhelés nincs rajt ezért úgy is lassabban melegszik. Mert kevesebb üzemanyag kell neki az üres 3000-hez.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
csongi
veterán
válasz Yoshida #32892 üzenetére
Én nem ismerem. De netes kapcsolattal, már használható a Team speak is.
Annyian lehettek egy szobába ahányan akartok, és pici adatforgalma van. Egy BT headset elég hozzá, és speckó cucc sem, elég egy alap mezei agyba dugó fülessel. Az alkalmazást pedig be kell állítani, ha hívás van akkor némuljon el és a telefon hívás az elsődleges. -
Ferdzsoo
addikt
válasz Yoshida #36553 üzenetére
Nekem a cbf -en 7000km után olyan volt a pr3-as mint az új. Ismerősnek 1200gs-en van Pr3 hátsó most 15k km-el ( az elsőben már 22k -nál jár), hátsó most cserés.
Nekem a vifferen is ez van de alig van benne 2k km. Ja és persze tapad is. Ez a lényeg.
Szóval egy darabig még el leszek vele. Mégha jobban is harapja mint a sorné haccá.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Something_
őstag
válasz Yoshida #38180 üzenetére
Végigmegyek én alapjáraton, kuplunggal játszva, de nem hat túl életszerűnek. Jobb lesz, ha már 2esbe fel lehet váltani
Pont akkor mondta be a rádió, amikor full beöltözve voltam és indultam útnak: Ismét meghalt egy motoros a Pesti úton
Ilyeneknél jó lenne tudni, hogy milyen cuccban volt és/vagy miben halt meg, de általában sosem írják.
Sima puma cipőnek tűnik, nem csizma szerintem. Képes tudósítás: [link][ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz Yoshida #38227 üzenetére
6éves a gumi az már elég. A garázsban tartás még nem jelenti azt, hogy nem öregszik. Az enyémen is olyan öreg volt a hátsó és a szőrök még rajta voltak, de az új gumi sokkal jobb. A hátsó féket is taposd ne csak az elsőt húzd egy intenzívebb fékezésnél és ha teheted azt taposd amennyire lehet, ha az első megcsúszik oda a kormányzás is.
MÁS:
Július végén mennénk Balaton körüli 1napos túrára. Vannak helyek amiket kevésbé ismernek és szerintetek érdemes megnézni? Esetleg jó étterem, strand?
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
.mf
veterán
válasz Yoshida #38673 üzenetére
Rendőre válogatja. Szabadság-híd budai tövétől két sarokra lakok, néha előzök ott ki. Volt már, hogy találkoztam rendőrrel, de csak annyit szólt, hogy óvatosabban
Vazz, idén már a második madarat fejelem le.
Fattyú: külön örömödre, számoltam egy fogyasztást mára. Kb. 60 km időre városi dugó-kerülgetés volt benne (tehát nem kímélős), amikor elindultunk. Rétsági tankolás: 5.87 l/100. Utána hazafelé még megálltam tankolni a városban: 5.89 l/100. S ez most úgy, hogy mióta visszakaptam szerelőtől, 5-10%-kal többet eszik...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
csongi
veterán
válasz Yoshida #39619 üzenetére
És ha nem a saját sávjának a közepén megy hanem valamelyik nyomsávba, akkor a másik mép lehet kikerüli. És tényleg mi a szarnak satuzott? ráadásul csak a gyalogátkelőhelyen tudott megállni. Teljesen indokolatlan volt! A mögötte jövő pedig nem tartotta be a követési távolságot. Ráadásul a gyalogos kikerülése után ,mégy egy picit gyorsított is, nekem úgy tűnt a felvételen.
-
canniball
nagyúr
válasz Yoshida #39626 üzenetére
"Az már mindegy, hogy miért kell satuzni"
Nekik már valóban mindegy, de általában értettem hogy ilyen helyzetben teljesen érthetetlen és mint ez a videó is jól mutatja még veszélyes mutatvány is. A Kresz szerint is akkor kell fékezni ha biztonságosan meg tudsz állni.dellfanboy!
A 20cm-s cipzár alatt szélesebb az üreg és nem tudom láttad-e, de több alakban is kapható ez a protektor, ha esetleg kaptál a kabátodhoz gyárit akkor nézd meg az milyen és olyat válassz (bár én még nem cseréltem, de gondolom az "üreghez" kell igazodni az alakjának)..mf!
Mivel a kabátban a protektor helye nem ér le addig mint a kantáros megoldás, illetve mivel perec esetén a kabát (és vele együtt a protektor is) valamennyire elmozdulhat természetes hogy ez nem annyira tuti védelem mint a kantáros kivitel. Ugyanakkor jóval olcsóbb és ha valaki nem akar teknőspáncélt ez még mindig jobb mint a gyári habszivacs védelem. Legalábbis a logika alapján, személyes tapasztalatom nincs, ha valakinek van és tudja cáfolni akkor tegye meg.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Archer
őstag
válasz Yoshida #42782 üzenetére
Sony is tud 170 fokot. Én is többnyire úgy használom csak ugye ilyenkor eléggé "meggörbíti" a képet, onboard felvételeknél mondjuk szerintem nem különösebben zavaró, máshol már nem előnyös. Egy valami nem tetszik a Sonyban, ugye azért melegednek elég jól ezek a kamerák és a vízhatlan tok hűvösebb időben belül elkezd a lencse előtt párásodni, olyankor egyszer ki kell belőle engedni, utána jó lesz, csak van amikor elfelejtem aztán már csak otthon a gépen látom, hogy sz@r lett az egész felvétel
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Yoshida #45656 üzenetére
Én ezt 2 db szivargyújtó aljzattal oldottam meg: egy van a kormányon a GPS-nek/telefonnak (USB-s töltő), ez csak ráadott gyújtással megy, saját 2A-es biztosítékja van. A másik a váznyakon van, ezt csak a motor álló helyzetében tudom használni (balra fordított kormány esetén érhető el), ez direktbe az akksira van kötve, 4 mm2 vastag vezetékekkel, 20A-es késes biztivel szerelve. Ide mehet a kompresszor, vagy a megfelelő dugasszal az akkutöltő is, így töltéshez nem kell azt sem kivenni a motorból. Eddig nagyon bevált felállás.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Yoshida #49297 üzenetére
Én az előrehaladást úgy oldom meg, hogy lassan haladok előre és amikor már látom hogy váltani fog a lámpa akkor nem gázthúzok hogy beérjek legelőre, hanem lelassítok és besorolok az autók közé. Így senki nem ideges, nem veszélyeztetem saját magam. Mert szerintem eléggé balesetveszélyes ez éppen az első autó indulásakor.
Meg ugye szemből is megindulnak neadjisten onnan valaki balra akar gyorsan kanyarodni a mi sorunk előtt abba pont faszán belegázolsz. szóval szerintem az egész nem éri meg. Ha szépen odaérek akkor meg úgyis első vagyok nyugodtan de a szemből balrakanyarodókra ebben az esetben is vigyázni kell!
Azthiszi elég gyors pedig nem...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Outlander
őstag
válasz Yoshida #49397 üzenetére
Nem... ez nem "A típusú" ez sima otthoni...
Amúgy már 2 éve nem vagy köteles magadnál tartani... ellenben ha nem tudsz elsősegélyt nyújtani emiatt akkor büntethető vagy..
Szóval ilyen, ha van jó, ha nincs akkor sincs nagy baj...
Meg úgy egyébként is, az emberek kis % lenne képes normálisan ellátni egy sérültet... én sem emlékszem már semmire sem szinte, szégyen vagy nem szégyen...
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Peczek
aktív tag
válasz Yoshida #49683 üzenetére
Szerintem itt nem lehet motorzni, mint ahogy a Margithíd buszos sávjában sem szerintem, mert van egy behajtani tilos tábla (kivéve BKK).
De itt lehet e motorozni a villamos sineken ? (Szabadság hídtól a Kálvin tér felé), elvileg azt buszsávnak jelöli (csak ugye vannak a sín szélén a kőbabák)
[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz Yoshida #51367 üzenetére
Sajnos nincs okos telóm, és nem viszek semmi netes cuccot.
Viszont ha megjöttem igérem teszek fel egy rakás fotót. (kb. szerdán)
Videó is fog készülni de azt nem tudom mikorra készül el, de amint az is meg lesz közzé teszem azt is.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
mm89
őstag
válasz Yoshida #51741 üzenetére
De ez pont egy szélsőséges vélemény. Elolvasol mondjuk 100 ítéletet egy adott típusról, ha 2-en írjak, hogy tönkremegy a bal hátsó index folyadék, hogy akkor nyilván nem fogok típushibára gondolni. De ha 80-an írjak, hogy a kuplung csörögni kezd 20k km után (sv1000), akkor abból leszűrhető, hogy ez gyakran előfordul. Én ilyenekre gondoltam. Egyedi meghibásodások mindig vannak, akik de azt nem is tudja senki megmondani előre.
Fireblade
Kár, hogy nem egy nappal hamarabb
Miért kellett várni rá? Miért nem hoztad haza amikor próbáltad?ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Daywalker
addikt
válasz Yoshida #51773 üzenetére
Elég magasan van a légbeömlő, de ha be is jut valami, a ram air csőben van egy vízelvezető, ahova lefolyik...plusz ha az airboxba mégis bekerül, annak az aljáról sem igazán tudja felszívni - és még ott az olajos légszűrő is, szóval ahhoz nagyon el kéne meríteni, hogy beszívja.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Laraxior
titán
válasz Yoshida #54160 üzenetére
Motoros topikban pont nem téma a nyugdíjas kor
Abból kiindulva, hogy tegnap majdnem felkenődtem egy Suzuki szélvédőjére, mert neki éppen előzhetnékje volt, még kedvesen intett, hogy ne haragudjak, mondjuk 100-al a padkán, meg az út menti kavicsban menni nem egy jó ómen..."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Daywalker
addikt
válasz Yoshida #54396 üzenetére
Így van...meg van az a fickó sportmotoron, aki városban elesett rendes nagymotorral (ZXR1200 tán?) a HÉV síneken valami gyök kettő tempóval és újra kellet tanulni járni, beszélni, enni, írni stb...többről van szó, mint a lábról. Ahány esés, annyi féle kimenet lehet.
Egyébként HSM, Kecsóra nem kell bőrruha, szóval ez ne tartson vissza.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
baboss
őstag
válasz Yoshida #57930 üzenetére
Nálam a fejidom egész jól eltereli a szelet,mert elég magas,azért 120-130-nál már lehet érezni,hogy fent van a kamera.A motoron kellene egy olyan pontot találnom ahol minimális a rezgés és akkor oda raknám fel.
Ha ide van rögzítve akkor elég nagy a rezgése a kamerának,pedig nekem itt tetszene a legjobban,viszont ha a túra szempontjából nézem akkor jobb a sisakon,mert amerre nézek azt veszi a kamera.A kereszteződésekben körülnézés szempontjából is. -
dugynok
senior tag
válasz Yoshida #59582 üzenetére
Ebben én is biztos vagyok, de hidd el, a motoros oktatóm nem csak kezdős tréningesekkel foglalkozik.
Egyébként, ahogy Stryker linkelte, motor fajtától is függ az első és hátsó fék használatának aránya, de mindegyiknél közösen érdemes használni. Most azért, hogy vegyen le terhelést, vagy azért, hogy stabilizáljon lényegtelen. Szerintem abban mindenki egyetért, hogy két fék használata nagyobb fékerőt jelent, mint egy. A helyes arányt kell megtalálni az adott motorhoz.Bogyó:
Ott, hogy tanították és mit mondtak miért kell úgy csinálni, ahogy? Kíváncsi vagyok más oktatónak is a véleményére.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Yoshida #59582 üzenetére
Egyreszt arra gondoltam, h ha a hatso fekkel akarod a motort bolintatni, ezt megteheted az elsovel is ugyanigy, masreszt lehet addig huzni az elso feket a hatso utan, hogy ugyanugy az elso kereken talald magad. Ez nem a hatso fektol fugg. Ezzel a legnagyobb bajom az, hogy amig megvarod a bolintast es utana fekezel. Az mar nem veszfekezes. Ennyi idod nincs.
Ha pedig ez a.leghatekonyabb modja a fekezesnek, kispataki miert ugy megy 1:50 et, hogy ramar a fekre, bolintas nelkul. Nem var semmit, ramar, nincs ilyen szarakodas.
Remelem atmegy amit irok, es nem trollt etetek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Yoshida #59582 üzenetére
Én a motorozz ésszel -ben leírtak alapján szoktam gyakorolni és többször éreztem már, amikor elk.rvultam és csak első fékeztem,hogy mintha picit könnyű lenne, libegne a segge...jaaa hátsó fék ... és akkor ahogy ráléptem rögtön éreztem, hogy beállt stabilra. Lehet placebó. Amúgy meg minek annyit fékezgetni?!
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
HSM
félisten
válasz Yoshida #59582 üzenetére
Részemről oké, de erős korlát nálam a gyenge gumi és fék az SV-n...
(#59588) Mosquito34: Az lenne fair, ha mindenki ugyanolyan motorral/gumival fékezne egyet, és aki a leghamarabb megállt, elmondja, hogy csinálta.
(#59591) persuader: Pályán nem is nagyon használják a kuplungot... Ott 8-12 000-es fordulaton fékez épp eléggé a motorfék hátul.
(#59593) yodamastah: És aki nem pályázik?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen