Új hozzászólás Aktív témák

  • yodamastah

    őstag

    válasz Topiccsendőr #26092 üzenetére

    Gyárival, de elől már rugó volt cserélve. 05nél ahol elakadtam sokáig nagyon erőltettem a tempót hogy még faragjak az időből, nem lazán mentem, inkább görcsösen Ez ment egy ideig. Aztán visszaléptem kicsit, elkezdtem máshogy menni. Inkább lendületből, nem erőltetve. Meg persze néztem máshok hogy mennek, hol veszíthetek sok időt. És hát a sikán utáni 4 kanyarban kellett gyorsulnom sokat. Ez egy technikás rész, jól elő kell készíteni, és nagyon lendületesen kell menni a 2 gyors kanyarban. És ehhez csak úgy tudsz felgyorsulni, ha előtte a 2 lassú kanyart megfelelően kombinálod.

    00 átlépéséhez már kellett a dunlop és a jól belőtt futómű. Használt pirellivel nem tudtam jól menni igazán. A dunlop tudja azt, hogy félig kopottan is egészen jót tudsz vele menni. Futómű tuningnban nem is annyira maga a csillapítás javulás volt a segítség, hanem a geometrián módosítottam olyanra ami szimpatikus lett. Meg az erősebb rugók jól tarotották a geometriát. A k4-5 750nek a villája eléggé maszatolós bizonytalan érzetű lapon. A nagy hátsó dunloppal az előre döntött motor nem az igazi. Mivel meg is volt emelve hátul, addig emeltem hozzá az elejét, amig el nem kezdett lapon stabilnak tűnni. Kicsit nehezebb volt ledönteni a megemelt elejével, de lapon stabilabb lett. Na innen már jöttek a 00 küröli idők.

    Sajnos 58 nem jött össze, pedig közel voltam többször is. Nem egyszer megvolt az 59 úgy, hogy abban a körben előztem. Volt egy edzés nap, ahol nagyon akartam az 58at, tudtam melyik kanyarban vagyok lassú, erőltettem és aznap ott el is estem. Először estem el magamtól, úgy hogy külső körűlmény nem játszott közre. (olaj, mással összeakadás stb) Ezután örültem hogy nagyon nem törtem össze a motort meg magamat, és abban az évben már nem erőltettem tovább az 58at. :) Következő évben meg már sajnos jelentősen csökkentek az anyagi lehetőségek, és ez azóta is tart :(

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák