- Mobilinternet
- Microsoft Outlook topic
- Bittorrent topik
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steven
addikt
válasz fattyu #140500 üzenetére
Hát ja ,de amúgy mindig megdicsérem ,hogy legalább használja (bejárata europát) és azt csinálja amit szeret.
Amúgy nem motoroztam még vele ,de azt mondják a kollégái ,hogy egyenesen már nagyon tud menni kanyarodni továbbra sem.
Kollégái akik (pro nak érzik magukat ) csak Mátráznak (semmi másra nem használják a motort) évente bele raknak 1-3k-t a motorba. Szvl évente pár kör és semmi.Én őszinte leszek ez az only Mátra nem tudom mi élvezet van benne akkor már inkább Kakucs. Az legalább közelebb van és nem jönnek szembe .
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
vihartigris
őstag
-
csongi
veterán
válasz Pttypang #140503 üzenetére
Sztem bármelyik 60Le körüli gép jó lehet.
A karakterisztikájuk más. alacsony fordulton nyomaték, vagy magas fordulaton LE.
A nyomatékos motoroknál kis gáz kar fordulatra érzékenységet meg kell szokni.
Elég statikus a kéztartás, és finom gázadásokkal lehet operálni városba. Hirtelen ébredő terhelés váltás ami idegen tud lenni. kis gázra emel, és billent. Ezek ilyenek, megszokás kérdése.
Sor2 sor4 engedékenyebb.
Kezdő motornak de hosszú távon is jók. Állapot kérdése. Az árak nem minden esetben tükrözik az állapotot.
xj600 er5 cb500. nt650V. GS500.Mehetsz feljebb is 90Le környékén, FZ600, vagy Hornet, Bandit.
Nem fognak bántani. De a kisebb teljesítmény is elegendő, akkor felesleges beruházás.
Nem mindenki növi ki, és nem mindenkinek ugyan az a motorozási élmény.Ezekből léteznek burkolt és naked kialakítások is.
Próba és eldöntöd.
Hanyatt esni bármelyikkel, igen csak abnormális dolgot kell csinálni hozzá. -
Kolty
aktív tag
Sziasztok.
Bizonyára vannak itt hozzám hasonló mókolgató emberek.
Olyan kérdésem lenne, hogy a simson lánc működhet-e hosszútávon Romet,Komár lánckeréken?
(Egy kertigépről van szó a meghajtó lánckereke Simson, a hajtott pedig Romet lenne)Kérdés mennyire passzol. Jelen ismereteim szerint görgő szélességben van eltérés és ezért nem feltétlenül passzol, vagy mégis?
Köszönöm. -
Topiccsendőr
addikt
válasz gonger #140014 üzenetére
A 2022 es szamok Nemetorszagban.
KTM mínusz 34,3%ezert van most motor.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
gonger
senior tag
Sziasztok,
van / most valaki a Safety Alapozó képzésén? -
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #140509 üzenetére
Ezt a GS mániát soha nem értettem, meg úgy az egész endúró dolgot, de biztos bennem van a hiba.
De a jóisten tartsa meg a népeket a jó szokásukban és vegyenek minél több GSt.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
veterán
válasz Shadowbull #140511 üzenetére
Csatlakozom. Szerintem nem szep egyaltalan az a motor. Inkabb egy jo kis RS.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Shadowbull
addikt
válasz Oppenheimer #140512 üzenetére
Bizony. Én jövő tavasszal valószínűleg benevezek egyre. Vagy egy R-re, attól függ mi lesz a céges kínálatban.
Esetleg egy F900R.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Somatom
veterán
válasz Shadowbull #140511 üzenetére
Kellemes, ha már rajta ülsz. De, amíg eljutsz odáig...
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
válasz Shadowbull #140511 üzenetére
Mert még sportos vagy, nem fáj a hátad, vagy épp le tudsz hajolni láncot tisztítani
Oppenheimer:
A szépség relatív, van akinek tetszik, van akinek nem. Nekem GS van, tetszik is.
Imádom a futóművét, előtte a DL650-től kaptam olyan hátbarúgást a szar magyar utakon, hogy a cataflam vacsora kiegészítés volt.És igen, lehetne ez bármilyen motor, de még nem találtam olyat, ami tetszik is, erős is, futóműve pedig tudná ezt. Ha bárki tud egy hasonlót, kipróbálnám..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
veterán
válasz Topiccsendőr #140509 üzenetére
Tavaly lett véve egy új CMX500 Rebel és egy új CB650R. Előbbi Fateré, utóbbi az enyém. A 650-es az első motorom. Ezek szerint a németek is preferálják. A Rebel meg különleges motor. Chopperes a feelingje. Bobber.
-
Geresics
addikt
válasz Shadowbull #140517 üzenetére
azért ezt endurós csoportokba ne írd inkább be
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #140511 üzenetére
Az enduroval sztm nincs baj, ha 100 kilo kornyeke es 2T. de a gs nem enduro.
Egyebkent nalunk epitkezes van, fel lett szedve a terko, egy kicsit esett az eso, es a honda x adv mar nem tudott elmenni ezen a brutalis terepen, a multistrada meg olyan krva nehez volt hogy elsullyedt. Szoval telleg mar, enduro a fszom.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #140521 üzenetére
hmm... érdekes, azt hittem, hogy könnyű terepen minden motor elmegy, csak pilóta kérdése
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bacus
őstag
válasz Shadowbull #140517 üzenetére
Mondjuk ez is láncos, ehhez is sokat kell lehajolni
A GS-nek van még egy előnye az olyan "papás" motorosoknak is mint én. Az XR 11e fordulatnál adja le a max teljesítményt, a GS valahol 7e körül ha jól emlékszem. Azaz teljesen "autós" stílusban vezethető. Pl már 2e-nél felválthatsz cruisolásnál, nem rángat, keveset fogyaszt, ha azt akarod, hogy nagyon menjen, akkor sem kell 7e fölé forgatnod.
Most biztosan sokan hülyének néztek, de én úgy érzem, hogy 10e fölött (pedig biztos nem, hiszen arra tervezték) bántom a motort , én meg vigyázni szeretnék rá.Ráadásnak az XR is 228 kg, azaz alig könnyebb mint a GS, viszont biztos vagyok benne, hogy magasabb a súlypontja, azaz nehezebb megtartani ha már eldőlt vmelyik oldalra egy kicsit vagy épp oldal standerről felállítani, márpedig ez is szempont ha öregszel, ha alacsonyabb vagy.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #140523 üzenetére
Ez igy van, 10e felett bantod a motort, de a 9e sem olyan egeszseges. Minel alacsonyabb a fordszam, annal kisebb a tehetetlensege az alkatreszekenek, annal jobb. Viszont sok motor gazcsereje ugy van megcsinalva, hogy mondjuk 10e alatt nem optimalis, ezert gyenge.
Szoval ha vmi arra van csinalva, azt arra is kell hasznalni. Kulonben nem jo motort vett akkor az ember. Attol fuggetlenul, hogy elobb beszarik igy. Ha zavarja a fulet az embernek, akkor elektomosat kell venni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz bacus #140523 üzenetére
Durva számokat írsz. Az enyém 5500 -tól piros. Városi krúzolás 1300-1800 között. 90 -nél olyan 2500 körül forog.
Más. Telótartó. Ma mutattak egy RAM Mount pakkot 38 -ért. Kormánybilincs golyóval, szár, X -izé tartó. Fémbű. Van vkinek jobb/olcsóbb tippje?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz pepucs #140528 üzenetére
Rákerestem. A rezgéscsillapító szimpi, de a többi nem. Ha jól látom, akkor ehhez telóspecifikus "fej" kell. A RAM Mount -ban az tetszik, hogy
- Tokostól belerakhatom a telót.
- Egy szárnyasanyát kitekerve lekapható a cucc és csak a golyós kormánybilincs marad, amit nem hiszem, hogy bárki megkívánna a parkoló motorról.
- Könnyen átállítható navinézős pózból, kamerázós pózba.
Csak az a fránya rezgéscsillapítás ...Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
ruger
csendes tag
Vedd mag a quadlock kinai utánzatát, nem rosszabb mint az eredeti, hozzá az eredeti rezgéscsillapítót. Nem kell telefonspecifikus fej, olcsón tudsz hozzá rendelni tok, hátuljára ragasztandó fejet.
-
veterán
-
ruger
csendes tag
válasz Oppenheimer #140531 üzenetére
HUF 2,108.57 54%OFF | Bike Scooter Navigation Phone Bracket Holder Adjustable Motorcycle Mountain Bicycle Handlebar Stem Support Rack Cycling
https://a.aliexpress.com/_mPrQYaa -
veterán
-
ruger
csendes tag
válasz Oppenheimer #140534 üzenetére
Nekem kinai a tartó és pécsi Motoboxban vásárolt origi a rezgéscsillapító
-
ruger
csendes tag
válasz ruger #140536 üzenetére
https://www.google.com/search?q=kinai+quad+lock+teszt&client=ms-android-huawei-rev1&prmd=ivbn&sxsrf=APwXEdeTypKpXfeqB6_o3obvlK9edAqqWg:1680275391090&source=lnms&tbm=vid&sa=X&ved=2ahUKEwjM473OuYb-AhVoh_0HHTgJCfAQ_AUoAnoECAEQAg&biw=360&bih=611&dpr=3#fpstate=ive&vld=cid:8bf16168,vid:HK-emqDHh2Y
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Ha nem akarom az új bukómat összeragasztgatni, akkor milyen alternatív megoldások vannak kamerázásra? Mellkaspánt csak? valami vállra szerelhető izé bizé nincs?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
LógaGéza
addikt
válasz Somatom #140529 üzenetére
Nekem ma jött meg a RAM másolat kínai tartó. Amikor megvettem a motort, akkor már benne volt a kormány közepén a hozzávaló golyó, így úgy gondoltam veszek ilyet hozzá.
Teljesen jónak néz ki, fémből van az összekötő elem is, meg lehet jól szorítani, hogy ne mozogjon. Van hozzá ez a gumi tartó is, de anélkül is olyan erősen tartják a fülek, hogy kétlem, hogy leesne. Még nem próbáltam (majd holnap), de eddig pozitív a vélemény."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
bacus
őstag
válasz nagynorbi #140526 üzenetére
Ajjaj, biztosan velem van a baj, ha többen is félreértik. Ki beszélt a boxer 10e fölé pörgetéséről?
Pont azt próbáltam megírni, hogy azért (is) szeretem a boxert, mert nem kell egyáltalán pörgetni, talán ezért is nem tetszett igazán soha a sor4.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #140546 üzenetére
Meg se próbálnék ráülni , már most tiltakozik a hátam.
Ha mindannyian ugyanazért rajonganánk, az elég baj lenne.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
fattyu
veterán
válasz bacus #140545 üzenetére
megint általánosítunk
a szabályos tempó sor4en sem üvöltős fordulat.
az 5 sebességes sor4em 5.ben 6000ren 160 óra szerint. eszerint a szabályos tempó valahol 3500 és 5000 között van út félétől függően.
és ennek van a legrövidebb váltója. a másik kettőt (gsxr és ninja ) sajnos nem tudom mennyi a szabályos tempóhoz tartozó fordulatszám.Persze egy lehető leggyorsabban tudjunk le előzéshez nem egyet rugsz vissza hanem kettőt de lehet hogy hármat és ott forog persze.
De ha nem rólam beszélünk akkor ez hány tized százaléka a felhasználásnak?a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
bacus
őstag
válasz fattyu #140549 üzenetére
Az nem rossz, főleg 5 fokozatú váltónál !!
Bár ritkán megyek autópályán 150 ig szertintem a GS 5500 fordulat alatt van 6. fokozatban.
A 120-as utazómnál (ha már pályázom valahol azt lövöm be, amit a többség a jobb szélső sávnál, ami ez a 110-130 közötti), itt a fogyasztás is vállalható 5 liter körüli, pedig 4500 körül. Ami érdekes, hogy utazóban nem autópályán is kb így megyek, talán egy picit lassabban, attól függ kivel motorozom.
Mikor Somatom eljött velünk, elsőre ő is azt hitte, na a két GS majd jól lerázza. Pedig nem, nem sietünk, szeretem nézegetni a tájat.A dl650 130-nál már 6500 forgott, ezt már nem szerettem tartósan sem, pedig itt volt a nyomaték max, de a fogyasztás sem volt jó, illetve így használva csipegette az olajat is a blokk. Mindig csodálkozom, hogy valaki mondja, hogy tartós 160-170-t ment a kis v-strommal, mert ott már áttétel változtatás nélkül már nem a motor hangos, hanem ahogy szürcsöli be a benzint.
Félre értés ne essen, a vstromot és a bmw-t is vissza kell rugdosni akár hármat is egy biztonságos előzéshez, az, hogy itt kiforgatjuk a motort pár mp-ig a pirosba, az nem gond.
Főleg, amikor beérsz egy faluba és a megengedő boxernél 60-ra lassulva még 6. fokozatban vagy..Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen