Új hozzászólás Aktív témák

  • bacus

    őstag

    válasz fattyu #140549 üzenetére

    Az nem rossz, főleg 5 fokozatú váltónál !!

    Bár ritkán megyek autópályán 150 ig szertintem a GS 5500 fordulat alatt van 6. fokozatban.
    A 120-as utazómnál (ha már pályázom valahol azt lövöm be, amit a többség a jobb szélső sávnál, ami ez a 110-130 közötti), itt a fogyasztás is vállalható 5 liter körüli, pedig 4500 körül. Ami érdekes, hogy utazóban nem autópályán is kb így megyek, talán egy picit lassabban, attól függ kivel motorozom. :)
    Mikor Somatom eljött velünk, elsőre ő is azt hitte, na a két GS majd jól lerázza. Pedig nem, nem sietünk, szeretem nézegetni a tájat.

    A dl650 130-nál már 6500 forgott, ezt már nem szerettem tartósan sem, pedig itt volt a nyomaték max, de a fogyasztás sem volt jó, illetve így használva csipegette az olajat is a blokk. Mindig csodálkozom, hogy valaki mondja, hogy tartós 160-170-t ment a kis v-strommal, mert ott már áttétel változtatás nélkül már nem a motor hangos, hanem ahogy szürcsöli be a benzint. :)

    Félre értés ne essen, a vstromot és a bmw-t is vissza kell rugdosni akár hármat is egy biztonságos előzéshez, az, hogy itt kiforgatjuk a motort pár mp-ig a pirosba, az nem gond.
    Főleg, amikor beérsz egy faluba és a megengedő boxernél 60-ra lassulva még 6. fokozatban vagy.. :)

    Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

Új hozzászólás Aktív témák