Új hozzászólás Aktív témák

  • bacus

    őstag

    válasz Shadowbull #140517 üzenetére

    Mondjuk ez is láncos, ehhez is sokat kell lehajolni :D

    A GS-nek van még egy előnye az olyan "papás" motorosoknak is mint én. Az XR 11e fordulatnál adja le a max teljesítményt, a GS valahol 7e körül ha jól emlékszem. Azaz teljesen "autós" stílusban vezethető. Pl már 2e-nél felválthatsz cruisolásnál, nem rángat, keveset fogyaszt, ha azt akarod, hogy nagyon menjen, akkor sem kell 7e fölé forgatnod.
    Most biztosan sokan hülyének néztek, de én úgy érzem, hogy 10e fölött (pedig biztos nem, hiszen arra tervezték) bántom a motort :), én meg vigyázni szeretnék rá.

    Ráadásnak az XR is 228 kg, azaz alig könnyebb mint a GS, viszont biztos vagyok benne, hogy magasabb a súlypontja, azaz nehezebb megtartani ha már eldőlt vmelyik oldalra egy kicsit vagy épp oldal standerről felállítani, márpedig ez is szempont ha öregszel, ha alacsonyabb vagy.

    Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

Új hozzászólás Aktív témák