- Facebook és Messenger
- OpenWRT topic
- DIGI kábel TV
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sweet.tv - internetes TV
- YouTube
- AliExpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
Megint én leszek a mumus, de légyszi-légyszi, lépjünk lassan túl az autós témákon, vagy ha nem megy, akkor folytassátok kérlek az Autós topikban! Köszi!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
veterán
válasz Shadowbull #140454 üzenetére
Háát. Van KTM sportautó... De nem egy általános, mindenki számára elérhető típusról beszélünk. De ha szigorúan vesszük...
Na de nem offolok tovább. -
veterán
válasz vihartigris #140455 üzenetére
Van. És? Én autóról és motorról beszéltem.
-
mAtech
aktív tag
Üdv!
Ezeknek a gumijavító szetteknek van lejárati idejük (kukacolós)?
2006-osHa nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
veterán
válasz Topiccsendőr #140461 üzenetére
Na jo, de akkor a pc32 cb-500 2003-bol mondjuk, mint tipp?
Abbol kb egy darab van 700 alatt es az mar erosen tul van a 600-as limiten.Everybody lies.
-
fattyu
veterán
válasz Pttypang #140463 üzenetére
nem kötekszem.
de amugy van pénz gumiszettre láncszettre fékszettre félretéve? olajcsere vezérlés ilyesmi?
Csak mert ha adott modellből a legolcsbbat veszed akkor ezek borítékolható költségek.csak mert picit az jön le hogy nagyon véges keret van. abból meg lehet szomorkodás hamar
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
mAtech
aktív tag
válasz vihartigris #140462 üzenetére
Azok remélhetőleg már az örök álmukat alusszák a végtelen országútakon
Legalábbis remélem hogy nem közlekednek ilyen régi szarokkal.Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
veterán
válasz fattyu #140464 üzenetére
Vasarlasra van veges keret, nem karbantartasra es uzemeltetesre. Elorebb vagyok vele, ha egy millioert veszek motort, amire ugyanugy ra kell koltenem az osszeget?
Szivesen koltok valamire, amiben oromomet lelem.
A hornet azert van a lehetosegek kozott, mert annak legalabb ismert az eloelete, ismerem a tulajt is, csak a 97 loero rengetegnek tunik kezdeshez.Everybody lies.
-
pepucs
tag
válasz Pttypang #140466 üzenetére
Vegyél 1 misiért egy olyat amire NEM kell költeni egy darabig mert az előző tulaj megtette helyetted minthogy 700 alatt egy lerúgott valamit ( igen, tudom hogy pöpec gépek is vannak ennyiért )
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #140469 üzenetére
Amikor nem ultem meg nagy motoron, csak robogon, akkor a zxr 250 is erzesre olyat tolt, hogy remegett a labam utana. Tehat vegyuk ezt is figyelembe. (Termeszetesen teljesen kiforgatva, mert alul semmi nem volt) Miutan mentem vele, ki akartam dobni a kukaba a robogomat. Aztan 600 as zzr utan a 250 es is gyengenek tunt. Utana, az fzr1000 utan minden gyengenek tunt
pedig nevetseges manapsag.Explosión de dos tiempos
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #140471 üzenetére
most tekintsünk el tőled meg tőlem.
objektíven egy sor4 600 nakedre mondanád e hogy rengeteg erős?
konkrétan ha jól rémlik ma már pont ilyenekkel csináltatják a nagy jogsit.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz Pttypang #140473 üzenetére
Neked prekoncepcióid vannak, nulla valóságon alapuló tapasztalattal.
egy erős puskát ha elsütsz akkor pedig elrepülsz az ellenkező irányba. láttam a tévében
a motorok 98%-a NEM tud csak gázra kerékre állni már kettesben sem.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz Pttypang #140477 üzenetére
a 180 lovas 1200as sor4 az aminek kettőben még nem rántom telibe a gázt hanem progresszíven nyitom rá.
a másik 3 nak igen és nem történik semmi. pedig mind tüzesebb nagyobb ccm és több ló mint a hornet.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
nagyúr
válasz fattyu #140472 üzenetére
Sor4 600-on tettem le a nagy A-t, nulla motoros eloismerettel. Aztan miutan meglett a jogsi elmentem motorozni a frissen vasarolt sor2 500 cbf-emmel. Elszurtam az 1-2-t eletemben eloszor es azt hittem leesek a motorrol. Konkrétan beszartam. Pedig elotte vegigcsinaltam a jogsit egy 2x erosebb motoron. Persze mosolygunk ezen es par ezer km utan mar teljesen semlegesen erint a gyorsulasa, de elsőre mindenféle tapasztalat nélkül ettől is letettem a hajam.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #140477 üzenetére
Random meres ntv es hornet.
4000 fordulaton 10 loerovel, 5000 fordulaton 5 loerovel tobb az ntv 650 a hornetnel.
Szoval az ntv vel nagyobb eselyed van szaltot dobni, hogy az oktato szavaival eljek...Az ntv derekas ~45 loeros, a hornet 93... melyik az erosebb?
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
3800+
őstag
válasz Pttypang #140466 üzenetére
Szia!
Hamar megszokod a 97 loerot. Onmagaban a loero nem sokat jelent, a suly inkabb. En kezdesnek 88 loerovel indultam, es ezek a sor4 600ak tenyleg nem lepnek meg also fordulatszam tartomanyban. Az elejen persze ovatosan kell ismerkedni, de egyaltalan nem olyan brutalis, minden rajtad mulik. Ha nem huzod nem megy.MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
norbert1998
nagyúr
válasz Pttypang #140473 üzenetére
Persunak igaza van abban, hogy ha nem forgatod, nem is megy. Mint egy Civic
Vezetésen nálunk volt egy ER6 és egy Hornet 600. Hát az ER egy teljesen más liga volt, az tolt lent is. A Hornet-tel csináltam a forgalmi vizsgát, az alig mozdult meg 6-7 ezer alatt. Pedig volt egy egyenes, ahol ki akartam huzatni kettőben a vizsgán
Viszont elindulni és lassan manőverezni is nehezebb vele. Nem egy embert láttam, aki amiatt taknyolt vele el, mert lefulladt a nyomatékszegénysége miatt.
Ha ennyire félsz, akkor vegyél sor 4 400-ast. Azokból is vannak ám csibészek, komoly hanggal, 14-16 ezres tiltás. Pl. GSF400. Havernak van egy GSX 400 Impulse-a, épphogy le tudom hagyni a DL650-nel, pedig utóbbinak nincs baja, abból levetítve, hogy az új DL650-essel szinte tök egyformán gyorsul, azonos fokozat és tempóval.
-
norbert1998
nagyúr
válasz norbert1998 #140482 üzenetére
Fontos hozzátenni, hogy a GSX400 vagy 40-50 kilóval könnyebb, mint a DL emlékeim szerint, valamint a srác is egy 20-assal könnyebb nálam, szegény nem valami "bulky"
De hát ugye a GSF400 az 59 lóerő, a DL meg csak 67.
Nézz rá tehát a GSX vagy GSF400-ra, de mondok jobbat: Meglesz a sor4, a 600 köbcenti és a kevés lóerő is: Yamaha XJ600-asok. Kényelmes, kellemes, nem szaltozós fajta.
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
veterán
Louisra szokott kupon lenni online rendelésre? Anno láttam, hogy volt, de utolsó hozzászólás ezzel kapcsolatban 2018-as.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #140483 üzenetére
Ezeket a 90es evekbeli belpiacos 400 sor4 eket en annyira nem ajanlanam
Manapsag csak a szopas van veluk, es csak a szurkeimportosakhoz lehet europaban alkatreszt rendelni, ha egyaltalan van meg hozza. Az is egy vagyon.Explosión de dos tiempos
-
Mentolka
senior tag
Sziasztok,
Azokat kérdezném, akiknek VAN ilyen, és perusader-t: láncolajzó kell??? Ha igen, milyen? Eddig mindet fújkáltam, csak zavar a mocsok (felnin, segédváz alján). Százezreket nem szeretnék rákölteni.
Köszönöm az értelmes válaszokat! -
norbeerto
csendes tag
válasz norbert1998 #140482 üzenetére
Nálunk is ER6n-ek voltak javarészt amikor tanultam 0-ról a nagy A-t. Nagyon jó motorok, most is 650es sor2-n vagyok csak egy 10 évvel fiatalabbon mint amin tanultam. Az ABS jó dolog, a többi majdnem ugyanaz csak finomodott és könnyebb lett a súly. (Ninja 650)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tboy93 #140479 üzenetére
Pont ezért pofázom, hogy tök mindegy a lóerő.
150 lovas motorral is lehet menni normálisan, és 50 lovassal is életveszélyesen.
Azt kell felfogni agyban, hogy a 150 lovas sokkal hamarabb, és sokkal nagyobb sebességgel van a kanyar előtt mint a 50 lovas.
Ha ezt megérti a drájver, akkor onnantól kezdve a többi közlekedőn múlik a dolog.
Erre jó példa a padon mért, keréken 106 lovas vfrem, és a 150 lovas XX közötti különbség. Előbbi 90nm, utóbbi 120.
Fehérvár, 8as kivezető Veszprém fele, ahol a vfr megkarcolta a 180at a kanyar előtt, az XX a 240et.
Hazudnék ha azt mondanám, hogy nem lepődtem meg, és vettem kicsit vissza a gázból utána, de ugyanez a 400ason 140 volt ha jól emlékszem.
És ugye az általános fizikai szabály a sebesség és tömeg és fékút témakörben azért visszaköszön ilyenkor.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
bacus
őstag
válasz Mentolka #140486 üzenetére
Másként lesz mocskos minden
Szerintem a láncolajozó nagyon jó dolog, a lánc mindig tiszta, nő az élettartam, főleg ha túladagolod az olajat, cserébe még a doboz teteje is olajos lesz, jut a gumira .
Gyakorlatilag gondozásmentes, az olaj töltögetésén kívül. Jobb az elektronikus vezérlésű, de a vákumos is megfelelő, ezeket azért hőmérséklethez igazítani kell..
A te adsz rá néha (cobra nemo) típusúakat én nem kedveltem, de azt is sokan használják.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz Pttypang #140473 üzenetére
Ne rángasd a gázkart kontrollálatlanul és akkor nem lesz bajod. Nekem Honda CBF1000 lett az első moci (tavaly ősszel) és #noragrets. 102 LE, 97 Nm. Tudod miből vannak a veszélyes szituációk? Mikor szarul méred fel a kanyart, vagy türelmetlenül akarsz előzni. Ezektől nem ment meg gyenge motor.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
d@vee
őstag
válasz Topiccsendőr #140485 üzenetére
Pedig a Honda CB400SF nagyon tetszik kinézetre és hangra is. Azért nem vettem, mert nem találtam "fiatalt" belőle
Ja
-
d@vee
őstag
-
Steven
addikt
Ezekből az eszmefuttatásokból az a vicces story jut eszembe amitől szakadtam:
Főhősünk mondja ,hogy próbáljam ki a suzuki gsr600 - t , hogy megy.Vissza viszem és mesélem a tapasztalatot , hogy 13 ezer fele megindul normálisan mint egy 1000cc kb., de alul kb semmi.
Üvölti 13 ezer!!!!! 7 ezernél tovább sose húztamEz mai napig mosolyra fakaszt. azóta persze vett egy BMW R 1250 R!
BTW:
mentem er6n/gsr600/fz6n
Ebből a legrosszabb szerintem az ER6N
Az se nem gyorsul se nem áll meg vagy az ismerős vett valami szart.
De nekem nagyon nem jött be.[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Polemius
senior tag
Használ valaki Sena 10R, vagy Sena 3S Plus Universal headsetet?
-
veterán
válasz Steven #140496 üzenetére
Na, neki a kompresszoros busán sem esne baja...
Ha csak el nem ütik mert 70el megy pályán.
Van ilyen ismerősöm amúgy, folyamat csekkeket kapott busával. Mindig lakott területen. Egyszer elmentünk vele, emberünk mindenhol 70-80. Mindegy, hogy gyorsforgalmi, vagy pálya, vagy főút, 30as iskolás körzet... Pályán néha megkarcoltuk a 90et, ezt csak a korrektség kedvéért mondom.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest