Aktív témák
-
Nightmare
senior tag
Látom különözőek a vélemények a melegítésről, a lényeg az, hogy ne legyen baja a motornak.
Lenne egy kérdésem. Konkrétan mik a rossz tapasztalatok a CBR-F-el? Mivel ilyet szándékozok venni, így érdekelnének a gyenge pontjai. Vhol (lehet, hogy rosszul) olvasam, hogy lehet állítani a lengéscsillapító keménységét. Vagy ezt más típusra, esetleg márkára érettem?
[ Szerkesztve ]
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
-
SzalaiG
addikt
Hali!
Voltam a LIDL-be. Vettem térd és vesevédőt, de a beszéldetős cuccos elég gagyinak tűnt 2,5e-ért így otthagytam. Tapasztalatok e cuccal?
-
jasszer
senior tag
válasz stargazer #8648 üzenetére
Sztem sakkozd össze h hol, milyen arányban használnád a gépet, meg h mi mennyire fontos. Pl nálam arányaiban így néz ki a dolog:
60% város-30% gyorsforgalmi út-10% hétvégi túrázás
50% fogyasztás-50% fenntartás/megbízhatóság-0% teljesítmény/kényelem.[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Topiccsendőr
addikt
Kipróbáltam a gyári légszűrőt egy 50 km es szakaszon, nem rángat, részterhelésről hirtelen gáz és semmi rángatás. Evvalami fantasztikus. Ennyit a parasztvakítós sportlégszűrőkről...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Nightmare #8651 üzenetére
tőlem kérdezed?mikori érdekel?
2001esek többet ettek,cserébe nyomatékosabbak voltak.ezeknek még volt a vezműlánc-feszitő visszahivásuk.ez csak jó,mert nekem pl 12ezernél uj vezérlést adtak ingyé.2004ben volt utóljára normálisan állitgatható futóműve.utána egy alapállapotban kissé kényelmesre(hazai fő és mellékutakra, 80kilós emberre)hangolt majdnem fix futóművük volt.
2004ig :állitható volt előfesz,ki be rugózási csillapitás elől-hátul
2004től: előfeszités,és ennyi.ez amugy elég,ha közúton akarod használni, és nem az atompreciz kanyarodás a legfontosabb.súlyra az előfeszités állitása elég.nekem kb 100kilómra,és kicsit forszirozottabb,precizkedőbb stilusomra betekertem enyémen a csillapitást, mindkét irányban elől.szar felületen viszont gyökkettővel tudok igy közlekedni.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
DroneZ^
őstag
Ezt ki nem ismeri: [link] ,kedvenc kismocim, a hangja akár a nagyoké, fogyasztása akár a távírányítós autóké... és 6le, jól megy méreteihez képest nagyon... és íme egy picit átszabottabb verzio: [link] ,durva mi?
Kiskoromban, mindig ilyet szerettem volna, azt mondta fater, "sosem veszek neked ilyet fiam, csak megölnéd magad egy ilyen motorral... "dehát múltak az idők, és 50-ről tavaly váltottam 125-re, jövőre jön a végleges nagykategória... -
-
stargazer
senior tag
válasz DroneZ^ #8656 üzenetére
én is mindig szerettem volna ilyet kisgyerekként. nekem mind a kettő mocskosul tetszik, eredetiben is hullavagány, de ez a felspécizett változat is nagyon durván istencsászár! olyannyira hogy ilyenkor mindig arra gondolok, hogy bárcsak születtem volna liliputinak! a kicseszett 190-es magasságomhoz nem lesz egyszerű megfelelő arányokkal rendelkező motort találni... dehát mindig ez van, az embernek mindig az ellenkezője kell annak ami van. ha valaki göndör az mindig arról álmodozik hogy bárcsak lenne egyenes, és fordítva. ha lenne egy zsír yamaha tmaxom, biztos mindig gyorsabbat szeretnék, ha lenne egy fz6n-em akkor meg tuti mindig egy jó kis maxirol ábrándoznék.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
ALI_G
veterán
nyalják meg a makk*m, hogy az M1-nek nem jön be az online adása, az eurosport-nak meg 30*40 pixelesben adják. Épp, hogy kivettem, hogy Talmácsi kiesett
retek motort gyorsan szedjék nekem össze. -
SzalaiG
addikt
Frontálisan ütközött egy motor egy Trabanttal: [link]
-
SzalaiG
addikt
Európa legszebb motoros útjai:[link]
-
jasszer
senior tag
Úgy tűnik a "klasszikus" piaci szegmensekben, hagyományos kategóriákban már nem tudnak mivel előrukkolni, eljött a "hibridek / öszvérek" ideje. (Honda Dn, Aprilia Mana, satöbbi) Legalábbis a 2T/50 - 4T/125 "sportmotor" nálam ennek számít. (és ezzel nem a CBR-t akarom leszólni, a tesztek alapján tetszetősre sikerült)
[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
veterán
elég régóta szemezgetek 125-ös mocikkal, csak még nem szántam el magam, hogy összegyűjtsem a pénzt, meg igazán nem is volt olyan, ami annyira tetszett volna. mintenképp szupersportot szeretnék, kezdénske meg gondolom a 125ös lenne az ideális. normálisan akarok tudni motorozni, mielőtt nagyobb motort vennék majd.
a két alternatíva ugye az aprilia meg a honda volt, amit ismertem. az aprilia árban, hát hogyismondjam.. kiba.. drága, a hona meg nekem gyengusnak tűnik az apriliához képest. persze laikus vagyok, szívesen olvasom mindenki véleményét a témárólmod: most nézem a cbr is 820k újonnan amikor legutóbb néztem még 600 volt "csak".
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Keress karbis cbr-t. 350-400 körül már kapsz, jó állapotút. 1.5-2L/100km 110 utazó, sportdobbal jó hangja is van. Idomsérültet kapsz 250-300 környékén is.
Aprilia azért megy, mert 2T, és a gatyádat ráköltöd javításra, viszont "megy". Honda meg 4T, és életed végéig elkísér, ha vigyázol rá, viszont gyengébb. Ennyi a különbség.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
bajnokpityu
félisten
ezért sztem erős túlzás ez az életed végéig elkisér.én sztem egy ilyesmi CBR jó ha elmegy bontás nélkül 30ezret.mondjuk a 100-110es véggel jó sokáig eltart ez a km szám.
a japánban készült honda visszatérő hülyesége,minthogy vezműlánc,meg feszszabályzó amugy nem csak CBR 600asokra jellemző.XX,régi ezeregyes CBR is szarok. VFRnek meg a Vtecig ugyanolyan gyenge volt a szabija. ami inkább dicséri a hondát,h ezeken a jellemző hibákon kivül nem várható semmi más tipushiba,és ezeket meg lehet orvosolni,akár végleg.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Topiccsendőr
addikt
Ez a "ráköltöd a gatyádat" kicsit erős, mindenesetre több benzint, olajat eszik, viszont az sportmotor, nem csak olyan idomokat raktak rá. A sportmotorok fenntartása drága. Inkább ennyi a különbség. Azaz Honda - A ból B be blokk, RS sportmotorblokk. Hogy is hívják ezt biológiában? Mimikri? Amikor koppintja az egyik, veszélytelen élőlény a mérgező élőlény mintázatát hogy ne zabálják meg a ragadozók?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbi1992 #8682 üzenetére
na neeeehomálykodj kérlek. Km állásokat mondd, ne sztereotípiákat. Csak az 50 köbcentis Minarellik tudod mennyit elmennek egy dugóval? El sem hinnéd.
Nameg ha A 4 üteműben van egy crash nem hinném, hogy megúszod 3 dugattyúcsere árából. A kétüteműben semmi bonyolult alkatrész nincs, jóval egyszerűbb a 4 üteműnél.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Flashback
addikt
Uhhh... Ma voltunk kint Euroringen. Kicsit későn értünkt ki 14 fele. Egyórás jegyet váltottam.
Hát hú az első pár kör nagyon szokatlan volt. Folyton azt csekoltam ki hol kerül ki. Aztán mikor már úgy magamhoz képest jól éreztem a dolgokat akkor a cél utánni kanyarba történt egy baleset Egy R1, egy 750-es SRAD, meg talán egy ezres CBR volt a kavicságyban. Piros zászló, leállították a pályázást.
A boxutcában összefutottunk Persuékkal. Ők voltak olyan elszántak és jöttek, mégegyszer köszönöm nekik hogy ejöttek!!! Beszélgettünk, lecsekkolták a motoromat. Meg én is az övéiket. Hát Persu a Yamahád álomszép mégegyszer megjegyzem. Meg az-az 1000-es TL sem volt csúnya
Először azt mondták hogy kiesett 15 percet nem adják vissza. Aztán kisebb közefelháborodás utánn felmehettünk és lepályázhattuk az "elveszett" időt.
Ekkor léptek le Persuék. Mi pedig lepályáztuk a maradék fél óránkat.
Összeségében: Qrva jó volt bátra ajánlom mindenkinek, sőt még kötelezővé is tenném A végére már szo-szo belejöttem, de már a köridők nem érdekeltek a kanyarokat próbálgattam. Eddig a nagymotoros karrieremet (a jogsit nem számolva bele) kb 1100km-t vezettem le. Szerintem ahhoz képest ez már nem rosz: [link]Szóval legközelebb aki él és mozog az jöjjön mert marha jó, és azt a 6 rongyot megéri azaz egy óra!!! Vagy 11-et fél nap! Lehet variálni hogy mondjuk ketten mentek egy géppel/belépővel.
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Flashback #8690 üzenetére
Ehh, kösz nekem is tetszik a motorom
El kell ismerni az az R1-es nagyon jól ment, csak minek egy Euroringre megy ki parádézni? Meg halálos féktávolat venni? Nem értettem a fickót... Menjen ki licenszes edzése a Hringre, ne veszélyeztesse a többi tanulni kivánó motorost... Ott parádézzon, ahol 1-59-et mennek egy hatszázassal. Mindegy. Mi fent voltunk a baleset előtt is, láttalak is akkor, legalábbis felismertem a motorodat. Nekem nagyon szarul ment, bazz elfelejtettem motorozni. A srác hova rakta fel a képeket? Tudod a fotós csóka?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Flashback
addikt
-
ALI_G
veterán
hányan voltak kint?
-
válasz bajnokpityu #8684 üzenetére
Hát...
Én 2.5-3 hónap alatt mentem 12500at a 125össel, azóta a srác belerakott még kétszer ennyit, és teljesen hangtalan a blokk, olajat nem eszik, és meg vannak vele elégedveMásikkal egyetértek
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Topiccsendőr #8685 üzenetére
Nem tom. Ennyire nem merültem bele a témába, csak van itt városban egy srác, 3 éves RS-t már 5ször szedték szét, és költöttek rá eddig még egy motor árát. Na jó, ez túlzás, de van benne pénz rendesen
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
bajnokpityu
félisten
Aktív témák
- Eladó bontatlan AMD Ryzen 7 7800X3D processzor
- Új bontatlan Sandisk Ultra 3d SSD 4TB és Samsung 2.5 870 Evo 500GB SATA3 (MZ-77E500B)
- AkciÓ ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/512GB SSD Magyar bill Azonnal átvehető.
- ÉRKEZETT Bontatlan Új M2 M4 IPAD PRO 2022 11 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal Deák Térnél Átvehető.
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD