Aktív témák
-
shiNIN
tag
válasz Djuree #42846 üzenetére
Egyszerűen csak 100%-ban tuc-tuccal ismerem ezt az állatfajtát. Érdekes, azt hittem, elég gyakori ahhoz, hogy kb. mindenki képben legyen, miről beszélek, no mindegy.
A többi stílusról nem ejtettem szót, de szerintem a zene minőségétől függetlenül problémás, ha valaki ráerőlteti a fél városra azt, amit hallgat, ő pedig meg sem hall egy dudát vagy szirénát, mert azon a hangerőn az már lehetetlen...Egyébként melodic death metal, ha kérhetem, kedvelem, ha a vokális részben is van dallam De aki a zenei stílusokon kiismeri magát, az tud valamit, kicsit bonyolult, átfedésekkel. Egyszer az Agathodaimon fórumán megkérdezte valaki, hogy most ez black vagy melodic death, s azt válaszolták, hogy nem mindegy? Ha tetszik, hallgasd, ha nem, nem...
-
Djuree
félisten
válasz shiNIN #42851 üzenetére
hát énis a tuc-tuc-ot hallom leggyakrabban az biztos érdekes hogy mozartot nem bömböltet senki én retro zenéket hallgatok, jó is mikor bömböl a chery chery lady
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
SzalaiG
addikt
-
-
-
Djuree
félisten
azthittem ez ingyenes elég szomorú hogy ebben az országban ebből is pénzt akarnak csinálni. még nekem kéne fizetniük hogy felmegyek vidékről, és esetleg veszek is valamit. ez külföldön mindenhol ingyenes. örülnek a gyártók hogy meghívják őket. ez olyan mintha állásbörzén még fizetnem kéne belépőt az ő érdekük hogy elmenjek, nem az enyém...így kihagyom, azért sem megyek el...
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
zoltanz
nagyúr
Nézegettem 50 ccm robogók között van egy-két komoly egész nagydarabok.
Érdemes lenne kiadni hobbi endúrókat autóknál is nagydivat a hobbi terepjáró. Be is neveznék egy kéthengeres 8 szelepes V 250 -es motorra.[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
runner 125
nagyúr
válasz zoltanz #42858 üzenetére
Nem egészen értem a hsz.-od, - pl. mitől lesz egy enduro "hobby-enduro"?
..és miért kell a V2 ekkora mociba?Enduróból az igazi feeling szvsz az 1 henger, van nyomaték alul is, nem beszélve a hangról.
Ha már városi enduro-t vennék lehetőleg jó ér/érték arányban, alternatíva lenne a DRZ-400 SM szettel pl.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zoltanz
nagyúr
válasz runner 125 #42859 üzenetére
A formája tetszik, mint mondtam csak hobbi (ritkán) használnám terepen, hosszabb úton nem előny az egy henger.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
runner 125
nagyúr
válasz zoltanz #42860 üzenetére
Manapság már nincs akkora rezonancia, mint a régi 1 hengeresekben, noh meg hány km-t értünk "hosszabb út" alatt, mert egy enduro nyilván nem 250km letekerésére való.
..de, várd meg Gabo-t, ő jobban érdekelt a témában, mint én.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
alvaro
senior tag
válasz zoltanz #42860 üzenetére
Ha rendesen ki van egyensúlyozva, nincs semmi baj az egy hengerrel, én is lenyomtam rajta 600km-t egy nap, és nem a rezgéssel volt sose gondom, csak néha elgémberednek a tagjaim (térd, nyak, jobb csukló).
Persze nem árt kitapasztalni, hol vannak a jobban, illetve kevésbé rezonáns tartományok. Nekem 90 alatt szép sima (legjobb 80 tájékán - 3200rpm ötödikben), meg 120 fölött (4666+ rpm) fogalmam sincs meddig. -
Gaboman
nagyúr
válasz zoltanz #42858 üzenetére
Típusfüggő mennyire rezonál egy 1 hengeres enduró vagy SM, a KTM LC4 szériák rezonálnak rendesen ellenben a Husky SM610 minimálisan.
Funbikok közül az FMX650 vagy XT660 sem rezonál, teljesen nyugodt járásuk van.
250 V2 teljesen felesleges ilyen motorokba, oda tényleg egy henger kell.
Alulról érezik az erő nem kell őket pörgetni hogy előzni tudjál.
V2 hangja is gyönyörű de az egy henger nyitott dobbal az az igazi.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Picco
addikt
-
zoltanz
nagyúr
válasz Gaboman #42863 üzenetére
Tudom, de én hobbi endúróra gondolok.
Hosszú úton nekem a 125-250 ccm 2 hengeres 8 szelepes V motorok gyünnek be, ez van. Spormotor shopper kényelmetlen, sportmotorral városba nagyon gyüszüs haladni (csutka kormány miatt).Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Kroni1
veterán
TU125-ös suzukiról kinek mi a véleménye tapasztalata? Ilyet akarok munkához venni, mert vérbeli futármotor, és nagyon tetszik.. Ennek vannak tipushibái stb?
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz Kroni1 #42868 üzenetére
Ilyenen kezdtem a tanulást, tehát akkor még nem sok összehasonlítási alapom volt, és nem is emlékszem már rá olyan tisztán, de mintha kissé darabos lett volna, váltó-fék. Igaz az már biztos elég sokat futott... Aranyos kis berregő volt, de a 250 egy fokkal komolyabb motorral rendelkezik.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
zoltanz
nagyúr
válasz Gaboman #42871 üzenetére
Nekem mindegy lehet robogó is. Nagyon sok mocim volt új, régi, kicsi nagy, a legjobb fogyasztása illetve a legkényelmesebb az imént említettek. (egy új robogó sem ártana helybe jó megtetszettek.)
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
emre
veterán
válasz zoltanz #42874 üzenetére
Szerintem vázoltad a fából vaskarika alapelvét.
Nem értem miért is lenne ez jó, de nem kívánok kötekedni.Hogy érdemben is hozzászóljak, szerintem Hyosung Gt250, vagy Honda VTR 250
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
zoltanz
nagyúr
-
emre
veterán
válasz zoltanz #42878 üzenetére
A kategóriát értem, de hogy miért 250cc v2, azt nem.
De részemről az értetlenkedés be van fejezve.Valahol olvastam egy tartós tesztet, egy Suzuki Djebel DR200-as enduróról.
No azt agyba-főbe dícsrték.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
alvaro
senior tag
válasz zoltanz #42874 üzenetére
Egy hengerrel lehet keveset etetni, hidd el Igazából az rá a legalkalmasabb.
Keret van, hogy mennyit szánnál rá? Mert pl. a Yamahának van nagyon könnyű, vagány 250-es endurója és supermotója (wr250r, wr250x), amivel xcel átszelte Észak-Amerikát 100mpg fölötti átlaggal (2.35l/100km!), viszont 2 milla fölött van az új ára... annyit meg szerintem nem ér. Meg minden tiszteletem a csókáé, szerintem ezzel az üléssel nem állnék neki ilyen útnak Ja, és az se árt, ha elég magas vagy hozzá. És persze egyhengeres.[ Szerkesztve ]
-
zoltanz
nagyúr
válasz alvaro #42880 üzenetére
Újra nembiztos, hogy lesz keretem, esetleg 1-2 évesre.
Nagyobb hengerűrtartalom több fogyasztás, ennyi.
Sztem dombos (nem terepen) vidékeken jobb a V motor nyomatéka kevesebb váltogatás.[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
dellfanboy
őstag
hátha vkit érdekel:
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
emre
veterán
válasz zoltanz #42881 üzenetére
Szerintem ma magyarországi viszonyok között, normál közúti közlekedésre egy bizonyos henger űrtartalom alatt nem érdemes foglalkozni több hengeres motorral
Én úgy gondolom hogy ez a határ 500ccm.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
runner 125
nagyúr
válasz zoltanz #42874 üzenetére
Ez nem így van.
Egy olyan ~ 3,5 - 4 literből elmegy 100km-t.
Attól, h egy kisebb V2-es gépről beszélünk, nem fog 4 liternél kevesebbet enni, mivel jobban fogod forgatni, h menjen is. Így 4 liter alatt tuti nem fog enni.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
alvaro
senior tag
válasz runner 125 #42891 üzenetére
Teljesen attól függ, hogyan vezet...
(Egyébként előző helyünkön a szomszédnak volt 400-as Burgmanja, irigykedett is, hogy nálunk az egyhengeres 650-es, meg a 250-es V2 mennyivel kevesebbet eszik )
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz alvaro #42892 üzenetére
Persze, nyilván vezetési stílus kérdése is.
Nekem is volt a Nexus-szal olyan időszakom, amikor arra hajtottam, h minél kevesebbet egyen. Ugye ez 500ccm, 1 henger, injektoros. 90 fölé nem húztam, s azt a tempót is jó 1 perc alatt értem el vele. Így alig evett többet, mint 3 liter."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
alvaro
senior tag
válasz runner 125 #42893 üzenetére
Kényszerből én is csináltam ilyen egyperces gyorsításokat Teresával, mikor a szíjtárcsa nekiállt szétesni alattunk. Az eredmény: egy fikarcnyival nem eszik úgy kevesebbet. Nem az a titka
szerk. bár ha automata váltós, akkor lehet, hogy mégis azzal lehet operálni.
[ Szerkesztve ]
-
zsoltee10
addikt
válasz runner 125 #42893 üzenetére
benzintakarékosabb az, ha minél gyorsabban eléred a kívánt sebességet (nyilván normális keretek között), és utána csak tartani kell a tempót.
-
runner 125
nagyúr
válasz alvaro #42894 üzenetére
Jaja, persze, ez automata.
Váltósnál akkor mi a spóri titka?!
..de nehéz elképzelni, h ez ne működne ott is. Hiszen, logikusan gondolkodva, ha autónál is odataposol neki, eleve több üzemanyagot fecskendez be.
Magyarán, ha motornál is szépen egyenletesen gyorsítasz, nem tiltásnál váltod el, s nyomatékcsúcson tartod az utazótempót, elvileg meg kell mutatkoznia a fogyasztáscsökkenésnek...vagy, ez Te h gondolod?
mod.
Zsolte, hm, tényleg lehet benne valami, mivel ha tényleg egyenletesen gyorsítasz sokáig minden bizonnyal több üzemanyag elmegy, mint, ha odacsapod neki és tartod
Igaz.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
szoktatok ti örömből is motorozni?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #42897 üzenetére
Azért szerintem ennyire senkinél sem szélsőséges a helyzet.
..mi több, meg merem kockáztatni, h mindenki úgy motorozik. Viszont kíváncsiságból kipróbáltam - ahogy más is.
De abszolút nem vagyok fogyasztásmániás.
Ennyi."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zsoltee10
addikt
válasz runner 125 #42899 üzenetére
3,75 lityi a negatív rekordom, amikor még nem alkottam forgalmi akadályt. Olyan minimum fogyasztásnak nem látom értelmét, amikor az átlagos utazó sebesség 90 alatt van. 6,33L volt a max két tankolás között, 200km autópálya, ebből Bp.-Siófok 33 perc...
Aktív témák
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
- Milyen légkondit a lakásba?
- Politika
- Milyen SSD-t vegyek?
- Azonnali fotós kérdések órája
- Háztartási gépek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox Series X|S
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Eladó bontatlan AMD Ryzen 7 7800X3D processzor
- Új bontatlan Sandisk Ultra 3d SSD 4TB és Samsung 2.5 870 Evo 500GB SATA3 (MZ-77E500B)
- AkciÓ ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/512GB SSD Magyar bill Azonnal átvehető.
- ÉRKEZETT Bontatlan Új M2 M4 IPAD PRO 2022 11 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal Deák Térnél Átvehető.
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD