Aktív témák
-
#25954560
törölt tag
hali,
karbitisztitas + karbiszinkron hova vigyem? valami jol bejaratott emberke kene
(folyik a kettes karbi mintazallat, valszeg felakadt szegeny. omlik bele a benya, akar kell akar nem)koszi,
&rew -
ALI_G
veterán
újítottam a honlapunkon: [link]
vagy 5 percembe telletttöltöttem fel 2 új videót. Tessék megnézni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
#25954560 #10352 üzenetére
Karbisort ki tudod pucolni egyedül is, nem nagy mutatvány. Szinkronra pesten? Bájót (mmmm) keresd meg cbr club-on, hátha megcsinálja. Szólok, jópénzért. De tisztességesen.
Vagy lehozod egy hétvégi kiruccanással Tapolcára a Lakamoto-ba. Kezeskedem értük.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
aha itt/ott
más:
Leírom a cbr-em történetét.
4 éve vettem egy győri sráctól. Picit (sem) voltam tisztában a belpiacos gépek szopatási faktorával. Csak hallomásból sejtettem, hogyha bedöglik valami, akkor szivattyú van, főleg 250-essel. De üsse kavics, megvettem, elég drágán 690ezerért. Idomok olyanok voltak amilyenek, utólagosan festve fehérre, meg rárakva a matricásnál készített dekor. Hasonlít kicsit gyári festésre, de erről később. Szal fogtunk egy utánfutót, felkötöttük ismerős kocsija után, irány Győr. Megtaláltuk utcát, volt vagy 3 fok. Motor szépen garázsszerű fészerben, letakarva, házilag készített bakon. Srác kérdezi, hogy kipróbálom-e, mert akkor bemelegíti. (pirospont) Mondom, persze, megnézem. Közben beszélgetünk a gépről, kérdezem miért adja el. Szülei nem nézik jó szemmel. Jóbarátom átnézte, igazábül nem talált semmit. Na. Srác beindítja, iszonyat jó hang, szép döm-döm-döm-döm alapjárat. Megkért, hogy hidegen ne hajtsam, meg várjunk kicsit, amíg melegszik. (ekkor döntöttem el, hogy ez kell nekem). Na, mindegy is, visszaértem, leszálltam, és feltoltuk a futóra. Fostam rendesen, mert ha valami beszarik, akkor... De nem szart be... nem... jött a Volvo.
Na, én azóta szívom a japán belpiac hátrányát, mert mire találok valami értelmes alaktrészt. Viszont, ha nem adnék külcsínyre, járkálnék vele így, szarnék rá.Amióta nálam van, nem szart be semmi, kivéve a fesszabályzó.
Lett cserélve (nem akarok hülyeséget írni, kb 30ezer km alatt.)
Első-hátsó gumma
Első-hátsó lánckerék
Fesszabi (ebay)
Kormánycsapágy
Meg két műszerfal izzó, a fényszóró izzókkal együtt.
Ennyi. Vigyázok rá, jó olaj, bemelegítés, télen fűtött hely, és nem tépem az első 10-20-30km-en. Meg kell egy szelepellenőrzés.
Még szolgálni fog jópár évet remélem. Ha nem ellik meg a blokk 3-4 éven belül, akkor nem fogom eladni, megpróbálom nagyjából gyári állapotúra visszahozni a külsejét, és ezzel fogok disszidálni[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
feca81
aktív tag
válasz
#25954560 #10352 üzenetére
ajanlanek egy szegedi szerelot,ill szervizt.hivatalos,szamlakepes, stb. nekem 6-ert megcsinaltak a karbiszinkront+ karbitisztitas+ fuvokacsere. maximalisan meg vagyok elegedve a munkajaval.nem a lehuzos fajta.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
tegnap, ill most mar tegnapelott gyorsultam egy masik FZR 250-essel.szigoruan betartva a 14 ezres bejaratos fordulatszam hatart.o is betartotta.megevett.na de nem sokkal
rajottunk,h alacsony fordulaton hajazom (ave exup, az oveben nincs). aztan rajottunk,h a fofuvokak kisebbre cserelese miatt evett meg felsobb sebessegfokozatban.a lenyeg,attol,h bebuktam a versenyt,jol szerepelt a kicsike.magyarul a felujitas kivaloan sikerult.ez egy megkonnyebbules szamomra. ez meg kihuz nalam jopar evet. gondoltam a szombat esti dajdaj utan megosztom veletek
ha lesz legkozelebb PH tura,szoljatok,megprobalok felkecmeregni pestre.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
ALI_G
veterán
talma jól küldi. 8. helyről a rajtnál visszaesett,mert mögötte nagyon jól rajtoltak a kis fiatalok, de az első kör elteltével szintén 8. A második kör végére viszont 2. helyre jött fel.
-
soulcube
aktív tag
Pedig ez a győzelem már zsebben volt.
-
R
aktív tag
ez nem e motogp-s topikba való?
-
rebel56
tag
A 24 órásra megy/menne valaki?
-
Detox!
senior tag
válasz
feca81 #10347 üzenetére
Most hogyismongyam,, kicsit megnyugtattál, mert az ésszerűség a Banditot diktálta nekem is. Egyrészt a kényelmes üléspozíció, másrészt a sok városi használat, éés a kezdő/női motorként használt mivolta miatt.
Őszintén megmondva a 250-es FZR-hez csak akkor nyúltam volna ha nagyon rámerőszakoljátok (jókat mondtok róla),, de most sikerült elijesztened
Ami nem bajh,, mert amúgyis "csakakawa" , szal a ZXR-hez húz a szívem. Dehát aziscsak kisköbis speed, amit meg énis rommáhajtanék, szal hogy várhatnám el mástól hogy egy megkíméltet adjon el nekem :?..)
Nehéz ügy lesz ez émmá látom.., valszeg elmegyek majd itthonról Bandit venni és egy ZXR-el jövök haza ;OEgyébként Red-Baronról mit tudtok? Voltam a honlapjukon,, engem meggyőzött hogy ott szart nem árulnak. CSAK az árakról nem írnak semmit,, gondolom a piaci (magántulajos) árakhoz számoljak hozzá 100-150K-t mi?
ui.: köszi az informatív hsz-t
[ Szerkesztve ]
"Dobogóra kerülj, ne a bitófára!" || www.nightchild.hu
-
-
ALI_G
veterán
most találtam a vinyómon, szegeden csináltam tavaly,
csendélet: -
DNS_65
senior tag
válasz
Detox! #10375 üzenetére
Hi,
Nekem egy ZZR250-esem volt, a tapasztalatok:
1 szezon alatt beleraktam kb 5000 km-t. Semmiféle gondom nem volt vele,
a motorja jó pörgös (hangja az nem sok van viszont) a futóműve túrás, sportos
fordulók nem az ő terepe.
Utassal olyan 150 körül van vége, a 2. embert nagyon megérzi, messze nem megy ugy.
Én jó pár éve vettem, pont a redbaromnál, japán import volt elég kevés km-rel,
nemtom, lehet h szerencsém volt. Anno mikor vettem jó áron volt, ehhez képest másfél
éve jártam arra és benéztem.... szörnyű árakon vesztegettek tök átlagos mocikat
Egy átlagosnál jobban motorizált autóval nincs értelme leállni versenyezni.
Az ülés kényelmes (utasnak is), szélvédelem ok, fogysztás lószar. -
#25954560
törölt tag
válasz
feca81 #10364 üzenetére
Tuzi, feca:
koszi, meg lehet h elek vmelyik meghivassal, bar szegedre ritkabban jarok
megtataltuk a hiba okat, persze megcsinalni vasarnap nem tudtuk.
vartam nagyon h a sok allasban lesznek gumi alkatreszek, amik megfaradnak. mikor ereztem a benzinszagot meg rangatott a pici, mondtam is 'aha, benzincso v szigeteles!' mondta is magaban a benzincso: 'fraszt, ez a tu hazanak a gumigyuruje!'
szoval semmi nyom, csak jaro motornal folyik a kettes karbi orranszajan a nafta. tank le, legszurohaz le, kukucs. kettes karbiba bele dol a benya, mig a tobbi rendben. ebbol jott h talan karbitisztitas.
na kitisztitottuk. eleg koszos volt mindegyik, de ez kulonosen (konnyu neki, itt jon be benya, innen megy tovabb a masik haromhoz is, szoval a kosz itt gyulik ossze eloszor). osszerak (csovek vissza, vezetekek vissza), inditas, ugyanaz. AAAA!mindezt haromorai munkaval. remek.
hosszas jatszadozassal ugy gondoltuk h megint megtalaltuk a hiba okat. ugyanis hiaba zarta a tut az uszo, akkor is folyt. szoval a tu hazanak a gumigyuruje. irany norauto. meg csak hasonlo sincs. akkor brico(jah, osszeakartuk rakni h kibirja szervizig) brico-ban a kerti osztalyon volt ilyen gyuru, hoztunk kettot, az egyiket rogton bele benyaba. tiz perc utan meg nem pezsgett, nem kemenyedett, nem toredezett, ugyhogy mehet a proba. rahuztuk a hazra, csak a vastagsaga tul nagy volt (es az eredeti egy kicsit lapitott profil, ez meg siman o-gyuru), ugyhogy nem ment be a helyere. faragni, akarmi semmi ertelme, akkor tuti megint bukjuk a tomitest. utana meg beleneztunk az fzr karbijaba is, hatha
mar nem azert, de az fzr hihetetlenul konnyebben szerelheto, mint az yzf. ennyi a kulonbseg a versenymotor es a turasport motor kozott.
abban nagyobb gyuru volt (fel millimeterrel) es tokeletesen mas karbi
szoval fzr ossze es hazajottunk azzal. 8 oranyi szereles, kolbaszolas es otleteles utan ma remelhetoleg tudunk szerezni vagy negy ilyen gumigyurut vagy felujitokeszletet es akkor aztan mehet a buli.
es viszem szinkronra vhova.
hat ez. viszont hihatetlen nagy segitseg a haynes manual, aki tud a sajat motorjahoz ilyet, okvetlenul szerezzen! (karacsony, szuletesnap, mittomen) igaz, nekem csak az fzr-hez van, de nezek az yzf-hez is.nyah, bocs a szomenesert,
&rew -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Detox! #10340 üzenetére
9*2-es ZXR 250-esem volt. A Zeal-t is nyelezik, ne aggódj, tulképp az összes 250-est nyelezik, ha speed, ha naked. Az egyetlen bibi az, hogy japán belpiacos minden értelmes 250-es illetve 400 as. Alkatrészt ebayon szerezhetsz hozzájuk, mert az itteni beszerzés elég vérszegény. Ráadásul a nálunk kapható példányok kivétel nélkül konténeres visszatekert órájú összepofozott motorok. Nem az a baj, hogy nyelezik, hanem az, hogy mocskosul kapzsi kereskedők hozzák/hozták be ezeket.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
feca81 #10347 üzenetére
Na azé nyugodtan tehetsz egy FZR 250 és egy ZXR 250 közé egy egyenlőségjelet. Mindkettő 45 lóerő. Ez az állandóan pöretni kell... ne mondd már, hogy az FZR-t nem kell anyira pörgetni! Jajjmá!
A ZXRhez vázszám alapján egy hónap szállítási idővel bármit meghoznak kawakereskedésben, ez a pozitívum.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #10388 üzenetére
én úgy emlékszem, hogy kipróbálható az összes új "verseny" gépük...
-
válasz
Topiccsendőr #10387 üzenetére
Ebay is elég vérszegény sokszor, sajnos
Mire találtam két fain hátsó idomot (gyári matrica, tök jó, majd postolok képet), azt hittem leszívom magam... Bár, így megállt bőven 18ezer alatt, benzinpénzel legyen 20ezer. De amikor csak a festetlen fejidomra mondtak 250ezret... hááááát...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
bajnokpityu
félisten
japcsi belpiac nem volt jellemző németekre.néluk a 400as bandika sima szelepvezérléssel 90körül,meg zxr400(de nem teljesen ugyanaz mint a belpiacos) volt nekik összesen.amugy nagyon okosak,volt viszont csomó 500as kéthengeresük.
na hát ezért nincs német ebayen belpiacos alkatrész.eladó Kawasaki j300 robogó
-
válasz
bajnokpityu #10393 üzenetére
de angolon van
németektől úgysem veszek többet semmitどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Nightmare
senior tag
Néztem már a múltkor is a "hirdetésed", és nekem nem tetszik külsőre a fennt említett motor.
Nekem valahogy csak a cbr tetszik...affene az izlésem...meg talán még a cbf, de abból is az újabb fajta.
Szeretnék egy olyan motort, ami tetszik, megbízható, szép a hangja, megy is, és nem lesz vele hosszú távon bajom. Ezeket találtam meg a cbr-ben...esetleg a vfr, meg talán a gsx-r. De inkább a cbr...-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
-
Nightmare
senior tag
Az a baj, hogy semmenyire sem tetszik
Amit írtál az igaz, kicsit félek is, de nem tudok mit tenni..újra nincs pénzem, így marad a válogatás, meg a szerencse.-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Riasztó topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- CPU léghűtés kibeszélő
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Arena Breakout: Infinite
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Eladó hibátlan, karcmentes Creative T100 2.0 szett még 1,5 év garanciával!
- Karcmentes, high-end Magnat Prime One bluetooth hangszóró, Qualcomm aptX, sztereó, fél év garancia!
- NYÁRI AKCIÓ! Apple iPhone 15 PRO Kék / Fekete / Natúr Titán ! 128GB - 1 év hivatalos garancia
- Hp Elitebook 850 G7 15,6" Laptop Intel i7 10610U 512Gb SSD/ 32Gb Ram
- IPad Pro 12.9 M1 128GB LTE + Magic Keyboard (5th Gen) Megkímélt állapotban