Új hozzászólás Aktív témák

  • sityupityu

    Topikgazda

    válasz misu #67694 üzenetére

    A kontrasztrugónak nincs köze hozzá. A kuplungrugók a felelősek azért, hogy mikor nyit a kuplung. :)

    Hogy nem pörig ki a motor rendesen az lényegtelen. A nyitás után ha már betapadt a kuplung, utána már nem generál semmiféle hőhatást. Ilyenkor, a nyitáskor éri a legnagyobb erőhatás is.
    Természetesen menet közben, ha már kinyitott teljesen a kuplung, erőteljes kigyorsításkor is éri erőhatás, de közel sem akkora, mint amikor nyit. Ilyenkor már csak maga a szerkezet van kitéve erőhatásnak, de ez ugye már nem jár hőhatással (nincs súrlódás).
    Az egész kuplungot (pofák, szerkezet, harang) az elinduláskor éri az igazán nagy erőhatás, és ilyenkor keletkezik a hő is.

    Persze, dobjál fel képet. Kíváncsi vagyok én is.

    szerk: A túl erős kontraszt használata annyiban tud a kelleténél több hőt előidézni, hogy nagy erővel szorítja a két hátsó tárcsa közé a szíjat menet közben. De ugye ennek semmi köze sincs a kuplunghoz.

    [ Szerkesztve ]

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

Új hozzászólás Aktív témák