-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
Most eszembe jutott egy kérdés... Honda Tact-on (2T robogón) milyen szervizeléseket kell csinálni? És milyen gyakran? Egyelőre google nem volt a barátom... Keresek még valami könyv félét hozzá
szerk.: Úgy néz ki megtaláltam
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Doki16
addikt
válasz Tothgera30 #34325 üzenetére
Elég sokáig nézegettem ezt a piros PureJet-et amit linkeltél és azt tűnt fel, hogy nincs rajta berúgókar. Ez levehető vagy ehhez a modellhez nem jár
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #34342 üzenetére
Megnéztem nem tud beleérni elvileg viszont azt megmértem, hogy így mennyire tud össze menni a két tárcsa 0.5mm a difi tehát annyival van most közelebb mint a síkolás előtt.
Most értem haza városba rohadt jókat lehet gyorsulni még ezekkel a sárga rugókkal is van hogy kapaszkodni kell a pirosakkal képzelem milyen lenne, de maradnak a sárgák mert jobb így közlekedni, hogy előbb nyit a kuplung gáz vissza engedésnél lassan menve nincs rángatás, ha megint odahúzom neki.
Hazafele 120-ig néztem most aztán beértem egy buszt meg szar is volt az út, de szerintem ugyanúgy 130 lesz a vége mint előtte viszont a gyorsulás az érezhetően jobb. A lényeg, hogy sokat dob az élményen a multivar ad annyi pluszt, hogy érezzed a kül-t. Egyedül az ára a vissza tartó nem véletlen vártam vele én is egy évet, viszont ha te is agyaltál rajta idáig, akkor próbáld ki megfogod érezni te is 180-as FXR-en meg bőven képzelem az hogy mehet vele.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #34355 üzenetére
Nah az frankó.
Sajnos egyre kevesebb időm van gurulni két keréken.
Varió biztos, h állat lenne, de a 180-asnak megugrana a fogyija is, én meg általában hosszabb távokon szoktam használni, ott meg nem jön ki az előnye, sőt, adott fordulaton még jobban forogna valamivel.
Ha, vennék variót, akkor PM Tuning-ot. Épp a minap kerestem rá scooter-center-en, de ahogy látom ők már nem forgalmazzák."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #34356 üzenetére
Hosszabb távra tényleg nem igen jó mert azonos sebességen magasabb fordulaton dolgozna a motor ami megnyomná a fogyit is ahogy mondod. Erre jó példa andrew volt runnere soma alig bírja tankolni annyit eszik.
Ezt a Pm tuningot nem ismerem, de gondolom erre gondoltál.
-
rakétarunner
csendes tag
válasz SzlobiG #34357 üzenetére
Eszik-eszik de megy mint a barom. Lámpánál ha lenyelezem 100 kilóm alatt kerékre áll és kiugrik alólam.
Első fogyi szinte végig nyelezve 6.6L volt. Most kicsit óvatosabban 5.6L. De ez végig pest. Lámpa és lámpa...
Néha jön egy jani aki megmutatja, hogy márpedig a kis szaros robogót lehagyja, de aztán csak néz
Tegnap kettő is volt, egy Swift sport meg egy volvo C70 T5...
Volt itt szó a végsebességről. Óra szerint 145 a vége. Ez Gps-el mérve 140.Ha valaki tud hátsó rendszámtartót szóljon. A nyomorék előző tulaj levágta...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #34357 üzenetére
Arra, aham.
Nagyon bejött, h nem csak a szíjpálya, görgőpálya síkját/ívét változtatták, hanem a lehető összes "felesleges" anyagot lespórolták róla, így a tömege is kedvezőbb a Malossi-nál, ebből fakadóan a főtengelyre jutó tömeg is kevesebb.Egyébként a gyorsuláson a lendkerék esztergálással is lehet javítani. Pár mm-nyi anyagot le lehet kapni belőle, h még megmaradjon a merevsége.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz rakétarunner #34358 üzenetére
Nagyon elfogadnám azt a Nexus-t, jó kis hangjuk van....A runner meg szerintem nem gáz így tartó nélkül, a fogyasztásod se vészes, nekem nem kímélve 7-et evett az SP.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz rakétarunner #34361 üzenetére
Ez 180-as ugye? Mert akkor persze hogy közel se megy úgy a 125-ös... Jó kis motorok, én is nagyon szerettem, és érdekes Apám volt 650-es brugmanjával nemvolt olyan élvezet motorozni mint a Runnerrel...
-
rakétarunner
csendes tag
válasz B-L-A-C-K #34362 üzenetére
Igen-Igen.
AndrewTdi exgépe. Van benne egy multivar kevlár szíjjal ha minden igaz. Ja meg egy top racing főtengely került bele 1 hónapja mert a gyári kotyogósat játszott.
[ Szerkesztve ]
-
korpicschess
veterán
válasz rakétarunner #34361 üzenetére
Minek kettő? Még nem sikerült eladni?
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
SzlobiG
félisten
válasz korpicschess #34364 üzenetére
Hát ha az egyik beszarik akkor ott a másik.
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #34366 üzenetére
Mondjuk ez is igaz jogsija úgy sincs a runnerre se szal akkor már tökmind1, hogy 180 vagy 500-as motorral kapják el.
-
rakétarunner
csendes tag
válasz korpicschess #34364 üzenetére
Nem is hirdetem sehol. Értelmetlen lenne. Buknék vagy 50-t minimum. Az meg, hogy áll nem kerül semmibe.
Kettő? Hát Andrew ugye kitalálta, hogy eladja. És mivel kacsingattam egy FXR vagy VXR felé, utóbbiban főleg a hangja fogott meg inkább nem is volt kérdés, hogy megveszem. Ezzel végre lehet elengedett kézzel is menni anélkül, hogy belefordulnék az árokba Na meg ugye patent, ami kell ki van cserélve, jó gumik stb.
Enyémen valami kínai mitas gumi van, azt simán lehet füstöltetni. Ez meg meg se nyekken úgy tapad
Michelin Pilot Sport SC.SzlobiG
Még 1 hónap és meglesz a B125
Ennél nagyobb moci meg felesleges ide Pestre.Tényleg, műszaki 2 hónap múlva lejár. Most mennyi? Régen talán 4600 volt vagy, hogy most ezt felemelték? Mindenhol mást írnak. Ezt a 2 hónapot még kivárom aztán meg ugrik be a xenon. H1+H7
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz rakétarunner #34368 üzenetére
Le fogja szopni az akkudat folyton, ..szóltam.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
válasz rakétarunner #34368 üzenetére
De a B125 ugyanúgy nem lesz jó rá mivel nem úgy van mint pl nálam, hogy a forgalmiba a 125-s adatok szerepelnek az FXR-t kapásból kiszúrják alvázszám és motorszám alapján is, hogy 180-as. Ezt úgy kellett volna mint nekem, hogy a 125-re ráhúzol egy nagyobb hengert pl malossi nem írja bele a ccm-et se, gondolom a 180-as FXR-en ott virít a 179ccm felirat.
(#34369) runner 125 Gondolom valami xexon szettet akar beépíteni úgy meg bírnia kell ha jó a töltés.
(#34371) rakétarunner A semmitől jobb az biztos. Milyen volt a 90%-os izzó? (márka típus)
[ Szerkesztve ]
-
rakétarunner
csendes tag
válasz runner 125 #34369 üzenetére
Azt mondod? 125-ben már van, igaz csak a H7, ott eddig nem volt gond. De éjszaka össze sem lehet hasonlítani a sima izzóval pedig +90%-s volt előtte benne. Indítás után kapcsolom csak fel.
SzlobiG:
Igen, xenon szett.
Jó lesz a B125... Majd kimagyarázom magam. Jobb mintha semmi nem lenne.[ Szerkesztve ]
-
rakétarunner
csendes tag
válasz SzlobiG #34370 üzenetére
Tungsram megalight ultra +90%
Még van 1db új. A görbe vázashoz adta a kedves tulaj ajándékba...
Első terv az volt, hogy felugrik a 172-es malo henger az enyémre. De mivel kapott a váz inkább megvettem a jobbat.
Olajat kéne vennem.
Eddig Repsol Moto Scotter 2T-t vettem csak a mocikba. 2000/l.
Andrew Castrol Power 1 Racing 2T-t használt. 2500/l.
Megéri a felárat?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
AndrewTdi
addikt
válasz rakétarunner #34363 üzenetére
meg karbon membránház.
DigitXT: Kímélve biztos nem volt, ha ennyi "tuning" van rajta. túlságosan nyitott dobbal ha sokat használták és nem kímélték, nagy esély van rá, hogy picit megégnek a szelepek.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rakétarunner #34372 üzenetére
JASO FD legyen, én azt szoktam nézni (akkor már mind full szintetikus)
-
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #34374 üzenetére
A szelepégés alapvetően csak a klasszikus 4t robogó blokk konstrukcióknál fordulhat elő. A T-Max nem ilyen, előre van tolva a két henger, így az égéstermék sokkal hosszabb utat tesz meg a leömlőn, mint egy pl. egy Nexus-nál alkalmazott sportdob esetében.
rakétarunner
Nekem mondjuk dupla xenon volt, és a motoros ismerőseim is ezt próbálták, de mindenki pórul járt vele. Talán Egü-ék is cikkeztek erről.
Egyet lehet még elbír, de az meg elég érdekesen néz ki szvsz, ha felemás.
..én valamilyen frankó halogénben gondolkodnék. Kevesebb macera, biztosabb működés, olcsóbb beépítés.mod.
Ha, már T-Max. Igaz 4 éves hír, és nem lett belőle semmi, de ütős lenne.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #34377 üzenetére
Nekem is dupla xenon van, és nem "szívja le" az akkut. Habár, egy akkut
már kinyírtam: be volt kapcsolva ÉS indítóztam. Előtte viszont sokszor bírta
ezt is: nem arról van szó, hogy azonnal meghalt, csak egyszer pechem volt.Azóta rendesen bekötöttem: automatán kapcsol fel, amikor a motor már jár.
Szerk: a 750-es T-Maxról pont tegnap olvastam ezt a cikket. Kár, hogy nem
jött ki. Teszem hozzá, hogy eszement árazása van az 500-asnak is... Ez pl.
tök tetszik, csak hát az ára... Na azt nem nekem találták ki, sajnos.[ Szerkesztve ]
-
rakétarunner
csendes tag
válasz runner 125 #34377 üzenetére
Hát felemás nem lenne, mert ugye a tompított az A H7. A refi meg a H1. Alap helyzetben meg ugye csak a H7 világít.
Ma hazafele a vácin egy 400-as elég új burgmannal találkoztam össze. Volt rajta valami nyitott dob meg egy idősebb krapek. Hát nagyon nyelezte neki, de mindig lemaradt
-
rakétarunner
csendes tag
Néznék egy gyorsulást én is azzal az androidos progival, viszont sajna grafikont nem tudok csinálni.
-
DigitXT
félisten
válasz rakétarunner #34382 üzenetére
A CSV fájlt már exportáltad?
-
DonThomasino
veterán
Af18 as diónál hátsó fék betét cseréhez muszáj levenni a pufót?
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
DigitXT
félisten
válasz canniball #34384 üzenetére
Bár nem engem kérdeztél, de az elsőnek nagyon gagyinak tűnik a zárja.
Az ABUS meg egy elég komoly márkanév, szóval én azt venném... Nem
kizárható, hogy pont ilyen típussal kezdtem még anno, csak aztán letört
a fedele, meg talán idővel elkezdett vacakolni rajta a zár, akkor váltottam.
A márka maradt, az ár viszont 3-4x-es lett, ellenben riasztóval kombinált
cucc, ami legalább azért hasznos, hogy ha rajta felejteném, beriaszt... -
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #34386 üzenetére
Egész pontosan nem neked válaszoltam, de a kérdés mindenkihez szólt.
Az Abus számomra is komolyabbnak tűnik így képről, de tapasztalatom nincs (azt sem tudtam hogy az Abus márka ) így minden segítséget szívesen veszek.
Szóval köszi, egy plusz az Abus mellett.huszi.gyb!
Neked is köszönöm! 2:0https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
félisten
válasz rakétarunner #34389 üzenetére
Az az egyszerűbb: elindítod a proggit, és bekapcsolod a rögzítést.
Telefontípustól függően érdemes "ébren tartani" a készüléket, mert
alvó módban sokkal ritkábban* frissíti a GPS-t, így használhatatlan
eredményeket ad, gyorsulásmérés szempontból. Amúgy sem arról
híres a GPS, hogy pontos pillanatnyi sebességeket adna, hát még
ha redukáljuk a mintavételek számát 3-5 másodpercre: katasztrófa.Ha olyan a telefon, hogy nem gond számára alvó módban sem fix,
1 másodperces frissítés**, nem kell vacakolni a képernyőzárral.Érdemes többet mérni: ha többé-kevésbé konzisztens, akkor jó.
(Az eredményeket CSV-ben a legjobb exportálni - aztán lehet vele
Excelben "szórakozni". A sebességet m/s-ban tárolja egyébként.)*: ráadásul egyenletlen időközönként (HTC Desire Z)
**: nem tudom, sűrűbben tudna-e mérni (HTC One X) -
runner 125
nagyúr
válasz canniball #34388 üzenetére
RMS-nek gyakorlatilag minden cucca a tré, élből felejtős, tök mind1 mivel hasonlítod össze. Pláne jelen esetben egy Abus-szal.
Szóval nem kérdés.De, milyen robogód van? Ha, nincs minimum 190kg, akkor kb semmi értelme a tárcsafékzárnak, bár saját magadat párszor biztos, h meg fogod szívatni vele.
A robogókat ki kell kötni, lehetőleg hátsó keréknél fogva."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz rakétarunner #34392 üzenetére
Note2-m van, nem tudom ez milyen.
Nagy. Hátizsákot vigyél... De amúgy csak az első mérések után
fog kiderülni, hogy milyen eredményt produkál képernyőzárral lezárva.
Utána még mindig lehet próbálkozni éber módban: előbb-utóbb jó lesz.Amúgy a pozíció+sebesség adatokból elég jól reprodukálható egy kis
"virtuális gyorsulási verseny". Kiszámolható mennyivel kapnék ki pl. a
szabvány 400 m-en, úgy, hogy ki se kellett mozdulnom az irodából. -
DigitXT
félisten
válasz rakétarunner #34394 üzenetére
Én ezt használom: Andorid Speedometer
Kéne valami kis robogós talit csinálni itt a topikban amúgy
Ja, poén lenne. Én általában délen mozgok (Bp-en belül), de
robogóval nincsenek távolságok: simán össze lehet futni bárhol.Amúgy azon gondolkodom, hogy ha folyton kerékre akar állni,
az tkp. jó-e, vagy sem. (Gyorsulás szempontjából nem biztos,
hogy előnyös, hogy azért kell elvenni a gázt, mert amúgy már
"hanyattvágná" magát a gép. Persze ha meg annyira "hosszú"
építésű, hogy (alapból) esélye sincs kerékre állni, még mindig
gondot okozhat a burnout. De ezekhez durva motorerő kell.)Azért a Runner / Nexus versenyt csak az utóbbi nyerné, nem?
Szerk: mármint szigorúan a gyorsulásit... Ilyen szempontból a
GP800 lehet a "nonpluszultra", de a T-Max kanyarvadászatban
jobb ezen teszt szerint. Mindenesetre érdekes különbségek.Szerk2: na, akkor választ már ne várjak...
[ Szerkesztve ]
-
alba-regia
aktív tag
Hétvégén elment a Liberty, szerencsére nem kellett sokáig hirdetni. Az új tulaj mondta, hogy meglátása szerint szét volt korábban vágva a kipufogó, gondolom a katalizátort vehették ki belőle. Meg minek egy 2T 50-esbe katalizátor? Na mindegy, szerintem jól járt vele, mert ezen kívül gyári állapotú volt.
A PCX-el a további tapasztalatok, hogy mindenhol megnézik. Szerintem nagyobbnak tűnhet. Reggel mentem munkába, szokás szerint lámpánál előrecsorogtam. Indultam, nem nyelezve a bejáratás miatt. Másik sávban "középkorú" BMW-vel elkezdett gyorsulni. Nem igazán foglalkoztatott a dolog, lámpáig kb. fél autóhossznyival sikerült megelőznie, majd én lekanyarodtam. Azért szívesen megjegyeztem volna neki, hogy ne bejáratós 125-össel kezdjen már el versenyezni a sz@rjával. Sok barom ugyanezt a játékot műveli a V-Strommal is (bár ott nem sok babér terem), vagy előzés közben emberkedik. Na az a veszélyesebb fajta.
Szerintem ezek a birkák nem olvasták a KRESZ módosításokat, és azt hiszik, hogy azért megy a motoros előre, mert versenyezni akar velük.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz alba-regia #34396 üzenetére
Ha már az előre menetel... 3 hete van robogóm Bp-en belüli használatra (előtte 2 héttel már emg volt, Győrújbaráton ). Megyek előre a kocsisorok közt, lassan, mert 1-2cm volt a tükör mellett (félreállni többségében luxus, bár egyre gyakoribb, hogy autósok félrehúzódnak, ha látják, hogy jövök, nekik minden tiszteletem ) szóval... Kocsisorok közt megyek , egyszer csak valaki kiüvölt kultúráltan az ablakon, hogy "barom"... Megj.: A kocsisor km hosszú volt legalább, és állt amikor előztem. Ha elindulnak, akkor nem előzgetek!
www.dongosofor.hu
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #34395 üzenetére
Háát, gyári varióval a Nexus szerintem csak felsőbb tartományban menne el a 180-astól. Persze varióval a Nexus egyértelműen alázná mindenhol. De, azért jó volna látni egy ilyen csatát. Andrew exrunner-e és a mostani gyári Nexus-a. Kivi lennék tényleg.
Alattam a Nexus nyitott dobbal, Malo varióval úgy ment, mint a 650-es Burgman sport módban.
mod.
A videót kb. vezetékes telefonnal csinálták, de ebben a drag vázban egy 180-as 2t blokk van.
Ennyit tesz a tömeg és a pár száz méteres gyorsulás.
Franc tudja, h gyári állapotban, gyári vázban, origi 180-as mit menne ellene. Bár, tény, h ezen a Nexus-on más sportdob volt, ami a Nexus-nál sokat számít.Van fent egyébként egy VXR vs. Nexus vidi is, bár az is elég régi, most hirtelen nem találtam, de emlékeim szerint ott is ellép a Runner az elején.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #34399 üzenetére
..mondjuk én már a korábbi kitiltásain is fakadtam. Bírom az ilyeneket.. akik ennyi kirakás után, folyton visszaregelnek.
mod.
Persze, h a GPS-é a pontos. Az autó órák is ugyanúgy csalnak felfelé, általában ott ez az 5-6km/h a jellemző.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen