Hirdetés
-
IT café
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bennedek
tag
Sziasztok!
Hamarosan projektort szeretnék vásárolni(még karácsony előtt, bár ez nem feltétel), szerintetek van az LG PA70G-nél a kategóriájában jobb alternatíva? Illetve mikor lenne érdemes vásárolni, vajon lesznek-e akciók esetleg érdemes lenne megvárni a januárt?
Köszi a segítséget előre is!
-
Bennedek
tag
válasz
KatonaT #9654 üzenetére
A PA72G Smart TV- illetve WiDi-t is tud. Én úgy tudom ennyi a különbség. Javítsatok ki ha tévednék. Egyébként nem tudok más különbséget.
*Magyarországon nem látom a 72G-nél hogy Smart TV-t tudna, viszont az lg oldalán benne van a leírásban? Na most akkor hogy is van ez?
-
Bennedek
tag
válasz
Celithrandi #9415 üzenetére
Nem kocsmába kell hanem akkor nem vennék külön boxot tévézéshez.
-
Bennedek
tag
válasz
Bennedek #9411 üzenetére