Hirdetés
-
IT café
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Márton
nagyúr
válasz
#75912448 #30225 üzenetére
Nekem is csak előny a menü nélküliség, persze csak ha ki tudom választani MPC-vel a hangsávot, feliratot..
De akkor azt mondod egy alap MPC a legújabb LAV filterekkel nemcsak hogy dekódolja a 3D bluray formátumot, hanem ki is teszi frampacked hdmi 1.4 formátumban? Ez engem is érdekelne, főleg egy bevált link
köszi -
spiky03
veterán
-
spiky03
veterán
válasz
#75912448 #29925 üzenetére
Ez így van jól mondod.
Nem vertem tőle a fejem a falba, sőt haver sem akinek egy G30-as Panája van, neki is bejött a vetített kép.
Így vsz ha majd megadatik akkor ez lesz nekem is.Hát sajnos jelenleg a körülmények nem a legjobbak a tökéletes vetítési hely eléréséhez (vanillia falak, a vászon mellett közvetlenül fehér függöny, fehér plafon, világos parketta), de majd ha egyszer össze jön akkor majd igyekszek ezen változtatni.