- AI: Európa lemarad, nincs elég adatközpont
- Windows 10
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- PR-Telecom
- Windows 11
- Háborog az Apple az iPhone-ra írt első pornóapp miatt
- VPN topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Ömlik a pénz a Huawei-hez
-
IT café
Szia!
Mielőtt kérdeznél , alábbiakkal kérlek egészítsd ki (FONTOS! LG monitoroknál a P végződés az új tápegységre utal!):
Új hozzászólás Aktív témák
-
Diocles
aktív tag
válasz
Busterftw #113964 üzenetére
Én ezt grafikával is foglalkozó programozóként cáfolnám. Az alapvető lineáris leképezések mind sík felszínre vetítik le a 3D-s jeleneteket, a legtöbb játék szerintem ilyen eljárást használ. Én magam még sosem írtam olyan leképezőt, ami helyesen jelenne meg hajlított kijelzőn, de tudom, hogy ahhoz extra lépések volnának szükségesek.
De abban igazad van, hogy sok monitornál nagyon enyhe a hajlítás, tehát viszonlag kis hibáról beszélünk. Ennél is fontosabb, hogy ez a hiba nem olyan, amit az emberi agy felismerne, és a percepciónk bármilyen hibához rövid idő alatt hozzászokik, és nem fogja furcsának érezni. Szóval értem az "immerzióval" kapcsolatos érveket és lehet, hogy jobb móka egy hajlított monitoron játszani. Csak azt akartam leszögezni, hogy ha a precizió fontos, akkor a görbített monitor nem jó választás. Például CAD-hez kifejezetten ellenjavallott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gurulunk, WAZE?!
- Philips LCD és LED TV-k
- Asszociációs játék. :)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Néha instabil lehet az NVIDIA GeForce RTX 5080 Founders Edition VGA
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Belépőszintű gaming monitorok jöttek az AOC fémjelzésével
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest