Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • chopin42

    addikt

    Szevasztok! Először is, gratula az összefoglalóhoz, szép munka! Nagyjából átfutottam, főleg a vonatkozó részt, meg amit értettem. Egeret szeretnék vásárolni a közeljövőben. Oka: halódik a mostani, egyszer már szét kellett szednem, néha eldobja a gép, meg nem olyan jó, és legfőképp ROHADTUL HANGOS a kilkkelés. Tudom, röhejes, de szegény felségemet kikészíti, ha játszom, és a fent vázolt okokkal ez már elég, hogy új egeret akarjak venni.
    Sajna amatőr vagyok, ilyen dpi meg felbontás meg egyéb flancokkal nagyon nem vagyok tisztában, mi a lényeg. Tartóssággal kapcsolatban nincsenek illúzióim, olvastam a leírtakat. A mostani egyébként 8+ éves, és került vagy 2k-ba: Genius x-scroll :D [link]
    Lényeg:
    1. Mennyi a keret? amennyi feltétlenül szükséges, 10k körül jó lenne max.
    2. Használtpiac, és / vagy eBay? Apró/használt itthonról mehet, ebayt hanyagolnám.
    3. Mire használnád az egeret? Játék, photoshop, substance designer, netezés, általános felhasználás. Néhány játék amivel játszottam/fogok: doom, wolfenstein, witcher széria, thief széria, deus exek, túlélőhorror, overwatch (ebben elég béna a célzásom, az egérnek is betudható?) stb...
    4. Hogyan fogod az egeret (palm / claw / fingertip), mekkora kezed van? Zongorista vagyok, elég nagy a kezem (kisujj-hüvelyk távolság ujjvégtől 23+cm). A mostani egerem kb 10 centi, így jelenleg claw, illetve a zongorát is "claw" ként kell használni nagyjából, szóval asszem claw :D
    5. Milyen érzékenységgel játszol / használod? Windows alapbeállítás, játékoknál többnyire default, a túl gyorsat nem szeretem, mást lehet állítani?