- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Windows 10
- Mozilla Firefox
- Microsoft Outlook topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz batai15 #178505 üzenetére
Már hogyne lehetne kapni, katalógus 39 oldalán még fel is vázolja képekben , adatokkal.
És így kezdi “ A Tipo modellek 5-fokozatú manuális illetve 6-fokozatú manuális vagy automata sebességváltóval rendelhetőek. Az 1.6 MultiJet 120 lóerős motor 6-fokozatú duplakuplungos automata sebességváltóval is kombinálható.“A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz batai15 #178509 üzenetére
Ott lesz az, Fiat oldalán , jobb felső sarokban a három vízszintes vonalra katt.
Majd ott lesz árlista/ katalógus .
Azon belül valamelyik Tipot tessék kiválasztani. Majd 39 oldal. [link][ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz batai15 #178847 üzenetére
Gázos Honda Legend-el van tapasztalat, ott elég jól muzsikált a rendszer, illetve volt egy Clio III is igaz az gyári gázos volt. Sok függ a rendszertől és magától a motortól is én nem törnék pálcát felette egyértelműen. Arról nem is beszélve, hogy nem kötelező használnia a gázos rendszert...
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz batai15 #178863 üzenetére
Fater tizen x éve csak LPG-s autóval jár. Tapasztalat szerint nagyjából 1-1.5L gázzal ettek többet az autók, mint benzint. Mivel a gáz nagyjából féláron megy (mikor-hogy), azért elég jelentős összeget lehet spórolni vele.
Valamint kicsi a ható táv
Akkor kicsi volt a tartályod, 350km-t minden gond nélkül megtett vele fater, bármikor.
és ugyan úgy téli kelett benzinnel is tankolni, azt mondta sok szak ember hogy 2 tank LPG egy tank benzin legyen meg
Szintén hülyeség, egy jól beállított gázrendszernél nincs ilyenre szükség, kizárólag indításhoz, illetve beállítástól/rendszertől függően további 5-10 perc hidegjárat alatt (amíg a víz nem lesz X fokos) használ benzint a rendszert. Fél tankkal nagyon sokáig el lehet lenni, hónapokat akár. Emiatt érdemes 100-ast tankolni, hogy ne romoljon bele a benya.
Az évek alatt motorikusan semmi baja nem lett egyik autónak sem.
[ Szerkesztve ]
-
soldi3r
veterán
válasz batai15 #178863 üzenetére
Nekem egy coupe BMW-ben van, normal, hengeres tartaly. 20 litertol tobb benzin sosem volt a tankban. LPG tartaly pedig 60 literes, amit 80%-ra lehet tolteni. Evente nehany alkalommal tankoltam benzint.
En csak azert szedetem ki a gazt az autobol, mert keszulok OT vizsgara, ott pedig nem ertekelnek, na meg a 2-3 masik auto mellett az oreggel mar csak oromautozas van.(#178864) Dare2Live Ugy 8-10 evet visszalapozol az index LPG-s foruman, volt egy beszerelomuhely. Naluk erdekes modon nem nagyon volt gond semmilyen autoval.
(#178869) tboy93Kb en is ezt tudom alatamasztani.
[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
őstag
válasz batai15 #179101 üzenetére
Az scross-ban és a vitarában az van tudtommal. Az 1.0t-hez és az 1.4t-hez különböző van. Azt nem tudom hogy az 1.0t és az 1.6 automatája azonos-e (valószínűleg de nem biztosan).
Szerk: az 1.6 scrossban facelift előtt volt cvt, az nem tudom honnan származik (az aisinok "hagyományos" automaták).
Batai:15: Majdnem teljesen biztos vagyok benne hogy Aisin a beszállító. Persze minden a Suzukié ami benne van, egyszerűbb ez a válasz ha annyira nem akar belemenni a kérdésbe
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz batai15 #181103 üzenetére
Én nem ajánlom. Alkatrészt max csak a toyotától tudsz szerezni (ha egyáltalán), gyárit, természetesen aranyáron. USA-ban ebayről van minden, de ott a szállítás kokain árban (ha van egyáltalán, a legtöbb usa eladó nem szopatja magát oversea küldeménnyel).
És akkor még találjál olyan szerelőt, aki egyáltalán látott már ilyet, nemhogy ért hozzá.
USA piacos autót csak akkor, ha van valami kontakt odaát, vagy hobbiautónak kell szerelemből, van türelem hozzá, és van likvid lóvé is a zsebben. A garázsban meg ott a megbízható vag (or insert any european car here) , ha kell. -
Qru
MODERÁTOR
válasz batai15 #181103 üzenetére
Nem kényes és tartós ez a jól bevált Toyota hibrid rendszere. A jó öreg Ni-Mh akkupkakk ami cellánként is cserélhető. A motor a sima 2.4 Atkinson motor, egyszerű mint a faék. A CVT váltót szokni kell európaiként de ez az autó úgy sem a vezetési élményről szól. Szokást igényel a metrikus mértékegység a hőfoknál meg a fogyasztásnál de ezzel simán együtt lehet élni. Fogyasztásban bajnok, és azért ha lepadlózod egész jól megindul ahhoz képest, hogy nehéz (1.6t).
A csomagtere kicsi (300 liter) szóval cuccolós autónak nem éppen ideális. De ha előre döntöd a hátsó üléseket akkor azért lesz hely (cserébe az utasok száma lecsökken).
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz batai15 #181103 üzenetére
sokat behoztak ezekből anno, biztos van aki ért hozzá
amennyire emlékszem brutál magas volt a regadó, ezekre meg akkor is csak valami nagyon kedvezményes tétel volt
arra figyelj hogy ne legyen ex vízkáros vagy rommátört, mert amerikából sok olyat hoznak becryptot minden termékemért elfogadom
-
SaNyEe
aktív tag
válasz batai15 #181110 üzenetére
Én most vettem egy Opel Amperát, eddig nagyon jól szolgál :)
200km távot 120km autópálya, 70 főút, maradék város, 4.7 literrel eljár, mindenhol óra szerint a limitet betartva.
70km megy városban, ha nem kell fűteni.Csomitartó 310 liter, alapterületre mondjuk egész oké, cserébe nem túl mély.
Ugyanitt aláírásomban szereplő nagyszedán dízel kevés km-el, valóban megkímélt állapotban eladó :)
-- end of transmission --
-
Qru
MODERÁTOR
-
SaNyEe
aktív tag
válasz batai15 #181115 üzenetére
Egész biztos lehetsz abban, hogy nem véletlen vannak úgy árazva azok a Camry-k ahogy
Keress szakit, elég ritka modell idehaza az, amit szeretnél.Az eladó Epica-t meg most az Ampera-t is csak azután vettem meg, hogy megvolt hozzá egy szervíz, ahol karban tudják tartani. Mindegyik rétegmodell, egy akármelyik szervízre egyiket se bíznám rá, hamar tud sokba kerülni az
Ott meg minden kérdésedre is választ kapsz
Pit stop: Ezt cáfolni nem tudom :)
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
molnarpeter
nagyúr
válasz batai15 #181186 üzenetére
V60 D6 1.8 tonna elég?
Szerintem közrejátszhat a hajtáslánc különböző gyengeségein felül (akár hűtésre is gondolok itt) a kasztni is a vonóhorog szempontjából, sokszor az akku miatt esetleg gyengébb lehet, vagy nem tudnának megfelelő rögzítési pontot találni, esetleg egyszerűen nem akarnak azon a részen terhelési kockázatot vállalni olcsóbb gyárthatóság kedvéért.
[ Szerkesztve ]
-
válasz batai15 #181260 üzenetére
Innen nézve elég félelmetes
Amúgy menj fel hahura, 300-400ekm-t futottakat is árulnak (a többi vissza van tekerve )
Nekem 12500 km van benne jelenleg.
Nem friss motorok, kiforrott kunstrukció, 500 felett vagyunk a csoportban, de nem nagyon van rá panasz, más csoportok meg tele vannak. Ami előfordul az 1,4 szívónál, hogy 10-15ekm megeszik 3-4 dl olajat, de többségnél nem eszik semennyit.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz batai15 #181328 üzenetére
Túl sok novothtibit olvastak népek.
A jelenlegi "meglátásom" a közeljövőre:
- A dízelek kiutálása hamarosan megkezdődik a gyakorlatban is (Bp. és esetleg nagyobb városok).
- A bp-i dugódíjat jó eséllyel bevezetik. A dízeleket büntetni fogják vele. A zöldrendszám ingyenes parkolása megszűnik; cserébe nem fizetnek dugódíjat. A dugódíjnak valami környezetvédelmi díj nevet adnak.
- Középtávon plugin hibridet kell venni. Az otthoni töltésre nem fognak tudni jövedéki adót kivetni (de lehet, hogy megpróbálják, csak felsülnek vele).Nem észosztás akart lenni, kérem a megértést!
-
Cpt.Price
csendes tag
válasz batai15 #181323 üzenetére
Reggelente 50 km M0-n Octavia 1.4 TSI 140 LE és Jetta 1.4 TSI 125 LE is
90-120 km /h közötti nyugodt autózással 5 l alatti átlagot mutatott rendszeresen, még télen is. Rátankolással ez pár decivel több, de az 5 környéke reális.Hungárián, át a városon a délutáni dugóban pedig kb 8 liter.
A mostani 1.6 dízel sem igazán fogyaszt jobban azoknál a TSI-knél.
gl&hf
-
Qru
MODERÁTOR
válasz batai15 #181412 üzenetére
Ha jól tudom ez már CR TDI, azzokkal nincs nagy gond, a miénkben már közel 300k km van és gyári benne a motor, még a turbó is. EGR és DPF csere volt, az kb 500k-s költség volt (gyári cuccokkal + márkaszerviz), okosba' kijön olcsóbban is.
Gázolajra picit kényes a CR rendszere, de ha nem hajóból/mozdonyból lefejtett gázolajjal jártak vele, akkor azzal sem szokott gond lenni.
Illetve a hatszög tengely hajlamos elnyalódni benne (bővebben).#nincsbennetarcsi
-
Gombinyó
őstag
-
dj79
senior tag
válasz batai15 #181788 üzenetére
Nos, az enyémben pl nincs kettőstömegű, részecskeszűrő, common rail rendszer.
Van benne 4 db injektor, melynek új darabára is kevesebb, mint mondjuk egy dci-nél a darabonkénti felújítás, van benne 4 gyertya meg négy trafó, ami elég tartós.
A turbo közös pont, ott nincs előny
7,1 nem finomkodva az átlag, nem kell aggódni a gázolaj minőségén etc.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz batai15 #181788 üzenetére
Egy dízel nagynyomású befecskendezőrendszere drágább lehet, ha javítani kell, mint egy benzines kisebb nyomásúja. Ott a rettegett kettőstömegű lendkerék is, dízeleknél már szinte mindegyikben megtalálható, viszont a kisebb kategóriás turbóbenzinekben (pl. Suzuki Boosterjet) még mindig nem annyira elterjedt. Illetve a DPF, habár a mostani új benzinesek is kapnak már részecskeszűrőt, de mondjuk az 5 évvel ezelőttiekben még nem volt jellemző.
-
dj79
senior tag
válasz batai15 #181791 üzenetére
Nem, egy 20 ezres üzemanyagszivattyú van benne, meg egy 70 ezres magasnyomású.
Az injektorok tisztithatóak, de új áruk is megfizethető, 150e a 4 darab.
Most tisztítattam nemrég az injektorokat, 153e km után semmi bajuk, a művelet után gyári értékeket tudnak.Amúgy kifejezetten szeretik a forgatást (akkor kevésbé is kokszosodnak), csak nem nagyon van lehetőség rá, ugyanis 6-ban 3000rpm az már óra szerint 145km/h .
[ Szerkesztve ]
-
33as
senior tag
válasz batai15 #181831 üzenetére
Gondolom, az ismerőse is bevásárolt valami visszatekert.......fost, Mondom ezt Kia tulajként (a felaségem használja) .
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
nagyúr
válasz batai15 #181839 üzenetére
Saját vélemény: hiába csak 1 az eddigi tulajok száma, ha külföldről hozták be. Vagy van valami bizonyíték, hogy a mostani tulaj vásárolta anno újonnan az autót (az L-es rendszám alapján ebben finoman szólva kételkedem)?
Emiatt a km állás sem biztos, hogy annyi, amennyi.Tudom pro és kontra sok példa volt és van, de ahány ismerősöm eddig 10+ éves német presztízsautóba ült, mind megbánta...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
vzsryl
nagyúr
válasz batai15 #181893 üzenetére
Márkaszervizről volt szó.
Én magamnak minden szűrőt lecseréltem 15k-ból (szintén 5L Total olaj), de kb. fél óra melót fordítottam rá + hagytam, hogy csöpögjön le rendesen a fáradt olaj, ami volt +1 óra... Ráadásul ott van a tudat, hogy nem vagyok teljesen műszaki analfabéta, és ennyit még meg tudok csinálni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen