- eBay
- Facebook és Messenger
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Hálózati / IP kamera
- Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
- Microsoft Excel topic
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz zeus_2k14 #178604 üzenetére
Ha csak a megbízhatóság a lényeg akkor vegyél egy HSD-t Prius 2,3 Auris 1-2. Ezeknél jelenleg alig találni megbízhatóbb autót.
Ha ragaszkodsz a VW dízelhez akkor keres minél kevesebb futású 2.0 CRTDI-t ami garantáltan valós. (kivéve ha városban futotta, az rosszabb mint bármi más) Azok nagyon jók lesznek pályára. Vagy egy régi 1.9 PDTDI, de azok már elég öregek.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
batai15
félisten
válasz zeus_2k14 #178659 üzenetére
Ezer éves gépek ezek sok sok km-el ,viszont bagoért van hozzá cucc.
Én mindenképp ha vennni kellene akkor 110lovast venném , hiába van benne kettős tömegű ,jóval dinamikusabb mint a 90lovas .
Mondjuk én már nem vennék mert öregek már nagyon ezek ,annak ellenére hogy nagyon megbízhatóak voltak .
Nagyon meg kell nézni hogy mit veszel de annak olyan is az ára ,ahol valszeg már túl vannak legalább egy turbó kettős tömegű stb cseren,azzal akkor sokáig nem lesz gond .[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz zeus_2k14 #178659 üzenetére
Motorikusan megeggyezik az 90LE és a 110LE, minden faluban van rá ember, aki ráadja a +20LE-t.
Kettőstömegűvel vannak szerelve. Megbízhatóak, Passat-ban ezekkel szerelve itt vidéken sok melósautó rohangál. Kollégámnak 500k+ km van csak az órában, a többiben meg ki tudja.Megbízhatónak mondható, de a már eljárt felette az idő, kevés a nem lerúgott példány.
-
Doki16
addikt
válasz zeus_2k14 #186004 üzenetére
P2
Olcsón fenntartható. Nem megy, de cserébe nem romlik el.Amúgy meg Kia Ceed, Hyundai i30, Ford Focus, Opel Astra, stb.
De olyan, hogy megbízható legyen, de jól is menjen és még alkatrész is olcsó legyen, nem létezik
Dízel az ami megy jól pályán is, de az meg pont nem lesz megbízható ennyiért.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz zeus_2k14 #186052 üzenetére
Nem sokat változott, a kereskedők még kivárnak,
1-1 jó vételt láttam 1-2 nap alatt el is mentek[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
batai15
félisten
válasz zeus_2k14 #186052 üzenetére
Ugyan mire várnál ? A gyenge forintra ? Használt árak zuhanása ? Érdemes venni ? Utóbbit a saját anyagi helyzeted dönti el.
Új autó esetén pont annyi amennyit ki harcolsz a kereskedőnél. Használt esetén meg attól függ kinek mennyire kell a pénz .
Nem igazán vettem észre hogy bármit estek volna . Nyilván a használt kereslet csökkent , ez is inkább a szegényebb réteget érinti.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz zeus_2k14 #186371 üzenetére
A C5-ot jol gondold meg. Nekem 2napig volt, de a legjobban akkor orultem neki mikor visszavette az elado. (a kocsinak volt felig meddig rejtett hibaja is)
A probaut alatt nem jott ki hogy a hidro autopalyan olyan hogy tengeribeteg leszel tole, 1db uditos palackot sem tudsz lerakni kenyelmesen. -
BigBlackDog
veterán
válasz zeus_2k14 #186428 üzenetére
Ha ennyi minden meg van csináltatva és meg vagy elégedve vele, akkor nem adnám el, 1-2 évet még kibírnék vele. Arra mondjuk készülnék, hogy a korból fakadóan azért folyamatosan fognak előjönni kisebb-nagyobb hibák rajta azokon a részeken, ahol még nem volt foglalkozva vele.
Szvsz a képek alapján nem tűnik annyira menthetetlennek, még szerintem megérheti megcsináltatni.Az elmúlt években szerzett tapasztalatok alapján, ha használt autót vesz itthon az ember, jó eséllyel lehet átnézetni és a kopó-fogyó, illetve megfáradt alatrészeket cseréltetni, felújítani.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zeus_2k14 #186428 üzenetére
Amit itt karbantartásra költesz, azt drágább autón úgyis elbukod értékvesztéssel. Kb mindegy, viszi a pénzt ez is, az is ha jól emlékszem, volt ajánlott szerviz, gurulj el, nézesd meg, és kérj konkrét árajánlatot. Első kerék dobbetét mögött, az első sárvédők közepén felül van egy-egy szivacs. Ha még nem hiányzik, ajánlom kivenni, attól rohad el az első sárvédőív, alul meg ugye a felgyűlő koszt kell kimosni mindig.
2m alatt már vehetsz 5 éves autót is, amin max egy vezérlést kell cserélni jó darabig, viszont az A, C, D, I betűk* kombinációját kéne nézegetni a kormány közepén. Szóval függ azért attól is, mik az igények
*Dacia
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz zeus_2k14 #186428 üzenetére
Megnéztem a képeket. Ezt 150-200-ból csak taknyolva csinálja meg valaki. Kb 7 elem, csak a fényezés több mint 200e Ft és akkor lakatos munkáról még nem beszéltünk. Ha jó munkát végez valaki akkor ez inkább 3-400 között fog megállni, ha nem több. Én eladnám így, ahogy van. Fos pénzt fogsz érte kapni, de hát ennyit is ér ilyen állapotban. Ezen az autón egyébként már 2.5 éve vásárláskor is látszódnia kellett a jeleknek.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zeus_2k14 #186455 üzenetére
Tboldi múltkor írta, hogy masszív kedvezménnyel dolgozik az SV a korona miatt, egy kérdést minimum megér azért szvsz, ha nincs messze. Mondjuk bontott elemeket is lehetne nézni, egy fényezés árából akár ki is jöhet komplett elem, némi szerelgetéssel persze. Ahol csak kezdődő a rozsda, ott házilag ki lehetne csiszolni és fújni, hogy ne durvuljon el a helyzet. Igazából a jobb hátsó sárvédő tűnik komolynak, az ajtó semmi lényeges, a sárvédők is bírnának néhány évet, küszöb eleje meg dobbetét mögött látszana. Autó piaci értékével arányos, eladásra felkészítés jellegű dolgokra gondolok, túlzás lenne a showroom shine, inkább a műszaki vizsga feltételeket céloznám.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zeus_2k14 #186467 üzenetére
Legkésőbb akkor kéne eladni, mikor megjelenik az első lyuk a rozsda alatt, a hátsó sárvédő nekem már most gyanús. Ajtót nem bántanám. Igazából amíg csak pörsenések vannak, addig műszakin átmegy, de már jelzi a nagyobb probléma közeledtét hátsó sárvédő gáz, többivel szerintem eladható, ott meg már egyéni döntés kérdése, hogy milyen szinten szeretnéd megjavítani. Mondjuk az is igaz, hogy 2 év múlva már drágább lenne, mint most megfogni, de ha nem akarsz már költeni a konkrét autóra, akkor érdemes aktívan figyelgetni az állapotát. Esetleg némi üregvédő, waxoyl jellegű dologgal lehet próbálkozni, hogy ki lehessen tolni a dolgokat. Szerintem javítani olcsóbb egy ilyen középkorú autót, mint újabbat venni, viszont utána kell járni, hogy az árkategóriában megfelelő állapot megtartását reális összegből meg tudd úszni, pár százas autó, ne várjon a vevő sem új kocsit Nade neked kell eldönteni, mikor éri meg elengedni, csak pár ötletet akartam adni az azonnal eladás vs restaurálás között félúton.
-
rbalint88
addikt
válasz zeus_2k14 #186510 üzenetére
Vitarát és Rav4-et kilőném, pályázásra nem a legjobbak, a 2.2 D4D ráadásul híresen egy kalap fos, legalább mint az 1.8TFSI. az a baj, hogy mindent IS szeretnél, de ez nem megy. Golf kategóriában maradva talán lehet valami értelmeset venni ebből a keretből, aminek a fenntartása se horror. Mivel sokat pályázol, abba az irányba mennék, hogy minél fiatalabb és minél tömegmodellebb legyen. Focus Mk3 és Mk3.5-ből van nagyon sok, jellemzően 1.6tdci és 1.5tdci, olyat nézegetnék. Ennél extrább autót nem merek ajánlani, mert innentől a fenntartási költségek eléggé durvát ugranak.
Doki16: lehet elég lenne, csak amiket hahu-n annak árulnak, azok a mezítlábasak
bandus: örülj, ha ülésfűtés van benne, nem hogy bi-LED[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz zeus_2k14 #186515 üzenetére
Ki nem szarja le, mások kit gondolnak? Amúgy az e30-as kupé óta kb az 1-es (azóta 2-es) kupénak (és kabriónak) van a legszebb klasszikus autó formája, ráadásul ez valahogy méretben is megmaradt akkorának, ami még egy élhető autóhoz szükséges, illetve elégséges, de nem nőtt otrombára, mint mostanra az összes kompaktok méreteit ostromló kisautó. Amikor az első minit gtk-ra törték, akkor gondolkoztam rajta, hogy egy 118i kabriót érdemes lenne megkockáztatni, de akkor még garázs híján, illetve a télen is napi használattal nem mertem belemenni. A bakancs egyes meg sok mindennek jó (kis családi autónak akár, ha csak egy, kisebb gyerek van), de nem az a kimondott menőzős autó. Felénk a Golf, meg az a3 mellett kifejezetten gyakori fiataloknak, első saját autónak.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
veterán
válasz zeus_2k14 #186528 üzenetére
Egy Golfnál univerzálisabb, unisexebb autót nehéz elképzelni. Van hozzá minden IS. Olcsó cucc, drága cucc, minden van. Bontott alkatrész úgyszintén.
Milyen konkrét alkatrészre gondolsz? (Minden van.)
Olajcsere szett megáll 20-25 ezer között, minőségi anyagokkal. (CAX-hoz: [link]) -
veterán
-
parandroid
nagyúr
válasz zeus_2k14 #186533 üzenetére
240k km alatt bármit ki lehet nyírni, ezt ne az autó számlájára írd. Ki tudja, milyen tulajai voltak, mit spóroltak meg rajta, hogyan használták, stb. A 240k km egy autóban mindig zsákbamacska, ha nem te tetted bele, és ismered az előéletét részletesen. Simán benne van, hogy rá kell költeni az árát még egyszer. Főleg egy turbódízelre, vagy magasnyomású benzines dízelre. Mit gondolsz, az előző tulaj miért vált meg tőle?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Doki16
addikt
válasz zeus_2k14 #186588 üzenetére
Golf sedan lényegében. Jó autó ugyanúgy. 1.4 TSI a 122 lovassal CAXA vehető.
A trendline a full fapad, Egy Comforltline szintet mindneképpen célozz be inkább. Ugyanazokat a dolgokat kapta mint egy Passat B7 (kormány, infotainment, climatronic, műszerfal)[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
SzlobiG
félisten
-
Doki16
addikt
válasz zeus_2k14 #186623 üzenetére
Trendline-t ne akarj ha nem muszáj, azok általában nagyon gázok. Comfortline-ban érdemes nézelődni. De a HAHU hirdetéseknek ne higgy, mert általában fogalmuk sincs, hogy mit árulnak. Meg aztán felszereltségi szinteken belül is variálva vannak az extrák.
Nyugodtan dobj be egy hirdetést és kielemezzük. Én elég jól képben vagyok a G7-PassatB7 vonalon.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
őstag
válasz zeus_2k14 #186666 üzenetére
forgalomból kivont autót biztosan nem "néznek el", hanem leveszik a rednszámodat és jól megbüntetnek
a kereskedő ügyfélkapun keresztül szerintem vissza tudná helyezni forgalomba, de ha esetleg idén még nem volt egyáltalán forgalomban akkor nem fogja, mert akkor neki küldik ki az év hátralévő részére az adót
így pedig majd neked, mert a te neveden lesz idén előszörcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
-
rbalint88
addikt
válasz zeus_2k14 #218575 üzenetére
Meg “ezer eve” irta a Csikos meg totalcarra, hogy a rovid tavokat azert birja jobban a dizel*, mert a gazolaj kevesbe mossa le az olajat a hengerfalrol, mint a benzin, igy kevesbe rossz a kenese.
Szvsz ebben az arkategoriaban csak az allapot szamit es batran nezelodnek francia iranyban is.* nyilvan ez regi, egyszeru szivodizelre vonatkozik, egy modern nagynyomasu befecskendezos motor sokkal erzekenyebb.
-
dellfanboy
őstag
válasz zeus_2k14 #218575 üzenetére
opel combo 1.4 benzon, caddy , fiat doblo cargo 1.2
(am miota megnztem 1-2aj blazed videot en is kedvet kaptam a fukaszalasra, ha publikus havi szinten mennyi zseton jon belole?)
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs