- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vismajor01
addikt
válasz Gombinyó #171285 üzenetére
Ezért van nekünk Prius. 5l-ből megvan országúton, 150-nél sem hangos, nagy benne a hely elől/hátul, sosem romlik el, 1.5 millióért vettük és 2-ért megvennék. Monduk igen, 10 éves nem 3. Viszont cserébe full extra, bőr, tolatókamera, nagy navi, etc.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
freeknight
őstag
válasz Gombinyó #172932 üzenetére
Én ilyen felhasználásra csakis új autóban gondolkodnék. Lehet egy motor bármennyire agyonüthetetlen, meg a pálya wellness a kocsinak stb, de ekkora futásteljesítmény mellett fog állni szervizben, sokat. Ilyenre jobb a garis új autó, ahol szerviz idejére kapsz csereautót is, meg az mégis csak 0 km-es.
Gondolom ha megéri neked közel 200 km-re bejárni dolgozni, nem kereshetsz rosszul, vagy esetleg ha vállalkozásba nyomod vissza tudod igényelni az áfát, kedvezőbb lízingkonstrukciók stb. Lehet, ha a szervizköltséget is beleszámolod, olcsóbban kijönnél egy új kocsival, mint egy 200k km-t futottal, amibe te is belehajtasz még egy százast rövid időn belül.
Ez csak ötletelés persze.
Vagy esetleg ha alkalmazott vagy, céges kocsi nem játszik? Én ha ilyen távra járnék dolgozni, biztosan kérnék.
-
HKorn
addikt
válasz Gombinyó #173207 üzenetére
Bájos kis sztorik ezek. Kemény, hogy 60-70K km körül ilyen szinten kokszosodnak ezek a motorok?
Na meg, hogy egymástól nem tanulnak ezek a nagy gyártók, ha VW-nek sikerült lelakni a kis ccm-es turbós imidzst, a megnyúló bicikliláncos vezérlésekkel, legalább ennyi évvel később nem kellene valaki másnak ugyanezt eljátszania...
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
gaborbol
őstag
válasz Gombinyó #173881 üzenetére
Azert a szalon az kulon kategoria
Tobbet keresnek a hasznalt kocsin mint az uj auton es olyan arakat mondanak, hogy vicc.Mikor a Kia-t vettem, az egyik szalon 1500 dollart a masik 2000 dollart a fuggetlen hasznaltauto nepper meg $4000-et mondott a 6-7 eves makulatlan Outlander GT-re.
Par nap alatt elment $7500-ert maganszemelynek.
-
Vesztor87
senior tag
válasz Gombinyó #173978 üzenetére
Itt igazából az a nem mindegy, hogy a Dákó a tce-vel szerintem egész jól mehet, a turbó életben tartja a vasat, a Tipo gondolom vérszegény lehet. 1,4-es Lacettim van, a Tipo még nehezebb, és picit talán ványadtabb is a motorja... bár a számok nem biztos hogy sokat mondanak Tipo már 3,7 ha 5 ajtósat akarok, Dákóból 3,5 körül már elég telepakolt verzió jön ki... Balenot beszüntetik lassan, az kb. kiesik.
-
válasz Gombinyó #174460 üzenetére
Igen, ha gl+-t veszel amúgy 700-800eFt
tboldi: én is tagja vagyok, de ez csak annyit jelent, hogy az fb-s fiatalabb korosztály azt veszi, mondjuk ettől még lehet tényleg így van.
A legutóbbi negyedévben már scrossból adtak el többet ez biztos.
Mai fejjel 4,7M ért tipo 1,4 t-t vennék, nem az 1,4t vitarát/ scross-t[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Gombinyó #174491 üzenetére
Semmi különbség, csak a "török sedan" berögződött, amik alapból olcsónak lettek gyártva, az 5 ajtós autókhoz hozzácsaptak egy feneket és kész volt a sedan (talia, linea....) Kivettek belőle extrákat, hogy olcsobban lehessen árulni, van olyan amibe egyszerűbb a műszerfel is, de ez tudatos, nem a rosszabb gyártás eredménye..
A Tipo új modelljét a török Bursa városban, a világ egyik legfejlettebb autógyárában készítik, mely a World Class Manufacturing nevű rangos díjat is elnyerte.
Az i20 is török gyártású. Most akkor a Szlovák skoda/kia is gáz, mert nem Koreában gyártják, meg a Magyar suzuki, merci, bmw is, mert nem Japánban/Németországban van gyártva?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Gaben92
őstag
válasz Gombinyó #174537 üzenetére
Statisztikailag senkinek nem kellene semmit vennie. Kijelentesek barataimtol, volt kollegaimtol, stb (döntöen mernökök) kb igy neznek ki. "Dolgoztam az XY-ban, miota latom hogy keszul sose vennek XY-t."
XY helyere tetszolegesen behelyettesithetö az Audi, Mercedes, Suzuki, Opel, Bosch, Nokia, Takata, stb.
Ugyanigy (bar nem igazan fenyeget) sosem vennek kontenerdarut a Doosan-tol es jegtöröt a norveg hajogyaraktol.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Lacy6
senior tag
válasz Gombinyó #174537 üzenetére
Idézném a Merci gyárba dolgozó részleg vezetőt:
Ezekbe a Mercikbe, egyedül a Renault motor ami jóAmúgy valóban iszonyat jó lett a folyamatosan fejlesztett 1.5 Dci motor.
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
vzsryl
nagyúr
válasz Gombinyó #174639 üzenetére
Jól emlékszem, hogy Te Clio mellett döntöttél? Ha igen, ahhoz képest milyen a futóműve?
(Kár hogy a Clio-kban egyik motor sem tetszik, pedig a formája nagyon bejön, főleg ahogy szélesedik a hátsója.)[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
#94529552
törölt tag
-
válasz Gombinyó #175028 üzenetére
Az már 4,5M, annyiért már ceed-et vettem volna, szóval nem próbáltam. Kia rio-t vezettem 1,4-et hatossal, annó kértem is a tesztautóra ajánlatot, 3,8M adták volna oda (2017) akkor még nem szántam rá annyit.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Gombinyó #175028 üzenetére
Az 5 gangos 4000-et forog 120-nál azért hangos (15:40-nél), de a gördülési zaj is megvan
Mentem én is vele és amúgy nem volt rossz városban, de én nekem mindenes autó kellett, autópályán meg 120-nál 4000 már 100- nál hangos volt. Azért is volt csalódás, mert az i20 ugyanezzel a motorral, 5-ös váltóbal jól használható voltEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Gombinyó #175035 üzenetére
Ha ugyanolyan váltókiosztása lett volna a stonicnak az 1,25 ötgangosban, mint az i20- ban, akkor most egy stonic lx ex-el rohangálnék, 3,95M lett volna a családi kedvezménnyel (faternak is kia van). De ez nagyon rövid váltó, az 1,4 meg már 4,5M lett volna.
Amúgy a videóban rosszul mondják, az alapban nincsen klíma.
A tipoban ugyanilyen rövid a váltó, viszont van egy 6. sebesség fokozat. Amúgy nem bántam meg a tipo-t 2 hét múlva meg költözök a nyári rezidenciára, akkor jól fog jönni az a + 22 cm hosszEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
-
őstag
válasz Gombinyó #175598 üzenetére
Köszi molnárpeti benézek oda is
Még akkor is így lenne ha ilyen megbizható autokat néztem ki mint a jazz meg az astra ?
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
-
gaborbol
őstag
válasz Gombinyó #175611 üzenetére
Nem csak Teslat uzemeltetnek, ezert le is irtak, hogy mennyire jon ki sajat peldajuk alapjan:
The record includes comparable estimated costs of running the service with a Lincoln Town Car instead of a Model S or Mercedes GLS class instead of a Model X. Tesloop estimates that a Lincoln Town Car or Mercedes GLS class’ combined maintenance cost to be around $88,500 ($0.22/mile) and $98,900 ($0.25/mile) respectively over 400,000 miles
[ Szerkesztve ]
-
TeeJay
félisten
válasz Gombinyó #175744 üzenetére
végig néztem a fórumot
látom mennyire szidják a Toyota dízeleket én meg gyakorlatban pont az ellenkezőjét láttam eddig!
fater kútfúró cégben dolgozik, ott térdig sárban mennek csomószor ha olyan a terep
és csak ezer éves DÍZEL!!! Toyota Hiace 4x4 meg Hilux 4x4 gépeket vesznek
200e km-el használtan mert azt már nem kell kímélni oda lehet csapni mindennek
de még minden egyes kocsival vígan eljutott mindenhova pedig tényleg szét vannak járatva
azt hiszem 1x egy olyan Hiace-vel jött haza amiben 450ezer km volt de még simán ment pedig tényleg tiszta olaj belül meg kosz a sok szerszámtól meg anyagtól amit kútfúráshoz szállítanak vele
szóval fura hogy egy cég akiknek 4x4 autók kellenek pont csak dízel Toyotát vesz mert azok beváltakde persze majd kiderül ez a 2.2 D4D 136LE Corolla Verso hogy fog muzsikálni
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
-
válasz Gombinyó #175903 üzenetére
Ok csak mindenki nyomja az értékvesztést, amúgy ránéztem és ma is 1,6-2,3 M között van a 2011- ben 3,1M szalonárú kia pro cedd
A tipo már most 200 eFt drágább, mint mikor decemberben vettem.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Gombinyó #177796 üzenetére
Mért mi a baj 1.4el pályán?
szerk: Van kollégám aki 1les swiftel pályázik napi 140kmet ennek nagyját pályán 130-140el. Nem az 1.0 a sirálmuk, nem a lóerő, nem a nm. Hanem, hogy mennyi idejük elmegy vele.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
válasz Gombinyó #177796 üzenetére
havonta 1x, de mi a baj ezzel? kényelmesen 140-re rááll és kész, 160-180-ra nem való.
Mondjuk én még csak 2x200 km-t mentem vele max távot, de nem fájt semmim.
akkor mit vegyen 1,8-2 liter főleg városba és 1x egy hónapban 1000 km-re?
Amúgy, ha 1,4T akkor már ok pályára? mert pl tipo-nál az ugyanaz a motor és ugyanannyit is forog, csak 120 lovas nem 95, vagy szerinted mi lenne a jó választás?
tboy93: azért írtam, hogy nem egy audi, 140-nél tipoba simán beszélgetek a hátsósorban ülőkkel, úgy, hogy nem kell nekik előre dőlni, hogy értsék, a honda civic 1,4-ben (1999) már 110 felett felejtős, mert olyan hangosAmúgy nekem tök mindegy, csak egy tipp volt, én kb arra használom amire Ő fogja, csak a hosszú távok nálam rövidebbek, de kia ceed 1,4-el Ausztriába jártam ki dolgozni, volt napi 1100 km is vele, na mindegy, majd eldönti mi a jó neki.
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Gombinyó #177801 üzenetére
Én 1.3al pályázok mostanban pl sokat balcsira. Próbálok óra szerint max 140et menni , itt átlag 7.2t eszik. Nem hinném, hogy egy 2literes vagy 1.4turbos kevesebbet enne.
"110el elvagy a külsőbe és imádkozol"
Mért lennék külsőben? emellett az óra szerint 140nél (valóság ~130) én előzök meg mindenkit, küsőben kb 110-120 az átlagtempó M7en. Max akkor megyek le ha jön az Auidi, BMW, Merci de azon az nem segítene ha nagyobb lenne, nem akarok büntit.
De ha 110el mennék küsőben akkor akkor megyek ki ha bőven van hely.Szóval én nem értem a kicsi az 1.4 dolgot...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen