- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
válasz tboldi #216328 üzenetére
Csak az a fránya M32 váltó ne lenne, mondjuk ha lenne Mito-m és vezetném, lehet a vezetési élmény kárpótolna és nem kárognék annyit a váltófelújításon.
Az az ülésdöntő műanyagot jól kiszívta valami, meg ez a rézsprayvel letüsszentett akkusaru se szép.
(#216330) Qru:
Nem szép dolog acélfelnin leszólni a másikat!(#216352) tboldi:
Én egy szett nyári gumit néznék a 0-100 méréshez! -
hobizoli
nagyúr
válasz tboldi #216341 üzenetére
nem kell attol beszarni
C630-s valto 300Nm-re van tervezve elvileg, a dizelesek elegge megkuldik 500+ -ra is
mondjuk a Manky-nal 720Nm-nel mar volt, hogy lefogazta a 4.-t...
a PuntoGT-ben meg a C514-s van asszem es gyarilag 204Nm volt
azt felokositgattuk 360-400Nm korulre...meg 1.6-s motorral vki fole is
akkor derult ki nekunk, hogy 215mm-s kuplungtarcsa kevlar vagy szinter az mar tok mind1 a szeterositett agyig tunnerolt szoritoeros kuplungszerkezettel is 430-440Nm-t tud max atvinni
felette megcsuszik, a motor tudott volna tobbet is,
de a valto akkor sem potyogott meg fogazodott le
mondjuk azt a szinkrongyuru nem kifejezetten szerette, amikor 8000-8300-nal izombol be volt rakva fokozatba, ha "akadt"... akkor az eleg hamar kettetort par ilyen muvelet utantöbb drón kell ;P
-
válasz tboldi #216398 üzenetére
Én egy opel kadettet vezettem először, de az már vagy 25 éve volt.
Pár éve egy haver bmw x5 xdrive 30d-t vezettem, azt is azért, mert a tulaja nem volt józan, én meg akkor érkeztem a buliba és nekem kellett megmutatni a többieknek hogyan megy a gép, ezért 4 felnőtt ember volt benne (velem együtt)
Nem állítom, hogy úgy nagyon ment, pedig párszor padlóztam neki
Ezen kívül én hoztam el Szfehérvárról Apa kia niróját, mert Ő még nem vezetett automatát, de azt vett. (Nekem "hatalmas gyakorlatom" volt benne a bmw okán )
Elsőre Fehérváron keveregtünk mert átirattuk a pálya matricákat. Aztán meg pályán haza. Azóta sem vezettem azt az autót.
Annyi, hogy felejtsd el a bal lábadat és készen vagyEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #216398 üzenetére
Pedig egy másik világ. 10+ évet automatáztam, egyszerűen imádtam. Csak most ez a kis fosos japó megint visszahúzott a múltba. De ezzel nem bánom
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
válasz tboldi #216419 üzenetére
Én már kezdem unni, öregszek
Pláne, ha rossz a kiosztása a váltónak, váltogasson csak magának szépen[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #216419 üzenetére
Motoron kézi, azaz láb, vagy mi a f.szom, tudod miről beszélek...
De autón, főleg városban király az ótómata...🤣 De a CRZ visszahúzott..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
AssAssynn
őstag
válasz tboldi #216461 üzenetére
Hát ezek az FR-V face csoport tagjai biztos átbújták előttem az ebayt és hasonlókat, de mégis olyan megállapításokat tettek, amiket írtam. Épp olvastam, hogy az index relé szereti megadni magát, és korábban lehetett ebayről rendelni, de már nem kapni sehol. Szóval vagy veszel bontottan, ami kitudja megint mennyi ideig fogja bírni, ráadásul külön nem árulják a relét, hanem csak egyben az elektronikával. Vagy újként vehetsz olyan relét, ami a gyári élettartalmának tizedék bírja kb, úgy meg évente cserélgetheted. De ez csak egy dolog. Az ilyen bosszantó dolgoktól eltekintve tényleg szimpatikusnak tűnik az autó. Bár nálam valószínű inkább a mérete miatt lesz elvetve. 4-en vagyunk egyelőre, 6 személyesben eléggé elveszünk, főleg, hogy nagyrészt egyedül járnék vele. Bővülni (ha fogunk) legkorábban 2-3 év múlva tesszük, gondolom annyira előre meg felesleges megvenni a nagy autót. Mármint addig biztos változnak az árak is, meg sok minden. Persze azért nem vetettem el teljesen, mert ha meg nem lesz jó Xsara Picasso, akkor muszáj lesz alternatívát nézni.
Azért durva, hogy a Picasso 400 ezertől 1,5 millióig megy árban.
Az FR-V meg 1,5-től 3 millióig.
Évjárat ugyanaz."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #216461 üzenetére
Boldi, megvan még a link, ahonnan rendelted? Mert a CRZ-ben nekem sincs szabályozható szakaszos törlés és akkor cserélném. Főleg hogy a CRZ is Jazz alapú, szerintem menne a dolog...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
AssAssynn
őstag
válasz tboldi #216467 üzenetére
Minden autós csoport ilyen. Ahány autóm volt, mindnél beleégett a fejembe annak a fickónak a neve, akinél van hozzá bontottan minden.
De amúgy jobb helyen van 1-2 "okostóni" is, jó értelemben. Akik átnyálazzák a manuált, meg linkelik, hogy melyik más gyártó alkatrésze kompatibilis és így tovább. Itt ilyen értelmesebb emberek közreműködésével olvastam, hogy mik a kétséges alkatrészek."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #216468 üzenetére
Nem tudom, hogy can buszos-e. Az biztos, hogy mechanikailag közel Jazz, az 1,5-ös motor is az benne mint a Jazzé, amit Európában nem árultak. De a hibrid miatt lehet...
Ja, azt hittem van a bontónak valami linkje, vagy elérhetősége. Na mindegy, beugrok majd a közeli márkakereskedésbe és rákérdezek..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
-
itouchfan
senior tag
válasz tboldi #216636 üzenetére
+falcon: Köszönöm, ezt a Yarist én is néztem, bár inkább szervízkönyvesek között keresgélek, nem tudom hogy van-e bármi jelentősége, vagy nem érdemes leszűkíteni a listát, ha úgyis átnézetem vásárlás előtt
tboldi: az olasz autók egyelőre kimaradtak, nem hallottam jókat bár valószínüleg ugyanolyan sztereotípia lehet mint a franciákkal, aztán ezeknél a Clioknál pont megdől az is.
Amivel még szemezek és bár tudom, hogy kicsit nagyobb, de azon kevés alkalommal amikor nem városban használnám, lehet jól jönne a plusz tér, az a Fors Fusion, erről is jókat írnak a legtöbb tesztben megbízhatóság szempontjából.
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
AssAssynn
őstag
válasz tboldi #216752 üzenetére
Jó, persze, vannak ilyen kivételek nem is egy, de nem ez a gyakori. Meg itt közrejátszik, hogy mindig is ti használtátok és hosszútávra terveztetek vele.
A "nem éri már meg szervizelni"-t meg úgy értem, hogy ha előjön egy nagyobb hiba, akkor nem érdemes rá költeni a vételárat. Nem az ilyen szokásos, kötelező szervizeket értettem alatta. Az világos, hogy azt mindegyik autó elkéri. És a 14 és 17 az még nem a 20+ amúgy sem."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
-
válasz tboldi #217021 üzenetére
Volt turbós autóm és kifejezetten zavart, hogy 2000 fordulat alatt döglött volt, szeretem a szívó lineárisan megjövő erejét, üvöltsön fordulaton
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboldi #217040 üzenetére
vmi tunnnnnerrebb veztengely csak kene mar bele, hogy ~5k-nal maxoljon
PD-knel is 272 meg 280 fokos tengelyeekt szoktak hasznalni, de ennel meg nemtom mennyi ez a gyari...
az öcccázat csak meg kéne már ugrani vhogy
aztan persze totál pókerarccal eltolni a Bélához a TC erőmérőbe, hogy irattam rá egy csatacsippet, azóta benyikkan 3.-ban istöbb drón kell ;P
-
zgospel
őstag
válasz tboldi #217125 üzenetére
Párszor végig kellett gondolnom ezt olvasva, hogy egyáltalán miért csukná valaki az ajtót az üvegnél fogva? Nekem ez nagyon furcsa, sosem gondolkoztam rajta korábban, egyszerűen reflexből nem akarnék terhelést kifejteni az üvegre. Az tűnik természetesnek, ha a lemeznél fogva csukom be.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
#214
tag
válasz tboldi #217128 üzenetére
Igen, az ajtó feltépés tipikus, külön bosszantó, amikor olyan csinálja, akinek amúgy már minimum ötször elmagyarázta az ember, hogy ne. Ablak összetapogatásra azt volt a kedvencem, aki nem simán a sarkát fogta meg az ujjaival, hanem az ablak jobb felső 1/3-ában otthagyta mind az 5 ujjának és a tenyerének a lenyomatát.
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboldi #217161 üzenetére
de kajakra nem ertem amugy hogy az iylen nyomatekszegenyebb motorizaltsagu autoknal ez a 6-s valtos dolog miert ne terjedt el annyira
1.4-s Stilo-bol nem is lattam 5-s valtost meg, pedig alapbol az volt es a 6-s valto opcionalis extra volt 100k-ert
gyartonak tuti messze nincs ez ennyibe, ha egyebkent sem most fejleszti ki mar es korabban mar gyartotta
az 1.4-s motor a Stilo-ban az a 1368ccm-s FIRE motor volt, annal meg mar a 176-s mk1 Punto-nal is volt 6-s valtos megoldas a 8v FIRE motornal:
sokkal egyszerubb ezzel javitani a kerekre eso nyomatekot, hogy kicsit rovdiebb minden fokozata
vmivel lelkesebben forog le, ami akkor is jol jon, ha klimazol es/vagy 3-4 emberke utazik benne
5-10% nyerhetsz vele fokozaton belul a rovidebb diffi miatt, olyan hatasa van, mintha 1.2-s helyett 1.4-s motor lenne az autoban, de a 6.-l megis kevesebbet forog a motor ugyanannal a sebessegnel
benzinmotornal meg a ccm-t mindig etetni kell...nincs mese
AR 147 1.9 8v vs 1.9 16v-nel is a 6-s valto rovidebb diffis a 16v-n, de van egy +6.-a
...es igazabol SEMMI mas extra diffi nincs a ket valto kozott
leveszed az 5-s valtot es felrakod a 6-st helyette, mert a DMF, kuplung, feltengelyek valtokulissza... minden egyezik
az 5-s valto abban egy olyan 6-s valto, amibol hianyzik a 6.több drón kell ;P
-
macilaci78
nagyúr
válasz tboldi #217288 üzenetére
Nekem a Q7 sem adta azt a hodály érzést. Ugyanúgy keresni kellett a rést az övcsatnál. Persze a Q7-ben legalább volt rés.
A Mondeonál azért megkérdeztem, hogy van-e olyan felszereltség, amiben nincs könyöklő. Egy középkonzol-cserét még lehet, megért volna. A Passatban nem volt könyöklő.
Anno még Szegeden haverokkal eljártunk asztaliteniszezni, 4-en. Voltam én, magas, túlsúlyos. Volt egy másik srác az én súlyomban, de egy fél fejjel alacsonyabb. Egy harmadik srác az én magasságommal, de kb 90 kiló körüli vékony alkat. És a lakótársam, ő is bőven mázsa felett, de csak 170 cm.
A cingárt kezdtük el froclizni, hogy hát a férfi mázsa felett kezdődik, stb.
Majd átváltottunk a legalacsonyabbra, hogy ő a mi kanárink, ha elöntené a lábszag a termet...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
válasz tboldi #217422 üzenetére
Alfák közül ebből szalad itt a legtöbb Olaszban
Mondtam páromnak egyet elviszek haza, vagy egy tipot[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
szebe
őstag
-
sagesz93
addikt
válasz tboldi #217558 üzenetére
M32 van ebben is tudtommal, kicsit kevés a teljesítményhez a H Astra opc-re ránézek miből áll össze. Subarut nem mernék venni sajnos, ahhoz kevés vagyok
Köszi mindenkinek a válaszokat, próbálok minden engem érintett válaszra kicsit reagálni.
Az 5 hengert imádom így a Volvo C30 és a Focus bekerül a figyelőbe, de amikor régebben is rájuk néztem a Volvóból sosem volt normális hirdetett darab (vagy aranyáron), a Focusból meg nem nagyon szokott lenni épkézláb példány, meg nekem a focus nagyon régies, nagyon nem jön be a fordnak az akkori érája. Egyébként a benzines 5 hengeres Volvo motor megbízható? Mintha azt olvastam volna, hogy nem annyira, vagy tán ez a dízelre igaz? De aztán lehet hülyeséget olvastam.
A 159-es alfa az 1,75TBI-vel nem lehet rossz, de annyira virgonc sem, valami kis gyöszt keresek inkább, a bravo is kicsit nagyobb már mint kéne ahhoz a motorhoz. Giulietta jobb volna, csak az drága. Az 500as meg pont jó két felnőttnek és egy gyereknek
Type-r civicet megnézem, valamiért az van bennem, hogy azoknak már elment az ára.
Clio RS-ből van fent most egy szép: [link] Ezek a kimaxolt szívó motorok(civicnél is) szerintem nem fekszenek ahhoz, amit én szeretnék. Megane RS nagyon jó lenne a 2literes turbóval, de azok 5 misitől indulnak inkább. [link]
Ami még felbukkant nálam a radaron, pedig VW csoport: Audi TT, nem tudom a 2. genből van-e olyan motor, amivel meg lehet venni? Illetve VW Scirocco.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz tboldi #217616 üzenetére
A régi abarthoknál hallottál hasonló problémáról, mint ami a spidernél volt? Pl. a MiTonál sem olvastam ilyen jellegű gyakori meghibásodásról. (a multiairt csak azért írtam, hogy ne a régi T-Jettel keverjük )
A mai friss MiTo hirdetés: [link] A tetőablak és a bőrbelső jó volna bele, meg nekem jobban bejönne a 17"-es felnivel ami neked is van.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz tboldi #217618 üzenetére
[link] én azt hittem ez a felni csak 18"-ban volt, mint itt a hirdetésben, van belőle 17" is? hmm, a formájával nincs bajom, csak a mérete ne legyen nagyobb mint 17", szerintem már az is overkill szinte.
QRU: pont ezt akarom elkerülni, nem keresek akkora élményt, de valami más behatás legyen mint egy hibrid tucatautó, költségekben pedig kibírható legyen, olcsón beszerezhető legyen hozzá minden.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen