- Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
- Hálózati / IP kamera
- XPEnology
- Hálózatokról alaposan
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- DIGI internet
- Microsoft Excel topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
- Family Link
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tboldi #217161 üzenetére
de kajakra nem ertem amugy hogy az iylen nyomatekszegenyebb motorizaltsagu autoknal ez a 6-s valtos dolog miert ne terjedt el annyira
1.4-s Stilo-bol nem is lattam 5-s valtost meg, pedig alapbol az volt es a 6-s valto opcionalis extra volt 100k-ert
gyartonak tuti messze nincs ez ennyibe, ha egyebkent sem most fejleszti ki mar es korabban mar gyartotta
az 1.4-s motor a Stilo-ban az a 1368ccm-s FIRE motor volt, annal meg mar a 176-s mk1 Punto-nal is volt 6-s valtos megoldas a 8v FIRE motornal:
sokkal egyszerubb ezzel javitani a kerekre eso nyomatekot, hogy kicsit rovdiebb minden fokozata
vmivel lelkesebben forog le, ami akkor is jol jon, ha klimazol es/vagy 3-4 emberke utazik benne
5-10% nyerhetsz vele fokozaton belul a rovidebb diffi miatt, olyan hatasa van, mintha 1.2-s helyett 1.4-s motor lenne az autoban, de a 6.-l megis kevesebbet forog a motor ugyanannal a sebessegnel
benzinmotornal meg a ccm-t mindig etetni kell...nincs mese
AR 147 1.9 8v vs 1.9 16v-nel is a 6-s valto rovidebb diffis a 16v-n, de van egy +6.-a
...es igazabol SEMMI mas extra diffi nincs a ket valto kozott
leveszed az 5-s valtot es felrakod a 6-st helyette, mert a DMF, kuplung, feltengelyek valtokulissza... minden egyezik
az 5-s valto abban egy olyan 6-s valto, amibol hianyzik a 6.több drón kell ;P