-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
#214
aktív tag
Hahu parkoló funkciója tényleg ennyire fapados lenne? Se rendezési lehetőség, se csoportosítás, csak ömlesztve minden?
Árfigyelést is csak úgy tudok "beállítani", ha kommentbe beírom magamnak az épp aktuális árat? -
#214
aktív tag
Csatlakozom, nekem sok a red flag ebben a történetben. Ez az autó valami kétes neppernek jöhet jól, aki okosba' tudja papírozni, az ilyen-olyan hibáit meg otthon vagy havernál javíttatni.
Ha az alap vételi teendők sem teljesen világosak még, akkor nem ezzel kezdenék, és akkor még nem beszélve a javítandó dolgokról. -
#214
aktív tag
válasz AssAssynn #216883 üzenetére
"legjobbakat kinézem, elmegyek megnézem, és ha nem jó (nem voltak jók) akkor megyek tovább, engedek a követelményeimből, megyek lejjebb árban"
Mármint ha a kategóriában az általad felállított mérce szerinti legjobbak nem jók, akkor az olcsóbbak, még az igények leengedése után is, miért lennének jobbak? Főleg, hogy mostanában sokat beszélsz műszaki állapotról, aminek romlása sokszor együtt jár az ár csökkenésével. Szerintem ezt a részét fordítva csinálod. -
#214
aktív tag
válasz AssAssynn #216892 üzenetére
"Akkor lehet be kell vállaljam a rozsdásat, az olajevőset, stb."
De mégsem vállalod be, mert itt ugyan jogosan, de félig-meddig látatlanban lebeszélünk róla. Ördögi kör.
Pusztán csak attól, hogy 20k km óta van benne 10w-40, és hozzáadva azt, hogy a jelenlegi autód 1l-t eszik 1000 km-en, ez a Honda még nem lesz rossz/ rosszabb szerintem.
De potenciálisan olajevős autót amúgy is nehéz venni, nem fog egyhamar kiderülni, hogy eszi az olajat, utána meg az autó árának szemmel látható hányadáért lehet perelni, bizonygatni az igazad. -
#214
aktív tag
Ettől minden alkalommal csillog a szemem, de nem igazán találok értelmes Golf 7 configot. Octavia 3-ba ACC-t alig kértek, Leon választék meg kb. egy számjegyű.
focvis múltkori hozzászólása alapján körülnéztem osztrák-német G6 GTD vonalon, egész rendben van az itthonihoz képest, szóval most úgy tűnik ez lehet a befutó.
[ Szerkesztve ]
-
#214
aktív tag
Átérzem a problémát az itthoni felhozatallal kapcsolatban. Van hülyén configolt (G6 azért még tud fapados lenni), össze-vissza "tuningolt", meg világot kétszer megjárt a piacon, és akkor még személyesen nem láttam egyet sem. Nyugatra sikerült egész oké, hobbiként/ 2. autóként használtakat találni, árra igaz belefut a G7 alsó harmadába, de most úgy gondolom megérné ezt a felárat.
-
#214
aktív tag
válasz molnarpeter #217010 üzenetére
CP4 - nyomásszabályzó szelepnél ellenőrizhető az állapota. Inter Garázs ajánlja 200k km környékén felújítani, akkor kibír mégegyszer ennyit.
EGR - dízelbotrányos visszahívás módosított szoftvere elvileg többet használja, rövidebb így az élettartama. Hallottam olyat, hogy vissza lehet íratni az eredeti szoftvert (vannak kétségeim), van kinél rákérdezzek. Legrosszabb esetben létezik rá végleges megoldás.
Hatszögtengely/ fogas szíj: cserélhető, ellenőrizhető, sőt valamilyen átalakítás is létezik rá.Szóval ezek nagyjából tervezhető költségek, elővigyázatossággal jól üzemeltethető az autó. Cserében nem túl jellemző, hogy olajat, vizet zabáljon, összedőljön rajta turbó, stb.
-
#214
aktív tag
válasz tboldi #217128 üzenetére
Igen, az ajtó feltépés tipikus, külön bosszantó, amikor olyan csinálja, akinek amúgy már minimum ötször elmagyarázta az ember, hogy ne. Ablak összetapogatásra azt volt a kedvencem, aki nem simán a sarkát fogta meg az ujjaival, hanem az ablak jobb felső 1/3-ában otthagyta mind az 5 ujjának és a tenyerének a lenyomatát.
-
#214
aktív tag
Közben nálam a G6 GTD keresés közben beesett egy ilyen, teljesen ellentétes hirdetés, és el is gondolkodtam rajta [link]. Ti mit láttok így hirdetés alapján bele?
Felszereltségre tetszik, az 1.6-tal szerintem meg tudnék barátkozni, a fogyasztása segítene is benne, és bár DQ200, ennyi kilométerrel úgy gondolom nem kell még tőle félni. Illetve a dologhoz hozzátartozik, hogy fb marketplace-en 200 ezerrel olcsóbban van már hirdetve az autó, ugyanakkor 13 hete fent van, valamiért nem megy el. Kérdés, hogy egy 5 éves dízelbe milyen felhasználás mellett került csak ennyi km, illetve SZÜF szerint 2019-ben károsult volt egy balesetben, ez a valóságban mekkora sérülés volt.
Nyilván látni, próbálni kell, de hátha ti észrevesztek itt mást is, amit én nem.
-
#214
aktív tag
válasz f4lcon #217261 üzenetére
Carvertiacalban bevallom nem hiszek, a saccolt összegében meg végképp nem. Alapos átvizsgálás, körbemérés alap egy ilyen autónál, a matricák jó ötletek, megfogadom, köszönöm.
Őszintén szólva, manapság, amikor már mindenki zsebében kamerás okostelefon lapul, nem bánnám, ha az eladó, főleg, mivel magánszemély mutatna pár képet a sérült állapotról. Fordítva én így járnék el (így is fogok másik autónál). Ha nincs mit tagadni, akkor szerintem ez nem okozhat gondot. -
#214
aktív tag
Diag mindenképpen lenne, akksi jó tipp, ezt is köszönöm.
A DSG-s cikkek megvannak, hasznosak. Azonban annyival lehet árnyalnám a képet, hogy azért mindkettő 2018-as. Technikailag kétségtelenül megállják a helyüket, viszont az árakra kíváncsi lennék napjainkban. Euró ár növekedés, infláció, gazdasági helyzet nyilván nem a jó irányt sugallja, de 5 év alatt úgy gondolom a szakik száma nőtt, kezd kialakulni tapasztalat, hozzáértés, valamint a bontott, utángyártott alkatrészből is több van a piacon.
-
#214
aktív tag
válasz szőröscica #217867 üzenetére
Az korábbi hasonló válaszod még értettem, ott talán a kérdés is valamennyire elrugaszkodott volt, de ezt most nem teljesen.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest