Új hozzászólás Aktív témák

  • Integra

    titán

    válasz emvy #50191 üzenetére

    én ha tolom a szemét a turbonak, azért az utolsó pár km megtételekor már visszaveszek a tempóból, illetve eleve 3000 rpm alatt megyek, igaz, a közlekedés sem enged meg többet, így visszahűl szépen lassan, a piros lámpák alatt, amíg bekanyarodok, kinyílik a garázskapu, beparkolok. de néha járatom még fél-egy percet, just in case. ha tudom, hogy nem tapostam egyáltalán, akkor meg mint egy sima szívót használom, leállítom azonnal, nincsen ok járatni visszahűlésre. 96k km-nél tartok, minden gyári értéken, gyorsulás, fogyasztás, nulla olajfogyasztás.
    de ne felejtsd el, hogy neked dízelben dolgozik a turbo, nem benzinesben, tehát folyamatosan használod, nem tudom, hogy van e timer beépítve a c5-be, ha van, akkor tök mindegy, mert úgyis maga fogja leállítani a motort, de ha nem, akkor tapasztald ki, hogy a vezetési stílusodhoz mi dukál a végén. szerintem érdemes.

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Új hozzászólás Aktív témák