- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Tárhely szolgáltató választás
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- DIGI kábel TV
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PHP programozás
- Zimbabwébe ment a Starlink
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
ggeleven
őstag
Srácok kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Autós szitu itthon: Qashqai 2008as 240e km-rel, 1,6 benzin és egy 1,5 éves 5008as. Azon agyalok egy ideje, hogy a Nissant lecserélném, csak nem tudom, hogy mi felé kellene/lenne jó mozdulnom.
Mostanra már abszolút második kocsinak használjuk. Sokszor szaladgálok vele 1-5 km-en belül (boltok, gyereklogisztika, esőben elszaladni valahova) és munkába is ezzel járok, ami 4 km/út. Tudom, tudom menjek gyalog, bicóval, rollerrel, viszont ezekkel nem megyek bevásárolni, cipekedni és oldom meg a gyerekek szállítását. Heti párszor megyek vele 50-60 km-t, nagyon ritkán hosszabban (nyáron Balaron pl 150-200 km/út). A hosszabb és sok emberes utazást (4 gyerkőc van) a Peugeottal oldjuk meg.
Ilyen felhasználásra talán egy elektromos lenne a legideálisabb, viszont az több minden miatt sem szimpi (avagy győzzetek meg ). Az egyik az áruk, mert hogy Nissan eladása+némi ráfordítással (pár millió talán) nem láttam élhető hatótávút és méretűt belőle. Valamint nincs itthon napelem, szóval máshol kellene töltögetnem, de időhiány miatt általában utolsó 30 km-re elegendő brenyával esek be a kútra zárás előtt 10 perccel. Tudom, hülyeség, valamint Lidl és társainál tudok tölteni, már ha van szabad hely.
Másik opció hibrid-plugin hibrid. Nem rossz, viszont olyan, mint egy négy évszakos gumi. Több szempontból sem teljesít rosszul, viszont semmiben sem jó igazán. Bár aztán lehet ezzel gyilkolnám legkevésbé a motort hideg indításokkal és rövid távú utakkal. Megbízhatóságuk viszont nem rossz (de persze biztosan van rossz vétel).
3. opció egy fiatalabb benzines. Ezzekkel az a félelmem, hogy egy újabb motorban esetleg sokkal több a meghibásodási lehetőség, mint egy faék egyszerűségű 1,6 szívó, turbó nélkül benzinesben. Illetve nyilván ennek sem tenne jót egyáltalán a sok rövid táv.
4. opció nincs, mert dízel nem játszik erre a felhasználásra.Esetleges 7-8 literes fogyasztás nem zavar, ha egy újabb, jobb, kényelmesebb kocsiban ülhetek, ami elég nagy, hogy adott esetben 4 ember is behuppanjon (szűkösen 5). Emellett a megbízhatóság a fontos, akár a dizájn oltárán is.
Ki hogy agyalna? Minden pro és kontra jöhet, tényleg kíváncsi vagyok minél több gondolatra.
Amióta az eszemet tudom követem az autós híreket, magyar,- és külföldi oldalakat és csatornákat, de nem vagyok az a minden héten bütykölök valamit a kocsin típus. Van rálátásom az piacra/iparágra, de hátha hoztok olyan szempontot, ami eddig nem jutott eszembe.
Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest