- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Asustor NAS
- Apple TV+
- DIGI internet
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen routert?
- ASUS routerek
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Microsoft Office és Office 365 topic
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #217395 üzenetére
fontos lenne a három teljes ülés hátul
Egyterű lesz a megoldás erre (ill. néhány SUV)
Prius+ (itt azért vannak kétségeim, mert ezt a típust nem próbáltam)
S-Max
Sharan
Alhambra
Peugeot 5008
ésatöbbi hasonlszőrű egyterű, vagy SUV.
De mindegyiket ki kell próbálni (üléspróbázni), mert egyik ebben jobb, másik másban. Illetve vannak olyan verziók, mint pl. a Touran, ott a középső üléssor középső ülése keskenyebb a 2 szélsőnél.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Vismajor01
addikt
válasz molnarpeter #217400 üzenetére
Ennyiért már Prius+-t veszek 2.0 hdi C4 picasso 2-3 évvel fiatalabb ugyanannyiért.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
válasz cappa72 #217401 üzenetére
keskenyebb az nem annyira gáz, jelenleg ugye "büntetőpadon" ül hátul.
Ezek nekem már túl nagyok/régiek kivéve első kettő, ezeket néztem
S-Max 2.0d manualis vagy 2.2 automata
Touran 1.6 crtdi
C4 Grand picasso 1.6 v 2.0 hdiKeret 3-4m között, minél újabb annál jobb de persze nem eszik olyan forrón.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
őstag
válasz Vismajor01 #217402 üzenetére
ahogy korábban írtam: a használt piac kíméletlenül áraz, és csak nagyon kevés a titkos tipp. emiatt talán nem véletlen, ha valamiből csak az idősebb fér bele egy adott keretbe
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
vzsryl
nagyúr
válasz Vismajor01 #217403 üzenetére
Vag-nál a 2.0 CRTDI sokkal jobb konstrukció az 1.6-nál, szóval inkább afelé tendálj.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tobias88888
őstag
Vininfo-n vagy carverticalon ami felszereltséged kidob a rendszer az valós lehet, vagy csak tippel és kb megegyezik azzal ami a https://kocsi.hu/autokatalogus-on talál az ember? Példa: van ez mögött valami speciális adatbázis vagy csak annyit tud pl hogy melyik típus (pl: mazdánál challenge, attraction, stb) vagy azt se
Másik: kiszemelt kocsinál azt látom hogy károsult volt 2022ben a JSZP szerint. Tulajdonos szerint meghúzták, de ugye bárki mondhat bármit. Ilyenkor készülnek képek vagy bármi hasznos infó amit el lehet érni? (pl fenti oldalakon)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #217403 üzenetére
Grand Scenic vagy Espace is volt jó motorokkal, automatáról gőzöm nincs. Egyik céges szaladgálós előbbi volt, kényelmes fotelek, szerettük.
-
buca84
őstag
válasz Vismajor01 #217395 üzenetére
Hátha érdekes lehet: link
-
TrollBalint
addikt
válasz tobias88888 #217406 üzenetére
Képet csinál a kárfelmérő, viszont azok nem publikusak. Mármint a biztosító ilyeneket nem ad ki, úgy hogy nem látok rá sok esélyt, hogy bárhol megtudd nézni. Max, ha az eladó csinált képeket tőle elkérheted. Anno, mi autónk lökhárítóját meghúzták, én lefotóztam, hogy ha eladásra kerül a sor, tudjam mutatni, hogy ez volt a hiba (bár műanyag, szóval a rétegvastagmérésen nem fog fennakadni, de azért legyen tisztában az illető. Ráadásul a JSZP-be se került be, pedig biztosítón keresztül intéztük, hivatalos úton )
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
footy
addikt
válasz Vismajor01 #217398 üzenetére
2018-tol mar az S-Maxhoz is "normalis"(aisin?) automata jar.
(Konnyen felismerheto kepek alapjan is mert nem kar van, hanem tekero menetvalaszto)En a Picassot is ajanlom, mert szerintem egyteruek kozott az van legjobban kitalalva. A dieseleknel az adblue tartaly szokott bekprepalni.
4M az viszont szerintem ezekhez a parameterkhez keves lesz...
(bar ha nem zavar a magas futas, akkor beleferhet)[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Vismajor01 #217407 üzenetére
nem a Prius-ra, hanem az S-Max-ra céloztam
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Paxker315
addikt
Stressz-coping egészen új szintje ez az autó-böngészés.
tök jó méretösszehasonlító oldalba akadtam
[kép]
csak szűrni próbálom, mi lehet élhető opció számomra. maximum 4.4-4.3 méter hossz & maximum 1.8 méter szélesség, preferenciálisan 1.5 méter alatti magasság & csakautomata, csakEURO6, és csak olyan, amivel vegyesben maximum 5.5 literből elmászkálsz és nem egy betegágy, fenntartható "eseménymentes".A zaj dolgot vmilyen szinten elengedem, mivel úgyis mindenhol védekezek, életszerűtlen és hülye elvárás hogy autóba ne kelljen. Amik eddig felmerültek: A3 E-tron, Golf GTE, V40 geartronic D4-es motorral, 308 2.0 blue HDI-vel (nem érdekes számomra az adblue pumpa, mert, imidzsem / önazonosság miatt az a minimum, hogy AdBlue-s bódét vennék, ha dízel kötne ki nálam. Ha megkotlik, csere, és ennyi ) Más érdemi választás a kompaktok közt?
Árat azért nem írtam, mert, fogalmam sincs. Gyűjtögetés indulna ha meg bírom állni, hogy ne részvény ETF-be tegyem mindig minden pénzt, ami "kotlik" a számlámon.https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Vismajor01
addikt
válasz Paxker315 #217413 üzenetére
Jó oldal, de látszik sok energiát nem fektettek bele. Miért csak 3 autót lehet kiválasztani? Mi ez a dm3 boot? Miért nem lehet fordítva keresni, max szélesség-hosszúság, boot capacity és kilistázza a találatokat? Miért csak új autókat listáz hasonlatként, amiknek ráadásul 80%-a semmi köze a keresett autókhoz?
Plusz már kiderült h az, hogy papíron milyen széles/hosszú az körülbelül semmit sem jelent, minden attól függ bent hogy gazdálkodtak a térrel. Hiába 5 méteres egy ajtó ha szar helyre teszik a hátsó üléseket és 0 lábtér, és vica versa.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #217414 üzenetére
A csomagtartó mérete (1 dm3 = 1 liter). Frankó oldal, Subarunál még hasmagasságot is ír.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Paxker315
addikt
válasz Vismajor01 #217414 üzenetére
Külső méret relevánsabb számomra, mivel. A garázsbeálló szűk, a garázs rövid, a falak közel vannak. Méretre egy 2es yaris is teljesen kényelmes belül számomra nagyon ritkán megyünk 2-nél többen az autóval, így a hátsó fejtér sem annyira "crucial".
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Dr. Oid
aktív tag
sziasztok,
bocs, ha voltmár, de talán nem mindennapos kérdés:
céges autót konfigurálok magamnak, octavia/golf fér bele a keretembe. számomra is meglepő módon egész hasonló szintet lehet összerakni adott pénzből, és méretre is elég közel vannak egymáshoz. semmi sem tűnik nem aktív userként elsőre drámaian jobbnak egyikben vagy másikban.
kb ezt raktam össze, csak az extrákat emelem ki. mindkettő vezeték nélküli carplayes fejjel jön:
Octavia kombi, 15 eTSI DSG Style 150LE, szövet kárpit, adaptív tempomat, fűthető szélvédő, kormány és ülések elöl, tolatókamera,
Golf Variant 1.5 eTSI DSG Style 150LE, alcantara kárpit, hátsó oldallégzsák, fűthető szélvédő, kormány és ülések elöl, tolatókameraa nagy kérdés: melyiket érdemes? tudom, hogy a Skoda kicsit nagyobb, de a Golf se kicsi. Hármas facelift előtti és utáni Octaviám is volt, meg vezettem is Passatot akkoriban és nagyon érződött a különbség, a mondás alapján a Golf is jobb volt akkoriban. most mi a helyzet? előre is köszi
-
tboldi
nagyúr
válasz Paxker315 #217413 üzenetére
Apropó Giulietta, ezt a méhecskét szívesen vinném, csak fel kéne pumpálni a pacikat, hogy pariban legyen a MiTóval.
-
Paxker315
addikt
válasz xEon1337 #217421 üzenetére
valóban, nagyon szépen köszönöm! Szemléletes és a táblázatos összevetés kifejezetten jó, meg az is, hogy szélességet mutatja tükörrel együtt is Még tán a 2.0 HSD Corolla hatchback is megfelelhet méretben-tulajdonságokban, minden másra ott az alpine motosafe.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
válasz tboldi #217422 üzenetére
Alfák közül ebből szalad itt a legtöbb Olaszban
Mondtam páromnak egyet elviszek haza, vagy egy tipot[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Vismajor01
addikt
Volt itt vki aki írt blogot egyterűek körbenjárásáról, vki tudja ki irta?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #217426 üzenetére
Hátha [link]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #217428 üzenetére
A mostani 3 mellé.
-
nandow
aktív tag
válasz Vismajor01 #217426 üzenetére
Vagy esetleg ez: [link]
-
-
dj79
senior tag
nem kézenfekvő, azaz nem toyota hsd/suzuki/hondacvt, alsóközép méretű megbízható benzines autó létezik 3 milláig?
-
zamar
csendes tag
Sziasztok!
Cserélni szeretném MK2-es 2005-ös 1.6 Ti-VCT motoros 280000-nél járó Focusomat fiatalabb, kevesebbet futott modernebb autóra. A keret kb 4m, évjáratban természetesen nincs konkrét kikötésem, de kb 2017 körülinek örülnék, futást tekintve 150k körül. Ennyi idős autó lévén elengedtem a korábbi dízel fóbiát, mert itt már gyakorlatilag nincs olyan benzines ami sokkal olcsóbban fenntartható lenne, kivéve persze az MK3-3.5 Focus ugyan azzal a motorral mint a mostanim.
Az utóbbi napokban a következő típusokat néztem, nagyjából ezeket is lőttem be.
- Focus MK3.5 1.5 TDCI // néztem többet, szépen felszereltek vannak ezekkel a paraméterekkel de valahogy nem fogott meg a belső, nekem egy kicsit "sok". Ennyiért találni nagykijelzős CarPlay-es verziót is. Amiket néztem mindnek volt valami hibája ami miatt inkább hagytam. Olajpárás szelepfedél, lógó ajtó gumikéder, egyenes futás mellett ferde kormány, téli kerék hiánya, még rajta a gyári nyárival ami eldobós. Itt az 1.5 TDCI jött szóba. A motor karaktere egyébként kellemes, kifejezetten tetszett.
- Leon 5F 1.6 TDI // Külsőre tetszik, viszont belül nekem iszonyat fapad, gyér felszereltség ennyiért. Itt szintén többet néztem, mind elkesírtő állapotban. Telifújt oldal, megfolyt festék (konkrétan én szedtem le az első sárvédő ajtó felőli részéről a maszkolószalagot, de persze az eladó szerint nem volt soha fújva. Elütő elemek, olajfojás, stb. Volt olyan, ami kívül patika volt, de a próbaút alatt eltűnt a víz a kiegyenlítőből, szervizelőélet 0, pedig magyar volt. Motor, váltó itt is kellemes, TDCI-hez igen hasonló.
- Golf MK7 1.6 TDI // Találtam egyet a környékünkön bár eredetileg nem szerettem volna ilyet. 0km óta követhető előélet, itthoni autó, az első években sajnos 30k-s olajcsereperiódus bár ez évente megtörtént. 164k km, körben patika, egyedül a motorháztetőn van egy kis horpadás és pár felverődés. 1 éves téli, nyári kerekek, gondos gazda (autó polírozva, sehol egy folt a kárpiton, egy porszem gyakorlatilag. Egyedül a kuplungpedál nyikorog benyomáskor, de ezt produkálja járó motornál és anélkül is, a hang egyértelműen a pedáltól jön, utánanéztem és ahogy több helyen írták kis zsír és meg is szűnik. Jó áron is van, holnap nézek még 4 autót, de azok többet futottak, évjáratban és régebbiek árban pedig kb. itt vannak.
Nem volt még dízel autóm (korábban Alfa 147 1.6b, C4 1.6b, Prius II, Focus MK2), de úgy gondolom ennyi futással, kb 5 évre tervezve évi 15-20k-s futással nem is futhatok bele nagyobb kiadásba. Persze a két rendszám között bármi elromolhat, de reálisan nézve talán valamennyire lehet csökkenteni a rizikót.
Rengeteg olvastam utána és alapvetően az a konszenzus, hogy ez az 1.6 TDI az ötös manuális váltóval elég jó konstrukció.
Kérlek erősítsetek meg, hogy jó az irány vagy adjatok tippeket miket lenne érdemes még nézni. Octavia is képbe került de iszonyatosan el vannak szállva árban, így azt elvetettem. K Astra nem tetszik.
Köszi előre is!
-
vzsryl
nagyúr
-
mötálhed
tag
Sziasztok!
2000-es évjáratú Xsara leváltására keresnék utódot.
Szempontok:
- 1.4-1.6 benzin (nem turbós, 90-100LE)
- Kombi vagy sedan
- Férjek el benne (196cm magasság, hosszú lábak)
- 2008 - 2010 évjárat környékeKeret: 1,5 - 1,8m
Előre is köszönöm!
-
TrollBalint
addikt
Tudnátok segíteni beárazásba?
Opel Insignia kombi, 2014-es 1.6 Turbo benzin, ~210.000 km-rel. Manuál váltó.
Az elmúlt két-három évben cserélve voltak: gyerták, akkumulátor, gyújtótrafó, fékek (elől-hátul). Volt egy nagyobb rekonstrukció, csak sose tudom, hogy új dugattyúk kerültek bele és a henger lett felújítva, vagy fordítva
Jelenleg, a vezetőoldalon a napellenzőből a kis takaró elem, ami a tükörre van ráhajtva, kitörött (megvan, csak nem marad a helyén) illetve hátul a csomagtartóban, ami van fogantyú, hogy fel tudjam nyitni és a defektjavítókészlethez, illetve az alsó tárolóhoz hozzáférjek, abból a rugó kitörött és nem ugrik vissza a helyére és nem néz ki szépen.
18"-as nyári gumi, 17"-es téli, felnire szerelve, Hankook mindegyik és kb. még 1 szezont bírnak.
Ja igen, a start-stop valamiért nem működik, vagy csak én nem jöttem rá, mikor kapcsolna be, mikor kicseréltük az aksit, azt hittük az segít, de azóta se nagyon működött.
Használt autón, hasonló évjáratra rákeresve 2 találat van, az egyik 2,9M a másik 4M (de az automata).
Mivel kapott egy kisebb motorfelújítást, én olyan 4M-re saccolnám az árát. Szerintetek?Van egy autó-motor beárazós topik az összefoglalóba, de az 404 Not Found
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
vzsryl
nagyúr
válasz TrollBalint #217448 üzenetére
Ha kívül-belül tip-top, akkor meghirdetném 4,4-ért, és elvihetik 4-ért.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen