- Milyen NAS-t vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- ASUS routerek
- AliExpress tapasztalatok
- F-Secure termékek
- Chiptörvénnyel készül Trump elnökségére Dél-Korea
- Egy vagyont költött a kriptoipar az amerikai választásokra, kilőtt a bitcoin
- Crypto Trade
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qtya123
őstag
Igen, közben én is végignéztem és tényleg gyorsan kiszórták a sima benzinest, úgyhogy nem lesz választásuk.
Nem sokkal drágább a +200e, de ahogy olvastam a teszteket, olyan nagy értelme nincs is a rendszernek. Van egy 6 kg-os lítium akku és kész. Gyakorlatilag én még hibridnek sem nevezném. -
Mauzes
addikt
Sziasztok! Tudtok pár tippet, milyen típusokat nézegessek?
Az alaphelyzet az, hogy van egy Passat kombink, amit családi utazásra használunk és nekem ez a melóba járós autóm is Budapesten. De valójában 90%-ban egyedül utazok benne. Mivel külső kerületbe költözünk és jön a második gyerek is, az volt a tervem, hogy a feleségemnek is veszünk valami alap autót újonnan, pl. Vitara vagy valami kisautó. Ez lenne a racionális megoldás, de nekem egy ideje már a fejemben van, hogy milyen jó lenne egy élményautót is használni a napi autózásra, ami kisebb és praktikusabb (és élvezetesebb), mint egy nagy Passat, főleg mivel úgy is az idő nagy részében tök egyedül ülök benne.3 autó viszont esélytelen, szóval ez a verzió azt jelentené, hogy a második autó Vitara-szerű helyett hasonló áron vennénk valami "élményautót", amit én használnék, a Passat pedig maradna a feleségemnél. Első körben Mazda MX-5-öt nézegettem, de a puhatetős változat nem tűnik praktikusnak, mivel ezt az autót én télen-nyáron napi szinten használnám. Ráadásul az kevésbé szempont, hogy kabrió legyen, így a keménytetős MX-5 sokkal autószerűbb eszköz, viszont az meg csak az újabb szériából van és azok túl drágák.
Na, elég hosszan vezettem fel, de a lényeg, hogy tudtok mondani pár típust a fenti felhasználásra (és MX-5 helyett), ami kifejezetten arról ismeretes, hogy nagy élmény vezetni, de mégsem a drága luxus kategória? Az MX-5-ről számos helyen olvastam, hogy pont ennek a kategóriának az egyik legajánlottabb tagja, de azért biztos van még számos egyéb jelölt.
-
footy
addikt
válasz kisza25 #183841 üzenetére
Azert az eleg vicces, hogy ezt a Suzuki valami nagy ujdonsagnak adja el a Peugeot e-HDI (ami ugyanezt az elvet hasznalja)pedig mar 10 eve letezik....
-
BaLee
addikt
válasz Qtya123 #183852 üzenetére
Valahol vicces, hogy ez pörgeti fel az autóeladásokat, hogy az EU szabályozások miatt mindig jönnek az új, drágább technológiák és a régi készletet meg viszik az emberek, mintha nem lenne holnap.
Jó ez persze valahol érthető, de kíváncsi vagyok mennyire fog beesni egyre jobban az új autó értékesítés és mennyire fog felpörögni a pár éves használt biznisz. Bár igazából már felpörgött, mert drágábban adják a használt kocsikat mint anno amennyiért újonnan lehetett őket megvenni. -
Mauzes
addikt
Köszi mindenkinek a tippet!
[vilike]: a GT86 érdekesnek tűnik, de elég kevés van belőle, főleg 5 évnél fiatalabb.
dj79: valahogy nem tudom elképzelni, hogy Mini-t vezessek, de azért utánaolvasok majd. Általában kitartott csajokat látok ilyen autóval vagy "nagyon menő" srácokat. Persze ha az autó jó, ez nem kellene hogy befolyásoljon, de azért na.
Ádám16: az FL mit jelöl az NCFL-ben? Amúgy nincs tapasztalatom ponyvatetővel, de az egyik dolog, hogy esőben, hóban vajon mennyire gányolódik, mennyire lehet tisztán tartani, mennyire hőtartó, stb. És mennyire biztonságos, mivel elég könnyen lehet rongálni akár vandálkodás, akár lopás a cél. És ez Budapesten azért valós szempont. A másik, ami azért szintén fontos, hogy esztétikailag nekem a ponyvatetős autók olyan félautónak, játékautónak tűnnek. Ez nagyon szubjektív, tudom, de ha megnézek egy RF verziót tetővel, az egy kerek egésznek tűnik, mint egy "rendes" autó. Mellette a soft top kevésbé ilyen. Persze az is igaz, hogy lehúzott tetővel szebb és nyitottabb a soft top verzió, de az év nagy részében nem így használnám.
Qru: ennyire régi típusokat már nem akarok venni.
Nekem az a kategória van még a fejemben, hogy i30 N vagy Ceed GT. De nem tudom, hogy ezek tényleg "élményautók"-e vagy csak átlagos autók erős motorral. De ha ilyesmi kategóriából is kieshet valami, esztétikai szempontból az is érdekel.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mauzes #183866 üzenetére
Akkor valami újabbat szeretnél. A GT86 ikertestvére a BRZ de abból sem túl bő a választék.
Ennyiért fiatalt a Renault Megane RS-ből ki lehet fogni pl.
mod:
Vagy Nissan 370Z, az legalább jó helyen hajt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
vzsryl
nagyúr
"Vagy Nissan 370Z, az legalább jó helyen hajt. "
Meg ebben van motor is, nem csak kávédaráló.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Mauzes
addikt
Aztak*, a 370Z durva gép. Sose néztem még meg a specifikációkat.
rbalint88: az egy kicsit félreérthető volt, nem alap Vitara árban keresek, hanem eredetileg alap autóra gondoltam, mint pl. Vitara (normálisan felszerelve). Szóval olyan 5-6 millióig gondoltam elmenni, hogy ne lépjem nagyon túl a családi keretet.
[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
Sziasztok!
Dillemázok.autó csere ügyében. 5 fős a család hátra 3 gyereküllésnek be kellene férni. Igaz a legnagyobb nemsokára mar csak ülésmagasítóval fog utazni.Most Focus mk1-el nehezen de megoldjuk a dolgot. Inkább benzinest vennénk de a kínalat inkább diselből van. Szeretjük a Fordot ezért az S-max nálunk nagyon előkelő helyen van benzines is akad belőle igaz a ritkább 2.5 volvós max kintről de.en úgy gondolom hogy a 2.0 benzines is mozgatja a kasztnit annyira amennyire kell. Viszont ezek már 10 éves autók elkezdőthetnek az anomáliák es hibák. Igaz a focusnál sem nagyon jöttek még elő hibák de azért benne van a pakliban. A másik kiszemelt fiatalabb C4 grand picasso 2013 utáni ami most Spacetourer néven fut. Tudom hogy csak diselel ajánlott a thp meg pure tech benzinesek miatt. Viszont nem tudom hogy ezek mennyire megbízhatóak? A motor az jó konstrukció de a hires francia elektromos anomáliák mennyire sújtják ezt a tipust
A harmadik jelőlt.pedig a Touran benzines motorral vagy ez is inkább gázolajossal ajánlott?
Szóval nem tudok dönteni hogy egy idősebb szívó vagy beszerezhetetlen turbós vagy fiatalabb disel S-maxot keresünk vagy csak fiatalabb C4 GP-ben vagy Touranban gondolkozzunk
Igazából nincs konkrét elképzelés még, csak valami támpont kellene[ Szerkesztve ]
-
-
Mike81
senior tag
válasz LuckyL #183874 üzenetére
3 nagyon max 3,5. A felhasználas leginkább varos illetve fő út. Pályázni nem szoktunk vagy csak minden szökő évben egyszer.
#molnarpeter; nekem is rémlik hogy az MK4 Mondeoba lehet befér de ha a súlyt nézzük akkor nem sok különbseg van egy S-max és egy Mondeo között. Evjáratban amiben nem EB motor van ugyan az mint az S-Max. Nemtudom hogy esetleg egy i 40-be is be lehet gyömöszölni a 3 ülést?
De meghalgatok bármilyen ötletet csak a Multiplat nem -
őstag
válasz Mike81 #183875 üzenetére
én annyira nem vacilálnék rajta hogy benzines vagy dízel, inkább azt nézném hogy igazolhatóan keveset futott legyen és minél kevésbé sérült
[link]
pl egy hasonló, persze ez csak példa, alaposan le kell ellenőrizni mielőtt veszel valamitcryptot minden termékemért elfogadom
-
nagyúr
válasz Mike81 #183875 üzenetére
3 gyerek mellé egyterű való. Már végigjártam párszor (3x).
Galaxy (pdtdi) -> S-Max (tdci) -> S-Max (1.5EcoBoost) volt az utam egyterűeknél.
3 gyerekülés normális módon az ilyenekbe fér be.
A Touran is necces, mert ott a középső sor középső ülése nem teljes, bár jobb, mint a kombi autóké. VW-nál a Sharan a 3 gyerekeseknek való, ha gyerekülésekről van szó.
Kizárólag felhasználói szemmel tudok nyilatkozni.(Én is féltem a dízeltől, de simán megbarátkoztam vele. A mostani S-max benzines 1.5T, hát nem nagy cucc; amikor az első maxit vettük, akkor szerettem volna benzineset, de nem találtam, így az is dízel lett a Galaxy után. Kifejezetten jól ment, keveset fogyasztott, és szépen elértünk mind az öten; a kötelező szervizeken kívül és a kopóalkatrészek cseréjét leszámítva nem volt vele gondunk. A javaslatokra való tekintettel egy hónapban legalább egyszer kivittem "pályázni", ha épp nem volt olyan hónap, hogy nagyon hosszú utakra mentünk volna. A klímát megvételkor megjavíttattam, mert az nem működött.)
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
[HUN]Dani
őstag
Sziasztok. Kíváncsiságból megkérdezném ti milyen autót vennétek 3.5m környéken? Minden napi munkába járáshoz (15-15km) városba szaladgálásra, kiránduláshoz kellene egy családi autó. Egyenlőre 2 felnőtt 1 gyerek a felállás, de ez változni fog majd idővel
Extra igényeim nincsenek legfeljebb az automata váltó, mert mióta próbáltam egy 2016os cmaxot 1.5 benzin powershiftel azóta csak automata kell
magyarsrac
-
dj79
senior tag
-
b4zsi-
őstag
Sziasztok!
Tesómék szeretnének 2. autónak venni egy benzines városi cirkálót (BP-n) belüli és agglomerációs közlekedésre.
Keret: 2-2,5 millió. Az asszony használná elsősorban a 2 gyerkőccel, így kisebb autóra lenne szükség, de a csomagtartóba keresztbe-kasul valahogy azért férjen el a babakocsi.
Édesanyámnak van egy új Suzuki Celerio, annál biztosan nagyobbat szeretnének.
Ami első körben tetszik nekik az Mercedes A180. Kategóriájához képest nagy a csomagtere, de hallottam olyat, hogy rendkívül rohad a küszöböknél, mert nem jó a vízelvezetése.
Ajánlottam a Honda Jazz-t, de az nem nyerte el a tetszésüket. Kicsit a keretet feljebb tornázva Yaris hibrid jutott az eszembe meg Suzuki Swift (mondjuk elég kicsi a csomagtere), de bármilyen más ötletet is szívesen továbbítanék Nekik.Előre is köszönöm.
-
nagyúr
válasz Mike81 #183888 üzenetére
Nagyon privát vélemény, de a maxi nagyon jó családi autó.
Élhető, pakolható, és jóval csinosabb, mint a Galaxy, Sharan. Tulajdonképpen feleségem beszélt rá, merthogy Galaxy után Galay-t akartam, ő meg megvétózta, és közölte, hogy márpedig S-Max lesz. Beadtam a derekamat, és nem bántam meg.
Azért itt kell megjegyeznem, hogy a régi Galaxy tere nem kicsit nagy. Állítva befért a bicikli... na ez az S-max-ban kizárt, főleg ha 7 személyes. Tehát van hátránya is a csinosságnak.
Amúgy meg nagyon tetszik a futómű hangolása.
Biztos, hogy nem tökéletes autó, de olyan amúgy sincs.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
[HUN]Dani
őstag
válasz molnarpeter #183887 üzenetére
Az a baj, hogy csak 4 személyes. Ha később jön a kistesó akkor kicsi lesz.
Ford mondeo smax párosba 2.0 ecoboost powershiftel nagyon halál?magyarsrac
-
Mike81
senior tag
válasz [HUN]Dani #183891 üzenetére
A PS váltót csak akkor vállaljátok be ha van tarcsiba kb 1 milla a javításra mert ha letérdel akkor elég húzós a javítatása.
A 2.0 EB nem tudom hogy annyira problémás e mint az 1.6 mert azzal vannak bajok.#183890; nálunk nem kell rábeszélni az S-maxra mert tetszik a felesegmnek is. Csak ódzkodok a diseltől de akkor lehet mégis csak az lesz és nem idősebb benyás.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz [HUN]Dani #183891 üzenetére
Ha jobban kell a hely, Auris TS hibrid esetleg érdekes lehet még, korrekt kombi, tartós hajtáslánc.
Fordot 2.5T-vel venném. PS-re van olcsó műhely itthon (Katona Jácint), szóval szerintem nem különösebben kell félni tőle rendes olajcserével, viszont a 2.0 EB nyűgösebb motor (1.6 EB problémával nem találkoztam személyesen, 2 literesből viszont elég súlyossal - bár részben talán használatból is eredt, szerintem dízel jobban bírta volna adott esetben). A 2.5 viszont kiforrott Volvo származék, a 2.0 TDCI/HDI is 20 éves motor.
[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
válasz molnarpeter #183894 üzenetére
Én is szívesebben venném 2.5 T-vel csak éppen kínálat nincs csak külföldön de mire hazakerül és forgalomba helyezed nem biztos hogy megérné egy alaphangon 14 éves autó. Mert 2.5T-vel csak FL -elötti S-maxok/Mondeok vannak. (2006-2010)
A másik fele pedig hogy itt a nagy "Környezetvédelmi hisztiben" nem korlátozzák e az Euro 4-es motorokat. Mert ezek besorolása még annyi ha jól tudom. -
Dare2Live
félisten
válasz b4zsi- #183889 üzenetére
Venga, IX20 benzinnel csak 1.4 és 1.6 van mindegyik szivó. Van dízel is de az városba kevésbé ajánlott.
Igazából ez is a ki kell fogni... ha rendesen cserélték az olajat jó, ha nem akkor nem.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
félisten
válasz [HUN]Dani #183897 üzenetére
Régen is volt ilyen... csak nem ennyi.
Újabban minden turbos, direkt befecskendezéses, DPFes...VW 1.4TSInél ökölszabály, hogy a szíjast kell venni.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest