-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
_q
addikt
Sziasztok!
Mit gondoltok, 80% városi használathoz milyen minimum motor/Le kell, hogy az előzés és a dinamizmus meg legyen, de persze ár/értéket figyelembe véve, ha kombiról van szó?
Tehát ha nem muszáj akkor ne V6 csak azért mert igazak rá a fent leírtak. 1.4, 90Le a jelenlegi.[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz agabe #146624 üzenetére
Nem tudom mit jelent az extra szerviz, illetve lehet más autónál is van hasonló, de egy 2004-es mazda 3-nál hallottam, hogy egy tolatólámpa kapcsoló drága, ritka és nehéz is kicserélni. Főleg otthon nem igazán érdemes elkezdeni, mert nehéz hozzáférni. Ez nekem már extra szervizigényt jelent.
-
_q
addikt
válasz Sang66 #146759 üzenetére
2. Ha nem rángat menet közben, ami a kerekek centírozatlanságát is jelentheti (nálam ez volt, leesett egy súly a felniről), akkor esetleg egy futómű beállítás segíthet. Ez nem annyira költséges megoldás és egy Marso kft akad sok helyen akik meg tudják oldani, ha szervíz nem tud/nem akar ilyennel foglalkozni. Egyébként is szerinetm használt autó vásárlásnál célszerű is egy futómű beállítást csinálni, de a kerekeket se árt centíroztatni.
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz humax #146984 üzenetére
Ez kicsit kezd a totalcaron többször is olvasható kérdésre emlékeztetni. 13 Millióért autó, de ne fogyasszon sokat, ne legyen szervizigényes, jó áron el lehessen adni. Nem köteketek, de ha 13 millió forint van egy autóra, akkor a szervizelés és fogyasztás kérdés miért zavar? Ha meg zavarnak a költségek, akkor nincs 13 millió forint rá. Ez csak az én véleményem és csak azért írom, nehogy úgy járj, hogy most kikalkulálod és belefér a 13 milliós kocsi, de a végén rájössz, hogy nem számoltál sok más költséggel is.
Egyébként szintén totalcaron volt olvasható egy cikk, leírták, hogy pont a drágább/prémium felé tartó autók ára csökken a leggyorsabban és legjobban a használt autó piacon.
Én egy újra kalkulációt javasolnék neked, mert nekem az az érzésem egyre inkább, hogy nem biztos, hogy mindenre gondoltál és tényleg semmi kötekedés nincs bennem, ha rosszul gondoltam akkor elnézésed kérem és válassz a neked szimpatikus 13 milliós kategóriából.
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
Én 1.4-es 90Le G astra után azt mondom, hogy következő autónak jóval 90 Le fölöttinek kellene lenni, hogy azt mondjam kellemes vezetni. Nem gurulok vissza a lejtőn, de ha már ketten ülünk, esetleg csomag is van, akkor emelkedőn igen csak vissza kell kapcsolni és pörgetni hogy jó legyen és nem igazán gyorsulok még akkor sel. Nem tudom mennyi időre tervezed, de a teljesítmény sokat tud jelenteni. Persze ha városban használod 90%-ban akkor annyira ez nem fog elő jönni. Esetleg ha néha jársz hosszabb utakon akkor érzed meg, hogy jó lett volna az a plusz lóerő. Legalább is nálam ez így megy.
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz amargo #147392 üzenetére
J astra súlya miatt 180Le nem tudom mennyire lehet "sok". Egy G astara tömegű autót esetén olyan 130Le körül érződik talán? Klímával nálam is megérzi, főleg emelkedőt. Amúgy városban/egyenes útszakaszon nincs gond, a lassú gyorsulást leszámítva jó autó, amire kell arra jó, de ha kell egy kis plusz vezetési élmény, az sajnos nincs. Nem is tudom mi lenne jó következő autónak, főleg hogy méretben jobb lenne egy kombi, aminek a tömege eleve nagyobb. A legtöbb benzines kombi 1.6 esetleg 1.8 szívó, esetleg turbo benzines. Kombit, hogy elvigye gondolkoztam lehet, hogy dízel kellene, de hétköznapokon városban használom, hétvégén megy hosszabb távon, oda meg dízel veszélyes lehet, esetleg részecskeszűrő nélkül vagy ha újabb autóról van szó, akkor részecskeszűrő kiszereléssel, ECU átprogramozással lehetne. Nehéz kérdés.
-
_q
addikt
válasz amargo #147412 üzenetére
A tiéd kombi? Egyébként nem 140Le körül van az 1.4 turbos J astra teljesítménye?
Én G astra-m is 6.5-8 között fogyaszt, úgy hogy a 8 literes átlag még nem lenne akkora gond. Amúgy a J astra-hoz képest a 8liter nem hiszem, hogy sok, ugye ott eleve nehezebb a kasztni. Persze mint mindenki más, jó lenne, ha kevesebbet fogyasztana, de ha az szervizben töltött idő és pénz ára (esetleg kevesebb is) menne benzinköltségre, akkor is sokkal jobban megérné a benzines. Viszont ugye a mostani kocsikba, amik teljesítménye jobbnak mondható, sőt kombiról van szó, akkor a turbo és kettős tömegű, ami ugye dízelben is van, ha elromlik vagy egyéb plusz dolog bejön ezek miatt a kocsiba mechanikailag vagy elektronikailag, akkor megint kb a turbo benzines bonyolultabbsága miatt hasonló árak is kijöhetnek mint dízelnél nem? Ilyet is hallani, nem tudom ez mennyire igaz, vagy ettől még továbbra is költségesebb sokkal dízelt fenntartani, mint egy turbo benzines kocsit.
Plusz ami még közbe szól, hogy tetszik a citroen c5 és peugeot 508-as kombi (külsőleg, de főként felszereltséget tekintve), ami viszont majd hogy nem szinte csak dízelesben van és abban éri megvenni. Igaz még 1-2 évig nem akarok új autót venni, mert összességében nincs gond a G astra-val csak unalmassá vált 2,5 éve mióta nálam van és már jó lenne élmény is, modernebb, jobban felszerelt kocsi. De azért nézelődök és próbálok valamire jutni, hogy ha odakerül a sor, hogy csere, már legyen valamiféle fogalmam, hogy mit kellene venni. Jelenleg nincs ötletem a pro-kontra érvek miatt. -
_q
addikt
válasz TheProb #147489 üzenetére
Valami ilyesmi, de lehet pont ez az E46-os autó nem rég állt a parkolóban, járó motor hangja hangos is volt, meg dörmögős (kipufogót nem néztem, de inkább a motortérből jött). Lehet valakinek ez tetszik, de ha kint ilyen hangja van, az utastérben se hiszem, hogy hosszabb távon kellemesebb érzést nyújthat. Az elején még talán jó, de rá lehet nem is olyan sok idő alatt unni, arról nem is beszélve, hogy a hangosabb autózaj hosszú távon fárasztja is a koncentráció képességet.
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz BigBlackDog #147492 üzenetére
Közben javítottam. Motortér felől hallatszódott inkább, nem a "tuning kipufogó" dörmögést hallottam rajta. Első hallásra sokan felfigyelnek rá az nem kétség, meg a gyorsulási, szlalom versenyeken is pont ez a hang kell és jó érzés is, de egy városi kocsiba folyamatosan ezt hallgatni nem biztos, hogy jó, na meg gyorsan el tud múlni a kezdeti lelkesedés. Bár ott vannak a motorosok, azok is akár vároban, akár hosszú úton mit hallanak? Csak a motor hangos hangját menetszéllel párosítva. Lehet valakinek ez való és csak nekem nem.
-
_q
addikt
válasz Nordik #147927 üzenetére
Szerintem fura a szerelőd. Még az is megfordult a fejemben, hogy célszerű lehet elgondolkozni egy szerelő váltáson.
Ha előműszaki alatt azt érted, hogy elvinni átnézetni minden rendben van-e a kocsival fontos-e és a szerelőd szerint nem, akkor elég nagy bajok vannak ott. Műszaki előtt miért ne lenne fontos elvinni átnézetni a kocsit? Azért, hogy műszakin majd ne menjen át különféle műszakin különösen figyelendő dolgok miatt mint pl fékhatás, lengéscsillapítók állapota? Szemmel lehet megállapítja a tárcsa kopásának mértékét, de egy fékerőt szemmel? Talán azért mondja, hogy szemmel, mert nincs neki fékpadja amin lemérje, de egy vizsgaállomáson van fékpad, ahol megmérik a fékek és lengéscsillapítók állapotát, izzók jók-e stb.Ha bármi felé cinizmust érzel a mondataimban, akkor az nem ellened irányul, hanem a szerelőd felé.
Műszaki előtt érdemes elvinni a kocsit egy rendes szerelőhöz, akinek ha mondod, hogy műszakira viszed a kocsit 2 hét múlva, ezért nézze át a kocsit, hogy átmenjen rajta, tudni fogja miket kell megnézni, esetleg cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
Sziasztok!
Lehet, hogy a következő kérdés sokakat megmosolyogtat, de kíváncsi lennék többetek véleményére. Ahogy elnézem a használt autó kínálatot vagy kicsi benzines motorral (többnyire 90-110 Le) vagy jobb teljesítményű dízel motorokkal (110-160 Le) kínálják a kombi autókat. A gond ott van, hogy egy 1500-1800kg-os kombi autóhoz én kicsinek tartom a motorokat a kínálat alapján. Ami nagyobb benzin motorral van szerelve, az meg már jóval 2 millió Ft fölött van. Városba viszont mindenhol azt olvasni, hogy dízel nem való, költséges szervizelni.
Bevezető után, szerintetek 1.5-2.5 millió Ft között milyen kombi autót érdemes venni, ami kényelmes, halk, megbízható és országúton is megállja a helyét, nem kell 2x átgondolni az előzést. Többnyire város, havi 1-2 alkalommal 100-300km-re és évi 10-15 ezer km-re lenne használva.
-
_q
addikt
válasz Johnny_vT #165957 üzenetére
Jelenleg még nem aktuális a váltás, de szeretnék időben felkészülni, átlátni az autó piacot. Szóval inkább "beszélgetni jöttem" a témáról.
Köszi és neked is (#165958) bitpork az accord tippet, de az a baj, hogy kombiként nagyon csúnya, mazda-k meg igen csak rozsdásodnak, már a 6 évesek is akár.
Igazából ami tetszene pl egy Citroen C5, csak ott a benzin motor felejtős, a dízel meg városban nem tudom mennyire bírná.
Város naponta kb 2x6 km fixen + mellé jön még változóan 4-6 km elintézni valótól függően. Nem szeretnék nagy szerviz igényes kocsit. Egy g astra után tudom minden csak költségesebb lesz valószínűleg. Nem baj ha a hátsó utasok, akik ritkábban vannak, nekik is lenne hely. Csomagtér meg pakolható legyen, ami egy kombitól elvárt. Fogyasztás se baj ha maradna a jelenlegi 6-8 liter. Persze mivel minden mindennel nem kompatibilis, ezért kompromisszumot lehetne kötni.
Rengeteg dízel kocsit is látok a városban, nem hinném, hogy mindenki hosszabb távra megy vele, így nem igazán tudom a dízelt mennyire nyírnám ki. Az biztos, hogy dízelt sokkal hamarabb kapni, nagyobb választékban, nagyobb teljesítménnyel.
Amikor azt írtam, hogy 90-110 Le kevés akkor nem arra gondoltam, hogy 200-300 Le ami elég de köszönöm azoknak akik ilyen kategóriára is gondoltak és megosztották a javaslataikat
(#165960)
Nem vagyok túlzottan hozzáértő. Az nem egy "alap szabály", hogy olyan autót érdemes venni, amivel ha unalmasnak is tűnsz mert egy csomó embernek van, de még is megbízhatóságot jelenthet illetve az alkatrész is jó áron lehet hozzá? Subaru elég kevés van az utakon, egy 3 literes motor meg mennyit fogyaszt?[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
Hmm BMW nekem és szerintem elég sokaknak (tisztelet a kevés kivételnek) a "gyári hibás index" jut eszembe és egy kevés rossz, ellenszenves érzést kelt bennem a BMW mint autó. Amúgy szép kívül belül egy hasonló évjáratú, árú másik autónhoz képest ami a használt autó piacon van ez tény.
Azt írod olcsón fenntartható. Nézegettem kíváncsiságból audi a4 avan kombit. Ott néztem meg az alkatrész árakat, nem tudom BMW-nél is hasonló lehet-e a helyzet. Egy 2004-2006 körüli audinak kb annyiba kerül a kopó alkatrész ára mint egy 2011 körüli egyéb: opel, citroen, ford alkatrész ára.
Mert ugye jók a prémium kocsik, viszonylag olcsón hozzá lehet jutni, de cserébe audiból kiindulva drágább a fenntartása. Igaz ez a BMW-re is jól sejtem vagy azért nem kell tőle félni annyira? (Lehet kapni 1.5-2 millió körül H astrát is, na de utána a kérdés ha már megvette valaki az autót, hogy mennyi is az annyi). Szóval mihez képest olcsó a fenntartása?Egyébként a 320-ból jóval nagyobb a választék, mint a 330-ból. Viszont igen amit ír (#165967) joamilestoné is, nem tudom benzinesnél mi az az érték teljesítmény szempontból, ami ekkora tömegű autóhoz nem ugyan azt az érzést adja vagy csak éppen kicsit többet mint egy 90 Le g astra.
Na meg az se mindegy egy autónál szerintem, hogy a manapság igen ritka autószerelő aki ért is az autóhoz, az meg tudja szerelni, tehát "tömegautót" egyszerűbb szervizelni. Szerencsére nekem semmi olajat nem eszik a kocsim, ezek után nem túl jó előjel amit írsz, hogy a BMW szereti enni(#165965) Johnny_vT
Sajnos nincs garázs, így a motor kizárva, na meg ha rossz az idő/tél van akkor sajnos a motor nem opció. G astrával eddig 4 év alatt kopó alkatrésszel volt csak gondom, plusz ami tipikus hiba mint pl gyujtótrafó, egyébként nem vettem észre, hogy a város kikészítené szerencsére. A hybridekkel az esetemben több gond is van. Mivel garázs nincs, elég sokszor olvasható, hogy ezeket szeretik feltörni és kilopni a cellákat belőle. Másrészről kombi méretű csomagtér se 1.5-2 milliós kategóriában van, ami talán ide sorolható az egy prius árban, de ott meg az előbbi 2 feltétel nem teljesülne.
Az egyszer biztos, hogy nem vagyok könnyű helyzetben szerintem vagy a tudatlanságom miatt, vagy a felhasználási igényem miatt, esetleg együtt a kettő + még más miatt
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz MunezXBK #165971 üzenetére
Köszi, fokoztam amit nem kéne már tovább
(#165974) tboy93
Az a baj, hogy a "fapadból" kicsit elég volt, persze újabb konstrukció és kicsit kényelmesebb lehet a H astra, de 1 lépés helyett jobb lenne ha sikerülne 2-vel feljebb lépni. Ez alatt nem prémiumot értem, ha megoldható lehet egy kommersz gyártóval is, mint pl a toyota vagy francia kocsi. az is teljesen jó.
Az mindenképp szempont, hogy elterjedtebb kocsi legyen, amit a szerelők is jó esetben nem évi 2x látnak és persze ha úgy alakul legyen alkatrész hozzá elfogadható áron. Az biztos, hogy g astra után a költség nem marad ugyan ennyi, habár ez is többe került mint vártam a régi jó "opel sose kop el" kifejezés után azért elkopik ami el tud itt is plusz 1-2 gyári hiba.Mistubisi Lancer - Honda Accord, ki másolt kit Sajnos nem csodálom a forma alapján, hogy ha jobb is mint ahogy kinéz, még se nagyon kelendő.
140-150 Le kombihoz nagyon kevés? Van aki szerint igen van aki szerint nem. Gondolom nehéz erre választ adni mert elég szubjektív.
-
_q
addikt
Köszi a részletes leírást. A lengéscsillapító tényleg nem vészes. Nem tudom itt is van audi-hoz hasonlóan első lengőkaros megoldás ami audi-nál 300ezer tud lenni? Pontosan nem tudom mi is ez, annyit csak hogy összetettebb lengéscsillapítás, ami jobb úttartás eredményez, cserébe drágább kopó alkatrészek közé sorolandó, talán a legdrágább közé.
Lehet az a baj hogy sokszor nem is magam veszem az alkatrészt, mert nincs kedvezményem hozzá, na meg mert sokszor nem is tudom mi a baj, mire kideríti a szerelő, addig meg már szét van kapva a kocsi, onnantól meg jobban járok idő szempontból, ha ő megveszi ami kell (kiindulva abból, hogy tudja mit kell tapasztalatból) és nem nekem kell levadásznom hozzá a megfelelőt. Nem régóta olvasom a topicot, nem tudom ki az a szerelő, de van egy olyan érzésem, hogy Budapesti lesz, az meg nem annyira opció. Helyben jobban preferálom.
(#165979) [vilike]
Te mást hallottál, tapasztaltál? mennyi olajt fogyaszt 320i 100km-en?Közben meg jött a válasz (#165980) joamilestoné-tól. Ez akkor lehet, ha nem sikerül jót kifogni vagy úgy alapból is jellemző ennyire sok olaj fogyasztás?
(#165982) HKorn
1-2 dl 10ezrenként nem mondanám vészesnek, de jelenleg nekem is 0dl-t kell töltenem, ez nem lenne baj, ha maradna(#165981) tboy93
Abból hirtelen csak a 2014 körüli hibrid ugrik be, aminek elég kevés a teljesítménye talán 110-120 Le. Most ránéztem a 2005 körüliekre. Nekem focus-al tűnik egy színvonalnak, de akkor a focus már jobb külsőleg.Valahol meg kell húzni a határt és engedi bizonyos igényekből
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz tboy93 #165985 üzenetére
Igazad van, első körben lehet érdemesebb lenne belőni márkát és típust, utána rátérni a motorra. Addig meg olvasgatok és kérdezek az esetleg felmerülő technikai dolgokról.
Amúgy szimpatikusak a BMW-k, Audi-k a külső-belső miatt. 1.5-2 millió között ami nem eszi az olajat, kevésbé szervizigényes és van legalább 140 Le esetleg 160 Le azok közül melyik motor ajánlott kombiban?
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz szőröscica #165989 üzenetére
Ha nem titok megkérdezhetem itt vagy privátban mi lett helyette?
-
_q
addikt
válasz szőröscica #165991 üzenetére
Köszi Nem hiányzott a nagyobb csomagtér? Nem is tudtam, hogy van belőle hibrid is, azt hittem csak elektromos van. A hibrid 150 Le nem rossz, a nehéz kasztni miatt mennyire nehézkes vele a közlekedés teljesítmény szempontjából?
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz szőröscica #165994 üzenetére
És nem volt kényelemben, esetleg érzetre nagyon visszalépés? Arra gondolok, hogy sokszor hallom, hogy prémiumban ülni nem csak az árán érződik, hanem érzetre is más vezetni, ülni benne, szigetelés stb. Sose próbáltam így laikusként kérdezem.
5 ajtós előnyét én is érzem, főleg ha ledöntöm a hátsó üléseket, már már majdnem kombi, de egyébként meg g astrába hátra egy nagyobb bőrönd be és már nincs is szinte hely sajnos.(#165993) rbalint88
Használtautón a legöregebb 2012 és hibrid, akkor lehet hogy ezek már mind 2. generációsak? -
_q
addikt
válasz szőröscica #166000 üzenetére
Köszi a részletes kifejtést. Az a lényeg, hogy bevált
-
_q
addikt
válasz bitpork #166329 üzenetére
Az a gond, hogy ha 2008 körüli kombi autóban gondolkodnék, motorválasztékban elég rossz felhozatalt látok az 1.5-2 milliós kategóriában Pedig már ott is 10 éves autókról van szó.
1.9 PDTDI mondjuk a 116 Le-vel meg 2004-2005 körüli időszakot lehet belőni, közel 15 éves autókkal. Ha mondjuk egy olyan motor választás a cél, ami megbízható és jól is mozgatja a kasztnit, valamint az 1.5-2 milliós kategóriát nézzük, akkor bizony nehéz. Persze ha nem kell annyira a teljesítmény, 90-110Le benzinesek akadnak bőven. Pedig nem kellene a 200Le, de azért ne 110Le-nél nagyobb mindenképpen.[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz molnarpeter #166331 üzenetére
Köszi ez jó ötlet, de ezekbe nincs még DPF vagy a VW-be? Audinál már kb 2006-tól raktak az 1.9-be is.
-
_q
addikt
válasz molnarpeter #166335 üzenetére
Az 1.9 PDTDI 105 Le nem volt kevés? Illetve ez a 105 Le-s motor is megbízható még mint mondjuk a 116Le vagy a 136 Le változat?
-
_q
addikt
válasz tboy93 #167339 üzenetére
Köszi a részletes magyarázatot. Nekem egyszer történt eddig vásárolás, akkor úgy kértem, hogy vezérlés cserét kérek. Úgy gondoltam ebben minden benne van, tehát vízpumpa, görgő, szíj. De ahogy írod én is úgy érzem akár még láncosnál is inkább cserélném, úgy biztos kizárható a kopásból eredő probléma.
-
_q
addikt
Sziasztok!
Ahogy nézem a kombi kínálatot 2 millióig H astra 1.6 (116Le), 1.8 (140Le) és ford fucus 1.6 Ti-VCT 116 Le amik talán szóba jöhetnek. Attól tartok mind a kettő eléggé fapados, jó lenne ha kényelmes lenne az autó és lehetne vele dinamikusabban is menni. Honda Accord nem annyira jön be, illetve ezek jóval többet is futottak, Toyota avensis áráról van csak véleményem, ami alapján szerintem túlárazott. Szívesen fogadnék ötletet, javaslatot.
-
_q
addikt
válasz Johnny_vT #167432 üzenetére
Köszi, ez méretileg nagyobb mint ami kellene.
(#167433) DanielLong
80%-ban városban lenne használva, ezért a dízelt kizárnám. Benzinesből meg alig van választék pedig ez a mondeo jó választás lehetne. Te országúti/autópályás közlekedésre vetted kevés várossal?Az a gond, hogy benzinesből kicsi a választék és a legtöbb esetben kicsi játékmotorral szerelik még a nagyobb kocsikat is. Egy kombinál nem is értem, hogy miért. A kínálat 80%-át a dízel kocsik adják a maradék 15% meg játékmotoros autók. A fennmaradó 5% pedig amivel lehetne kezdeni valamit
Persze dízelből jóval 2 millió alatt is újabb kocsikat is kapni nagyon nagy választékban. Viszont ha jól sejtem ezeknek a későbbi szervizben jön vissza a különbözetük.
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz Johnny_vT #167436 üzenetére
2 millió lenne kb a keret. Elsősorban azért próbáltam "tömeg" autót nézni, mert azoknál az alkatrész árak is jobban alakulnak, szerelők is talán jobban értenek hozzá és választék is talán jobban van. Volvo téren benzinesből, ami megbízhatóbb motorral szerelt, talán 4 db van, illetve nagyon sokat futottak Azt gondoltam a 2 millió körül könnyű választani, de ahogy nézem pont ez az a határ, ahol az egyel újabb széria még nem fér bele a régebbi széria meg már viszonylag sokat futott vagy egyéb kényelmi/dinamikus motorból kellene lemondani.
Persze dízelnél nincs ilyen gond vásárláskor még, benzinesek ára meg fent amellett, hogy választék is kevesebb.
Jelenleg G astra van, jó lenne előrébb lépni mert nem is túl kényelmes, menni se megy annyira, zajos is. Cserébe olcsón fenntartható.
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz DanielLong #167453 üzenetére
Koszi, hogy megosztottad
-
_q
addikt
Mi a véleményetek a ford focus mk2 facelift-ben található 1.6 Ti-VCT és a 2.0 benzines motorról? Érezhető a 2.0 benzines nagyobb teljesítménye, vagy bőven elég lehet bele a változó szelepvezérlés miatt a Ti-VCT motor is? Valamelyik kevésbé megbízható? Illetve egy Toyota 1.8 VVT motor megbízhatósága is érdekelne.
A 3 motortípus közül milyen sorrendiség állítható fel, ha nagyon kellene? Jól jönne minden információ.
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz dellfanboy #167553 üzenetére
Javítottam, hogy focusról van szó. mk2.5 vagy mk2 facelift
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz pècsimunkás #167559 üzenetére
Zaj, kényelmi része milyen a kocsinak? Nem is igazán a városi a lényeg, hanem hosszabb táv ~1 óra legalább és 110-130-as tempónál.
-
_q
addikt
válasz q13579 #167618 üzenetére
Próbáltam kia ceed 2014-es évjarat körüli autót, ami ugyan nem i40, tehát kicsit kisebb autóról van szó (habár kombi volt), abban volt ugyan ez az 1.6 GDI 136 Le asszem. Dízelhez képest biztosan kevésbé nyomatékos, de abba a kocsiba kompromisszumos megoldásnak éreztem. Lehetett vele szépen gyorsulni is.
-
_q
addikt
Kíváncsi vagyok ki mit gondol a benzin vs dízel illetve a város témáról, más szemszögből megközelítve.
Jelenleg a dízel autók ára kb 500 ezer Ft-al kevesebbe kerül, mint a benzines autók. Arányaiban kb 80%-ban dízel autókat árulnak. Városi kb 7-10km-es távoknál benzines javasolt, de mivel abból kevesebb a kínálat és drágábbak is, nem éri meg dízel autót nézni inkább olcsóbban nagyobb kínálat mellett? Az a +500 ezer Ft meg mehetne félre arra az esetre, ha elő jönne valamilyen dízel probléma, ami ugye nem szabályszerű, hogy elő is jön valami, tehát még akár meg is maradhat az a +500 ezer Ft.
Ti hogy látjátok ezt?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Autós topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- E-roller topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...