- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Router gondok
- VoIP telefonálás
- Bittorrent topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- Mobilinternet
- Mikrotik routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz Kornel #136948 üzenetére
Nyilván ... ezért sem értem miért kell lehúzni ?
(#136949) footy
Az első 6 kép az Duster, a többi (F Astra, A Zafira, Mondeo stb.)
Minden autó rohad valamennyire ez tény, de azért nem emelném ki a Dustert különösképp, mert ennyi erővel bármit ki lehet emelni ami rohad !
Ha megkapja a megfelelő gondoskodást akkor ezeket mind meglehet előzni.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok.
3-as mazda (2006) 2.0 benzinmotorral? Valakinek van tapasztalata vele? 1,5m körül keresek főleg városba eros benzines autot. Mennyire megbízható ez a típus? Milyen bajai vannak amirol tudunk?
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
őstag
válasz footy #136939 üzenetére
elolvastam a cikket, gyalázatos hogy ennyi idősen rohad, erre nem lehet magyarázat
viszont a sok technikai hiba egyértelműen a fos renault alapoktól jön, nem szabad renault alapú kocsit venni, pláne nem dízelt (dízel összkerekes renault alapú dacia!!!!!!!!!-jaaaaaajjjj)
az alap benzines akár jó is lehetaz én véleményem szerint aki ebben az árkategóriában képes venni egy daciát vagy -rémálmaimbansejöjjönelő- új ladát egy (példa kedvéért) suzuki helyett, az meg is érdemli a sorsát
itt a suzuki Magyarországon, 26 éve bizonyítja hogy megbízható, kis pénzzel csak azt választanám
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Integrale
veterán
válasz ACAB95 #136912 üzenetére
2004 utaniakat keress elso sorban, onnantol szamitva a legtobb tipushiba megszunt, elektromos problemak 90%-a kontakt hiba, otthon is javithato, dizellel kulonosebb baj nincs. Ha talalsz belole 80 loeroset, abban nincs kettostomego, sem geos turbo, a teljesitmenye kb azonos a TD Bravaeval.
Meltatlanul lenezett modell, eleinte nem feltetlenul alaptalanul, de sok a tulfujas."Bad reklám is reklám too"
-
kovacsroli
senior tag
válasz kovacsroli #136954 üzenetére
valakiiiii?
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kovacsroli #136966 üzenetére
A kasztni ott is szeret rohadni (jellemzően a sárvédő ív, küszöb). Motorikusan tartós, megbízható konstrukció.
#nincsbennetarcsi
-
z123456789
addikt
[ Szerkesztve ]
-
huliganboy
őstag
válasz z123456789 #136968 üzenetére
Tyűű ez túl szépnek hangzik, ennyiért.
Bár nekem azt tanácsolták ezeket a motorokat relatíve kerüljem,(bocs dizelre mondták, a benzinest nem tudom) jobban ajánlott a régebbi 1896ccm változatot. Hihetetlen hogy 86.000km van benne, bár édesanyám Ignisében is annyi van kb 2004-es[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz z123456789 #136968 üzenetére
Koksz, gyenge, sokat eszik. Amugy fasza
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #136968 üzenetére
Lomha, sokat eszik és kokszolódik a szívósora. Amúgy frankó verda.
.
#nincsbennetarcsi
-
z123456789
addikt
OK, köszi.
-
-
őstag
Faterom végre lecseréli a 2 éves Kia Riot és átül valami "normális" autóba.
80%-ban városban használja, a többi főút, meg évente 1-2x elmennek nyaralni. Rá van kattanva a hibridekre, eddig a Toyota Prius 3-at nézegette, de miután tegnap beült egybe, valahogy elment a kedve tőle.. hát igen, kell egyfajta gyomor a beltér elfogadásához.
Ezután ajánlottam a figyelmébe a Lexus CT200h-t, aminek ugyan az a hajtáslánca, de legalább jól néz ki. Eléggé megtetszett neki, a napokban meg is fog nézni egy példányt itt a környéken. Lehet tudni, hogy a Lexusnál mennyire segítőkészek, ha alvázszámot kell lekérni?Esetleg ilyesmi árban, 4-4,5M körül mi az, ami még ajánlott lehet használtan pár évesen? Auris Hibrid?
A Honda hibrid rendszere milyen a Toyotához képest?"Less but better" - Dieter Rams
-
Qru
MODERÁTOR
válasz xEon1337 #136975 üzenetére
CT200h jó de szűkös hátul meg kicsi a csomagtér és ne várjon sportos teljesítményt. Elég drága a Lexus alkatrész, utángyártott meg nem nagyon van szóval ha nem veti fel a pénz akkor inkább egy Auris HSD.
A technika ugyanaz csak a körítés más.mod:
A Honda hibrid rendszere meg elég gagyi ami a Civic-ben van. Önállóan villannyal nem is tud menni pl.
focvis: Nem a világvége... De konkrétan annyit eszik mint az én 2,5-ös szívóbenyósom. Ahhoz képest sok.
Ilyen verdába tuti, hogy TDI-t vennék.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
trassher
addikt
válasz Lacy6 #136965 üzenetére
Az 1.5dci például nagyon példás konstrukció. 180K km-nél két főtengely csapágy szétkopott a 2-es megane-ban. 1. ismert gondos tulajtól (autóbolond), 140K km-rel. Az akció vége teljes csapágysor és főtengely csere. Szerviz szerint visszatérő probléma a 200K km-nél széthulló turbóval együtt.
Redmi Note 7
-
Speeedfire
nagyúr
1.5, max 2m-ig milyen hasonlóan virgonc kocsi van, mint a swift sport?
Nagyon tetszik a swift, de sajnos elég kicsi a csomagtartó. Nekem pedig kellene a hely hátul, a 3 ajtó annyira nem zavaró.
Nem akarok túl nagy kocsit, ez a kb 4m hossz nagyon bejön (a jelenlegi g3-asom is ekkora). Jó lenne a 6 gang, de elég kevés van ebben a kategóriában. Automata váltóval szerelt meg még kevesebb.
Igazából ami minden igényemet lefedné, az a golf 5 gti dsg. Viszont ennyit tuti nem adnék kocsiért, főleg hogy csillagos égbolttal van díszítve a garázs plafon.Amiket eddig néztem:
-seat leon 1.8 t
-renault clio 2 rs
-ford fiesta st
-suzuki swift sport
-audi a3 2.0 fsi
-vw golf v 2.0 fsi
-honda civic ep3 //egyik nagy kedvencem
-mazda 3 gtaFotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
nagyúr
válasz Speeedfire #136982 üzenetére
Szia! Ep3 jó, de 2M is kevés lesz egy jó példányra. A corolla TS viszont beleférhet a 2 misibe 200 paci, akár 5 ajtós karosszériában.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz tboy93 #136983 üzenetére
Nézegettem kint is őket (itthon elég gyér a felhozatal belőle), nem lehetetlen találni.
Ezt a toyota-t is néztem, de túl sok jót nem olvasni róla. Beletették az év motorját, 1.8 benzin 192le. Viszont a futómű nem lett valami nagy durranás alatta. Elvileg a celica váltóját kapta meg, de nem annyira pontos, gyors. Illetve is a facelift utánit érdemes venni. Elég vegyesen írnak róla. A ~200le-höz képest pedig "lomha".Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
hobizoli
nagyúr
-
nagyúr
válasz Speeedfire #136984 üzenetére
Patika, kevés km-es, utolsó évjáratos ep3 kb. 3.5(!) misi, külföldről is. Ez egy támpont, ehhez mérten keresgélj 1.5-2M körüli tepertőt.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz hobizoli #136985 üzenetére
Azt már durva lenne fenntartani. Az a 3.2-es motor...
Ebből max a 2.0-ás. Viszont az alfákkal egy bajom van. Sportosak, jól néz ki elölről, oldalról. De hátulról?! Valahogy egyik alfa se mozgat meg. Pedig a 159-es is brutál szép, de mikor meglátom a seggét.
tboy93: Lehet "mondasz" valamit.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
hobizoli
nagyúr
válasz Speeedfire #136987 üzenetére
hat a lovak zabbal mennek
azzal a Busso V6-l nem szokott gond lennia GTA is lassan eler arra a szintre hogy mar egyre tobbet fog erni az ido elorehaladtaval
több drón kell ;P
-
veterán
válasz Speeedfire #136982 üzenetére
G5 GTI már van (szokott lenni) 2 millió környékén. Én arra hajtanék, sima FSI-t nem erőltetném, a GTI viszont szépen lép.
Leon 1.8T van tomcsi123-nak, nagyon fasza. Clio RS is állítólag tisztességesen megépített autó, nincs sok köze a mezei Renaultokhoz.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz hobizoli #136989 üzenetére
Értem én, hogy zabbal mennek, de egy 200le-t is elég kiautózni, nem hogy egy v6-ost 250le-vel.
Bár tény, hogy nagyon jó hangja van. A fogyasztása viszont durván sok, csak úgy mint pl a golf-ok vr6-jaiban.
focvis: 2m az alja, az a baj. Arra még biztos locsolni kellene sokat, csak úgy, mint a hasonló árban lévő ep3-ra. Pedig tényleg nagyon bejön, főleg a dsg.
Mondom ezt úgy, hogy japán kocsi b*zi vagyok.Havernak van leon 1.9 pdtdi fr, nagyon tetszik. Elég tágas, feszes a futóműve és 6-os manuál van hozzá. Gondolom az 1.8t hasonló, mint ez. Ez az 1.8t meg úgy tudom, hogy elég jól is sikerült.
A clio rs-t a totalcar-ban Bazsóék nagyon dicsérték. Jó futómű, a váltó olyan amilyen. A motor pedig jól húz. Élmény vele autózni.
Amúgy a sima fsi-vel mi a gond? 150le, nem tűnik rossznak. a3 és sima g5-ben is egész jó árban vannak, nem is esznek túlzottan sokat.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
-v-
addikt
válasz Speeedfire #136995 üzenetére
Clioban a valto az szet is esik, azt irjak forumon.
-
veterán
válasz Speeedfire #136995 üzenetére
G5 idejéből a sima FSI (lasd kb. 10-20 hsz-szel lentebb/fentebb) is koxosodik, meg a TSI / TFSI is. Utóbbi viszont megy, mint a golyó, ha kell; ha meg ésszel hajtod, akkor kb. ugyanannyit fogyasztanak. Nekem GTI van és 9,04 a nagyátlagom, most nyaraláskor (1520 km) 7,51 volt ésszel, de korántsem tötymörgősen haladva.
Ami hatalmas plusz (számomra), azok a GTI-specifikus részletek: kockás üléshuzat, felni + létező erőtartalék (1500-től szabályzásig [7200] húz).
-
Speeedfire
nagyúr
Az nem túl jó.
Pedig jókat mondtak róla.
focvis: Ezt már fentebb sem értettem, hogy koxosodik. Ez mit takar?
A fogyasztást néztem, tényleg egész jó. Bár én nem sokat megyek vele, max 10e km/év. Így ha nem irreálisan sok, engem nem zavar. A kockás üléshuzat nekem is bejön, a felni nem rossz. De azt inkább cserélnék egy vossenre.
Viszont még mindig sokba van.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen