-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Speeedfire
nagyúr
A közeljövőben autó váráslásán gondolkodok, relatív nincsenek nagy igényeim és illúziókba sem szeretném magam ringatni.
Ami szempont lenne:
-alacsony fogyasztás
-benzin üzemű
-kis méretű (pl golf, punto)
-lehetőleg megbízható legyen, emiatt kicsit a japán autók felé húzok
-2000-es évjárat feletti érdekelne jobbanKinek milyen autó ugrik be ezekről, mit ajánlanátok? Olyan 500-600k környékén szeretnék rá áldozni, többet nem érne meg, mivel kint lenne tárolva az utcán.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
A vw-ek nem nagyon jönnek be, ami meg esetleg tettszene azok nem férnek bele a keretbe.
A 6L-es fogyasztás már bőven jó, még a 8L is megfelelő lenne. Évente max 10k km-t ha belehajtanék, nem lenne csúcson járatva, inkább a fenntartás ami érdekesebb lenne. Ezt ki is hagytam az előbb.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz neduddki #81210 üzenetére
Ezek közül nálam egyértelműen a civic a befutó, abból is a csapott. Illetve corolla-ból, ami sedan, de olyat meg szeretnék.
TaaT: A 8-as városi szerintem teljesen korrekt, de lehet én vagyok ennyire lemaradva.
A seat ibiza lenne esetleg, de nem tettszik, audi max a3, de szerintem az már le lenne pukkanva ennyi év után. A skoda-kat még meglesem.Az eddig felsoroltak körül a honda civic lenne a befutó.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
Mennyire jellemző az, hogy használt autónál, ha magánszemélytől szeretnék venni, hogy el tudom hozni hitelre?
Pl megbeszélek vele egy foglalót és x nap után, ha megvan a hitel visszamegyek. Vagy ez inkább csak kereskedésnél játszik?Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz LuckyL #83196 üzenetére
Ezt a macerát nem tudom mennyire szeretik az eladók, gondolom én annyira nem.
400e-t szeretnék felvenni, néztem a személyi kölcsönt és az autóhitelt is, de nem sokkal volt jobb az autóhitel. 2% volt a difi. 18% vs 20%.
Melack: Én pont az ellenkezőjét látom most.Ja és autóhitelnél még meg is van adva, hogy max mennyi idős lehet az autó.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Melack #83199 üzenetére
Casco-t mindenképp szeretnék kötni, a kocsi itt lenne a belvárosban, aztán kitudja mikor akarja egy enyveskezű lenyúlni.
Hát ha egy jobbat szeretnék kifogni, akkor csak személyi kölcsön. 95-99 gyártás.
Ha meg más hitel, akkor csak kereskedés, azt meg szeretném elkerülni.
bandus: Honda Civic-eket nézegetek.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz DeFranco #83234 üzenetére
Van egy olyan perverz vágyam, hogy nyárra legyen egy autó. 1 éve vagyok Pesten és a nyári buszozás megöl teljesen, 100°C, tömeg. Így letolni 100km elég vad.
Amire lenne pénz az nem jön be, illetve drágábban már jobbakat is ki lehet fogni. Az a +50e "kezelési költség" nekem pedig megérné.
Illetve a hitel miatt egy kis motiváció, hogy letegyem a cigit.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
Most jól megjáratjátok az agyamat.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
Bőszen olvasgatom a cikket, de a vw polo-król semmit sem ír, pedig a III-asból elég sok akad ebben az árban. Egyedül egy apró dolgot ír az ibiza kapcsán, hogy drága a vezérműszíj szett.
Eddig még mindig a civic a befutó, a punto II-ről elég hamar lettem, pedig nagyon bejön.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz neduddki #83354 üzenetére
Ezt már egyszer körbefutottuk.
Ezek közül, ami tetszik az a civic.Csak nézelődök más alternatívák között is, ami belefér a keretbe, megbízható, olcsó fenntartani, kicsi, ferde hátú és még tetszik is.
Igazából a puntó féle kisautók tetszenek nagyon.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz neduddki #83359 üzenetére
Hát a 7-es (EP2 ami nagyon bejön) nagyon tetszik, de jóval felárasabb, mint a 6-os. Ennyit már nem érne meg nekem, hogy havi szinten beletekerjek kb 500km-t és az utcán tartsam.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz neduddki #83365 üzenetére
Egyszerűen nem tudok kibékülni az almera seggével, pedig az orra nagyon tetszik. De miért akarsz lebeszélni a civic 6g-ről?
Lassan minden ami tetszik kiesik.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz neduddki #83376 üzenetére
Értem én, de egyszerűen rossz ránézni erre az autóra.
Fiatal korosztályban pedig inkább olasz, francia autók vannak teletűzdelve suzukikkal, hellyel közzel pár opel corsa c.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
A punto II (1.2 16V) nagyon tetszik, azt néztem ki első körben. Viszont olvasok róla hideget/meleget. Kicsit érzelmi alapja is van a kötödésnek, ezen tanultam meg anno vezetni.
Akármilyen kocsit is nézek a rohadásra nagyon oda figyelek, nem akarok olyat venni ami rozsdás.
Civic-ből én is az 1.4-1.5 motorosokat nézem.
neduddki: Legalább 5 évig akarok az autóval élni és ez a forma sehogysem jön át, mazda 323 még okés lenne, de ferde hátúból nem találni olyat ami tetszik is.ennyi pizi en a max megbihatosagot es ocso fenntartast keresnem
Én is így vagyok ezzel, de nem minden áron. Akkor legyen pár (2-3 év, ami olyan 30-45e km plusz) évvel öregebb, de szebb.foleg ha jol sejtem hogy az i-q-ban nem osztnak fizeteset
Ezt nem biztos, hogy értem, vagy meg akarom érteni....
Egyszerűen nem akarok kocsira ennél többet költeni! Nekem csak egy eszköz, nem hobbi lenne az autó. Feleslegesen nem akarok rákölteni milliókat, mikor még garázs sem lesz, sem zárt parkoló neki.
MunezXBK: Magamnak vásárolnék, de szeretném mások véleményét is kikérni.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz neduddki #83392 üzenetére
A 3-4 évvel nem is vitatkozok, mert tényleg sokat számít. Ha nem japán autó, akkor már európaiból van 2004-2006-os is ebben az árban.
Nem tanulok már, dolgozok.
A rejtett költségekre is lesz pénz, de ezt minimalizálni akarom. Mondjuk a havi ~500km-es futással nem lehet túl hamar gallyra vágni egy kocsit.
footy: Én pont az olvastam, hogy a 16V-nél kevesebb a hiba. Illetve itt írnak más hibákat is. Kérdés, hogy másik típusú autónál milyen gyakori hibák vannak és mekkora a javítási költsége.
600e-ért pedig már a full extra van ebből 2005-ös gyártással.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
Népítéletben én sem olvasok komoly gondokról.
Meghányom vetem magamban ezt a dolgot még. Mert alapból nem ajánlott autó a totalcar szerint a "BIZTOS" szekcióban, de a "NYOMULÓS"-ban már igen. Kiértiezt!?
neduddki: Persze, hogy nem ok nélkül akar venni az ember japán kocsit, de mindig lesz pro-kontra. Japánból a civic még mindig nálam. Olasz punto II, francia clio II, német corsa c/polo III.
[rvilike]: Hát, én is olyat szeretnék kifogni, amit nem ütöttek/vágtak és karban volt tartva rendesen. Egyelőre az ismerős/szomszéd/idős bácsi nincs láthatáron.
hobizoli: Ilyen kis kocsinál nem is kellene a 6. gang.
A szerelésre meg nem tudok mit mondani, nem értek a kocsihoz ennyire.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
Ismertek olyan oldalt, ahol fel le vannak írva az autó típusokhoz tartozó sebesség/fordulatszám?
Pl 140-nél pörög 4600-atFotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
-
Speeedfire
nagyúr
1.5, max 2m-ig milyen hasonlóan virgonc kocsi van, mint a swift sport?
Nagyon tetszik a swift, de sajnos elég kicsi a csomagtartó. Nekem pedig kellene a hely hátul, a 3 ajtó annyira nem zavaró.
Nem akarok túl nagy kocsit, ez a kb 4m hossz nagyon bejön (a jelenlegi g3-asom is ekkora). Jó lenne a 6 gang, de elég kevés van ebben a kategóriában. Automata váltóval szerelt meg még kevesebb.
Igazából ami minden igényemet lefedné, az a golf 5 gti dsg. Viszont ennyit tuti nem adnék kocsiért, főleg hogy csillagos égbolttal van díszítve a garázs plafon.Amiket eddig néztem:
-seat leon 1.8 t
-renault clio 2 rs
-ford fiesta st
-suzuki swift sport
-audi a3 2.0 fsi
-vw golf v 2.0 fsi
-honda civic ep3 //egyik nagy kedvencem
-mazda 3 gtaFotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz tboy93 #136983 üzenetére
Nézegettem kint is őket (itthon elég gyér a felhozatal belőle), nem lehetetlen találni.
Ezt a toyota-t is néztem, de túl sok jót nem olvasni róla. Beletették az év motorját, 1.8 benzin 192le. Viszont a futómű nem lett valami nagy durranás alatta. Elvileg a celica váltóját kapta meg, de nem annyira pontos, gyors. Illetve is a facelift utánit érdemes venni. Elég vegyesen írnak róla. A ~200le-höz képest pedig "lomha".Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz hobizoli #136985 üzenetére
Azt már durva lenne fenntartani. Az a 3.2-es motor...
Ebből max a 2.0-ás. Viszont az alfákkal egy bajom van. Sportosak, jól néz ki elölről, oldalról. De hátulról?! Valahogy egyik alfa se mozgat meg. Pedig a 159-es is brutál szép, de mikor meglátom a seggét.
tboy93: Lehet "mondasz" valamit.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz hobizoli #136989 üzenetére
Értem én, hogy zabbal mennek, de egy 200le-t is elég kiautózni, nem hogy egy v6-ost 250le-vel.
Bár tény, hogy nagyon jó hangja van. A fogyasztása viszont durván sok, csak úgy mint pl a golf-ok vr6-jaiban.
focvis: 2m az alja, az a baj. Arra még biztos locsolni kellene sokat, csak úgy, mint a hasonló árban lévő ep3-ra. Pedig tényleg nagyon bejön, főleg a dsg.
Mondom ezt úgy, hogy japán kocsi b*zi vagyok.Havernak van leon 1.9 pdtdi fr, nagyon tetszik. Elég tágas, feszes a futóműve és 6-os manuál van hozzá. Gondolom az 1.8t hasonló, mint ez. Ez az 1.8t meg úgy tudom, hogy elég jól is sikerült.
A clio rs-t a totalcar-ban Bazsóék nagyon dicsérték. Jó futómű, a váltó olyan amilyen. A motor pedig jól húz. Élmény vele autózni.
Amúgy a sima fsi-vel mi a gond? 150le, nem tűnik rossznak. a3 és sima g5-ben is egész jó árban vannak, nem is esznek túlzottan sokat.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
Az nem túl jó.
Pedig jókat mondtak róla.
focvis: Ezt már fentebb sem értettem, hogy koxosodik. Ez mit takar?
A fogyasztást néztem, tényleg egész jó. Bár én nem sokat megyek vele, max 10e km/év. Így ha nem irreálisan sok, engem nem zavar. A kockás üléshuzat nekem is bejön, a felni nem rossz. De azt inkább cserélnék egy vossenre.
Viszont még mindig sokba van.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz focvis #137003 üzenetére
"Nyugtasson" a tudat, hogy szinte minden modern motor - legyen dízel vagy benzines - közvetlen befecskendezésű.
Akkor csak régi 2000-res évek előttit veszek újra.Ki kellene menned 18-án a bp-i topiktalira és megnézni tomcsi Leon 1,8 T-jét.
Ez hol, merre lesz? Amúgy a kasztit és a motort is ismerem. Igaz csak összeollózva.Amúgy nem sok minden maradt így most a kalapban...
-seat leon 1.8 t
-ford fiesta st
-suzuki swift sport
-mazda 3 gta
-corolla 1.8 ts
-alfa 147 2.0Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz focvis #137005 üzenetére
Mi ez valami baltás gyilkos hely?
Uhh, tényleg el is feljetettem, hogy a mazda rohad ebben az évjáratban.
[rvilike]: Itthon nincs sok belőle, a közép konzol valami borzalmas (szerintem). Pedig az escort se volt szép belül. Ezt leszámítva nem rossz kis autó.De ha már ford. Akkor mi a vélemény a focus mk2-es 2.0-ásról? Valami bitang szép, nem is értem miért hagytam ki a fenti felsorolásból.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz #94529552 #137010 üzenetére
Pedig gyönyörű vas.
kornelka: Én is afelé húzok, de kicsit tartok a turbótól. Kifogok egy olyan példányt, amire nem vigyáztak eléggé, csak hajtották, akkor ott komoly gondok is lehetnek.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Kornel #137021 üzenetére
Az nem akkora valami.
Én többre számítottam. Havernak nemrég elszállt a turbó a 320d-ben és ~3000 euro volt a javítása, igaz neki ot más is elszállt a turbóval együtt.
w333: Jaja, vágom. Havernak az 1.9pdtdi volt 1.45m.
footy: Ha már fiat, akkor inkább egy abarth stilo. Ezek a kis köbcentis turbós bengások nem jönnek be. Nem is értem miért vannak erőltetve. Régen is (pl uno 1.4 turbo), de akkor se értettem.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz footy #137031 üzenetére
Most is kiköbcentis benyásom van.
Igaz nincs turbó és csak 8 szelepes. De nem ez a lényeg. Kis köbcentis benzines nem kell nekem. Nem akarok. Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy ezeket nem gyilkolják szét 200e km alatt. Az a szerencsétlen motor eléggé ki lehet helyezve. 150le 1.4l alatt...
Inkább egy nagyobb szívós vagy turbós. Az eredeti tervem is ez volt, valami 1.8-2.2 benzin.
Azért az 1.4 és az 5.7 között van még pár lehetőség.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz footy #137039 üzenetére
Komolyan nem értem, hogy miért erőlteted ezt az 1.4T bravo-t.
NEKEM egyszerűen nem szimpatikusak, régen sem voltak azok és most se. Ez pl olyan dolog, hogy a dizel autókat se kedvelem. Mindenkinek más az egyéni preferenciája. Nem mellesleg néztem turbós motorral szereltet is, pont a leon személyében.de 2M korul en biztos nem sz*patnam magam szivoval.
Az te vagy én meg én vagyok. Részemről ezt a kis köbcenti turbó dolgot le is zártam.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz footy #137042 üzenetére
Nem eroltetek semmit, leirtam a tapasztalataimat meglatasaimat, mert ugy tunt erdeklodni vagy itt es nincs igazan tapasztalatod kis kobcentis turbo benzinesekkel.
Igen, érdeklődő vagyok, de sportos 2 liter körüli benzinest kerestem.
[rvilike]: Egyelőre turbo benzinből csak a seat van.
rbalint88: Szerintem sehol sem írtam, hogy szar lehet. Azt írtam, hogy biztos ki vannak hegyezve és le vannak már strapálva 200e km körül.
Az nagyon drága lenne már. Ebben az árban a c70-eseket láttam, amik viszont elég "bengák" nekem. Pedig az a 2.4T biztos bitangul mehet.
hobizoli: Azok is mind 1.4-esek?
Nyilván szét lehet, de ott már biztos 1 fölött van a turbó nyomás.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Revoltek #137149 üzenetére
Ezeket merem ajánlani. Ilyen van családban és ismerős körben is. Nagy gondok nincsenek velük. Teljesen az F astrára épülnek, nem jellemző a rohadás. Cserébe nem megy, eszi is a benzint.
kornelka: Ami a családban van 0km-es kóra óta megvan, 2003-ban lett véve és nincs egy deka rozsda se rajta. Esténként mindig garázsban állt, de az év minden napján használva volt.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz footy #137468 üzenetére
hidegen nem rugva
Szerintem akinek van egy kis esze, úgy se pörgeti, amíg a víz és az olaj be nem melegszik. Viszont rövid távokra ha jól tudom, akkor a turbó nem a legjobb. Illetve sokan nem hűtik vissza a turbót. Ha jól tudom ez is sok probléma forrása.
Egy hosszabb összefoglalót szívesen olvasnék a turbós motorok használatáról.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
Köszi, ezek jó cikkek voltak.
footy: Nekem sincs a G3-ban olajhő, de megvárom míg felmelegszik a motor, utána pár perc és nagy valószínűséggel az olaj is rendben van. De sokszor fel se tudom melegíteni, mert nem megyek akkora távot. Emiatt is agyalok, hogy érdemes-e turbós benzint vennem. Igaz 90%-ban hosszú távú utakra lesz, hétvégente mikor vidékre megyek.
A sűrű olajcsere szerintem is sokat számít. Igaz én úgy hallottam, hogy évente vagy 10k km után.
kornelka: Azé' nem biztos, hogy rossz ötlet volt. Végre a type-r kapott egy csigát, amivel bekerült az "elitbe".Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
-
Speeedfire
nagyúr
válasz MunezXBK #137491 üzenetére
Miben? Hogy aki nem biztos benne, hogy akar-e turbós autót, akkor az inkább vegyen magának egy régi kocsit? Ne viccelődjünk már.
zoo8800: Nem a turbó felújítás ára volt a kérdés, azt már jóval korábban megkaptam a többiektől.
Ami valóban nem kerül sokba.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz MunezXBK #137495 üzenetére
Aki ruppotlankodni akar a kocsival, az uljon husz eves szopobenzinbe, amig ki nem tiltjak oket.
Ezt máshogy nem lehet érteni.
Ha valaki nem akar szopórollerre ülni, akkor egyből le kell ugatni?
Kb azt akarom most kideríteni, hogy mi lett a különbség a dizel és a benzin között. Régebben az volt a mondás, hogy 45k alatt nem érdemes venni dizelt. Ehhez képest mára kb ugyan az a konstrukció mind a 2 oldalon.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz #94529552 #137519 üzenetére
Kérlek mesélj még!
Azt írtad, hogy rálocsolt pár hónap alatt 500k-t. Ezt akármelyik német/olasz/francia/japán kocsival el lehet játszani, függetlenül attól, hogy ki, hogyan használta előtte.
rbalint88: Nem gázoltál bele, csak unalmas, hogy minden topicban mindenki jobban tudja, hogy mi kell a másiknak...na mindegy.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Tsebacsi #137521 üzenetére
Jó 5 évvel ezelőtt ez még nem így volt. Legalábbis a PH! lapcsaládban.
[rvilike]: A véleménnyel nincs semmi gond. De a kettő nem ugyanaz.
Meg ez nem konkrét ajánlás volt, hogy figyelj má' szerintem inkább egy ford focus mk1 rs jobb választás lenne. Mindenkinek érdekel a véleménye, hogy ki melyik autót preferálja, mert mindenkinek más jön be és pont ez benne a jó, lehet kihagyok egy kocsit csak azért, mert én nem gondoltam rá. lásd pl alfa 147[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz rbalint88 #137525 üzenetére
Én nem kerestem ilyet.
Sőt, mint írtam én a swift sport mk1-el is ellennék, ha kicsit nagyobb lenne a csomesz, de nem nagy.
Még turbós is van a leírásban, mivel az az egyik ami igen jól harap és többé-kevésbé megbízható is.Mivel max 2m-val zártam a felső határt, emiatt nálam csak a régebbi autók jöhetek számításba. Ahol elvétve volt turbó benzin. De pont a seat miatt érdeklődtem a turbó iránt.
Amúgy a 350e az nem is sok. Átlag magyar 33k-t költ havonta a kocsira+üzemanyag.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen