- OpenWRT topic
- Microsoft Excel topic
- Az európai gyógyszerügynökség otthagyta az X-et
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- XPEnology
- Python programozás
- Windows 11
- OpenMediaVault
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #136792 üzenetére
Csak a berögzült km = problema ellen emeltem fel a szavam...nem gyözködes, velemeny, ellen velemeny
A lenyeg, hogy azok alapjan, amiket az elmult 2 evben en összegyüjöttem a dizelekkel kapcsolatban, hatarozott meggyözödesem, hogy a km még annyit sem jelent dizelnel, mint a benzinesnel. Ha egy dizel sokat fut autopalyan, akkor mind a reszecskeszürö/kettöstömegü/turbo/eltömödesek....minden sokkal jobb allapotban lehet mint egy masik ugyan olyan dizelnel, ami fele vagy annyi km t sem futott, de azt mondjuk BP-n dugoban araszolva, 2000 es fordulat szam alatt, jobbara nem üzemmelegen. Ehhez jön meg az olajcsere gyakorisaga, üzemanyag minösege es maris nagyon lazan elkepzelhetö, hogy egy azonos evjaratu 250k km t futott dizel gondtalanabb es olcsobb fenntartasu lesz, mint egy 80-100 ezret futott.
De mondom ez csak egy veleny...egy hatarozott velemeny , de nem gyözködes
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest