Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog (1)

    válasz Busterftw #2 üzenetére

    Azért nem ennyire egyszerű a helyzet.
    A Vinfast és a BYD valóban megborítja a piacot. A BYD Seagull előuetes kalkuláció szernit 10 ezer eurós árról fog indulni Németországban. Tekintettel az olcsó akkumulátorra át fogja rendezni a piacot. Nem véletlen, hogy a Tesla és a BMW, 2025 kezdi el használni a nátriumionos akkumulátorokat.
    A potenciális vásárlók egy része, már a kivárásra rendezkedett be. Értelmetlen megvenni a mai akkumlátorral szerelt autókat. Pillanatok alatt válnak értéktelenné a járművek. Ami onmagában nem baj, ha valaki a jármű teljes életciklusán keresztül akarja használni.

    Az olcsó akkumulátor bármely cég számára belépőjegyet jelentenek az EV piacra.
    Legfeljebb kompromisszumokat kötnek a fejlesztések elején. Például hátsókerék hajtást alkalmaznak, az elsőkerék hajtás bonyolultabb megoldás.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák