- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vinyard#
aktív tag
Ööö...hogy nem esik kis darabokra a Citadel, azt azért eddig is gondolni lehetett szvsz. Mellesleg egy ilyen felébredés jelent nélkül is be tudták volna ezt bizonyítani (ahogy meg is tették), szóval nem értem továbbra sem, hogy miután újra kihangsúlyoztatják a Starchild-dal, hogy Shepard bácsi meghal, mégis hogyan, és talán ami fontosabb kérdés, miért éli túl? Mire jó az, ha a többi befejezésben meghal, egyetlenben meg túlél? Mit gondolnak, hogy ha következő játékban szóba kerül, vagy kapunk róla pár jelenetet, szóval feltűnik, de nem őt irányítjuk, vajon mit fog szólni ehhez a végül elvágott mézesmadzaghoz a játékosok többsége? (gondolom ahogy nagyon sokan ott tartanak még ma is, hogy Terminator=Arnie, úgy itt is sok játékos számára a ME=Shepard...nem egy véleményt láttam hazai frontól is ilyet)A relék mindegyik befejezésben megszűnnek működőképesek lenni, csak nem robbannak szét (kivétel Destroy). Nyilván ezzel akarták jelezni, hogy ez nem olyan robbanás, mint az Arrivalban. Azt meg eddig is tudhattuk, hogy újjá fogják épyteni őket, mert több utalás is van rá, hogy pl. az asarik is képesek lennének relét építeni. Szóval ezekkel a képsorokkal csak vizualizálták, ami eddig is nagyjából nyilvánvaló volt. Ezért nem értem, Shep felébredése miért maradt benne. -
Chabe89
addikt
Nem egy Scifi könyvet olvastam már és bizony volt olyan ami még ennyit sem magyarázott meg, de én ezt szeretem ha maradnak hátra rejtélyek. Az ilyen storykban szerintem az a jó ha nyitott marad a vége és mindenki azt képzel oda amit szeretne.
Vinyard: Nem egy olyan játékból készült olyan folytatás ami az előzményeket mesélte el. Ha ezt nézzük lehet belőle MMO meg akár mi csak még jóval Shep előtt játszódna.
[ Szerkesztve ]
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Kb jah. Amúgy eddig csak a videóidat néztem, az alapján nem tiszta, hogy destroy endingnél mi lett EDI-vel.
Mintha azt nyilatkozták volna korábban, hogy a dest. ending nem érinti őt, de a csillaggyerek szerint minden szintetikust érint a dolog, ha jól figyeltem. Bár kitér Shepre is, ő meg mégis fellélegzik a végén, ahogy láttuk korábban, ami meg ellent mond a csillaggyereknek.Amúgy most bajban vagyok, hogy melyik endinet válasszam majd. Most mindegyikben van valami szimpatikus.
[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
-
tiv83us
veterán
SPOILER
A lenyeg, hogy igy vagy ugy, a negybol harom befejezesbol mindenkepp ujraepulnek a Mass Relay-ek, a Citdael es senki nem ragad a Sol-ban es hal ehen.
Nekem a control tetszett a legjobban, meg foleg az, hogy vegre magyarazatot kapunk a Reaperek mivoltara es arra, hogy ki a fene ez a budos kolke
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Ez a dolog furcsa kérdés. A szintetikus implantátumok csak egy kupac alkatrész, sehogy nem különböztethetőek meg más alkatrészektől.
EDI esete is furcsa, mert a testében nincsen "tudat", szóval ha valahogy elpusztult, akkor az csak úgy lehetett, ha az a sugár kiiktatta az AI-t a Normandy fedélzetén. Maga a test megint nem megkülönböztethető az egyéb alkatrészektől.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
mrhitoshi
veterán
A Mass Effect szerintem még pont abban a korszakban játszódik, ahol külön lehet választani a két életformát, de lehet egy 100 év elteltével már nem.
Mondjuk organikus, ha a vezérlésben nem vesz részt mesterséges alkatrész, tehát ha a létfenntartáshoz az agynak nincs szüksége (érdekesen fejeztem ki ) mesterséges implantátumokra, de ha a létfenntartást egy szoftver avagy mesterséges dolog rendezi, akkor már szintetikus az egyed.Viszont elképzelhető, hogy 100 év múlva, az agyat fel lehetne turbózni, és mondjuk azokat a számításokat, amik a fizikával kapcsolatosak (mondjuk kiszámolni egy lövedék röppályáját), már egy implantátum végezné, akkor már beszélhetünk szerintem egyfajta technológiai szingularitásról. Vagy mondjuk a tudat összeforr ember és gép között. Ekkor már értelmetlen ilyen kérdést feltenni, hogy valaki szintetikus vagy organikus.
[ Szerkesztve ]
PS4
-
Vinyard#
aktív tag
Most ezzel mire reagáltál?
Az alapprobléma ettől még kimagyarázhatatlan, Miért akarnák MINDIG kinyírni a szintetikusok az organikusokat, ráadásul nem csak az alkotókat, hanem a komplett organikus létet. Ez teljes képtelenség, akárhogy járod is körbe. A DLC nem tudja ezt kimagyarázni...szerintem senki nem tudná. Pusztán annyit csinál, hogy az értelmesség illúzióját kelti.
-
#19617792
törölt tag
mondok hármat is. NCSoft, PWE, Red 5 Studios.
(#8091) Eli_Stone: MMO != csak "úgyis mindig lehentelnek PvP-ben" móka. elsősorban PvE-re gondoltam, illetve coop dolgokra. példának okáért a Star Trek Onlineban is szép lassan kivezetik a PvP-t, vagy legalábbis jelentéktelenné teszik...
néhány ötlet:
- ha destroy endingből indulnánk ki, akkor a félig lerombolt relayek adnának alapot egy kis felfedezéshez (technológia, nyersanyagok), craftoláshoz (relayek javítása).
- helyi konfliktusok megszüntetése, ha akadnának. pl. lehet, hogy a kroganok megigérték, hogy a salarianokon nem állnak "bosszút", de a hatalmasra duzzadó krogan tömegben lennének lázadók...
- a galaxis egyes részeihez csak egy relay javítás után lehetne menni és itt jönne be a coop/guild megoldás: ha emberrel vagy kezdesz X helyen és egy barátod asarival Y helyen, és közösen kell dolgoznotok saját területeiteken, hogy újraépülhessen a relay...
- egy PvE event meg olyan lenne, hogy adott bolygót (random) meg kell védeni DOTA-szerűen egy támadó fajtól (lázadó kroganok, yawgok)
az MMO része meg összesen annyiban látszódna, hogy adott bolygókon sokan mászkálnának, meg űrben is, illetve ha elérhető, akkor egyes PvE eventekre közösen is tudtok jelentkezni. de mivel mindenki (illetve a guildek) más-más állapotban van, ezért egyik játékos aki már előrehaladt, az tud menni X helyre, a kezdő még nem.
az tény, hogy iszonyat kényes a ME univerzum és könnyen el lehetne szúrni, de lehetne ebből alkotni valamit.
az ME3 multija azért hagyja hidegen a játékosok jó részét, mert mondhatni az ME3 multi ugyanolyan hentelős shooter, mint a CoD multi, csak éppen ME köntöst kapott.
ha MMO-t nem is csinálnának belőle, de egy coopos verziót nagyon várnék, ahol ugyanazokat a küldiket, vagy ugyanazon küldik enyhén módosított változatát kellene csinálni, de velünk lennének az NPC-k is.[ Szerkesztve ]
-
-
Eli_Stone
aktív tag
Nem számít adócsalásnak mert te egy áru ellenértékét fizeted ki. Ami után, ha kell adót fizetni akkor az benne van az árban és a számlán azt külön az eladónak fel kell tüntetnie. Te nem szerzel hasznot ebből mert nem viszonteladó vagy tehát nem is csalsz. Az USA-ból érkező termékekre meg max Vámot kéne fizetni és a vámérték alapján határrozák meg az áfát, de valójában azt sem mert informatikai termékekre már nincs vám, ha jól emlékszem.
De, ha már csalásnál tartunk akkor az EA csal mert nem kalkulál az árfolyam különbséggel és így az USA-n és Kanadán kívül mindenkit hátrányosan különböztet meg ami viszont tisztességtelen piaci magatartás és nem tudom pontosan a nemzetközi törvényeket de szerintem ezt tilos csinálni főleg digitális termékeknél ahol azt sem mondhatja, hogy azért drágább Európában mert szállítani kell és a tengeren túlra egy rakás költséggel járna nekik. Mert te ugyan úgy le tudod tölteni egy amerikai szerverről is a terméket.
Majd egyszer valaki besokal és felnyomja őket az EU illetékes szervénél aztán ők is fizethetnek mint most a MS amiért nem tette közzé a kódjait az OpenSource fejlesztőknek.[ Szerkesztve ]
-
pohár
félisten
á, nem bízom én abban
a platinum szintre kíváncsi leszek... de akkor az lenne a logikus, hogy 5 szinttel megtoldják a karaktereket, mert oda szerintem semmilyen 20-as szintű karakter nem lesz elég, semmilyen fegyverrel
vagy 6 fősre kell bővíteni a teametGB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
Ryder62
őstag
A leviathan-ra gondolsz? Az tuti fizetős lesz. Gondolom a MP dlc-k azért ingyenesek hogy fenntartsák a játék iránt az érdeklődést. Bár személy szerint utálom a multit, sőt gyűlölöm már!
Hogy miért is? Pont ezért: Ha nem lett volna multi a ME3-ban nem szarják el a végét hisz nem azzal a szutyokkal telik el a fejlesztési idő. És azóta más sem jött csak multi dlc. Jó mondjuk ez érthető hisz a vége miatti felháborodást valahogy meg kellett szüntetni + az EC-vel foglalkoztak eddig.De föl nem fogom miért kell egy ilyen zseniális játékot multival megszégyeníteni
Btw, azért néznék ha ingyen jönne egy single dlc. Mint tudjuk ez már nem divat.
-
pohár
félisten
hát mikor csúszik feléd 2 banshee, jobbról a pofádba lövöldöz két ravager, és még besegítenek nekik a rocket trooperek, meg a pyro-k, hát tényleg nehezen menne nekünk is
a brute-okról, meg prime-okról nem is beszélve... nagyon kíváncsi leszek, hogy innen kinek sikerül megcsinálniaGB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
Tibicsucsu
aktív tag
-
Vinyard#
aktív tag
Szerintem többször is bebizonyosult már a Bioware esetében is, a játékiparban meg ezermilliószor, hogy az előzetes ígéretekben nem igazán lehet hinni.
Persze mivel a másik 2 befejezésben Shep meghalt, nem valószínű, hogy ismét őt irányítsuk, de sosem lehet tudni. Simán kinézem belőlük, hogy a destroy-t kanonizálják, aztán hurrá, mehetünk megint Sheparddal.
-
Televan74
nagyúr
Vagy a következő részben a fanok kapnak egy Shepard DLC -t.
(#8440) Ryder62 Kíváncsi leszek rá, hogy az új "Mass Effect" univerzumban elkészült játéknak, Mass Effect 4 lesz e a címe.Vagy erre is kitalálnak valami mást.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
KubanitoS
veterán
A világért sem képzeltem bele semmit.Mindannyian láthattuk, hogy ebben a befejezésben nem kerül fel Shep neve az áldozatok közé és hogy megmozdul a végén. Ez szerintem egyértelmű to be continued utalás, ezt már hívhatjuk akár beleképzelésnek is, én azért reménykedem.
Arra a kérdésre, hogy sikeres lehet-e a következő Mass Effect játék Shepard nélkül, szerintem a válasz egyértelműen nem.
A Terminátor 4 is olyan lett, amilyen Svárci nélkül, de ott a Bourne trilógia, ahol a legutóbbi (vagy talán még meg sem jelent részben) már nem Matt Damon lesz a főszereplő. Mondjuk én egy Die Hard filmet sem tudnék elképzelni Bruce Willis nélkül, de egy Star Wars sem lehet az igazi Darth Vader nélkül.
Legbelül nagyon reménykedek egy Mass Effect 4-ért Shep főszereplésével, de ez kb esélytelen, egy Mass Effect Online-ra sztem nagyobb az esély. Ettől már most rosszul vagyok kb...
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Vinyard#
aktív tag
Természetesen. Pont ezért tartom logikusnak, hogy egy fajból ne csak egy Kaszás szülessen. Mert a Sovereign-class Kaszásoknál tiszta sor van, de mondjuk ha szó szerint igaz az 1 faj=1 Kaszás szabály, akkor mi alapján dől el, hogy egy adott fajból mondjuk "csak" egy Destroyer lesz, Sovereign osztályú viszont már nem? (A legfejlettebbek között is differenciálnak, vagy micsoda?)
SZóval én úgy vélem, ha ugyanazon típusból több nem is készül egy fajból, de minden típusból készül legalább egy példány egy adott fajból. -
Chabe89
addikt
Nem ide tartozik.
De amúgy nem, mert akkor jött a BF-hez az újabb lehúzó csomag így a mellet döntöttem, de ahogy hallottam nem is baj, mert nagyon ratyi lett a multi.
Hogy a témához is szóljak. Én is már csak YT-n néztem meg az EC-s befejezéseket, mert nem volt kedvem megint nekiugrani. Hagyom inkább én is egy szép emléknek, mert hát ez a 3. rész valahogy nem úgy szerepelt nálam, ahogy azt vártam. Azért még fent van a gépen Corpussal néha letolunk egy két kört multiban, de lassan egy hónapja el sem indítottam.
-
Malachi
addikt
érdekes. én amúgy egyre inkább úgy érzem, hogy eltelik majd pár hónap még, fél év, egy, aztán elfelejtem az egész felháborodást és az elejétől minden DLC-vel végigjátszom a teljes trilógiát. az első kettőhöz megvan minden, összevárom ezeket is aztán egyszer élünk, nesztek itt a pénzem, mocskok. megveszem az összeset és adok a reapereknek még egyszer utoljára.
aztán legkésőbb az új ME univerzumos bejelentés topicjában úgyis találkozunk - remélem legalábbis.
-
GeneraL_XTX
veterán
SPOILER!!!!
Igen, ez a DLC megint nem sokat ért, főleg h a Leviathan gyk nem mondott semmi újat csak amit már amúgy is tudtunk (hogy megalkották a gyereket az ember-szintetikus probléma "megoldására" csak aztán más lett mint amit gondoltak és elszabadult a harvest.)
Mindez akkor ütött volna igazán, ha még a játék befejezése előtt találkoztunk volna Leviathan-al, akkor azért néztünk volna h WTF???
Kezd kifogyni a képzelőerő a srácokból én úgy érzem, ez a történet is olyan összecsapott volt egy kicsit, megint inkább a harc volt a középpontban. A helyszínek se voltak valami 5letesek.
[ Szerkesztve ]
-
Vinyard#
aktív tag
Én is úgy vettem le, hogy akkor aktivizálják magukat, ha jönnek értük a Kaszások, de amúgy nem fogják kitolni a seggüket a vízből, aztán felállni a többi "alsóbbrendű" faj mellé a csatatérre. EZ tipikus amolyan a "kecske is jóllakjon, de a káposzta is megmaradjon" megoldás szerintem.Viszont nem értek egyet azzal, hogy helyet lett volna egy Leviathan vs Kaszás harcnak a csatatéren, vagy hogy gáz az, hogy nem mászna ki harcolni a többi faj mellé.Hárman vannak összesen úgy tűnik, és ők elsősorban a túlélésre játszottak, nem a ciklusok megtörésére. Mondják is, hogy a jelenlegi ciklus sem képvisel olyan erőt, amelyben reális esély lenne a Kaszások kicsinálására (a Crucible képességei ugyebár ismeretlenek a számukra). Ilyen körülmények között, akármilyen erősek is, ha kimennének a nyílt hadszíntérre, biztos lehetsz benne, hogy az összes környékbeli Kaszás azonnal rájuk vetné magát, aztán előbb-utóbb lőttek a túlélésüknek. Ekkora kockázatot nem vállalhatnak...ennyi az egész.Mellesleg nem tudjuk azt sem, milyen erősek. Lehet egyszerre csak egy Kaszást tudnak hatástalanítani, és azt is rövid időn belül csak erősen limitált számban...ebben a helyzetben egy londoni harctéren percek alatt ropogósra sülnének, mert hiába szednének le 15 Kaszást pikk-pakk, a maradék 5 szétlézerezné a seggüket.Amúgy szerintem nem éri meg a DLC az árát, bár nekem is tetszett. Némi epikusabb befejezést vártam volna neki, de egyébként korrekt lett volna, mondjuk 500 pontért....
-
tiv83us
veterán
A Collector Base-t felapritottuk, de az nem jelenti azt, hogy a Reapereknel nincs meg par millio a tarsolyban. En biztos vagyok benne, hogy nem az osszes Collector csucsult ott a bazison aki letezik egesz galaxisban (es azon kivul - dark space).
Egyebkent asszem Palavenen feltuntek a Reaperek oldalan a codex szerint."The Reapers did not understand the seriousness of the threat at first--those that detected the landing crafts sent husks and Collector swarms to intercept them, but little more. This allowed krogan commandos to link up with Palaven's resistance and hand off their payloads--warp bombs and fission weapons."
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Vinyard#
aktív tag
Olvasd el mégegyszer mit írtam. Nem az kifogásoltam, hogy MOST MÁR nem tudunk eleget róluk. Hanem azt, hogy a róluk szóló legendák tömege, meg az aktív tevékenykedésük ellenére egy büdös mukk nincs róluk a 2. könyv előtti produktumokban (ami kb 1 regény és egy játék).
(még akkor is furcsa ez, ha az első részben nem a Terminus rendszerben mozgolódtunk)Televan: Ezt a linket sem tudom miért kaptam. Utólag én is el tudom olvasni a MassWiki-t. Csakhogy ez a játékból nemigen derült ki, a kódexben is alig van róluk valami. A ME2 előtt meg szó sem volt még vorcha-ról.
Vagy ott van a drellek esete is. Hanarokkal ugyebár többször találkoztunk az első részben, de a drelleket senki nem említette meg...pedig elég szoros a viszonyuk.
Szóval ezekkel én csak azt akarom mondani, hogy szvsz van elég fajunk. Nem baj az sem, ha hoznak be új fajt, de ne úgy húzzák elő, mint a nyuszit a kalapból. Ahogy tették ezt a drellekkel, begyűjtőkkel, vorchákkal...
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Samsung Galaxy A40 64GB, Dual, kártyafüggetlen (A405) -
- BenQ PD3200U - 32" 4K 16:9 100% sRGB 60Hz Designer Monitor
- ASUS TUF Gaming A15 FA507XU- LP4050W Gray ELADÓ!!!!!! (GARANCIÁLIS 36-HÓNAP)
- Újszerű Spigen Liquid Air Folio Tok, iPad Pro 12.9, Fekete
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia