- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Aliexpress tapasztalatok
- Windows XP
- Programozás topic
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Speeedfire
nagyúr
Sziasztok,
ma vettem egy aldis akku töltőt. Mondom kipróbálom, hátha valami baja van. Kocsira még nem kötöttem, de nekem ezt csinálja. Ez normális lenne? Gyanús nekem. [link]Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Speeedfire #94853 üzenetére
Videó nem elérhető, de ha villog a kijelző, akkor előbb tedd akkura
Nyugodtan tedd rá, alapból nem is tölt, csak ha nyomsz gombot, és módot választasz. Ha már hosszabbítót lógatsz, tegyél a kocsiba hősugárzót is[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz molnarpeter #94854 üzenetére
Priváton hagytam. Igen villog, ezek szerit ez normális?! Holnap megyek vidékre, akkor tudom csak feldobni. Lelógatni a 3.-ról nincs kedvem lelógatni kábelt.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
tboldi
nagyúr
válasz Speeedfire #94853 üzenetére
Az én tavalyi aldisom nem villog, de én előbb az autóra kötöm, aztán dugom a konnektorba. Rákötött aksi nélkül meg még soha nem próbáltam ki.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Magnum_ #94849 üzenetére
150-200M kellett volna beletennie a szalonba, annyit meg nem ért meg neki
A kapovári kia és fehérvári is megszünt
Utóbbit átvette a pappas[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
w333
félisten
-
Speeedfire
nagyúr
válasz tboldi #94856 üzenetére
Beidegződés. Előbb mindig meg akarom nézni, hogy működik-e valami, mielőtt mélyvízbe dobom.
molnarpeter: A sok ház miatt itt a belső udvaron nincs olyan hideg. Most ezekben a napokban is -5 °C fok volt a minimum. Mire leszedem a havat már megindul a mutató.
w333: Most már csak megpróbálom rákötve is.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
w333
félisten
válasz Speeedfire #94860 üzenetére
Szvsz. a Lidl akkutöltő sokkal jobb minőségű (kb. 2 hete volt) !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Speeedfire #94862 üzenetére
Minőségibb, illetve ezzel van tapasztalatom !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
EQMontoya
veterán
Vettem 2db ilyen aldis kerekes gumi tárolót, kíváncsi leszek. Majd hétvégén összerakom.
Same rules apply!
-
arni1
aktív tag
Sziasztok!
Adott egy audi a4 b8. A jobb elso legbeomlobol fura ciripelo hang hallatszik amikor megt a levegoztetes, kikapcsolt allapotban viszont egyaltalan nem hallani.
Olyasmit talaltam , hogy a legbefuvo motorja "kiszaradt".
Megoldashoz szet kellene bontani a fel muszerfalat, de ha van mas megoldas akkor inkabb azt valasztanam.Valaki talalkozott mar hasonlo problemaval, illetve ha igen akkor hogyan lehet ezt megoldani?
Elore is koszonom!
-
-
Declare
őstag
válasz pit stop #94868 üzenetére
Ekkora, meg ilyen autohoz passzol a dizel. Meg ugye nem tiltott be meg le meg ki senki semmit egyelöre....a lehetösege van meg es valszeg lassan el is kezdik majd egyes utcakbol/varosreszekböl...de ott sem "a dizelt" csak azokat, amik nem teljesitenek egy bizonyos kibocsatasi normat (kek plakettes dizelek bemehetnek ezen tul is mindig mindenhova). Gondolom amik most kijönnek azok kek plakettesek leszenk....igy vagy ugy
Erdemes ugy tajekozodni, h nem csak egy bors szalagcimet olvas el az ember
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pit stop #94868 üzenetére
Hátha ebben többet bír 250k km-nél mint a száraz dsg.
Még jóval a botrány előtt kezdték a fejlesztést és már nagy bukta lett volna kukázni az egészet, viszont mivel mind hibird a károsanyag kibocsátása alacsony marad (legalábbis papíron mindenképpen), tehát még vállalható bőven. A mostani kitiltós őrületben is csak az euro 6-nál rosszabb kibocsátásúakat tiltanák ki.
#nincsbennetarcsi
-
pit stop
addikt
válasz Declare #94869 üzenetére
Úgy számoltam, hogy 7 éves modellciklus egyrészt.
Másrészt sok átlagember csak szallagcímet olvassa el. Én tudom, hogy még semmi kitiltás nincs, egyenlőre jobb besolorásúak kimaradtak belőle, és a német kormány is tiltakozik... De a szallagcím hat eladásokra, arra akartam célozni.
Amúgy pedig hibrid rendszerrel benzinesnek sem kéne olyan sokat fogyasztania mint régebben (bár pályán nem megoldás, az tény).Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Declare
őstag
válasz pit stop #94871 üzenetére
Irja a cikk, hogy szeria lesz az "enyhe hibryd rendszer". Ez pont eleg lesz ahhoz, hogy megkapja gondolom a kek besorolast...es mar nem is szennyezi a levegöt
Ennek a kocsinak a vasarloretege meg nem a bors cimlapjairol tajekozodo emberek zömeben es ugyancsak nem fog azon stresszelni, hogy 7 ev mulva mennyiert tudja majd eladni
Jok ezek a hybrid rendszerek (a zöld rendszamos Cayenne es tarsai ), csak az a 10 km amit kb elektromosan megtesznek az eleg röhejes ....de hat mit tegyen az ember, ha megszallott környezettudatos, de azert a Cayenne megis csak kell
-
nagyúr
-
veterán
válasz pit stop #94871 üzenetére
bár pályán nem megoldás, az tény
Egész jól fogyasztanak autópálya-tempónál a TSI-k, a jó hosszú utolsó fokozat a titka. Az enyém pl. óra szerinti ~165-nél forog 3000-t. Az M7-en a forgalom ritmusát tartva, ill. ahol lehet 150-180 között hajtva kb. 9 literre jön ki (Golf).
Ennek a 2.0 motornak a eco változata, egy 7-es (olajos) DSG-vel megbolondítva, ill. a jobb alaktényezőnek köszönhetően, tippre az A6-ban sem kérne többet. (Tudom, hogy egyelőre csak 3.0-val szerelik)[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Speeedfire #94877 üzenetére
mer gec* vagyok
-
Declare
őstag
válasz focvis #94876 üzenetére
Ha csak vitorlazol (visz a lendület es tartod a tempot), akkor jol fogyaszt igazabol minden. A baja a benzinmotornak a fogyi szempontjabol ott van, amikor gyorsitasz (kamion mögül pl) vagy jön egy emelkedö. Na ilyenkor van az az en tapasztalataim alapjan, amikor elszall a benzin motor fogyija, mig a dizel sokkal kisebb fogyasztassal abszolvalja. Raadasul kerdes, hogy mekkor a sulykülönbsöeg a golfod meg az A6 között.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #94881 üzenetére
Igen ezért lett hibrid, hogy gyorsításkor amikor "megszomjazik" a benzines akkor a villanyhajtás besegítsen neki. Ha már lendületben van nem számít olyan sokat a súlytöbblet, ha beletennék azt a 2.0 tsi-t akkor a pályás fogyiban hozná a Golf értékét. Persze ha padlógázon előzgetnél akkor nyilván nem.
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
Kerdes, hogy összesegeben mit hoz a villany es mit veszit el a sulytöblettel. Ha mindig fel van töltve, akkor jah, akkor biztos faja, de azert a gyakorlatba nem fogja a Cayanne-s mindig keresni a konnektorokat amugy meg ilyen 30-70 km alatt lemerül, aztan mar csak ballaszt kb.
YouTube-on neztem egy teszt videot az A3 hybridröl es ott az jött ki, hogy amikor a dimbes dombos uton felfele ment, akkor azert a sulytöbblet eleg komolyan odaver neki....hasonlo volt a helyzet ha jol emlekszem a 330e bmw tesztnel is.
Nekem nagyon bejönnek a hybridek amugy, csak valahogy ez az akku suly/kapacitas tenyezö nem egy kiforrott dolog meg draga....meg ugye allitolag a bebifokak sem örülnek a hasznalt akkuknak kesöbb a sarkvideken
(#94882) bitpork az is
(#94885) brumi1024 tehat ha focvis rakötöz egy smartot a golf tetejere, akkor le is tesztelheti
[ Szerkesztve ]
-
mdani01
aktív tag
válasz BigBlackDog #94827 üzenetére
Egy kis észrevétel Zafira vs BMW-hez.
A zene Opelban jobban szólt több mély volt benne, meg mintha tisztább is lett volna a hangzás.
Német prémiumA peres gumi meg minden úthibát tudtomra ad, így néha F1-es gumimelegítő körre hajazóan kell kerülgetni a lyukakat😃
iPhone 6S SpaceGray
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #94886 üzenetére
Nyilván van olyan domborzati viszony ahol hátrány de nem ez a meghatározó felhasználás általában. Többet hoz az akksipakk összességében. Nem úgy működik, hogy lemerül aztán az csak halott súly.
A motor részterhelésen tölti az akksikat ha szükséges folyamatosan, tehát tolóüzemben is. Így gyorsításkor mindig be tud segíteni a hajtásba, ezzel jelentősen csökkentve a fogyasztást. Arról nem is beszélve, hogy ugye az akksit már csak azért sem engedheti lemerülni teljesen mert a kisülés halálos számukra és ugye kb 80%-os töltöttségnél maximalizálható az élettartama.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz brumi1024 #94888 üzenetére
Nekem gyanús, hogy a 4 liter/100 km átlag eléréséhez sokan úgy használják ezeket, mint Saint_ az Amperát, azaz főleg városi, plug-in üzemmódban. Mert pályán ezek is benzinnel mennek.
Megnéztem, Golf GTE is hasonló vicceset fogyaszt. [link] Várok míg kiforrja magát a technika.
(#94881) Declare : Az említett 9 literben van gyorsítás és előzés bőven. Full nyugiban, 90-110 országút 6 literre jön ki; észszerű keretek közt ennél lejjebb nem igazán vihető (tél + téli gumi).
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz brumi1024 #94888 üzenetére
+(#94889) Qru
Jo is az az Etron egyebkent, nem azt mondom, csak azert még olyan so-so.....faxa, hogy kevesebbet fogyaszt, meg zöld....de mellette az akku baromira nem zöld, a sulytöbblet azert huzos, az ar különbözetböl meg azert el lehet autokazni egy jo ideig(#94890) focvis nyilvan....hisz akkor van barmi ertelme. Amig az elektromos hajtasaba kb belefer az ingazasod oda vissza addig baromi jo....ezert csipnem en is
[ Szerkesztve ]
-
asuspc96
senior tag
Helló!
Remélem jó helyre tévedtem a kérdésemmel, ami a következő lenne:
Adott egy Kenwood DNX 4250 BT-s navigáció, na most ezzel az a gond, hogy az újonnan épített utak már nem látszanak rajta, kb "nem tudja hol van"...
Ezzel lehet valamit kezdeni ?
Mert én hivatalos térkép frissítést nem találtam sajna
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #94890 üzenetére
Hát de ez lenne a lényege sztem, mint ahogy Declare is írja. Ha kb hatótáv az ingázás akkor elég jól jöhet ki, és hosszabb távon sem lesz range para - ráadásul a BMW-vel ellentétben itt jól működnek a töltési üzemmódok és simán lehet töltött akksival megérkezni egy hosszabb út után.
-
veterán
válasz asuspc96 #94896 üzenetére
Helló!
Gugliban a "Kenwood DNX 4250 frissítés"-re a 7. találat egész biztató. (Tavaly majdnem tégláztam egy hasonló Pioneert s.k. frissítés közben, azon Win CE futott, szvsz ezen is.)Ha az előttem szóló (#94899) BigBlackDog javaslata működik, akkor úgy.
(#94897) brumi1024: Világos.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nők, nőügyek (18+)
- Próba
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Mobil flották
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen