- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Mozilla Thunderbird
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Nagy botrányt okoz az EU kiberbiztonsági terve
- Linux kezdőknek
- Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz Declare #94534 üzenetére
Az M47TU2 jah, ott a dugózás kell csak meg a néha meghaló micsu turbó, amúgy az nem rossz, azért mondom azt.
(#94544) Declare: N-esek .. nemtom, 4-500k a lánccsere és mivel használtan veszed egyáltalán nem biztos, észrevette fülre 150k után cserélte az előző tulaj, ha elkoptatta a főtengelyből kialakított kereket a megnyúlt lánc akkor az egész főtengely is csere. Meg van ott még azért ez-az .. persze, ha elpattintasz rá 1 millát jó motor az, most őszintén, annyi pénzből melyik nem az?
Mondjuk amúgy igaz, melyik nem motor kalap kula ma még. Ha bármikor van 0.5-1m amit mosolyogva kifizetsz rá akkor bármit lehet ha meg nincs akkor kb. alig van amit mer az ember.
Meg kérdés persze a nagy összeg ráköltése elintézhető-e egyben, aztán nyugi van sokáig, vagy folyton szerelőhöz tologatással jár, mert az pénztárcamérettől függően vállalhatatlan.
Nekem az is furcsa, mintha a piac nem árazta volna be a szar motorokat, hiába kell sok mindenenen kötelezően láncot cserélni, diószórni meg ki tudja milyen bajai vannak, amire százezrek mennek el vétel után, nem igazán olcsóbbak ennyivel az ilyen motoros cuccok.[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz EQMontoya #94549 üzenetére
Engem egyszer azért figyelmeztettek, (nem Qru), mert be mertem írni, hogy "rossz méretű ablaktörlőt vettem, akinek kell el boltolhatjuk".
Hú, az aztán nagy hirdetés volt...
A fórum szabályzata szerint tilos: A hardverapro.hu, az Állásbörze és a városi LOKÁL topiccsoportokon kívül máshol terméket, szolgáltatást, munkát hirdetni.
Ez alapján akkor HaHu-s linkeket sem lehetne berakni, még a "Milyen autót vegyek?" című topicba sem...
-
EQMontoya
veterán
Nekem az is furcsa, mintha a piac nem árazta volna be a szar motorokat, hiába kell sok mindenenen kötelezően láncot cserélni, diószórni meg ki tudja milyen bajai vannak, amire százezrek mennek el vétel után, nem igazán olcsóbbak ennyivel az ilyen motoros cuccok.
De, csak fordítva.
Mivel az új autó eladások elég gyatrák voltak a válságban, nem igazán a rollerek árai estek, hanem az értelmes konstrukciók kerülnek meglepően sokba. Ha megnézed, mibe kerül egy IS200, egy 2.4-es Accord, ezek ma már 10-15 éves autók, amihez képest brutál pénzeket kérnek értük.Same rules apply!
-
KrAt
veterán
Kérdés, ha ebben a farkasordító.. ugyebár.. -10 fokban mikor a G Astrát (1.6 16V benzin) indítom, akkor ha egy pillanatra elmegy a műszerfal (leesik a fesz), akkor kezdjek akkut cserélni, vagy úgyis jön meleg?
Egyik kollégának van egy bele passzoló akksi, Bosch, téves vásárlás, tehát új, de 1 éves, lehet, jó áron odaadná
-
Declare
őstag
válasz molnarpeter #94546 üzenetére
Ok, ezt igy adom
(#94549) EQMontoya igaz, volt egy cikk is, ugyan az nem 20d röl, hanem valami 5 ev körüli x5 vagy x6 rol, hogy egyszer csak minden elöjel nelkül elpattant a lanc
(#94551) [vilike] jam...ok. Amugy nem is csak a motorrol szol a story....nekem ugye az 1,7 es dizel H astra van....ami hi meg hu meg milyen faxa....es az is...de 140 k km volt benne amikor az elözö tulajnak szethullott a szeriahibas valto....aztan nekem 180k volt benne, amikor a ki nem cserelt csapagyakat is ki kellett benne cserelni....elözö tulajnal kint Nemetorszagban 2000 euro volt a javitas (megkaptam a szamlat is rola), nekem 180k otthon....persze, a motor faxa, de igazabol tökmind1, mire kell fizetni.
En most teljesen elkedvtelenedtem az autoktol....de ezt mar irtam....ez a ceges passat kiegetett Elöször tökre örültem, hogy hu milyen menö, meg faxa....de annyira semmittelen egy auto, hogy hihetetlen....es ha azt nezzük, több mint 10 milla....most akkor mit varjak egy akarmilyen masik autotol? Komolyan mondom, hogy elvezet vezetni a H astramat a passat utan...es ez nem vicc.
Asszem most ertettem meg a "hobbyauto" jelenteset....pedig eddig ezeket az embereket kb lehülyeztem magamban, hogy ilyen egy baromsagot, ket autot fenntartani....eggyet kell, ami igen faxa....jah...hat ha van 20 milliod egy autora, akkor lehet, h megoldhato, de amugy nem.(es ezt most nem ugy irom, hogy fikazom a passatot, mert mint ceges auto, 10/10. Nagy, biztonsagos, hajo...de en passatot nezegettem hasznaltan is...meg golfot...de nagyon örülök, hogy magamnak nem vettem privatkent)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz barnam_ #94552 üzenetére
Ha nem a közvetlen haszonszerzés a cél azért nem szólunk. Ha a saját BMW-d futtatod eladásra az nem ok, de ha te beteszed más BMW-jéről a hirdetést az mehet. Továbbá aláírásban is lehet hirdetni.
mod:
footy: Nincs különbség köztük minőségben, nyugodtan megvehető az
AldisHofferes.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
Nagyon kotod az ebet a karohoz, de aruld mar el, hogy hova kene meg annak a BMW-nek futtatas, minden nyugjet, bajat megosztottam mar itt a topikban. Baromsag a sajatot nem lehet betenni hirdeteskepp, csak velemenykereskent szabaly, igy barki ugyanugy beteszi majd, csak ha elfelejti beirni, hogy mit gondoltok?, akkor kibanolod. Kozben meg pont ugyanannyian nyitjak meg mindket esetben a hirdetest.
-
brumi1024
veterán
válasz Declare #94556 üzenetére
Miben lesz kevésbé "semmittelen" egy Astra, mint egy Passat? Komoly kérdés, vezettem F, J, K Astrát meg B6,B7, B8 Passatot, nekem egyértelműen jobb volt a Passat.
Más: Meglepett hétvégén az X5. -17-ben kint éjszakázott, majd reggel kapott egy hidegindítást. Semmi Rudolf Diesel emlékperc, semmi gondolkozás, pöccröff, mintha 20 fok lenne, pont ugyanúgy jár, mint mindig. 5 km menet után pedig már el is kezdett felfele mászni az olajhőmérő. Ehhez képest a 2.0 TDI Q3 egy rossz traktor, lassan melegszik és kelletlenkedik a hidegben.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz barnam_ #94552 üzenetére
Htc 10 forumbol is kiraktak egy sracot, mert be merte irni, hogy lecserelte a telefonjat, van felesleges tok, akinek kell szoljon. 1 het pihi.
Megis hova irja ezt, ha nem a telefon topikjaba? Nyilvan egy 500 forintos kacatert nem keszit hirdetest, amit aztan vagy nez a celkozonseg vagy nem..Qru, nem ellened, nyilvan te is szabalyokat tartatsz be, csak maga a szabaly megkerdojelezheto.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #94563 üzenetére
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #94561 üzenetére
Azért itt onnan érdemes kiindulni, hogy a PH modi gárdájával beszélgetni olyan, mint Zuzu Petalssal társalogni.
Pl. itt van az alapelvek egy pontja:
„Warez”: a szerzői és szomszédos vagy egyéb vagyoni jogok (vagy általában jogszabályok) által védett bárminemű szoftver / adat / képanyag / hanganyag / filmanyag / stb. jogosulatlan használatának elősegítése (információ megadásával, linkeléssel, bárhogyan);Amivel az a probléma, hogy ez a kategória jogilag nem létezik. Mivel az audiovizuális művekről magáncélú másolat készítése (letöltés) legális, a jogosulatlan használat, mint olyan, nem létezik. A semmit meg marha nehéz elősegíteni.
Fél éve fejtettem ki a modis topikban, azóta így van az alapelvekben.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
Qru
MODERÁTOR
A szabály az szabály, ha tetszik valakinek ha nem. Nekem nem áll módomban ezen változtatni az viszont feladatom, hogy betartassam. Tehát lehet itt izmozni meg személyeskedni de felesleges (sőt inkább csak káros).
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz brumi1024 #94559 üzenetére
Persze, h jobb a passat....az egyik egy 10 eves H astra, a masik meg egy uj passat. Nincs kerdes.
A Passtaban viszont semmi "elet nincs" Semmi visszajelzes semmiröl.....van egy nagy hodaly kasztni, ami sodrodik, egy 2 literes dizel, ami 2500- 4000 ig huz, de valahogy nem megindul csak ugy teherhajosan...
Ma pl a havas varosban kifejezetten elveztem a mazsolakat kerülgetni az Astraval a 2-3 savos belsö utakon a Passattal ilyen feeling meg csak nem is keletkezik.
Persze mas a ket auto kb mindenben....de nekem ez a passat feeling nagyon nem jön be....a vezetes szempontjabol.
A többi faja....a navi (amikor nem fagy le....ami azert gyakori), a kihangosito, amikor kapcsolodik a telo (ez mondjuk 90% ban gond nelkül megy), az auto hold funkcio (amikor nem rossz napja van, mert olyankor csak kb 2000 es fordulatra felrugva a motort hajlando kioldani). Jah, az ülesei azok nem fajak....talan ha egy fel fokkal jobb az Astraénal...es az Astranak pedig nagyon sz@r.
Es akkor egy 9-10 millio vs 1 millios autorol beszelünk.
Rettentöen kivancsi lennek, hogy egy 3as bmw, plane egy M es futomüvel milyen lehet ehhez kepest....ugy összesegeben.
(#94567) Integrale szo nincs a belterröl Sokkal szebb a passat...söt kifejezetten szep szerintem
-
Tomics
addikt
Az megvan hogy a német hatóság engedélyt adott arra 2 nagyvárosban, hogy kitiltsák a diesel autókat? Stuttgart szept. 1.ig adott erre türelmi időt az autósoknak. Asszem ez elindított egy lavinát és tele lesz a hahu behozott dieselekkel
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
szőröscica
addikt
Akkor most kell Amperat venni.
-
veterán
Dízel game over.
Vótmá?Olcsón lesz A4 V6 TDI quattro Avantom? Kár, hogy csak euro 4-ig tiltják :/
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tomcsi23 #94578 üzenetére
Bocsika...
Konkrétan:
Stuttgart esetében kikötötték, hogy első lépésként a régebbi - például az Euro-4 környezetvédelmi besorolású - motorral működő járművek kitiltását kell mérlegelni, és az Euro-5 besorolású motorral szerelt járművek használatát legkorábban 2019 szeptember 1-jétől korlátozhatják.(#94580) EQMontoya: Kövi körben az euro 3 benzinesek jönnek. Én nyugodt vagyok az MPI+TSI kombóval, no meg euro 6 is.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz BigBlackDog #94579 üzenetére
És mégis mennyit kellene venni? Csak mert a4 s-line 3.0tdi-re quattro-ra én is beneveznék.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #94576 üzenetére
Nagyon durvan tele lett minden ilyen amperakkal amugy ...
-
veterán
Lusta vagyok kinti romra cápázni ; majd vadászok itthon ha eljön az ideje. Még egy évig szinte biztosan megtartom.
A kellős közepén vagyok egy ingatlan-csereberének; leköti a szabadgyököket.Szerk: A cikk szerint 2019.09.01-től jön el az euro-5-ös jóvilág; szóval nem kell kapkodni.
Szerk2: Az Arteon duplaturbós ~230 lovas 2.0 TDI motorja is jó lenne valami értelmes karosszériában. Kár, hogy euro 6-os...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #94591 üzenetére
Igen, például. Valami kombi, akár A4.
-
-
szőröscica
addikt
Kiprobaltam a MOL Limot. Pont egy eUp-pal mentem egy 6 km-es karikat. Nagyon egyszeru es marha jo. Villany kell! Mondjuk csak Eco modban lehet menni vele, igy a futese eleg foscsi.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz brumi1024 #94593 üzenetére
Természetesen májerebb a V6. És köszi, akkor 240, nem voltam biztos benne.
MiértMiben jobb a biturbó 4 henger:
- a V6 szervizelése kapcsán itt mindenki horror költségeket emleget; pl. vezérléscseréhez ki kell szedni a váltót vagy a motort (?);
- a sor4 parasztabbul tud megindulni - volt Vectra C GTS-ben 3.0 V6 és 1.9 dízelem; a csipszes 1.9 nagyobb móka, a V6 meg 1000 rpm-től tol;
- kevésbé orr-nehéz, ahogy molnárpéter is írja.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #94597 üzenetére
Abban mész amiben szeretnél, hosszan kell nyomni a gombot az Eco kikapcsolásához.
focvis: Világos.
-
szőröscica
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Kutya topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Formula-1
- Steam Deck
- Ukrajnai háború
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- Philips Hue Devote fehér függesztett csillár + White Ambiance izzó
- SmartThings Multipurpose Sensor, kontakt, hőmérséklet és vibráció érzékelő, Zigbee kompatibilis
- WiFi + RF433 smart fali kapcsoló 1 csatornás villanykapcsoló (csak fázis, vagy fázis+nulla kötéssel)
- Bontatlan HOBOT 298 ablaktisztító robot
- Hyundai DTB656DG8 6 terítékes mosogatógép