- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Amazon
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
-
válasz rbalint88 #94151 üzenetére
Miért kell ezt számolgatni?! Ha nem taxis vagy akkor az autó csak viszi a pénzt. Amíg van hát vigye, kit érdekel? Soha nem fogom megérteni miért jó szándékosan leépülni idegrendszerileg a saját idegesítésünkkel...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szőröscica
addikt
válasz MunezXBK #94152 üzenetére
Nekem ennyi volt. Aki utánam megveszi, nem fog vele rosszul járni, ha tisztában van azzal, hogy egy M54 mivel jár. Tényleg rengeteg dolgot megcsináltattam rajta, többet egy fillért nem költenék rá jó szívvel.
Hétvégén kitakarítom és megy fel kluboldalakra, ide-oda, szerintem hahura is.
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #94155 üzenetére
Aki tisztában van vele, az épp azért nem vesz max. egy 330i coupé-ban ..
-
veterán
válasz szőröscica #94155 üzenetére
Nem vagyok az olajadalékok híve; de már más is írta, hogy adj neki egy esélyt, hátha segít.
Nem bírom a pazarlást, és itt most ablakon kidobott pénzkötegeket vizionálok. :/
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #94154 üzenetére
Nézd, sokkal többet járt szerelőnél a passat, mint az alfa. Egyrészt ez idegesített. Másrészt sok hibája sokkal drágább volt, harmadrészt tudtam, hogy belátható időn belül még alsó hangon fél milla hátravan és ahhoz már nem volt kedvem, elfogyott a kitartás. Úgy éreztem olyan, mint egy feneketlen kút. Emellé nem adott olyan sokat, viszont sokat evett és a lelkesedés is elfogyott ugye Az alfa ugyanennyi idő után jóval kevesebb ráköltést igényelt, pedig harmadába került, több benne a méter és vezetési élményben összehasonlíthatatlanul többet ad. Ja és nem féltem. Ebbe már csak azért nem akarok nagyobb összeget borítani, mert tudom, hogy egy-két éven belül eladom/bontó, mert azért kezdi felütni a fejét a rozsda, a fényezés gyakorlatilag minden elemen hibás (még a tetőn is van egy bazi nagy karc), tehát csak telilakat-telifény kombóval lenne érdemes nekiállni megcsinálni, az meg anyagilag nem megérős, plusz az euro3 dízelnek szerintem itt nagyfaluban hamarosan végleg csengetnek és senki nem fogja megfizetni a beleölt pénzt és energiát. Műszakilag rendben van, így arra kell csak vigyázni, hogy ha felkenem a szalagkorlátra, akkor az élőhúsnak ne legyen baja benne, aztán a maradékért még lehet több pénzt kapok alkatrészben, mintha egyben, autóként próbálnám értékesíteni.
Lehet nem kellett volna kipróbálni Saint_ Amperáját, mert azóta #villanykell, de legalábbis hibrid(, meg mellé valami vidám benzines). -
EQMontoya
veterán
Na, röhögjetek! Rossz a japán.
Jöttem haza ma este Kecsóról, már a régi 5-ösön feltűnt, hogy beszaggat néha a zene. CD tárnak emulált USB-s kütyüről szól, évek óta jól működik, néztem, hogy mi a pék van... Felhajtok a pályára, megyek 1-2 percig, egyszercsak torpan egyet a kocsi, karácsonyfa (abs, check engine, stb). Hirtelen felfogtam, hogy nincs delej. Szóval kilőttem a nélkülözhető fogyasztókat (ülésfűtés, zene), hazagurultam.
Néztem, végig 14v körül mutatott a műszer. Hazaérve rálőttem rádiót, ülésfűtést megint, akkor leesett 13.5-re, majd amikor lehúztam a bal első ablakot, hogy az épp hazaérő szomszédnak köszönjek, akkor 12.5-re.Szóval a generátor, fesszabályzó, akku trióból valamelyik itt is elhalálozni látszik.
Szerintem nem a generátor, mert döglöttel nem jöttem volna haza 70km-ről világítva, meg akkor nem állt volna 14v körül a mutató terhelve.
De ha a két éves Banner akkum döglött meg, abba is beleverem a f...om.Same rules apply!
-
Magnum_
nagyúr
válasz xEon1337 #94162 üzenetére
Rbalint88 megelozott, de csak ezt a ket dolgot tudom irni en is.
Focvis: ok. Meglesz. Kollegam mondja, hogy a sebesseget egyszer eleri, megtartja, de ott mar turelem kell
De ezt tudjuk. Ez arra van, hogy ha 90+%-ban autozol, ne pofogj mas ala (+free of charge), DE a varosi forgalomban igen meglepo tud lenni. Tegnap egy ketsavos, kesobb beszukulo uton egy Octavia3 akart bevagni elem. Ugy elmentem mellette az amperaval, hogy csak lesett (magam is, elso ilyen 1:1 elmeny volt es csak normal mod volt. Sport modot egyszer probaltam, varosi temponal iszonyatosat lep sport modban) Nem tudom, milyen motor volt benne, csak a hangja alapjan tunt dizelnek.ezen a hetvegen se fogok plasti dipezni felnit, kurva minuszok
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Sethdobaloah
senior tag
Vettem egy 1-es twingot a feleségemnek, hogy visszaszokjon a vezetéshez. De hiányzik / törött rajta egy csomó apró bizbasz. Valaki tud segíteni benne, hogyan tudom meg a gyári alkatrész cikkszámokat / neveket?
Ülés állító karra még van találat ebayen, de a "kalaptartó tartó műanyag alkatrésszel" már bajban vagyok...csak én vagyok helikopter?
-
válasz Sethdobaloah #94167 üzenetére
Nem járnál jobban (gyorsabb és olcsóbb is) ha feleséget cserélnél, akinek ezek nem szúrják a szemét?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz molnarpeter #94172 üzenetére
na ugye, akkor 100-ast bele oszt jól van, az nem romlik meg
Páromnak g4 is megfelelt 1,6 16V, hogy 5 hónapig eljárjon egy tankkal, mit neki plug in
belegondolva, egy 50 km elektromos hatótávval én kb simán eljárnék egész évben árammal, 1 bajom lenne, hogy nincsen garázsom, és hely sincs neki, mert nem maradna udvar, viszont évi 12000km -el nem sprórolnék olyan sokat, a vidéki pékek, meg nem hiszem hogy tudnák szervizelni/javítani, ha van valami[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz molnarpeter #94175 üzenetére
Az a helyzet, hogy G4 örökölt (apóstól) az érzelmi okokból nem lesz eladva, minden rendbe van rakva benne, minden működik, pöc-röff, szerencsére szép állapotban van, előtte mindig garázsban volt, most kezdi első keréknél, küszöb elejénél kiütni a rozsda, amit beszéltünk is.
Ezt az egy autót vezeti, előtte semmit nem volt hajlandó, de most már legalább vezet.
Ez marad, amíg el nem porlad, én meg cserélgetem gari lejárta előtt őket[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz molnarpeter #94175 üzenetére
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Padree.c2
tag
válasz kisza25 #94177 üzenetére
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni tőletek. Van egy cca. 10 éves Seat Ibizám, és sajnos a tervezők (vagy a megvalósítók) nem gondoltak arra, hogy a hátsó ülésen ülőknek, vagy az ülés előtt keresgélőknek szüksége lenne ott is fényre. Ezért szeretnék valami utólagos megoldással élni, hogy a hátul ülők se szenvedjenek fényhiányban. Van valamelyikőtöknek jó ötlete ennek orvosolására? A témákat olvasgatva lehet nem lesz megfelelő a topik, úgy átirányítási célt kérnék tőletek.
Köszi előre is.Pp. ♠
-
nagyúr
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
őstag
válasz Tsebacsi #94181 üzenetére
Brutál állat, de sose kéne. Hol a francba lehet kiautózni ilyen erőt? Versenypályára meg gondolom túl nehéz, oda vannak jobb "célszerszámok".
Bármikor, amikor ránézek egy ilyen autóra, a fenntartási költsége és a mérhetetlen pazarlás jut először eszembe, ami ehhez kapcsolódik. Az élvezeti érték csak másodlagos.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #94185 üzenetére
ABS, ESP és társai 11V alatt kezdenek halálsikolyba. A motorvezérlő 10V alatt. A trafók meg valahol a kettő között. Amikor előadta a hattyú halálát, nem volt töltésed és a lámpák elvették mindentől a delejt. Időszakos gond lehetett, mert tényleg nem értél volna haza. Az akksit azért zárnám ki, mert ha menet közben ennyire zárlatos, reggel biztosan nem fog beindulni. A generátorban keresném a gondot, vagy a kábeleiben. Akksi sarukat is érdemes megtakarítani évente legalább 1x, azzal is megelőzhető egy csomó anomália.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #94171 üzenetére
Az adalékolt 95-ös benzin 3-4 hónapot kibír állagromlás nélkül, ha nem adalékolt akkor 5-6 hónapot is simán. Abban ugyanis nincs ami elillanjon, nincsenek benne bonyolult kémiai kötések amik széteshetnek de ettől még úm. eldől a benzin azaz egy idő után kicsapódnak belőle olyan anyagok (pl színezék) amik eltömíthetik a benzinszűrőt, szélsőséges esetben dugulást okozhatnak az injektorban is (olyan autóknál ahol nincs benzinszűrő).
A magasabb oktánszámos (prémium) benzinek azok 6 hónapnál is többet állást is elbírnak állagromlás nélkül.
EQMontoya: Hány Ah-s akksi van benne amúgy?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Magnum_
nagyúr
válasz szőröscica #94190 üzenetére
Reggel erkezesem elott 3perccel neztem a toltoket. Szabad. Odaaertem, mar foglalt volt. Bealltam a ceghez, toltes, mar kesz is.
Elfelejtem a fenebe a public toltotQru: jogos, 3ert eleg bele.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
válasz Magnum_ #94192 üzenetére
majd egyszer 6-7 hónap múlva felvillan a szegénységjelző és szaladsz a szerelőhöz, mert nem tudod milyen hibát jelez
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #94186 üzenetére
Beindult reggel pöccre, szóval fura, mert ebből azért következik, hogy volt töltésem este, különben leszívta volna rendesen az akkut. Az látszott ma reggel is, hogy a fogyasztók számának növelésével csökken a feszültség, szóval valami nem oké.
Ami miatt viszont nem feltétlen a generátorra gyanakszom, az az, hogy fordulatszámfüggetlen a probléma. Tehát alapjáraton is megvan a 14v töltés nagyobb mennyiségű fogyasztó nélkül, viszont tegnap ugye pályán, 110-120 körül (esett a hó) jelentkezett a probléma. Azt pedig gyanítom, hogy egy olyan generátor, ami autópályán nem tölt eleget, alapjáraton leginkább semmit nem töltene.
Same rules apply!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #94196 üzenetére
Ha nyagyon kopott a szénkefe, pont fordulaton nem tölt jellemzően, alapjáraton még OK. Kettő az egyhez van áttételezve a generátor szíjtárcsája a főtengelyhez képest. 3000 fordulaton 6000-et forog a generátor rotorja. 4000-nél 8000-et. 7000-nél meg igen, 14 000-et.
Amikor sipákolt, egyáltalán nem töltött semmit, és rögtön nem kezd el sírni, csak egy idő után, szóval egy jó ideig nem töltött, vagy nem jutott el az áram a generátortól az akksiig. Ezért írtam a kábel hibát is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #94196 üzenetére
Ha van multiméter, mérhetsz töltést a generátornál és az akksinál is. A kettő különbsége a kábel és a csatlakozások vesztesége, ha nagy, kábelhiba. Ha megegyező, generátor ki és felújítás, + akksi terheléses teszt.
A töltés jelző csak akkor nem villan fel a töltés hiányára, ha a feszültség szabályzó döglődik, vagy nincs letestelve. Nem meglepő az sem, ha nem tölt és nem sír miatta a töltés jelző, ezt én is megszívtam már, bár nekem beázott a generátor. Gondolom az IS be van azért burkolva, hogy ne jusson be a víz a generátorra is.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Tsebacsi #94181 üzenetére
TC erőmérő - BMW M5 F10 (kép formájában)
Új hozzászólás Aktív témák
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Fűnyíró topik
- Milyen házat vegyek?
- Ukrajnai háború
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- További aktív témák...