Új hozzászólás Aktív témák

  • #47205632

    törölt tag

    válasz bitpork #90933 üzenetére

    Nem egészen, első hibánál jeleztem a főnöknek, nem igazán érdekelte, mer' ugye megjavul leállítás után és akkor jóvanaz'. Innen nem sok mindent lehet tenni. Sokadik alkalommal szólva márkaszervizbe eljutott végre, ott mukucsoltak, mert az autó jó nem lett. Aztán jöttek a rángások is már, akkor megint márkaszerviz, de mondtam neki másikba vigye mert az előző szart se ért. És az autó ugyan ott van ahol elkezdtük. A márkaszerviz szándékosan hülye a saját motorjaihoz úgy látom... Közben én másik kocsival jártam, nem foglalkoztam ezzel. Csak most megint ezzel járok és felállt a fejemen a szőrzet, hogy ez még mindig ilyen.

    Most jövök a képbe én, mert elegem lett. Elviszem ahova kell, de akkor egy tuti hely kell ahol őrült fanatikusok várják vigyorral az autót, mert ezt a mérnökök által gondosan megtervezett szarkupacot más szerelő nem tudja megcsinálni normálisan, csak akinek ez ad élvezetet.
    Nem tudom a Kollár meg a Rigotech mennyire jó ötlet, igaz ők a tídíáj torok karmolásról lettek híresek a neten, de nekem ők ugrottak be elsőre. Talán értenek a TSI-hez is.
    Vagy pedig ő, a TC-on a dióhéjas cikket ő írta. Na ő pont olyan akiből kinézem, hogy összeteszi a két kezét, hogy javíthat valamit.
    Árakkal tisztában vagyok, csak a dióhéj meg a lánc 200 körül lesz, ha ennyi a baja. Ha lánckerék lerágódott már akkor meg többszörös.

    De ha ti tudtok jobb szerelőt az még jobb lenne.

Új hozzászólás Aktív témák