Új hozzászólás Aktív témák

  • Reaper

    őstag

    Érdekes gondolatmenetek ezek.
    Én hetente többször megjárom az M3-M0-M2 vonalat, és azt vettem észre, hogy a sztereotípiákból a kalapos öreg állja meg leginkább a helyét. Az nyomja a belső sávban folyamatosan, megengedett-10%kal, a 80nal menő kamiont 90nel előzi 2x2 sávon, az M3 kivezetőn meg az életben nem fog kimenni a belsőböl, mehetnél mögötte vonattal, akkor se venné észre. Egy ideig megy a türelem, aztán szépen ki a külsőbe, és go.
    A Suzukival az a tapasztalat, hogy ha én haladósan megyek, akkor nem nézik mi jön mögöttük, ha látják, hogy megyek, és van hely lehúzódnak előlem, nincs izmozás. Ellenben ha én előzök mondjuk csak elméleti síkon 130-140nel az M2 2x2 sávos részén, akkor a mögöttem jövő cégautós/nagyautós azért mindenképpen szeretne átugrani, amikor van hely elengedem, de ha azt látom, hogy nincs hely ő meg a seggembe mászik 2 méterre, akkor szépen elveszem a gázt, és haladok a mellettem levőkkel egy tempóban egy ideig. Nem szép dolog, nem is gyakran csinálom, de néha elgurul a gyógyszer.
    A Camaro egész más, itt is betalálok hülyegyerekeket, aki akkor is megelőz, ha széthullik alatta a gép, utána persze nem megy, de ez a ritkábbik. A legtöbbször az emberek sokkal türelmesebbek, volt, hogy én voltam bamba, és 110el előztem a kamion sort, de jó hosszút, és lett volna hely kimenni, kivételesen nem néztem a tükörbe egy darabig, aztán látom, hogy mögöttem van egyszer csak valami autó, de nem tol, tartja a távot, szépen kihúzódtam, az adott egy gázt, és akkor rongyolt tovább a 7es bömös.
    Szóval csak annyi, hogy a Suzukival elég gyakran eltaposnának,viszont a legtöbb esetben félrehúzódnak ha mennék, a másikkal meg szinte mindegy mit csinálok mindenki türelmesebb. Én meg pláne :)

Új hozzászólás Aktív témák