Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz karib #3994 üzenetére

    SZVSZ az ellenallasos megoldas helyett jobb a bleed-valve hasznalata a toltonyomas elektronika megkerulesehez. Ez tulajdonkeppen egy visszacsapo szelep, ami egy golyobol es egy rugobol all, alapesetben a rugo nyomja a nyomooldal fele a golyot, amekkora tobbletero (tobblet turbonyomas) kell a rugo elleneben a golyo kimozditasahoz, hogy a waste-gate-t a 0.8bar turbonyomas mukodtesse, annyival no a rendszer nyomasa, a rugo erossege egy finommenettel allithato es egy anyaval lekontrazhato a beallitas, ezzel fixen beallithato egy turbonyomas. A golyo es a rugo utan meg van egy 1mm-s furat is a szelep oldalan, amin leengedi a vezerlonyomast gazelvetelkor, a golyo es a waste-gate kozotti szakaszrol

    Tehat van egy adott turbonyomas pl 0.8bar, alapesetben ennyinel nyilik meg a waste-gate, ha 0.5bar-nyi tobblet nyomas ''ereje'' kell ahhoz, hogy a rugo elleneben a golyo elmozduljon es igy a vezerlolevego mr elerje a waste-gate szelepet es megnyissa azt, akkor a rendszer nyomasa 1.3bar lesz fixen, amig a csiga birja szusszal...


    hobizoli

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák