Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz 6030D #279711 üzenetére

    A szomszédoddal együtt tudok érezni.

    Yamaha robogó, tönkrement az üzemanyagszintjelző kb 5 éves korában. Kimértem a műszerfal és a tank között jó a vezeték. Az úszó mozgatásával az ellenállás is változik. A műszerfal mutatója is mozdul változó feszültségre. Biztosíték jó, a csatlakozók miatt a polaritást nem lehet felcserélni.
    A tünet: gyújtás nélkül a mutató 1/8-ot mutat nulla helyett. Ahogy gyújtást adok, lemegy a mutató 0-ra azzal a sebességgel, amivel amúgy fel kéne mennie a tényleges állásra.
    Bontottan nem lehet kapni, nincs. Újonnan csak egy francia shopban találtam, kb 120€+ postáért. És korántsem biztos, hogy ez megoldja, elvégre a mostani is az úszó mozdulásával összhangban változtatja az ellenállását. :F

    Mindegy, nekem egyszerű dolgom volt, egy szál bükkfatiplit vágtam rövidebbre, berovátkáltam negyedenként és ezt használom nívópálcának. A kb téglatest forma tankkal egészen használható. Mondjuk, 1 tank kb 125-130 km-re elég, x00 óraállásnál szoktam tankolni és le van a gond.

    Most a különolajozás adta meg magát, átengedi az olajat álltában is. Egy vákuumszelep lett az olajvezetékre is kötve, de nem oldotta meg a dolgot. Külön már nem lehet kapni ehhez a karburátorhoz, akkor új karburátor, arra olajozó, meg szívató is. 40k az alkatrész. Töredékáron vettem egy 20 literes kannát, mérőedényt és a garázsban tankolok keveréket.

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

Új hozzászólás Aktív témák