Új hozzászólás Aktív témák

  • a_tesz

    Korrektor


    pweisz: az ikarus témát pontosan így értettem.régen nagyon is jók voltak,csak sajnos fejleszteni nem nagyon sikerült nekik,mert meg volt kötve a kezük,a KGST azt követelte meg,hogy ami jó azt gyártani kell,nem pedig fejleszteni.ilyen volt még a Trabant is,köszönhetően Honecker bácsinak,pedig azt is akarták fejleszteni,végül 30éven keresztül gyártották változatlan formában.de az összes szoci autó így járt.
    Tommysun:és üzemel is az a motor,vagy csak van és lehet simogatni a polírozást?mert szerintem ez is olyan,mint a wankel-motor,a gyakorlatban semmi sem olyan egyszerű,azzal is mennyit tököltek a japánok,mire fogyasztható formába hozták (1960-as években vették meg a licenszet,és 1991ben nyertek wankel-motoros versenyautóval a le mans-i 24óráson,mire a FIA azonnal be is tiltotta a wankel-motort)
    Bazsesz:akkor jól gondoltam,hogy nem tavaly mutatták be :) a fogyasztás rendben van egy 1500ös motortól,főleg,ha a tömegét is tudnám a szorgos jószágnak.de azért a jó kis literes swiftünk odaver fogyasztásban,bár 160-nál nem akar többet menni... :)

    スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

Új hozzászólás Aktív témák