Új hozzászólás Aktív témák

  • tboldi

    nagyúr

    Jaj, nem is írtam! :DDD

    Tegnap csapattam a WagonR-rel az M1-esen, elég mély nyomokat hagyott bennem. Úgy látszik, öregszem, mert nem mertem óra szerinti 110-nél többel menni vele tartósan (valóságban 101-102), annyira imbolyog a szélben, meg a futóműve is olyan buta, hogy ekkora sebességnél szétrázza a belemet. Egy-egy előzésnél felgyorsítottam 130-ra (valós 118-120), de csak azért, hogy minél hamarabb visszatérhessek a külsőbe. :D
    Egyetlen pozitívum, hogy annyira rövid az 5. fokozat, hogy nem kell visszaváltani előzéskor. Óra szerinti 130-nál picivel 4000 alatt forog, valós 130-nál 4200-4300 lehet, közel a nyomatékcsúcs, elég rugalmas így a 932 kilós kasztnival. A végsebesség 165 km/h elméletileg, de ez maradjon is csak elmélet. :D

    A Jazz sem egy autópályás cirkáló, de sokkal-sokkal kellemesebb, és a valós 140 sem gond vele részemről tartósan. :K

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák