-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
válasz cappa72 #167549 üzenetére
Na akkor tegyük itt tisztába a dolgokat, mert fals információkat kaptál, de nagyon.
Amit belinkeltél nyomatékkulcs az nem fog se racsnizni, se kattanni (se nem állítható a fejének a forgásiránya, mivel fix). Ez egy torziós nyomatékkulcs. Ott van a skálázás rajta, meg felette a hegyes vaspálca, aminek a hegye mutatja, hogy épp mekkora nyomaték van.
Amikor elkezded meghúzni a csavart, akkor hajlik a szár és az elhajlás mértéke mutatja a skálán, hogy épp mekkora a nyomaték. Tehát addig húzd, amíg az általad kívánt értékig hajlik meg a cucc. Semmi nem fog kattanni, meg jelezni, csak a szemed.
Ez egy fapados cucc, nem a legprecízebb, de kerékcseréhez nagyjából nyomatékra húzni tökéletesen megfelel.
A lekattanós eleve teljesen máshogy néz ki és máshogy működik. Ott te állítod be a nyelét csavarva a rugó előfeszítettségét és a fej "lekattan" ha elérte a nyomatékot. Teljesen máshogy is néz ki: [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Autós topik
- Politika
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- LEGO klub
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Hobby elektronika
- További aktív témák...