Új hozzászólás Aktív témák

  • adalbert1

    veterán

    válasz kisza25 #163383 üzenetére

    Azért érdekes, hogy itt tudtak egy szívómotort produkálni, az Opel meg a legutóbbi Astránál már 3 hengeres turbós motorokkal jön, hogy meg tudjon felelni a károsanyag kibocsátási normáknak.
    Az új Vitara szerintem így már drága lett, illetve hosszú távon nem tudom, hogy ez a mild hibrid rendszer mennyi új problémaforrást hoz be.
    Illetve szerintem lassan már az ilyen olcsóbb új autók (mint a Vitara, vagy ez a Ceed, szóval ami azért egy Dacia felett van) is lassan elérhetetlenek itthon még a viszonylag jobban kereső rétegnek is, ha tartaná magát ahhoz az ökölszabályhoz, hogy csak 6 havi jövedelmét borítsa bele egy autóba.
    Gondolkoztam azon, hogy idén, vagy jövőre lecserélem a H Astrát (habár már a használati értéke sokkal nagyobb, mint a pénzbeni, illetve tudom, hogy mik lettek eddig megcsináltatva rajta), de egyelőre úgy vagyok vele, hogy meglátom, hogy mennyire érinti a munkahelyemet ez a válság, és esetleg mennyire kell kieső jövedelemmel kalkulálni, illetve 2 hete be sem volt indítva az autó, szóval most annyira nem fontos (de ha talán jövőre lecseng ez az egész, akkor lehetne cserélni).
    Mivel pár havonta kezdek el mindig autókat nézegetni, kb. mindig az az érzésem, hogy megint drágult valamelyik modell a legutóbb modellváltás során, amit korábban néztem (pl. Mazda 3 7 millió feletti induló árral? :F ) :D (oké, azt értem, hogy gyengébb a Forint, a fejlesztési költségeket is jobban áthárítják valószínűleg, drágább lehet a gyártás is, stb).

Új hozzászólás Aktív témák