- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Padavan firmware
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #14100 üzenetére
Azért azt is vedd bele, hogy a löktérfogathoz képest kis teljesítményű motorok, abszolút nem kihegyezve, tehát esélyesen jobban viselik a hosszabb csereperiódust.
Illetve megnézném azokat a Transitokat is ilyen csereperiódussal, amiket 160 körül hajtanak autópályán...[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
nagyúr
Állítólag a merci komputere kiírja hogy mikor kell menni cserére (számolja az indításokból stb.) és 60k km-enként elég vinni úgy látszik mégse
-
Snoop-y
veterán
válasz Rivaul #14097 üzenetére
Menj fel kulfoldi renault forumra es keress ra a window regulator kifejezesre aztan majd te is rajossz
Ha egy automarka specialis alkatreszere kulon ceget lehet alapitani az jelenthet valamit (nem arulnak semmi mast csak renaulthoz ablakvezerlot szoval nem utangyartott fekbetet vallalkozasrol beszelek ami 100 masik tipushoz is gyart) ...
Amugy mit tud az elozo tulaj tonkretenni egy ablak felhuzo vezerlo elektronikan? Csak napi egyszer szabad lehuzni meg fel?
Nem az ablakemelo motor megy tonkre amit ugye le tudsz egetni egy atlag kocsiban ( Renault-ban pont nem mert az erzekelo lekapcsolja a motort ha az ablakot akadalyozod )Es megis beszarik van akinek 1 eves uj autojaban van akinek 10 evesen de volt olyan akinek 2 hetes volt a kocsija!
En ezekrol a hulyesegekrol beszeltem hogy olyan egyszeru alkatreszeken sporolnak amiknek nem szabadna tonkremennie egy autoban. ( a 20 eves Hondamban kifogastalanul mukodott az elektromos napfenyteto,az elektromos ablak es az elektromos tukor is )
Motorikusan nemelyik kifejezetten jo es kimegy a vilagbol ha rendes gazda vagy ( 1.9 dCI )
de az baszki hogy bezarom a kocsit erre lehuzza a jobb elso ablakot aztan random vagy felhuzza utana vagy nem vagy aztan az utas oldali ablakok nem mukodnek aztan kibaszott esoben kinyilik a panorama ablak anelkul hogy megnyomnam a vezerlo gombjat es utana nem lehet becsukni az tavol van a minosegi autoktol az en mertekrendszeremben
Mondhat akarki akarmit ha Renault veszel biztositod magadnak a szivast vagy elobb vagy utobb mert hulladek elektronikus alkatreszeket es/vagy szar tervezest hasznalnak. ( IMMO hiba is gyakori a scenic-ben )
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
runner 125
nagyúr
válasz Snoop-y #14105 üzenetére
Hülyeség, mind sznob (japán) Honda boozyk vagyunk, a Rönókkal sose volt gond, meg egyébként is, csak szeretni kell és jó lesz. Jah meg kényelmesek is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
roberto211
őstag
válasz runner 125 #14108 üzenetére
Kényelmesnek valóban kényelmes amúgy.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Snoop-y
veterán
válasz roberto211 #14109 üzenetére
Ezzel egyetertek Megane II-nek tok jo ulesei vannak hosszu tavon sem faraszto siman le lehet vezetni 6-700Km-t derekfajas nelkul
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz tboy93 #14111 üzenetére
Hu bazzeg fonokodnek is max egy vasgolyot adnek csak de lehet azt is elbaszna.
Az olajcsere periodus nem azt jelenti hogy:
A motorhaztetot csak akkor lehet kinyitni hogyha 1 ev eltelt vagy elertuk a szervizintervallumot...
Azert az olajszintet/szinet allagat illik ellenorizni
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Daneeka
senior tag
Pont témánál vagyunk, lassan átveszek egy Focust (végül nem Fiat lett mert az a nepper banda akiknél néztem az félelmetesen hülyének nézi az embert) ami rendesen volt szervizelve, az utolsó bejegyzés 160k km-nél van, nagyjából egy évvel ezelőttről, utána még beletettek 15k-t.
Olyan másfél hónapja áll.
Bent még az olajcserére se mondták, hogy kéne. Mi az amit ti azért helyből lecserélnétek? (szűrők, folyadékok stb., hülye vagyok ezekhez)[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Daneeka #14117 üzenetére
Ha 100% biztos vagy benne, hogy nem tekert az óra, illetve hogy nem kamu a szervizkönyv, akkor nem kell. Ezt én csak akkor hinném el, ha számlát is tudnának róla mutatni, eléggé nem játék, havernak is elszakadt a vezérlés vásárlás után egy évvel, a motor meg mehetett teljes felújításra.
-
Daneeka
senior tag
válasz tboy93 #14119 üzenetére
Az után a pár hét keresés után amiket láttam mondjuk már nehezen tudok hinni bárkinek is. Igazából azon se lepődnék meg ha leadnám a szervíznek, hogy cseréljétek ezt meg azt aztán felét le se cserélnék csak kiszámláznák mert látnák a rendszerben, hogy mostanában volt cserélve.
Mondjuk annyival vagyok csak nyugodtabb, hogy onnan veszem a kocsit ahol eladták annó újonnan és szervízelték. (előtte rengeteg kavicsos neppernél jártam meg pár nagyobb "multinál" is)
Ilyet láttam, hogy "műhelylap", ez nem tudom, hogy számlának minősül-e bár árak voltak rajta.
(még egy módon leellenőriztettem amibe ne menjünk bele jobban de igazolta a szervízelőéletet és a kilóméteróra állást egy darabig)[ Szerkesztve ]
-
Elemental
addikt
Faternak megvolt az első ingyen mercis szervize. 4 lesz ingyen. Évente, vagy 25k kmenként.
-
válasz Snoop-y #14105 üzenetére
Az irományod első része nekem új.
Ezzel az ablakos-tetőablakos mizériával még nem találkoztam.
megane 1-nél bovden szakadás fordul elő, megane 2-nél pedig az ablakemelő mechanika műanyag alkatrészei tudnak megmakkani, ezeket mondhatjuk gyakorinak, ezek előbb utóbb minden megane tulajt utolérnek.IMMO probléma valóban előferdül megane 1 ph2 és scenic 1 ph2-nél (ultrahangos központi), bár nem olyan nagyon gyakori, de valóban megesik.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Daneeka #14121 üzenetére
Az a munkalap. Nem számla de támpontak jó. Bár igazából semmit sem bizonyít ugyanúgy mint egy számla, azt is lehet venni/hamisítani. Meg kell nézni a szíjjat, azért azon látszik hogy zsír új vagy 160k km-t forgott-e már.
"aztán felét le se cserélnék csak kiszámláznák" Én pont ezért álltam ott végig a kocsi mellett mikor cseréltettem anno.
#nincsbennetarcsi
-
Melack
veterán
Én sem mindig vagyok 100% nyugalom vezetés közben, meg a sebességet is -tól -ig közül -ig-ig számolom, de ez a sofőr srác engem is megőszít, pedig csak utas vagyok. Az is igaz, így is gyorsabb mint a vonattal hazajutni.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
roberto211
őstag
Unalmamba ma kocsikáztam aztán bementem egy kereskedésbe nézelődni..
Előadtam,hogy most akarom cserélni (persze nem) stb stb és h 6-700 ig mit ajánl meg mik vannak?
Mutatott egy sedan a4 et 1.6 benzin.. Tudom h lóf@sz abba az 1.6 de rákérdeztem tőle is,kiváncsi voltam mit mond.. Mondom nem kevés ebbe a nagy kasztniba az 1.6? "Ebbe? Dehogy is.. 101le...." Hát mondom az addig oké de megis kell mozgatni ezt. És erre az a válasz: " Jobban megy mint a dízel nem kell annyira pörgetni" Mondom nem pont fordítva van,hogy vw 1.6 benyánál jobban megy az 1.9 tdi és azt nem kell annyira pörgetni? "neeeem nem.. Ez megy, jobban mint a dízel"...
Többet nem kérdeztem.
Aztán átsétáltam egy punto II höz.. 5 ajtós, minden extrával felszelt.. Na ez kellemes meglepetés volt.
Szokásos 1.2 8v, 60 ló ,állapotra is jó volt.. Kérdezem beülhetek? Mondja persze.. Hozza kulcsokat.. Hátratoltam ülést.. Hát swift 3d-m vezetőhelyéhez képest szó szerint egy hajó volt tehát előrébb is kellett húznom. Kicsinek gondolná punto II-t az ember de nekem nagy volt elől a 2méteremmel.. Ami fura volt mert én azt szeretem ha úgymond "összetart" az autó meg az ülés és nem tudok terpeszkedni.
Ebbe lehetett... Tehát jó autó, meg jó autónak tartom de az is tény,hogy 650et életbe nem adtam volna érte.Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
AMD Power
titán
Azt ez új XC90 Volvo... minden nap megcsodálom bent nálunk. Baromi szép lett.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
Burt1793
veterán
válasz runner 125 #14135 üzenetére
Westendben ki van állítva egy példány, ott körbe lehet szaglászni, tényleg nem rossz, Q7-eshez volt szerencsém a napokban, külsőre egyik se gyönyörű, de azért a Volvo szebb szerintem.
-
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #14138 üzenetére
azért ha úgy állnék -mind anyagilag, mind családilag-, akkor párom alá raknék valami ilyesmit, hogy a gyerekeket meg a kutyát és a hozzájuk kapcsolódó csomagokat kényelemben-biztonságban tudja fuvarozni.
xc90, macan, cayenne, ml, gl, discovery jöhetne, kb ebben a sorrendben de nagy duzzogva egy xc70 is megtenné
napokban volt szó róla érintőlegesen itt a topikban is, meg asszonnyal is beszéltünk róla, hogy kellene neki is lassan valami autó, mer az én autóm heti 5,5 napot kiesik a meló miatt, kutyasuli messze van, meg ha bárhova kell menni intézkedni, legyen. meg ugye ha az enyém szervizben van (nem azért, mert szarolasz, hanem olajcsere, stb), akkor se vagyok szarban, hanem van másik autó, amihez lehet nyúlni. néztünk igazi másodikautókat, Micra, 206, stb, de arra jutottunk, hogy kicsi pénzért mindenből csak vacak lesz, úgyhogy kap egy rendes autót, amivel lehet hosszú távra tervezni, értsd jó állapotú és nagy, hogy ha jön a gyerek, akkor ne kelljen buksit vakarni, hogy hova tetrisezzük benne a cuccokat, plusz legyen biztonságos. a paramétereknek megfelelő autó egy nagy kombi, egyterű vagy SUV lenne. ő olaszt nem akar, mert nem tetszenek neki, mondjuk a kívánalmaknak megfelelő típus nem is nagyon lenne. francia so-so, de ott se találtunk olyat, ami úgy szerelem lenne. japánból mazda6, avensis, accord a felhozatal, mindegyikben van olyan dolog, ami miatt a mi szempontjaink szerint nem jó. maradnak a németek. opelt nem, több szempontból sem, vw-ből b5.5 passat volt, még egyszer nem akarok, b6-nak csak az alja van, marad a prémium trió. ezekből a hosszú modellciklusok és az értéktartás miatt csak olyanok jönnének szóba, amikből a kínálat alját a tesók koptatják, a közepét meg az egybenyakú fukszos erősemberek. nem szeretném, ha az autója alapján látatlanul ezekkel kerülne egy kategóriába asszonykám és emiatt atrocitások érnék. így lukadtunk ki a volvonál, amiből az xc90 még drága, de v70 II-ből már szép, faceliftes példányok is vannak/lesznek a megcélzott összegből- 1,5M-2M.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz EQMontoya #14138 üzenetére
Biztos nagyon jó egy ilyen batár, ahhoz, hogy erre válaszoljak kéne egy pár hétre...
Így látatlanba én is azt mondom, hogy inkább egy A7-es ugyanúgy felszerelve, mint a Q7 (persze az A7-be 4 férnek be nehezen, a Q7-be meg heten). Amúgy hátulról jó a Q7, engem az zavar a legjobban, hogy elölről és hátulról nem nagyon tudom megkülönböztetni az új Q5-től vagy Q3-tól, viszont legalább van a Q7-esben egy normál hengerszámú motor, nem egy agyonkompresszorozott-turbózott sor négyes van az orrában. Valószínűleg már ez eldöntené, hogy mit vennék.Újautós-szervizes témához: A 30 ezres kötelező szervizet azért sem sűríti be a tulaj, ha nem kötelező, mert egy ilyen akció kellemes 100 ezer forintba kelül a márkaszervizben (gari miatt muszáj oda vinni). Szóval ezért is olyan olcsó az autó a gariidő végén, nehogy már az első tulajnak kelljen a gatyáját rákölteni az autójára, hogy a második megvegye harmadáron és használhassa hibátlanul tovább...
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz EQMontoya #14138 üzenetére
Soha nem volt még szerencsém ilyen vagy ehhez hasonló géphez. De biztos szokni kéne és teljesen más mint egy "sima" autó. Talán ami miatt én vennék ilyet az a biztonság.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
válasz szőröscica #14145 üzenetére
Izé, öt, nem?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #14146 üzenetére
Reálisan 4.
AMD Power: szerintem egy mai új autó (legyen ez akár egy tisztességes kombi, vagy SUV) bőven elég biztonságos.
Burt1793, rbalint88: Szerintem feleslegesen nagy a Q7, viszont a magassága ellenére terepjárásra alkalmatlan. Ha mindenképp SUV kell, szerintem akkor is feleslegesen nagy, a CX-5, Q5, CRV szerintem bőven elég, viszont azokkal még városban is lehet parkolni... Egy Q7 méretű döggel egy zsúfoltabb város, meg minden mélygarázs egy kínszenvedés.
A motorok hengerszámával egyetértek, de ez sajna általános tendencia, alig van bármiben szívó 6 henger. A Lexus az utolsó bástya, ott még az új IS-be is lehet kapni 2.5 v6-ot.
Ha még 7 személyt kell vinni tisztességesen, arra valami mikrobusz-szerű cucc kell, ezekben a kihajtható ülésekben max gyerekeknek kényelmes.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- Elite: Dangerous
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Milyen légkondit a lakásba?
- Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Ingatlanos topic!
- Tudományos Pandémia Klub
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen